יום שישי, 20.09.2024 שעה 15:51

קופל בוחן אפשרות לארח את יורובאסקט 2017

יו"ר האיגוד הודיע כי נפגש עם מזכ"ל פיב"א אירופה בנוגע לאליפות שתתקיים בעוד 5 שנים. קופל יצפה בקליבלנד מול ניו ג'רזי וישוחח עם כספי ופארמר

|
קופל. יביא את אליפות אירופה לארץ? (יניב גונן)
קופל. יביא את אליפות אירופה לארץ? (יניב גונן)

יו"ר איגוד הכדורסל, אבנר קופל, שכינס את ישיבת הנשיאות הראשונה שלו בתפקיד, דיווח לכל המשתתפים על נסיעתו בסוף השבוע לארצות הברית, שם יצפה ביום שני הקרוב במשחק בין ניו ג'רזי נטס לקליבלנד קבאלירס ב-NBA.

קופל יצפה במשחק בין קליבלנד, הקבוצה בה משחק עומרי כספי, לניו ג'רזי, בה משחק ג'ורדן פארמר, שהתחיל את העונה במכבי תל אביב וחזר לארצות הברית עם תום השביתה ב-NBA.

קופל ינסה ללבן את כל המשקעים בין כספי לנבחרת ישראל מהקיץ האחרון ולנסות לתאם את הגעתו לאימוני ומשחקי הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה 2013 בקיץ הקרוב.

הפגישה עם פארמר תיערך בידיעה ובתיאום עם ראשי מכבי ת"א, בה קופל יבחן את האפשרות לשלב את פארמר בנבחרת. שתי הפגישות יתקיימו בתיאום מלא עם הצוות המקצועי של הנבחרת אשר בראשותו עומר אריק שיבק.

עומרי כספי (מור שאולי)
כספי ופארמר. יגיעו לנבחרת בקיץ? (מור שאולי)
 

בישיבה דווח כי קופל קיים פגישה בשבוע שעבר עם מזכ"ל פיב"א אירופה, נאר זנולין, אשר במסגרתה עלתה האפשרות שנבחרת ישראל תארח את משחקי אליפות אירופה בשנת 2017, בשורה שהתקבלה בחיוב על ידי כל חברי הנשיאות.

קופל פרט בפני המזכ"ל את כל מפת האולמות בישראל כפי שהיא צפויה להיראות בשנת 2017, כשבראש מובילים היכל נוקיה והאולם החדש שנבנה בירושלים. אם קופל אכן יחליט כי לישראל יש אפשרות לארח בארץ, יהיה עליו להגיש את המועמדות עד לסוף שנת 2012. זנולין סייע לקופל להחליף את הביתיות עם סלובקיה במסגרת המוקדמות בקיץ על מנת לפתור התנגשויות של מופעים בהיכל הביתי של הנבחרת, היכל נוקיה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */