יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:12

פייטון מאנינג החליט לעבור לדנבר ברונקוס

פוטבול: הקוורטרבק ששוחרר מהקולטס, הורה לסוכנו להתחיל במו"מ עם הקבוצה מבירת קולורדו. אלביס דומרוויל התלהב והתקשה לעכל: "מרגיש לא אמיתי"

|
פייטון מאניניג, בסופו של דבר בחר בדנבר (רויטרס)
פייטון מאניניג, בסופו של דבר בחר בדנבר (רויטרס)

פייטון מאנינג קרוב לסגור על מעבר לדנבר ברונקוס. הקוורטרבק המוכשר, שבשבת יהיה בן 36 שיחק באינדיאנאפוליס קולטס במשך 14 העונות האחרונות, מאז נבחר בדראפט, ואף הצעיד אותה לזכייה בסופרבול ה-41, תוך שהוא זוכה בתואר ה-MVP של המשחק.

רק ביולי 2011 חתם מאנינג על חוזה עתק, 90 מליון דולרים לחמש שנים, בקולטס, אך ב-7 במרץ הודיעו באינדיאנאפוליס על שיחרורו של מאנינג שמאז שוטט ברחבי ארה"ב בחיפוש אחרי קבוצה שתקלוט אותו לשורותיה.

סן פרנסיסקו, טנסי וקבוצות אחרות קיוו לראות את הקוורטרבק נוחת אצלם, אך בסופו של דבר נתן מאנינג הוראה לסוכנו להתחיל במשא ומתן עם דנבר.

"קיוותי מאוד לזכות בו", אמר בעלי טנסי טייטנס, באד אדמאס, המאוכזב והוסיף: "חשבתי שאנחנו מקדימים את דנבר, חשבתי שהוא ירצה להישאר בטנסי. אני רוצה להודות לפייטון שהקדיש זמן לדבר איתנו. הוא הודיע לי על החלטתו וכמובן שזה איכזב אותי, זה יכל להיות שילוב מושלם".

שחקן ההגנה של דנבר, אלביס דומרוויל, התקשה לעצור את התלהבותו לקראת ההגעה הצפויה של מי שזכה בארבע תארי MVP בעבר ואמר: "זה משוגע, זה מרגיש לא אמיתי, זה פשוט מהלך היסטרי מצד האירגון. אני כל כך מתרגש, פשוט מתרגש". 

דומרוויל (GettyImages)
דומרוויל, לא מנסה להסתיר את ההתרגשות מהגעתו של מאנינג (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */