יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:57

ארד נכנסה לוועדת השיווק בוועד האולימפי הבינ"ל

כבוד גדול לג'ודוקא לשעבר, הישראלית הראשונה שתכהן בוועדה הבינ"ל: "זכות גדולה להצטרף למועדון מצומצם כזה, רוצה להודות לז'אק רוגה על האמון"

|
יעל ארד. כבוד גדול (איתי ישראל)
יעל ארד. כבוד גדול (איתי ישראל)

הג'ודוקא לשעבר, יעל ארד, מונתה כחברה בוועדת השיווק של הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC). אמש (ראשון) קיבלה ארד הודעה רשמית כתובה מנשיא הוועד האולימפי הבינלאומי, ז'אק רוגה. ארד היא הישראלית הראשונה שתכהן בוועדת השיווק של הוועד האולימפי הבינלאומי. 

ועדת השיווק של ה- IOC, שבראשה עומד ג'רארד הייברג עוסקת בהרחבת מקורות המימון של התנועה האולימפית, בגיבוש המלצות להנהלת הוועד האולימפי הבינלאומי בנושאי שיווק, במעקב וניתוח פעילויות השיווק של הוועד האולימפי הבינלאומי ודיווח להנהלה ובמיקסום היתרונות לתנועה האולימפית מפעילויות עם שותפים בתחום השיווק.

לפני 20 שנים, במשחקים האולימפיים של ברצלונה 1992, הייתה ארד לישראלית הראשונה שזכתה במדליה אולימפית. ארד זכתה במדלית הכסף אותה הקדישה מיד לאחר הזכייה לזכר הנרצחים במינכן 1972. לאחר זכייתה מונתה ארד כחברה בהנהלת הוועד האולימפי הישראלי ושימשה בתפקיד זה במשך כשנתיים כנציגת וועד הספורטאים. בשנה האחרונה שבה להנהלת הוועד האולימפי במסגרת תפקידה כמ"מ יו"ר איגוד הג'ודו, תפקיד אותו מילאה בהתנדבות.

בעקבות מינוייה אמרה ארד: "אני רוצה להודות לנשיא הוועד האולימפי הבינלאומי ז'אק רוגה על האמון הרב. זוהי זכות גדולה להצטרף למועדון מצומצם כזה ואני מתכוונת קודם כל להקדיש זמן כדי ללמוד על הפעילות הנרחבת שנעשית כיום בתחום זה. אני גם מקווה שאוכל בהמשך לתרום מנסיוני בשיווק המשחקים האולימפיים והרעיון האולימפי בכלל לילדים ולנוער, כמו גם למבוגרים, ברחבי העולם".

יעל ארד (איתי ישראל)
ארד. "מקווה שאוכל לתרום מניסיוני" (איתי ישראל)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */