יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:52
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל עפולה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • מכבי ת"א
  • גלבוע/גליל
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • ראשון, 06/10, 00:00
  • הפועל חולון

נאבקים על הבית: ירושלים וראשל"צ ראש בראש

בטרם הבטיחו מקום בבית העליון הם ייפגשו ב-20:30, חרוש: "הפציעות עצרו אותנו". גלבוע מול נתניה (19:45), בני השרון מול אשדוד (19:35)

|
קוקיה מול קרופורד. רוצים בית עליון (יוסי ציפקיס)
קוקיה מול קרופורד. רוצים בית עליון (יוסי ציפקיס)

המחזור ה-21 והלפני אחרון של העונה הסדירה יצא לדרך הערב (ראשון) עם שלושה משחקים כשבמוקד תארח מכבי ראשל"צ את הפועל ירושלים (20:30). במשחקים נוספים, גלבוע/גליל תארח את ברק נתניה (19:45) ומכבי אשדוד תתארח אצל בני השרון/הרצליה (19:35). המחזור יימשך ביום שני כשהפועל חולון תארח את מכבי חיפה ויושלם רק ב-31 לחודש עם המשחק הדחוי בין מ.כ. הבקעה למכבי ת"א.

מכבי ראשל"צ- הפועל ירושלים (20:30)
שתי הקבוצות עדיין לא הבטיחו את מקומן בבית העליון וצמודות במקום החמישי והשישי עם מאזן זהה של עשרה ניצחונות ושמונה הפסדים. אלא שהקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים והחבורה של שרון דרוקר לעומת זאת נמצאת במומנטום חיובי והשיגה שני ניצחונות בשני המחזורים האחרונים.

הקבוצה מעיר היין נחשבה ללהיט של הליגה עד לפני חודש, אלא שמאז ההפסד בגמר הגביע למכבי, למעט מחצית אחת מול עירוני אשקלון, הקבוצה של בירנבוים נראית כבויה וחסרת אנרגיות.

יכול להיות שהסגל הקצר והפציעות הטורדניות של שחקנים משמעותיים כמו דארווין קיצ'ן ואדריאן יוטר הן הסיבה לכך, אבל אם בראשל"צ רוצים לחזור לעצמם, המשחק הביתי מול ירושלים הוא הזדמנות מצוינת לשוב לאנרגיות הרגילות שאפיינו אותם ברוב שלבי העונה. 

בשביל עוזרו של בירנבוים, מתן חרוש, אין ספק כי מדובר במשחק פיקנטי במיוחד שכן הוא גדל בהפועל ירושלים וגם היה עוזרו של דרוקר במשך ארבע שנים. לקראת המשחק אמר חרוש ל-ONE: "זה פעם שלישית העונה שאחנו משחקים נגד ירושלים. זה משחק שהוא חשוב מאוד ויש בו הרבה על הכף לשתי הקבוצות. אנחנו מאוד צמאים לחזור ולהראות את היכולת שהפגנו ברוב העונה".

שרון דרוקר ומתן חרוש (גיא בן זיו)
שרון דרוקר ומתן חרוש בימים שעוד עבדו ביחד (גיא בן זיו)
 

"הפציעות קצת עצרו אותנו בזמן האחרון, אבל אנחנו בטוחים שאנחנו מסוגלים להביא את אותן האנרגיות שאפיינו אותנו לכל אורך העונה והובילו אותנו להצלחות. הייתי ארבע שנים עוזר מאמן של דרוקר, אז אני מכיר אותו טוב ותמיד קשה ומעורר רגשות לשחק נגד מועדון שגדלת בו, אבל מכיוון שכבר חוויתי את זה פעמיים העונה - אין בזה משהו מיוחד, לכן הפוקוס שלי הוא רק בלהביא אותנו לניצחון".

גלבוע/גליל- ברק נתניה (19:45)
הטילים בדרום הארץ והמספר האי הזוגי של קבוצות בליגה גרמו לכך שסגנית האלופה מהגלבוע לא שיחקה משחק ליגה כבר שלושה שבועות. ליאור ליובין צריך לקוות שחניכיו לא איבדו את המומנטום החיובי, שכולל שלושה ניצחונות ליגה רצופים. למזלו של המאמן הצעיר, את פגרת האולסטאר קבוצתו ניצלה היטב כשניצחה בחוץ שני משחקים במסגרת הליגה הבלקנית ולמעשה התכוננה לישורת האחרונה של העונה.

ליאור ליובין. מקווה שהפגרה בליגה לא השפיעה (עמית מצפה)
ליאור ליובין. מקווה שהפגרה בליגה לא השפיעה (עמית מצפה)
 

מנגד, הקבוצה של דני פרנקו קטעה בשבוע שעבר רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון ביתי מרשים בדרבי השרון על בני הרצליה, בפער של עשרים נקודות הפרש. למרות שאין לה סיכוי להתברג בבית העליון, נתניה עדיין נלחמת על מקום בפלייאוף דרך השגת המקום הראשון בבית התחתון.

אדריכלי הניצחון בשבוע שעבר היו יהוא אורלנד, שהדהים עם 22 נקודות ללא החטאה, ואריק קמפבל הוותיק, שעם דאבל דאבל מרשים הזכיר את ימי השיא שלו בארץ הקודש. אם בנתניה רוצים להשיג ניצחון נוסף הם ייצטרכו שוב לקוות שמישהו יעזור לבראיין אוסברי ואדריאן בנקס בחלוקת הנטל בהתקפה כאשר הפעם מומלץ לשים לב לוורן קרטר, התוספת החדשה לסגל של פרנקו, שמכיר יותר טוב מכולם את הקבוצה של ליובין מכיוון שהיה אחד השחקנים המרכזיים שלה בעונה שעברה.

אוסברי. יצטרך את העזרה של החברים (משה חרמון)
אוסברי. יצטרך את העזרה של החברים (משה חרמון)
 

מכבי אשדוד עדיין נלחמת על מקום בבית העליון ואין ספק שהטילים עצרו את המומנטום של הקבוצה הדרומית, שהייתה מצויה בתקופה נהדרת והשיגה חמישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים, כשהאחרון מביניהם היה מול ראשל"צ החזקה בחוץ. 

בני השרון/הרצליה- מכבי אשדוד (19:35)
את הפגרה הלא צפויה ניצלו באשדוד כדי לתת מנוחה לכוכב שלהם, ג'וש דאנקן, שסובל מפציעה בגבו אך צפוי לשחק. הקבוצה של עופר ברקוביץ' תלויה הרבה מאוד ביכולת של דאנקן ושל ג'וש קרטר, אך אחת הסיבות המרכזיות לשדרוג הגדול ביכולת הקבוצה בסיבוב השני הוא דרור חג'ג' הוותיק, שמאז עזיבתו של ראמל בראדלי מקבל הרבה יותר קרדיט ומחזיר עם תרומה נהדרת בשני צידי המגרש.

דרור חג´ג´. נכנס סוף סוף לעניינים (יוסי ציפקיס)
דרור חג´ג´. נכנס סוף סוף לעניינים (יוסי ציפקיס)
 

בראיון לאתר מנהלת הליגה, אמר ברקוביץ' השבוע כי קבוצתו ממשיכה לחפש שחקן נוסף שיחזק את הקבוצה. עם היכולת שמציג חג'ג' ובהתחשב בכך שרובי בושטיין תורם גם כן לקו האחורי, כדאי לאשדוד לשקול זאת שוב.  לעומת זאת, הקבוצה של אריאל בית הלחמי מגיעה למשחק אחרי ההפסד הקשה ביותר מאז חזרתו של המאמן הוותיק לשרון ואם בהרצליה עדיין מפנטזים על הפלייאוף, הם צריכים לנצח את אשדוד בבית. 
   

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */