יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:05

אלי כהן: בית"ר י-ם שיחקה בקצב של קבוצת צמרת

מאמן הקבוצה התייחס ל-2:3 על מכבי פ"ת בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. בן שמעון: "רק כשיגיע הרגע אפשר לברך". יוסי מזרחי: "מודאג"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' מגישים לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

אלונה ברקת: "בהתאחדות לא מגלים רגישות"
את התוכנית פתחנו במצב הביטחוני הרגיש בדרום הארץ. אירוע חריג ולא נעים התרחש היום כאשר במהלך אימון של הפועל באר שבע, הופעלה האזעקה בעיר והשחקנים ברחו מהמגרש כשברק נשמעים קולות פיצוצים. בבאר שבע שלחו ביקורת לעבר ההתאחדות לכדורגל לאחר שמשחק הקבוצה מול בני יהודה בו הובסה באר שבע 5:1, לא נדחה. בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת, עלתה לשידור ודיברה על המצב הלא פשוט.

חשבתם לא להופיע למשחק?
"השתמשתי באמצעים שהיו לרשותי וניסיתי להפעיל את קשריי. חשבתי שצריך לפעול אחרת. יכול להיות שזה היה נכון לעשות זאת. אני לא רוצה להיכנס למשחק שהיה ולא לתוצאה. לא נחפש תירוצים, אבל לא ייתכן שיש שתי מדינות בתוך מדינת ישראל. אני כועסת, מאוכזבת וחושבת שנתקלתי באטימות ובחוסר התחשבות מההתאחדות לכדורגל. דיברתי גם עם אבי לוזון והיחיד שחזר אליי היה רותם קמר, הוא הסביר שלא יהיה הוגן לקבוצות האחרות אם נדחה את המשחק".

אסי רחמים ואלונה ברקת (איתי ישראל)
אסי רחמים ואלונה ברקת. הבעלים: "אטימות וחוסר התחשבות" (איתי ישראל)
 

הסברת להם שהחיים הם יותר מהכדורגל? שמדובר בחיי אדם?
"לצערי, הם לא מפנימים ולא מגלים רגישות למה שאנחנו עוברים. אני נחתתי בארבע לפנות בוקר משווייץ. אסי רחמים כבר עדכן אותי שנחתו רקטות. הנחיתי אותו קודם כל להתקשר לאורנית רז ולבטל את משחקי הנוער. דיברתי איתו שוב בבוקר והוא אמר לי שזה היה לילה קשה מאוד, ושהוא לא יודע אם הקבוצה הבוגרת תתפקד".

"מחר יש ישיבה עם אבי לוזון, שטרן חלובה ואורי שילה כדי להבין מה המדיניות של ההתאחדות לכדורגל בנושא. דיברתי בשמי ובשם ג'קי בן זקן. מבחינת ההתאחדות, אם המשחק מתקיים במרכז זה בסדר".

לכל שחקן יש משפחה וילדים. איפה השחקנים ישנו לפני המשחק?
"אצלנו חמישה שחקני הרכב ישנו בבאר שבע, גם המשפחות שלהם. יש לי הערצה גדולה לאוהדים שהגיעו לבלומפילד. בשעת המשחק אגב, באר שבע הופצצה. אני לא מחפשת תירוצים להופעה שלנו. אני מופתעת ומאוכזבת בכל פעם מחדש מחוסר ההתחשבות של ההתאחדות לכדורגל".

אוהדי הפועל באר שבע בבלומפילד. ברקת: &qout;יש לי הערצה גדולה אליהם&qout; (יוסי ציפקיס)
אוהדי באר שבע בבלומפילד. ברקת: "יש לי הערצה גדולה אליהם" (יוסי ציפקיס)
 

החיים צריכים להימשך כרגיל?
"מה ביקשתי? שנשחק ביום שלישי, אעביר את השחקנים שלי למרכז, שיהיה להם רוגע ושהם יוכלו לקיים אימונים כמו שצריך. לא ייתכן שלא תהיה התחשבות. הדבר הפוגע היא שההתאחדות הייתה צריכה לפנות אליי ולג'קי בנושא, לא אנחנו. הם לא עשו את זה".

את גם אשמה, תפסיקי להיות הילדה הטובה של הכדורגל, הגיע הזמן שתהיה לך מילה.
"בואו נראה, אני איפגש איתם ונראה לאן הדברים הולכים". בהתאחדות לכדורגל סירבו להגיב לטענות בשידור.

יוסי מזרחי: "אני לא מבין את האטימות של ההתאחדות"
גם מאמן מ.ס. אשדוד, יוסי מזרחי, עלה לשידור, סיפר על המצב הקשה בעיר ועל ההפסד להפועל ראשון לציון: "עברתי הרבה תקופות כאלה, זה לא נעים, אבל זה מה שיש". בהתייחס לטענה שהקבוצה שלו לא נראית טוב כבר חודש, הוא השיב: "הפסקנו להבקיע שערים. היו הרבה משחקים בסיבוב הראשון שניצחנו בהם, והסיבוב לא ניצחנו. גם מול ראשון לציון אמש, שלטנו היטב במחצית הראשונה. יש תקופות שבהן הדברים לא קורים. אין הסבר גם לתופעה של הסיבוב הראשון, שניצחנו בהמון משחקים".

יוסי מזרחי (חגי ניזרי)
יוסי מזרחי. "עברתי הרבה תקופות כאלה" (חגי ניזרי)
 

"אני מודאג, ברור. אם היו אומרים לי שנהיה בפלייאוף העליון בתחילת העונה, לא הייתי מאמין. השנה הזו הייתה פנטסטית בסיבוב הראשון, אבל הייתה ירידה בשני", ציין המאמן. כשנשאל אם מתקיימים אימונים לאור המצב, הוא השיב: "היום דחיתי את האימון ומחר נקיים אימון, השאלה היא איפה. היום נפל טיל במגרש של הנוער. אם זה יימשך, נצא להתאמן מחוץ לאשדוד".

"חבל שאנחנו לא מקבלים יחס טוב מההתאחדות, יש שם אטימות", הבהיר מזרחי. "שתי קבוצות מבקשות בשבת בבוקר לדחות את המשחקים אחרי שלא ישנו בלילה. אני לא מבין את האטימות הזו. אם הייתם ישנים לילה באשדוד, הייתם מבינים על מה אני מדבר".

רן בן שמעון: "כרגע אני יכול לבחור אם להישאר בקריית שמונה"
מאמן עירוני קריית שמונה, רן בן שמעון, עלה לשידור אחרי שקבוצתו גברה 0:2 על הפועל עכו. כעת, עניין האליפות הוא רק עניין של זמן, עד שהנושא יהיה רשמי. "רק כשיגיע הרגע, יהיה אפשר לברך על המוגמר", הבהיר המאמן.

רן בן שמעון. ייפגש עם  איזי שירצקי בקרוב (יניב גונן)
רן בן שמעון. ייפגש עם איזי שירצקי בקרוב (יניב גונן)
 

"אני איפגש עם איזי שירצקי בקרוב, כשיהיה מה להודיע, נודיע. לא דרשתי העלאה של 100 אחוז ולא של 30 אחוז בשכר מאיזי. אני מכיר הרבה מועדונים שלא מתעסקים בעניין המאמן בשלב הזה של העונה. אין לי חוזה לעונה הבאה, וכרגע אני יכול לבחור אם להישאר במועדון או לא", הוא המשיך.

"לא מדובר על הצעה כזו או אחרת, ולא דרשתי מאיזי סכומים לא הגיוניים. נמצא את הדרך יחד. אני לא רוצה לדבר על הרצון שלי להמשיך או לא להמשיך בקריית שמונה", סיכם בן שמעון.

אלי כהן: "שיחקנו בקצב של קבוצת צמרת"
בתוכנית סיכמנו את ה-2:3 הגדול של בית"ר ירושלים על מכבי פתח תקווה במושבה, ניצחון שהעלה את הקבוצה מעל לקו האדום. בית"ר גם קיבלה היום חדשות טובות לאחר שבית הדין העליון בהתאחדות לכדורגל החליט להמתיק את העונש שספגה הקבוצה. בית הדין קיצץ משלושה משחקי רדיוס למשחק רדיוס אחד. שני הרדיוסים הנוספים שנפסקו תחילה הומרו לסגירת היציע המזרחי באצטדיון טדי.

פאסוס ואבי ריקן (שי לוי)
פאסוס ואבי ריקן חוגגים. יומיים טובים לבית"ר (שי לוי)
 

"כל נקודה חשובה ואנחנו שמחים גם על היכולת שלנו", הסביר המאמן אלי כהן. "המשחק מול מכבי פתח תקווה היה בקצב של קבוצת צמרת. הקהל היה נהדר. המומנטום החיובי מוחלט. הניצחון מול קריית שמונה ועוד ניצחון מול קבוצת תחתית, החזירו את הביטחון לשחקנים".

במהלך דבריו של כהן התקבלה ההודעה על עונשה הכבד של הפועל תל אביב, ובמרכזו הפחתת שלוש נקודות והרחקת אביחי ידין מ-12 משחקים. על העונש הכבד שספגה הפועל הוסיף כהן: "זה לא אופייני לאוהדי הפועל תל אביב, אבל יש אפקט מצטבר של כל ההתפרעויות. כלפי ההתפרעות הזו היה עונש מיוחד".

מאמן מכבי פתח תקווה, משה סיני, עלה לשידור ודיבר לפני הכל על העונש שספגה הפועל תל אביב: "העונש של הפועל כבד. הייתי מעדיף שדברים כאלו לא יקרו, אבל הדברים האלו חייבים לקבל תגובה, אין מה לעשות".

משה סיני. &qout;אעשה הכל כדי שנישאר בליגה&qout; (חגי ניזרי)
משה סיני. "אעשה הכל כדי שנישאר בליגה" (חגי ניזרי)
 

על מצבה של קבוצתו אמר סיני: "לא התחלתי את השנה עם הקבוצה. כנראה שזה כדור שלג שנמשך. יש לנו הרבה כישרון, אבל כשהקבוצה בתחתית הדברים לא הולכים כמו שרוצים תמיד. כל זה לא מנחם אותי, אנחנו צריכים לעשות מאמצים גדולים יותר. יש לנו קבוצה צעירה שמתבססת על שחקני בית ויש לבנות אותה, זה התפקיד שלי. אני אעשה הכל כדי שנישאר בליגה, ומקווה שהקדוש ברוך הוא יעזור לנו".

על היחסים עם עמוס לוזון ציין סיני: "התמונה שנוצרה שעמוס מעל הספסל נראית לא טוב לכאורה. אני אומר לכם, עמוס לוזון לא אומר שום דבר. הוא מעודד או מעיר אל תוספת זמן. אני פניתי אליו ודיברתי איתו". על השוער שלו, לירן שטארובר, שלא שיחק, הוסיף המאמן: "יש לו פגיעה בצלעות ולכן הוא לא שיחק. דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא מרגיש הרבה יותר טוב, אבל לא מאה אחוז".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי התנועה והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */