יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:08

בוטוליה: יש לנו סיכוי טוב להגיע לגמר, זה תלוי בנו

שחקן הפועל ראשל"צ בטוח בעצמו לקראת חצי גמר הגביע מחר ב-19:45 מול אס"א ת"א. בחצי הראשון סביון עם גיל יעקב מול מכבי ת"א: "מגיעים בלי לחץ"

|
ארבע קבוצות. גביע אחד
ארבע קבוצות. גביע אחד

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדוריד יתקיימו מחר (שני) באולם מטרו-ווסט ברעננה. המשחק הראשון (17:15) יפגיש את א.ס סביון, בהופעה ראשונה במעמד זה, מול מכבי ת"א. המשחק השני יפגיש את שתי המדורגות ראשונות בליגה ווינר, אס"א ת"א והפועל ראשל"צ (19:45).
 
אס"א ת"א - הפועל ראשל"צ
האדומים היו אלו שעצרו בעונה שעברה את רצף שלוש הזכיות של אס"א ת"א בגביע המדינה. זה קרה ברבע הגמר. בשנייה האחרונה לסיום ההארכה. עידן מימון היה אחראי לכך. 32:33. אס"א מנגד הדיחה את האדומים בחצי גמר הפליאוף על האליפות, ובכלל, 5 משחקים בין שתי הקבוצות השוות אשתקד הסתיימו בשיוויון.
 
כזכור הפועל ראשל"צ ניצחה ביום שישי את א.ס אאודי סביון 25:30, והבולט בשורת האדומים באותו משחק הוא ללא ספק בויאן בוטוליה הסרבי, שכבש 11 שערים מול סביון שאמר לקראת המשחק: "אם לא נזכה בגביע, אז מה שעשינו מול מכבי ראשל"צ ברבע גמר לא שווה".

"יש לי ניסיון במעמדים האלה, עם זכיות ב-3 גביעי צ'אלנג' קאפ אירופיים עם רסיטה, גביעים ואליפויות ברומניה ובסרביה, והגעה לשלבים הגבוהים בגביעי אירופה, כך שאני מקווה לתרום את שלי לקבוצה. יש לנו סיכוי טוב להגיע לגמר, ולדעתי זה יותר תלוי בנו".  
מנגד תום מטלון, כוכבה של אס"א, חזר למעשה לאחרונה לאחר כמעט 9 חודשים שהוא היה מחוץ למגרשים, זכר לפציעה בחצי גמר הפליאוף, מול הפועל ראשל"צ. "עכשיו אני מרגיש מצוין, פיזית ומנטלית. כן, יש שיפור והתקדמות לאט-לאט, ואני מאושר מאוד לחזור למגרשים ולבטח למפגש הזה בחצי הגמר". 

תום מטלון (מור שאולי)
תום מטלון: "המטרה ברורה" (מור שאולי)
 

"המטרה ברורה, נותר רק ליישם ולהשתמש בכלים שיש כדי לנצח. רק שממול עומד אלוף הניסיון, עידן מימון, וזה חלק מהאתגר שלנו", סיכם מטלון.

א.ס סביון - מכבי ת"א
בסביון מתרגשים לקראת ההופעה הראשונה בחצי הגמר, ועיקר המעמסה תיפול על צמד שחקני הטורבו של הירוקים-צהובים, שחר מיארה וגיל יעקב, לצד טריו הזרים של הרומנים של הקבוצה. מיארה כבר ראה את עצמו חוגג זכייה בגביע המדינה בעונה שעברה עם הפועל ראשל"צ, עד שמכבי ראשל"צ וגיל יעקב ביצעו מהפך וחטפו לו את הצעצוע הכסוף.

בסיום אותו משחק דרמטי שנגרר להארכה. גיל יעקב הניף לראשונה גביע, עם הצהובים, לאחר 4 גמרים שבהם שיחק עם הפועל ראשל"צ. השניים שנלחמו אחד בשני, עכשיו הם אחד לצד השני, עם תקווה אחת, להוביל את סביון למשחק הגמר, ואולי אולי, להיות חתומים על אחת הסנסציות הגדולות בספורט הישראלי השנה.

שחר מיארה (יניב גונן)
שחר מיארה. "מאמין שהם יגיעו יותר דרוכים" (יניב גונן)
 
"אנחנו מגיעים בלי לחץ וכאנדרדוג" ציין גיל יעקב ואילו שחר מיארה הוסיף: "בליגה ניצחנו אותם, ולכן אני מאמין שהם יגיעו יותר דרוכים אבל מעודדים גם מההישג המדהים שלהם באירופה",

ניצחון עבור מכבי ת"א יכול להיות המשך לעונה נהדרת, אולי אפילו חלומית, כשב-24 וה-25 בחודש מצפים לה גם משחק רבע גמר גביע האתגר האירופי מול מאריבור מסלובניה. בצהובים רוצים מאוד להניף את גביע מדינה ראשון, בגלגול הנוכחי של המועדון.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */