יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:55

מעיין דוידוביץ': תמיד יש סיכוי להיות על הפודיום‎

אליפות אס"א ה-16 יצאה לדרך באילת. הגולשת שמתכוננת לאליפות העולם: "אני מגיעה בכושר טוב, אעשה את המקסימום". יונתן מלכה סיים ראשון באקווטלון

|
מעיין דוידוביץ´´:
מעיין דוידוביץ´´: "מקווה לתוצאה טובה" (יניב גונן)

שריקת הפתיחה לתחרויות אליפות אס"א ה-16 נשמעה היום (שני) באילת, וכל הספורטאים הסטודנטים הקיצו מוקדם והחלו בתחרויות השונות.

מי שמשכה את רוב תשומת הלב בתחרות השייט היא הגולשת מעיין דוידוביץ', שחזרה בתחילת החודש עם מדליית הכסף מאליפות אירופה. דוידוביץ', שתצא ביום שישי בבוקר יחד עם יתר חברי המשלחת הישראלית לאליפות העולם, חולמת לחזור משם עם מדליה על הצוואר: "הגעתי הנה כדי לייצג את המכללה ובעיקר כדי להתאמן לקראת אליפות העולם, התחרות הזו היא הכנה בשבילי לאליפות. אני מגיעה בכושר טוב ומקווה להשיג תוצאה טובה. תמיד יש סיכוי להיות על הפודיום אבל אי אפשר לדעת מה יהיה, אני אעשה את המקסימום ומקווה שזה יספיק".

בשעה שבע בבוקר נערכה תחרות האקווטלון, הכוללת ריצה של שלושה קילומטר, 400 מ' שחייה וריצה נוספת של קילומטר וחצי. כ-70 סטודנטים התייצבו בשעה מוקדמת עם בגדי ספורט ונעליים כדי לייצג את מכללתם בכבוד.

מי שחצה ראשון את קו הסיום עם תוצאה של 21 דקות ו-19 שניות הוא יונתן מלכה ששומר על התואר אותו השיג גם בשנה שעברה.  "זה כיף אדיר ואני שמח מאוד להתחיל טוב את התחרויות", אמר מלכה שיתחרה בענפים נוספים כמו אופניים, שחייה וריצה, "יש אווירה מצוינת ומתחרים טובים ואני מודה לאוניברסיטת תל אביב שדואגים לספורט ומאפשרים תנאים טובים לאימונים, ואני מקווה בשביל האוניברסיטה שאקח עוד כמה מדליות בהמשך".

דוידוביץ': מגיעה בכושר טוב לתחרות

על האפשרות שנראה אותו גם בשנה הבאה חוצה ראשון את קו הסיום ענה הספורטאי-סטודנט בחיוך: "יש לי עוד שנתיים לתואר אז אני מקווה שאהיה כאן לשמור על המסורת, ומי יודע, אולי בשביל ההורים אמשיך לתואר שני ואז נתראה פה עוד הרבה שנים".

מימין למשמאל: נווה כהן (מקום 2), יונתן כהן (1) וגיא כפתורי (3) (יניב גונן)
מימין למשמאל: נווה כהן (מקום 2), יונתן כהן (1) וגיא כפתורי (3) (יניב גונן)
 

מחר ייכנסו להילוך גבוה טורנירי הקט-רגל והכדורסל, ובינתיים טורניר כדורעף החופים סיפק לנו הרבה מאוד צבע, ומלבד בנים ובנות בלבוש שמושך את העין, זכינו לראות גם תצוגות עידוד יוצאות דופן. קבוצת הנשים של מכללת רופין לא נתקלה בקשיים וצפויה להיאבק עם אוניברסיטת תל אביב על התואר, כשבנות וינגייט ינסו לדגדג.

קט-רגל (יניב גונן)
טורניר הקט-רגל (יניב גונן)
 

מכללת רופין מרשימה גם בכדורעף הגברים וישאפו לתואר כפול, אך זה לא יהיה פשוט מול אוניברסיטת בן גוריון והמרכז הבינתחומי שלא יעשו חיים קלים.

כדורעף חופים על רקע עצי הדקל של אילת (יניב גונן)
כדורעף חופים על רקע עצי הדקל של אילת (יניב גונן)
 

קראטה (יניב גונן)
גם קראטה יש שם (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */