יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:51

2:3 לבן גוריון על מכללת ספיר ברבע גמר הקטרגל

אליפות אס"א: המאמן - שחקן, יקיר כהן: "ברחתי מהקסאמים". הקבוצה מירדן הודחה. נווה כהן ניצח בתחרות השחייה: "קר במים, חם בלב"

|
ספיר מול בן גוריון באילת (יניב גונן)
ספיר מול בן גוריון באילת (יניב גונן)

משחקי אליפות אס"א נמשכו היום (שלישי) ועלו להילוך גבוה לקראת השלבים המכריעים שייערכו מחר.

במשחקי הקט-רגל זכינו לראות מאבקים עיקשים במיוחד. ברבע הגמר נפגשו מכללת ספיר ואוניברסיטת בן גוריון. הסטודנטים מהדרום, שסבלו בימים האחרונים מאזעקות רבות וירידה למקלטים, מצאו סוף סוף קצת שקט באילת. המשחק הסתיים ב-2:3 לבאר-שבעים ומחמאות לכולם.

"לא היה לנו מזל כי שכחתי את העוגות של אמא שלי בבית", מצא אריאל נוסבאכר ממכללת ספיר תירוץ מקורי להפסד והתייחס לקסאמים שנחתו ליד ביתו: "זה דיי קשה להיות פה ולדעת שהמשפחה שלך נמצאת בסיטואציה לא נעימה, אנחנו מדברים עם הבית כמה פעמים ביום. באנו לכאן לנקות את הראש ולעשות היסטוריה".

המאמן-שחקן של ספיר, יקיר כהן, סיפר על התחושות: "יש קסאמים שנוחתים ליד הקיבוץ שלי וברחתי משם, יש פה תנאים מעולים, זאת אווירה שונה וכיף גדול. השגנו את המטרה לעלות לרבע הגמר ואני שמח שהצלחנו לעשות היסטוריה ולהעלות חיוך על הפנים של כולם". בחצי הגמר תפגוש בן גוריון את המכללה למשפטים רמת גן, ובמשחק השני ייפגשו המכללה למנהל ומכללת נתניה, לאחר שהאחרונה הדיחה בשלב הקודם את וינגייט, בשורותיה מככב אחמד מרעי מבני לוד.

דיווח מהיום השלישי של אליפות אס"א

קבוצת הקט-רגל מירדן שהגיעה לראשונה לאליפות, סיימה את דרכה כבר ברבע הגמר אך זכתה לשפע מחמאות מכיוון שהפגינה את הכדורגל היפה ביותר. "נהנינו מכל רגע ואנחנו מודים לאס"א על קבלת הפנים החמה, נקווה לחזור הנה גם בשנה הבאה ולהגיע גבוה יותר", אמרו בצד הירדני.

אריאל נוסבכר (בלבן) ממכללת ספיר (יניב גונן)
אריאל נוסבכר (בלבן) ממכללת ספיר (יניב גונן)
 

נווה כהן ניצח בשחייה במים פתוחים
כבר בשבע בבוקר ובמזג אוויר קריר קפצו להם 83 סטודנטים לים כדי להתחרות בשחייה במים פתוחים. המאבק על התואר היה צמוד עד המטר האחרון, ומי שיצא ראשון מהמים הוא נווה כהן, שעצר את השעון על 31 דקות ו-59 שניות. את המקום השני תפס גיא כפתורי שסיים רק שנייה בודדת אחריו, ובמדליית הארד זכה אור ברגר שיצא שלוש שניות אחרי המנצח. 

מימין לשמאל: אור ברגר (מקום 3), נווה כהן (1) וגיא כפתורי (2) (יניב גונן)
מימין לשמאל: אור ברגר (מקום 3), נווה כהן (1) וגיא כפתורי (2) (יניב גונן)
 

"אולי בחוץ מאוד קר אבל בלב חם מאוד, זאת הרגשה מדהימה וזה שווה את הכל", אמר בסיום נווה כהן והתייחס לאווירה באליפות: "אנחנו לא מחפשים לסיים במקומות הראשונים, העיקר זאת החוויה".

שחייה במים פתוחים (יניב גונן)
שחייה במים הפתוחים והקרים (יניב גונן)
 

גיא כפתורי, שסיים אתמול במקום השלישי בתחרות האקווטלון, צחק על כך שאינו הצליח להתמקם הכי גבוה על הפודיום: "נווה תמיד מסיים מקום אחד לפני אבל זה בסדר כי כיף לי להיות מאחוריו. בפיניש כבר באתי לעקוף אותו אבל בטעות נגעתי לו ברגל והוא קלט שאני צמוד אליו וזה נתן לו מוטיבציה". מחר מצפה לחבורה ריצת 5,000 מטרים שתחתום עבורם את האליפות.

נתניה מול וינגייט בגמר הנשים בכדורסל
בכדורסל הגברים העפילו לחצי הגמר המכללה למנהל מראשון לציון שתגיע פייבוריטית למשחק מול מכללת נתניה בה מככב ערן אסנטי. המכללה למשפטים רמת גן ומכללת רופין ייאבקו על הכרטיס הנוסף למשחק ההכרעה. משחק הגמר של הנשים יפגיש את המכללה האקדמית נתניה בה מככבות בר גילינסקי ומורן שטרית שמשחקות באליצור חולון מליגת העל, יחד עם הקבוצה הסימפטית של וינגייט. "אנחנו משחקות טוב ואני מאמינה שנזכה באליפות", הצהירה גילינסקי.

כדורסל נשים- וינגייט מול האו&qout;פ (יניב גונן)
וינגייט מול האו"פ במשחק הנשים בכדורסל (יניב גונן)
 

מחר כאמור ייערכו שלבי ההכרעה של התחרויות השונות, ולאחר מכן יחולקו המדליות והפרסים וטקס הסיום שיחתום את אליפות אס"א ה-16.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */