יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:37

מתוק לו: סלע גבר על סוויטינג ועלה לסיבוב ה-2

המדורג 63 בעולם התאושש ממערכה ראשונה חלשה ומפיגור 5:3 במערכה השלישית לניצחון 6:1, 5:7 ו-5:7 על האמריקני. יפגוש את ביורן פאו

|
דודי סלע. הפגין הרבה אופי (GettyImages)
דודי סלע. הפגין הרבה אופי (GettyImages)

דודי סלע עלה הערב (רביעי) לסיבוב השני בצ'לנג'ר הגדול בדאלאס. הישראלי המדורג 63 בעולם ניצח במשחק צמוד את האמריקני ראיין סוויטינג, 80 בעולם, 6:1, 5:7 ו-5:7.

סלע שהפסיד בשבועיים האחרונים, בשני משחקים צמודים בחצי גמר טורניר דלריי ביץ' למרינקו מטוסביץ' ובסיבוב השני באינדיאן וולס לז'יל סימון, הצליח לחזור מפיגור 5:3 במערכה השלישית, לנצחון מוראלי חשוב.

הישראלי ישחק בסיבוב השני מול הגרמני ביורן פאו המדורג 113 בעולם. סלע, כמו טניסאי טופ-100 רבים, משחק השבוע בצ'לנג'ר שמחלק 125,000 דולר ומושך אליו את השחקנים בין הטורנירים הגדולים של אינדיאן וולס ומיאמי.

אחרי שלוש שמירות על ההגשה, האמריקני שבר את סלע ל-1:3 ורץ עם המערכה בדרך לשבירה נוספת ל-1:5. האמריקני הגיש בקלות למערכה הראשונה עם 1:6 כשסלע נראה לא מרוכז ולא במשחק.

סוויטינג המשיך עם משחקון שביעי רצוף כששבר את סלע ל-0:1 בפתיחת המערכה השנייה, אך דודי התעורר פתאום ושבר בחזרה ל-1:1. האמריקני השיג שוב יתרון שבירה ל-2:3, אך שוב לא הצליח לשמור על ההגשות וסלע שבר ל-3:3. השניים המשיכו עם הגשות במשחקונים צמודים עד 5:6 לסלע. סוויטינג הוליך במשחקון הבא, אך סלע הצליח בסיומו לשבור וזכה במערכה השנייה עם 5:7.

סוויטינג פתח גם את המערכה השלישית עם שבירה והוליך 0:2, סלע שמר ל-1:2 ובמשחקון הבא הוליך 0:40, אך החמיץ חמש נקודות שבירה והאמריקני עלה ל-1:3, אבל הישראלי ניצל את אי היציבות של האמריקני, שמר במשחקון הבא, ואז שוב עלה ל-0:40 מול ההגשה של האמריקני והפעם שבר ל-3:3.

דודי סלע באליפות אוסטרליה הפתוחה (רויטרס)
דודי סלע. יפגוש את ביורן פאו בסיבוב השני (רויטרס)
 

המומנטום של סלע שוב נעצר והישראלי נשבר ל-4:3, אחרי משחקון ארוך ומתוח האמריקני שמר ל-3:5. סלע שמר עם שניי אייסים ל-4:5 ואז האמריקני לא עמד בלחץ של ההגשה למשחק וסלע שבר בקלות ל-5:5. הישראלי שמר ל-5:6, ולמרות שהאמריקני הוליך 15:40 ושובר השוויון נראה כבר בפתח, סוויטינג ביצע טעות כפולה, סלע חזר למשחקון, כשהאמריקני מבצע טעות כפולה נוספת בנקודת המשחק אחרי שעה ו-55 דקות.            

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */