יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:38

מנכ"ל עירוני ק"ש: בשבוע הבא נדע מי יהיה המאמן

יוסי אדרי בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE: "אין קצר בתקשורת בין רן בן שמעון לאיזי שרצקי. לא ראוי לדבר על מועמדים לעונה הבאה"

|
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ´ וחיים רביבו ב-102FM
אופירה אסייג, אייל ברקוביץ´ וחיים רביבו ב-102FM

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וחיים רביבו הגישו את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אייל ענוים: "אנחנו לא מתייחסים לטביב כאל בעל בסטה"
כפי שפורסם בלעדית ב-ONE, הבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב, ניהל בחודשים האחרונים מו"מ באמצעות אייל ענוים, ישראלי שגר במיאמי שפנה לטביב כדי לקנות את הפועל ת"א עבור איש עסקים, מיליארדר יהודי יוצא חבר העמים. טביב דרש 10 מיליון דולר.

ענוים אמר: "ניהלנו משא ומתן. דיברנו מספר פעמים בטלפון וביקשנו את הניירות הכלכליים של הפועל ת"א. אנחנו לא מתייחסים אליו כאל בעל בסטה. יש לאנשים תפיסה מוטעית לגבי מיהו ומהו. האדם (הרוכש הפוטנציאלי) לא רוצה להיחשף כדי לא לחזור על סיפור גומא אגייאר ושני האנשים שרצו לרכוש את בית"ר ירושלים".

"הוא גר במיאמי ומגיע לארץ לפעמים. יש לו בין 15 ל-16 חברות וחברת דלק. האוהדים של הפועל ת"א הם מספר אחת בארץ למרות האירועים בדרבי. אנחנו מציעים שישה מיליון דולר ל-100 אחוז. הוא לא קשור למוני הראל. הוא מולטי-מיליארדר והוא לא פראייר".

אלי טביב (יוסי ציפקיס)
אלי טביב. ימכור את הפועל ת"א? (יוסי ציפקיס)
 

"אלי טביב הוא אדם עשיר מאוד. אני לא עובד במס הכנסה. אני מעריך שטביב שווה מאות מיליוני דולרים. ניהלנו משא ומתן במשך חודשיים. אני אוהד הפועל ת"א, הוא לא, אבל אני מנהל את המו"מ עבורו. אנחנו רוצים צוות מקצועי בראשות שלום תקווה".

העיתונאי ואוהד הפועל ת"א, בן כספית: "אני רוצה שהעסקה תתרחש. צריך לעודד משקיעים להגיע ולא להבריח אותם. אין שחקן אחד בהפועל ת"א שטביב לא חייב לו כסף. הוא לקח את המועדון ממצב של ליגת האלופות ועם 60 מיליון שקל ותראו לאן הוא הגיע".

עמנואל רוזן: "הכדורגל הישראלי לא שווה היום גרוש. 40 שחקנים משחקים בחו"ל. כל מי שמוסר שני פסים בשבת, ביום ראשון רונן קצב כבר מוכר אותו לאירופה. אני מוכן גם שאיש עסקים איראני יקנה את הפועל ת"א. נפלנו שבויים בידי אלי טביב".

מנכ"ל עירוני ק"ש: "בשבוע הבא נדע מי יהיה המאמן"
עירוני קרית שמונה נמצאת על סף זכייה באליפות ראשונה והיסטורית, אך טרם ידוע לאן מועדות פניו של המאמן רן בן שמעון. הבעלים איזי שרצקי מעוניין שהמאמן יישאר גם בעונה הבאה, אולם בן שמעון לא ממהר לחתום על חוזה חדש.

איזי שרצקי ורן בן שמעון (עמית מצפה)
רן בן שמעון ואיזי שרצקי. סוף לסאגה בשבוע הבא? (עמית מצפה)
 

המנכ"ל יוסי אדרי אמר: "כולם מתעסקים בזה כל היום. זה נושא שמעניין גם אותנו. לפני עשרה ימים הייתה פגישה שבסופה הוחלט שהם ידברו עוד פעם. לכל אחד יש ציפיות, גם לרן וגם לאיזי. לגיטימי שיש חילוקי דעות. אני מאמין שבשבוע הבא יידעו מי המאמן של קרית שמונה".

"לכל צד יש את הטענות שלו. קוראים על מועמדים וזה לא מכובד. איזי מפרגן לעובדים שלו. אין ביניהם קצר. אנחנו לא רוצים להתעסק עם מועמדים. מערכת היחסים שלי עם רן בן שמעון טובה מאוד. אני מכבד אותו".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי התנועה והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */