יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:49

בר טימור: אין שאננות, עפולה תעשה לנו חיים קשים

גארד הפועל לא מזלזל ביריבה אותה יפגוש ב-19:40: "לא מורידים את הרגל מהגז. הם כבר עשו לנו חיים קשים". המשחק ישודר בערוץ ONE וב-ONE TV LIVE

|
בר טימור.
בר טימור. "אין פייבוריטית במשחק" (יוסי ציפקיס)

המחזור ה-22 של הליגה הלאומית ייערך הערב (שלישי), כשבמוקד מוליכת הטבלה, הפועל תל אביב, תנסה לשמור על הפסגה כשתארח את הפועל עפולה ב-19:40. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, בערוץ 550 ב-HD בהוט וב-ONE TV LIVE באתר.

הפועל עפולה נמצאת במקום השביעי בטבלה ומגיעה לאחר ניצחון על קריית אתא במחזור הקודם. הסמול פורוורד, רוני לאמל, עזב את המועדון לאחר שביקש להשתחרר עקב סיבות אישיות ובמקומו חתם בקבוצה הגארד בן ה-28, רוי בוקר, שהגיע מהליגה האוסטרית הראשונה. בוקר הצטרף לאימון המסכם של הקבוצה וככל הנראה יהיה בסגל.

חניכיו של ארז אדלשטיין מגיעים למשחק מעודדים מתמיד לאחר שניצחו במחזור הקודם את מכבי באר יעקב במשחק העונה, רשמו ניצחון שמיני ברציפות ופתחו פער של שתי נקודות בפסגה.

למרות התקופה המצויינת, האדומים לא נכנסים לשאננות ועל כך סיפר הגארד של הקבוצה, בר טימור: "אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז, אלא להפך. אם עכשיו נהיה שאננים אז כל מה שעשינו עד עכשיו לא יהיה שווה כלום. אין ספק שהניצחון נתן לנו הרבה ביטחון וגם יתרון להבטיח את הביתיות בפלייאוף, אבל אנחנו חייבים לשמור על המקום הראשון עד לפלייאוף על מנת שהביתיות תהיה אצלנו בוודאות".

בר טימור (משה חרמון)
בר טימור. "לא נהיה שאננים" (משה חרמון)
 

"יש הרגשה טובה בקבוצה והרגשה שאנחנו מחוברים, אבל כל משחק הוא קשה. עפולה היא קבוצה מצויינת שעשתה לנו חיים קשים אצלה בבית. כל קבוצה שמגיעה נגדנו רוצה להוכיח ורוצה עוד יותר לנצח. במשחק הזה, כמו בכל משחק, אין קבוצה פייבוריטית".

נועלת הטבלה, הפועל כפ"ס/כוכב יאיר, תארח את מכבי באר יעקב למשחק קצוות. הפועל יקנעם/מגידו, שגם היא מסובכת בתחתית, תנסה לצבור ניצחון חשוב כשתפגוש את אליצור רמלה. אליצור קרית אתא והפועל לב השרון תפגשנה למשחק תחתית.

השלישית בטבלה, אליצור יבנה, תנסה לשמור על מיקומה בצמרת כשתתארח אצל מכבי הוד השרון. הפועל טבעון/עמק יזרעאל תצפין לנהריה, שם תפגוש את עירוני המקומית במטרה להשיג ניצחון שיבסס אותה בצמרת.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */