יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:21

לויצקי: עדיין לא התפוצצנו על המגרש בהרכב הזה

סנטרית אליצור רמלה אופטימית לקראת חצי גמר הגביע בשני מול רמה"ש: "אנחנו טובות ממה שהראינו, ננקום על ההפסד האחרון". מכבי אשדוד מול רמת חן

|
עדן ענבר וקטיה לויצקי.
עדן ענבר וקטיה לויצקי. "יהיה מעניין" (יניב גונן)

בשנה שעברה הצליחה אליצור רמלה לרשום עונה בלתי נשכחת בזכות הטריפל שבו זכתה: גביע היורוקאפ, אליפות המדינה וגביע המדינה בעונה שנחשבת לטובה בתולדותיה. לפני חודשיים הפסידה רמלה תואר אחד כשהודחה ממפעל היורוקאפ, אך ביום שני תנסה הדאבליסטית תנסה להגן על תואר אחר, כשתפגוש בחצי גמר גביע המדינה את רמת השרון ב-17:45 ל"סופר קלאסיקו" של כדורסל הנשים.

רמלה מגיעה למשחק כשהיא במצב רוח חיובי והצליחה להתיישר אחרי מספר שבועות לא פשוטים שעברו עליה. רק אמש (רביעי) הצליחה הקבוצה של עדן ענבר להבטיח את המקום השלישי בתום העונה הסדירה. שתי הקבוצות אגב, ייפגשו שוב בסדרת חצי גמר הפלייאוף שתחל בעוד שבוע וחצי.

סנטרית רמלה, קטיה לויצקי, אמרה לקראת המשחק: "צפוי משחק מעניין. יש לשתי הקבוצות מאזן זהה בליגה ועל הנייר המאצ'אפים שלנו טובים. בתקופה האחרונה לא שיחקנו כל כך טוב, אבל חצי הכוס המלאה היא שעדיין לא התפוצצנו על המגרש בהרכב הנוכחי".

"אנחנו הרבה יותר טובות ממה שהראנו עד עכשיו. משחק גביע זה טיימינג מצוין לבצע את קפיצת המדרגה הזאת. אנחנו עובדות קשה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. נבוא כדי לנצח ולנקום על ההפסד הביתי האחרון לרמת השרון, וכמובן כדי לשמור על הגביע ברמלה".

איילת כהן. רמת השרון רוצה לקחת מרמלה את התואר (יניב גונן)
איילת כהן. רמת השרון רוצה לקחת מרמלה את התואר (יניב גונן)
 

במשחק השני, ייפגשו מכבי אשדוד ומכבי רמת חן ב-20:00. משחק הגמר יתקיים ביום חמישי. ביום ראשון צפויה להתקיים מסיבת עיתונאים בהשתתפות מאמני הקבוצות ונציגה מכל קבוצה, שירן צעירי מרמת חן שהניפה בעונה שעברה את הגביע עם רמלה, לייני סלווין מהדאבליסטית, איילת כהן מרמת השרון ומירב דורי שזכתה להניף גביע כששיחקה ברמת השרון, תייצג את אשדוד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */