יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:38

מונפיס, מלצר, זבונרבה וקינג פרשו מהאינדיאן וולס

וירוס שמסתובב בטורניר מפיל את הטניסאים. נדאל ניצח 1:6 ו-3:6 את מאייר, 4:6 ו-1:6 לפדרר ("היה לי חום") על קודלה בסיבוב ה-2. נה לי ניצחה בדרבי

|
גאל מונפיס. הווירוס הגיע גם אליו (GettyImages)
גאל מונפיס. הווירוס הגיע גם אליו (GettyImages)

עוד יום של משחקים עבר הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר האינדיאן וולס. רוג'ר פדרר ורפאל נדאל ניצחו, פטרה קביטובה עפה אבל שיחת היום בטורניר היא הווירוס שמסתובב וגורם לשחקנים רבים לפרוש בזה אחר זה.

הקורבנות הלילה היו המדורג 14 גאל מונפיס, יורגן מלצר מאוסטריה, המדורגת תשיעית, ורה זבונרבה והאמריקנית ואניה קינג. כולם סובלים מכאבי בטן, הקאות ובעיות מעיים. השחקנים האלה הצטרפו לרשימת הפורשים מהימים הקודמים. פרט לפורשים, שחקנים רבים משחקים בטורניר בהילוך שני, עקב השפעת המחלה.

ואם נחזור לטניס, רפאל נדאל חזר למגרשי הטניס לראשונה מאז אליפות אוסטרליה הפתוחה. נדאל ניצח 1:6 ו-3:6 את לאונרדו מאייר מארגנטינה. הספרדי שלא שיחק מאז שש השעות בגמר במלבורן מול ג'וקוביץ' אמר בסיום: "זה נחמד לחזור ולשחק ברמה גבוהה. התחלתי מרוכז ואגרסיבי ולמרות מה שחושבים זה לא פשוט לחזור אחרי חודשיים ולנצח". נדאל יפגוש בסיבוב השלישי את בן ארצו, מרסל גרנולרס, שניצח את טומי האס מגרמניה 3:6, 6:2 ו-3:6.

רוג'ר פדרר שמאז אוסטרליה הספיק לזכות ברוטרדם ובדובאי, ניצח 4:6 ו-1:6 את האמריקני בן ה-19, דניס קודלה שקיבל כרטיס חופשי, דניס קודלה. השווייצרי הגיע למסיבת העתונאים חיוור למדי והיו שמועות כי הווירוס הגיע גם אליו.

"היה לי קצת חום, אני מודה, אבל זה מסתובב במשפחה כמה ימים", אמר השלישי בעולם שיפגוש בסיבוב השלישי את מילוש ראוניץ' מקנדה שניצח את קרלוס ברלוג הארגנטיני 4:6 ו-2:6.

נדאל  (GettyImages)
נדאל מול מאייר. לא פשוט בשבילו לחזור ולנצח? (GettyImages)
 

דוד פרר מספרד (5) שעובר עונה מצויינת ניצח 2:6 ו-2:6 את גרגורי דימטרוב מבולגריה וישחק מול דניס איסטומין האוזבקי שהפתיע את המדורג 31, חואן אגנסיו צ'לה מארגנטינה 6:7, 7:6 ו-5:7. ג'ו וילפריד טסונגה (6) עבר את בן ארצו מיכאל לודרה שפרש בפיגור 4:1 וישחק מול ראדק סטאפנק מצ'כיה שניצח 2:6 ו-1:6 את חבייאר מאליס מבלגיה.

חואן מרטין דל פוטרו (9) ניצח את מרינקו מטוסביץ' האוסטרלי 5:7 ו-2:6 ויפגוש בפרננדו ורדסקו הספרדי שניצח את ריאן סוויטינג האמריקני 2:6 ו-2:6. ינקו טיפסרביץ (10) גבר על ז'יל מולר מלוקסמבורג 4:6 ו-2:6 ויפגוש בדוד נלבנדיאן הוותיק ששלח הביתה את הענק הקרואטי החוזר מפציעה, מריאן צ'יליץ' עם 6:7 ו-6:7.

תומס בלוצ'י מברזיל ניצח 3:6 ו-3:6 את יורגן מלצר החולה שפרש מאוחר יותר מהזוגות ויפגוש בניקולאי דווידנקו מרוסיה. מרקוס בגדטיס מקפריסין הפתיע עם 3:6 ו-4:6 את המדורג 15, פליסיאנו לופס ויפגוש באלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (21) שניצח את סטיב דארסיס מבלגיה 7:6, 3:6 ו-5:7.

בלוצ´י ברגע למצלמות מול דודי סלע (GettyImages)
בלוצ'י חוגג. ניצל את המחלה של מלצר (GettyImages)
 

אזרנקה, גורגס ונה לי עלו, קביטובה הודחה
אצל הנשים, החל הסיבוב השלישי ושני משחקים בטולו עקב מחלתן של זבונרבה וקינג. המדורגת 1 בין הנשים, ויקי אזרנקה דהרה קדימה עם ניצחון 19 ברציפות העונה. אזרנקה הביסה את סבטלנה קוזנצובה 2:6 ו-1:6 תוך שעה אחת. יוליה גורגס מגרמניה (14) תנסה לעצור אותה בשמינית הגמר. הגרמנייה גברה 3:6 ו-4:6 על אנבל מדינה גריגאס הספרדייה.

המדורגת 3, פטרה קביטובה, איכזבה כשהפסידה לקריסטי מקהיל האמריקנית 6:2, 2:6 ו-3:6. קביטובה הייתה בשיאה במערכה הראשונה, אבל במערכה השנייה הווינרים הפסיקו, כדורים החלו לעוף החוצה, הצ'כית איבדה ביטחון והאמריקנית שכבר ניצחה בעבר את ווזניאקי, נשארה מפוקסת וניצחה. מקהיל, 32 בעולם תפגוש בשמינית הגמר את אנג'ליק קרבר מגרמניה שעלתה אחרי הפרישה של ואניה קינג.

אזרנקה (GettyImages)
אזרנקה מותחת את איבריה. הביסה את קוזנצובה (GettyImages)
 

קביטובה שסבלה מווירוס אחר במזרח התיכון, פרשה מדוחא ומדובאי ואמרה: "נגמרה לי האנרגיה פתאום. הכושר שלי ירד אחרי שחליתי והיא שיחקה נהדר". המדורגת 5, אגה רדוונסקה ממשיכה עם העונה היציבה שלה, בה הפסידה רק 3 פעמים לאזרנקה, וניצחה 4:6 ו-2:6 את פלביה פנטה מאיטליה. נה לי הסינית (8) גברה בדרבי סיני על ז'י ז'אנג 1:6 ו-3:6. לי תשחק מול קלרה זאקפלובה הצ'כית שעלתה ללא משחק עקב הפרישה של וורה זבונרבה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */