יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:10
ליגת העל 24-25
132-95מכבי ת"א1
102-124מכבי חיפה2
108-105מכבי בני ריינה3
93-74בית"ר ירושלים4
83-85הפועל חיפה5
78-95מ.ס אשדוד6
77-35עירוני טבריה7
63-55 בני סכנין8
55-35הפועל ב"ש9
49-65הפועל ירושלים10
49-25מכבי פ"ת11
39-55מכבי נתניה12
39-35עירוני ק"ש13
27-25הפועל חדרה14
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 05/10, 19:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 05/10, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 05/10, 19:45
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 05/10, 20:00
  • הפועל חדרה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 05/10, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • ראשון, 06/10, 20:15
  • הפועל ירושלים
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 06/10, 20:30
  • מכבי ת"א

הפועל ב"ש מעל לקו האדום עם 1:2 על ראשל"צ

בצל המצב, הדרומיים פתחו פער 5 נק' מהכתומים. נאסר (27) וסבע (65) הבקיעו למקומיים, בן לולו לאורחים. גיא לוי: "מאמין שנישאר בליגה". צפו בתקציר

|
לויטה חוגג. ניצחון חשוב לב
לויטה חוגג. ניצחון חשוב לב"ש (יוסי ציפקיס)

הפועל ב"ש שכחה הערב (שבת) מהצרות והמתיחות בדרום למשך שעתיים, ניצחה 1:2 את הפועל ראשל"צ בקרב תחתית באצטדיון וסרמיל ועלתה מעל לקו האדום.

בבירת הנגב לא ממש אהבו את ההחלטה לקיים את המשחק, האוהדים המקומיים תלו שלטים בגנות יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, והקבוצה חילקה עלונים עם הנחיות ברורות כיצד לנהוג במקרה של אזעקה, שלא הייתה למרבה המזל.

ובחזרה לכדורגל. ב"ש הייתה טובה יותר ברוב שלבי המשחק, שלטה בדקות הפתיחה, אבל לא הייתה מסוכנת וראשל"צ שהסתגרה בהתחלה, עלתה ליתרון בדקה ה-20. בישול נהדר של עמירן שקלים למשה בן לולו קבע 0:1 לקבוצה של אייל לחמן, שחיפשה ניצחון שלישי רצוף.

אבל ב"ש הצליחה להשוות בסופו של דבר עם בישול גדול אף יותר, של וויליאם סוארס שחזר להרכב וסידר לסיראז' נאסר את ה-1:1 בדקה ה-27. המהפך הושלם רק במחצית השנייה עם שער נפלא של דיא סבע בבעיטה חזקה בדקה ה-65 מחוץ לרחבה.

הניצחון שיפר באופן משמעותי את מצבה של ב"ש בטבלה מכיוון שהיא גם עלתה מעל לקו האדום וגם פתחה פער של 5 נקודות מהפועל ראשל"צ, וכל זאת לפני הפלייאוף. כעת לקבוצה של גיא לוי יש 32 נקודות, בעוד שלאייל לחמן וחניכיו יש רק 27.

צפו בהפועל ב"ש עולה מעל הקו האדום

גיא לוי: השחקנים עשו את העבודה

ראש עיריית ב"ש, רוביק דנילוביץ', שנכח במשחק, אמר ל-ONE: "אני חושב שאין ערך ספורטיבי לקיים משחק כל כך חשוב וגורלי לשתי הקבוצות בשעה קשה זו. ההתאחדות החליטה לקיים אותו בהמלצה של פיקוד העורף ובנושא הזה אין לי אימרה כראש עיר. אני כאן כדי לתמוך בקבוצה, באוהדים, בהנהלת הקבוצה ובאלונה ברקת".

העלון שחולק לפני המשחק (יוסי ציפקיס)
העלון שחולק לפני המשחק (יוסי ציפקיס)
 

מאמן הפועל ב"ש, גיא לוי, אמר בסיום: "היה לנו שבוע לא קל והמעבר מהפסד לבני יהודה, דרך הטילים והמצב בטחוני היה לא פשוט. באנו למשחק מאוד משמעותי ומגיע כל הכבוד לשחקנים כי הם עשו את העבודה, היכולת של הצוות המקצועי מוגבלת בשלב מסויים".

גיא לוי (יוסי ציפקיס)
גיא לוי: "היה לנו שבוע לא קל" (יוסי ציפקיס)
 

בהתייחס לכך שבשלושת הניצחונות האחרונים, הקבוצה חוזרת מפיגור, אמר המאמן: "באנו בטענות לשחקנים על העניין הזה שסופגים שערים בהתחלה וקיבלנו חמישייה בשבוע שעבר, אז אני לא בא בטענות יותר וכיוון שאנחנו מנצחים, זה פחות מפריע לי. המגמה שלנו היא כל הזמן לתקוף ומכיוון שיש לנו שחקנים התקפיים, לפעמים זה עולה לנו בשערים, אך זה הסיכון שאנחנו צריכים לקחת".

על הסיכויים להישאר בליגה, אמר גיא לוי: "זה קשה כל הזמן להעריך את הסיכויים, אבל יש בי את האמונה שהקבוצה תעשה את העבודה ותישאר בליגה. אנחנו האמנו כבר לפני כמה חודשים כשהמצב היה הרבה יותר גרוע, חזרנו כנגד הסיכויים והיום אנחנו משחקים הרבה הרבה יותר טוב ויש לנו שחקנים טובים ולוחמים. אם נאמין בזה עד הסוף, נישאר בליגה".

שחקני ב&qout;ש מודים לקהל (יוסי ציפקיס)
שחקני ב"ש מודים לקהל בסיום (יוסי ציפקיס)
 

כובש שער הניצחון, דיע סבע, הוסיף: "אני שמח שהכדור נכנס והכי חשוב שלקחנו שלוש נקודות. הייתה לי קצת ירידה ביכולת במשחקים האחרונים, אבל אני שמח שחזרתי לעצמי. נצרך להמשיך לעשות את העבודה עד סוף העונה. עברנו שבוע לא קל ואני שמח שהתרכזנו במה שקה וניצחנו".

מאמן ראשל"צ, אייל לחמן, אמר: "במקום לרדת עם יתרון 0:1 במחצית, ירדנו ב-1:1. במחצית השנייה ב"ש הייתה נלהבת מאוד ואנחו חזרונו עם חילופים טובים שבדיעבד אולי היו צריכים להעשות טיפה קודם. היינו ערוכים בצורה מאוד טובה ואנחנו נשתדל לעשות זאת גם בהמשך".

אייל לחמן (יוסי ציפקיס)
אייל לחמן: "חזרנו עם חילופים טובים" (יוסי ציפקיס)
 

בהתייחס למשחק בצל המצב הבטחוני אמר המאמן: "לא היה חשש ויחד עם זאת, אנחנו כולם מבינים את המצוקה הגדולה שהייתה כאן כי לחיות בחשש כל כך גדול זאת תחושה מאוד לא נעימה. לא באנו בחשש ואני מאמין שהתקופה הזו מאחורי כולנו. לא חששנו, אבל ליבנו עם תושבי הדרום".
 

אוהדי ב&qout;ש במסר ללוזון (יוסי ציפקיס)
אוהדי ב"ש במסר ללוזון (יוסי ציפקיס)
 

מחצית ראשונה
איתן שמואלביץ' הוציא את המשחק לדרך לעיני 3,000 אוהדים בווסרמיל.

דקה 2: הפועל ב"ש פתחה טוב יותר והחזיקה בכדור בניסיון לייצר מצבי הבקעה, בעוד ראשל"צ חיכתה מאחור. ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של סיראז' נאסר, שבעט מחוץ לרחבה, אבל נבלם.

דקה 5: המגמה נמשכה וב"ש התקרבה ליתרון אחרי מהלך יפה. דוידזאדה קיבל את הכדור בצד שמאל והרים לרחבה, שבחון עצר בחזה ומסר לקיסו שבעט מהאוויר, אבל דלל הדף לקרן.

בן לולו וגארידו נאבקים על הכדור (יוסי ציפקיס)
בן לולו וגארידו נאבקים על הכדור (יוסי ציפקיס)
 

דקה 8: ראשל"צ הייתה קרובה לעלות ליתרון  לא מוצדק בעליל. אחרי שליטה מוחלטת של ב"ש במרכז המגרש, בלדוט חטף את הכדור במרכז השדה, התקדם ושלח מסירה למשה בן לולו, שהתקרב לרחבה ובעט, אבל נבלם אצל לויטה.

דקה 10: ראשל"צ שוב הייתה מסוכנת וכמעט עלתה ליתרון. לוקמן התמקם ברחבה לכדור קרן ונגח חזק לקורה אחרי שלוויטה נתקע בשערו.

דקה 20 - 0:1 לראשל"צ: הנאיביות של ב"ש עלתה לה ביוקר. עמירן שקלים קיבל את הכדור באגף השמאלי, חתך למרכז ושלח מסירה מדוייקת לראשו של משה בן לולו, שנגח מזווית לא קלה לרשת.

בן לולו כובש (יוסי ציפקיס)
בן לולו רואה את הכדור בדרך לרשת (יוסי ציפקיס)
 

ראשל&qout;צ חוגגת (יוסי ציפקיס)
שחקני ראשל"צ חוגגים (יוסי ציפקיס)
 

דקה 22: האורחים היו קרובים להכפיל את יתרונם כשאלקסלסי פרץ באגף הימני וראה את בן לולו פנוי בצד השני, אבל גארידו הרחיק לפני שהחלוץ מגיע למצב של אחד על אחד מול לויטה.

דקה 25: ב"ש התקרבה לשוויון אחרי שעודד גביש מצא את עצמו לא מכוסה בתוך הרחבה, קיבל מסירה מהאגף השמאלי, אבל בעט לשמיים.

דקה 27 - 1:1 בווסרמיל: ראשל"צ איבדה את הכדור בחצי המגרש שלה וסוארס שלח מסירה עומק גדולה לנאסר, שנכנס מצד ימין ולא נכשל מול אבירן דלל.

נאסר חוגג (יוסי ציפקיס)
נאסר רץ לחגוג ומקדיש את השער (יוסי ציפקיס)
 

דקה 35: עודד גביש נרדם בשמירה על בן לולו, שקיבל כדור בצד שמאל של הרחבה, הצליח להסתובב ולהרים לצד השני, אבל הגנת ב"ש הרחיקה.

דקה 40: כדור חופשי של ב"ש נבלם אצל הגנת ראשל"צ והריבאונד הגיע לדוידזאדה שחיכה מחוץ לרחבה. המגן ניסה לבעוט ממרחק, אבל דלל עצר בקלות.

בלדוט מול יחיאל (יוסי ציפקיס)
בלדוט נוגח, יחיאל מביט (יוסי ציפקיס)
 

דקה 44: אקסברד יכול היה להוריד את ב"ש להפסקה ביתרון אחרי שהרמה מצויינת של נאסר מהאגף השמאלי, מצאה את החלוץ פנוי מול דלל, אבל הוא פספס את הכדור. חלפה פחות מדקה ואקסברד היה חתום על עוד החמצה גדולה, הפעם הרמה של דוידזאדה מצד שמאל הגיעה לחלוץ והוא החטיא מ-4 מטרים.

מחצית שנייה
דקה 48: כנראה שהלחץ עושה את שלו מכיוון שאקסברד המשיך להחמיץ. הפעם הוא קיבל את הכדור מהאגף השמאלי, עמד על סף הרחבה ובעט, אבל החטיא את המסגרת.

בלדוט (יוסי ציפקיס)
בלדוט עם הכדור (יוסי ציפקיס)
 

דקה 51: דודו אברהם נפגע בתוך הרחבה אחרי שנאסר קפץ לעברו בצורה מסוכנת, אבל הקשר התאושש וחזר לשחק.

דקה 58: נאסר קיבל את הכדור במרכז בסמוך לרחבת ראשל"צ ובעט, אבל הכדור פגע בהגנת האורחים ונבלם לקרן.

דקה 60: ב"ש החלה להגביר את הלחץ, ראשל"צ התקשתה להרחיק ודיא סבע ראה את גביש מצטרף להתקפה בצד ימין, מסר לו, אבל הבלם שתופקד כמגן, החטיא את המסגרת.

מוסא פורץ (יוסי ציפקיס)
מוסא פורץ באגף (יוסי ציפקיס)
 

דקה 62: רגע קומי בצד ימין של התקפת ב"ש כשאחד השחקנים נשלח באגף, נפל והכשיל בדרך למטה גם את הקוון.

הקוון על הדשא (יוסי ציפקיס)
הקוון על הדשא (יוסי ציפקיס)
 

ועדיין מניף את הדגל (יוסי ציפקיס)
ועדיין מניף את הדגל (יוסי ציפקיס)
 

דקה 65 - 1:2 לב"ש: אקסברד חילץ את הכדור על סף רחבת ראשל"צ ומסר לדיא סבע. הקשר הניף את הרגל ושלח כדור חזק שנעצר רק ברשת של דלל. שער נהדר של המארחים.

דיא סבע (יוסי ציפקיס)
דיא סבע חוגג אחרי השער הנהדר (יוסי ציפקיס)
 

דקה 70: סבע פרץ נהדר באגף השמאלי ושלח מסירה טובה לשבחון שהיה צריך רק להמשיך לרשת, אבל נכשל כשהוא בתוך הרחבה ונבלם.

דקה 77: עודד גביש סידר לראשל"צ כדור חופשי ממרחק של כ-20 מטרים משערו של לויטה. בלדוט לקח את הבעיטה ונבלם לקרן.

סבע וגביש (יוסי ציפקיס)
גביש מברך את סבע על השער (יוסי ציפקיס)
 

דקה 87: שקלים קיבל את הכדור באגף השמאלי והרים כדור גדול לרחבה, לוקמן הגיע מאחור והצליח להחמיץ מ-5 מטרים.

הפועל ב"ש: אוהד לויטה, עודד גביש, אבי יחיאל, איבאן גארידו, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע (אביתר אילוז, 92), יוסי שבחון, סיראז' נאסר (לוטם זינו, 88) ועידו אקסברד (דובב גבאי, 83).

הפועל ראשל"צ: אבירן דלל, קובי מוסא, גל ספיר, סטפן דיאק, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי (גיאורגי אומבסניקוב, 86), דודו אברהם (ליאור ברטקובסקי, 72), אסי בלדוט, דייויד גומז ומשה בן לולו (ריף מסיקה, 74).

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */