יום רביעי, 16.04.2025 שעה 16:25
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
7029-8431ברצלונה1
6631-6431ריאל מדריד2
6326-5331אתלטיקו מדריד3
5725-4931אתלטיק בילבאו4
5140-5330ויאריאל5
4839-4231בטיס6
4345-4431סלטה ויגו7
4337-3131מיורקה8
4134-3031ריאל סוסיאדד9
4038-3431ראיו וייקאנו10
3928-3131חטאפה11
3844-3631אוססונה12
3747-3531ולנסיה13
3642-3431סביליה14
3540-3330אספניול15
3448-3831ג'ירונה16
3045-3331אלאבס17
2952-3731לאס פלמאס18
2848-2931לגאנס19
1673-2131ויאדוליד20

מוריניו: אני אומר את דעתי ולא משתמש בצד שלישי

העקיצות בין גוארדיולה ("אני לא כמו מוריניו") לפורטוגלי נמשכות לאחר ה-2:3 על בטיס: "אני לא מושלם". פויול שב לסגל בארסה לקראת סנטאנדר ב-19:00

|
מוריניו חוגג. הדרך לאליפות סלולה (רויטרס)
מוריניו חוגג. הדרך לאליפות סלולה (רויטרס)

ריאל מדריד ממשיכה לדהור לעבר תואר האליפות בספרד והשיגה אמש ניצחון ליגה עשירי ברציפות, 2:3 בחוץ על בטיס. צמד של כריסטיאנו רונאלדו ועוד אחד של גונסלו היגוואין עשו את העבודה מול שערים חורחה מולינה ג'פרסון מונטרו בצד השני.

בתוספת הזמן היתה צריכה בטיס לקבל פנדל, אבל השופט התעלם מנגיעת יד של סרחיו ראמוס ברחבה, אבל זה לא מעניין את מאמן ריאל ז'וזה מוריניו שהגדיל את הפער מברצלונה ל-13 נקודות במשחקו ה-100 כמאמן הקבוצה ובסיום התפנה לעקיצה היומית לעבר מאמן ברצלונה פפ גוארדיולה לאחר שהאחרון אמר עליו: "שנינו רוצים לנצח, אבל אנחנו שונים. אני לא רוצה ללכלך את השם של המועדון".

"כמו שכולם יודעים, יש הרבה דברים שאני לא מושלם בהם", אמר מוריניו בתגובה לפפ והוסיף: "אני בוחר לא להחביא את הדברים הלא טובים שבי. כמה שאני לא מושלם, אם יש משהו שאני לא אוהב, אני אומר את זה. אחרים משתמים בגורם שלישי".

על המשחק עצמו אמר מוריניו: "לפעמים צריך לשחק הגנתי, אבל שתי הקבוצות שיחקו התקפי. המשחק היה מלא מהפכים ולכן תיקו היה משקף יותר את מה שקרה על המגרש. בטיס לא קבוצה גדולה, אבל היא הצליחה להתעלות. הפילוסופיה של המאמן שלהם (פפה מל) נהדרת".

פויול (רויטרס)
פויול. ככל הנראה יחליף את פיקה בהרכב (רויטרס)
 

בארסה עם פויול ב-19:00 מול סנטאנדר
ברצלונה תנסה לצמצם בחזרה את הפער בראש הטבלה ל-10 נקודות עם ניצחון בחוץ מול רסינג סנטאנדר (19:00). ג'רארד פיקה מושעה, אבל הקפטן קרלס פויול חזר לסגל לאחר שנעדר ממנו בשל פציעה ב-1:7 מול לברקוזן באמצע השבוע. טיאגו אלקנטרה, אלכסיס סאנצ'ס ואריק אבידל ייעדרו בשל פציעות.

לכתבה זו התפרסמו 120 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 120 תגובות ב-44 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
44
אריאל12/03/2012 04:08
אני הועד ברצלונה אתה צודק אבל השנה אנכנו נפסיד את האליפות לא בגלל השופטים גם שנה שעברה היה טעויות שיפוט עבל שיחקנו כל כך טוב שלא הרגשנו את זה השנה באותם משחקים של טעויות לא שיחקנו טוב ובגלל זה ירגשנו את הטעויות נכון זה יחריה את המשחקים אבל זה לא ברצלונה של שנה שעברה השנה יהיה רק גביע וליגעת העלופות ושנה הבאה טריפל כרגיל
השב   •  00
43
שונא ריאל בדם12/03/2012 01:01
ריאל חמוצים והרבה
השב   •  11
42
לירון11/03/2012 22:42
אוהדי ברצלונה יבכיניים אפסים חלאס לבכות האליפות של ריאל אין מה לעשות!! יאללה ריאל
השב   •  12
41
מחזירים את תקופת פראנקו בשנות ה5011/03/2012 18:08
השב   •  10
40
בושה להאתחדות המורינית ?11/03/2012 16:32
השב   •  10
39
רון11/03/2012 15:50
השב   •  00
38
מתגעגע!11/03/2012 15:45
ריאל תהיה עוד יותר דורסת כשהוא יחזור לכושר שלו!
השב   •  30
37
ברצלונאי בדם11/03/2012 14:57
אני לא מבין איך אתם שמחים כל עוד שברצלונה עושה לכם ב"ס לכדורגל בכל משחק .. מלא אנחנו יודעים שאין כדורגל בספרד אז מה אתם נהנים מלהבקיע שערים בקבוצות אהבלים ח .. למה רונאלדו לא מבקיע שלשות בברצלונה כמו שמסי מבקיע בריאל ? ח תגידו תודה לגוארדיולה ולהתאחדות לכדורגל בספרד כי שניהם רצו לתת לכם לחגוג אליפות השנה כדי שהליגה לא תהיה משעממת יותר ח בכל זאת המשחק בקאמפ נו לא רחוק .. אנחנו עוד נצחק עליכם כי תחגיגו אליפות עם 2 הפסדים לברצלונה והיא גם העיפה אותכם מגביע ספרד וגם תעיף אותכם מליגת האלופות זה ברור ח
השב   •  108
יאיר11/03/2012 15:56
ואאלה אתם משחקים נחמד אבל ריאל משתינה עליכם זה לא רק אליפות זה 10נקודות וזה יהיה יותר !
השב   •  36
ראול11/03/2012 16:06
תקשיב לפי מה שכתבת רואים שאתה אוכל את עצמך על זה שאתם מאבדים את האליפות די מספיק להתנחם על נצחונות בין שתיי הקבוצות עונה היא כשמה לאורך כל העונה לא משחק ולא שתיים וברצלונה כשלו העונה
השב   •  14
שי11/03/2012 16:50
אבל היא בכלל לא עושה לריאל בית ספר. במפגשים האחרונים אפילו ריאל שיחקה יותר טוב מברצלונה ורק לחץ פסיכלוגי מנע ממנה לנצח. ברגע שיבוא הניצחון הראשון של ריאל הכל ישתחרר וריאל כבר תתחיל לנצח את ברצלונה לא פחות משברצלונה מנצחת אותה. הבעיה היחידה כרגע של ריאל מול ברצלונה זה לא היכולת, אלא הפן המנטלי.
השב   •  41
קטלוני אמיתי11/03/2012 18:06
השב   •  13
36
ריאלי11/03/2012 14:43
רונאלדו ומסי לבד כבשו יותר מחצי קבוצות הליגה הספרדית
השב   •  110
שי11/03/2012 15:11
רונאלדו ומסי כבשו כל אחד עד עכשיו בערך כמו כל השערים של קבוצה ממוצעת בספרד. אבל שניהם ביחד אפילו לא מתקרבים אפילו לחצי מהקבוצות בספרד. אפשר לומד שמסי ורונאלדו ביחד קבשו כמו שני קבוצות אמצע טבלה בליגה הספרדית (או כמו שלוש קבוצות מהתחתית של הליגה הספרדתית).
השב   •  21
ריאלי11/03/2012 15:47
אחי שי התכוונתי לשנה הזאתי תסתכל כמה שערים כבשו שניהם מספרים מדהמים פשוט שני תותחים..
השב   •  20
35
דביר11/03/2012 14:42
מה אומר אוהד ישראלי כשהניבחרת שלו זוכה? אין על ספרד
השב   •  43
34
מכביסט קטלוני11/03/2012 14:32
כל מי שחושב שלא צריך להתבכיין שיחשוב שנית, היינו היום לפני המשחק בראסינג צריכים להוביל את הליגה ב-7 (!) נקודות, להלן 9 המשחקים מעוררי המחלוקת הגדולים של השנה:

ולנסיה 2 - 2 ברצלונה:
שני פנדלים במצב של 1:1 ובמצב של 2:2 לא נשרקו לטובת ברצלונה, 2 נקודות חשובות נלקחות מהבלאוגרנה.

ולנסיה 2 - 3 ריעל:
במצב של 3:2 נפסל שער של ולנסיה(בצדק) ובדקה ה-93 נגיעת יד של היגואיין ברחבה לא נשרקה פנדל! 2 נקודות מתנה למנדרילים.

ריעל 4 - 1 אתלטיקו:
במצב של 1:0 לאתלטיקו, פנדל ואדום לשוער של אתלטיקו מדריד ממוצאים משום מקום והורסים לאתלטיקו את הדרבי, וגם מביאים לריעל עוד 2/3 נקודות במתנה. נגיד 2..

חטאפה 1 - 0 ברצלונה:
בדקה ה-90 במצב של 1:0 שחקן הגנה של חטאפה מוסר למסי שמבקיע אך נשרק נבדל מצד השופט, שערורייה שעולה לברצלונה בעוד נקודה.!

אספניול 1 - 1 ברצלונה:
במצב של 1:1 נגיעת יד ברחבה שמונעת כיבוש ודאי של פדריטו לא נשרקת לפנדל ונשדדות מברצלונה עוד 2 נקודות יקרות מפז!

מיורקה 1 - 2 ריעל:
במצב של 1:0 למיורקה נפסל שער חוקי למהדרין של מיורקה כאשר ההילוכים החוזרים מראים בוודאות שהשחקן מקבל המסירה היה בחצי של מיורקה בעת המסירה, בנוסף במצב של 1:1 שער אחרי 3(!) עבירות של שחקני ריעל אושר. 3 נקודות שנשדדות ממיורקה ועוברות לקבוצה המסריחה הזאת.

חטאפה 0 - 1 ריעל:
במצב של 1:0 נגיעת יד של פפה ברחבה לא נשרקת וריעל שבפעם האין-ספור העונה הייתה אמורה לאבד נקודות מקבל 2 כאלה מתנה.

אוסאסונה 3 - 2 ברצלונה:
במצב של 1:0 לאוסאסונה גם נפסל שער חוקי של ברצלונה וגם שער מנבדל של הזבלים מאושר ובמקום 1:1 פתאום 2:0 להם, עוד שער של אלכסיס נפסל בסוף המשחק ו-3 נקודות שלמות נשדדות מבארסה.

בטיס 2 - 3 ריעל:
תחילת המחצית השנייה במצב של 1:1 צהוב שני לא נשרק לקאקא בנוסף נגיעת יד של אלונסו ברחבה במצב של 2:2 לא נשרקת, בדקה ה-93 שחזור ולנסיה נגיעת יד של ראמוס לא נשרקת לפנדל ומבטיס נשדדות 3 נקודות.

אז בואו נסכם את זה: לא פחות מ-6 (!) נגיעות יד ברחבה בחמישה משחקים שונים שלא נשרקות לפנדלים ועוד שערוריות שיפוט גורמות לשני דברים:
1. מברצלונה נשדדות 8 נקודות.
2. ריעל מקבלת במתנה 1
השב   •  2520
מ-כ-ב-י-ל-ע-ד11/03/2012 14:47
האליפות אצלנו !! (ריאל מדריד כן?)
השב   •  23
שי11/03/2012 14:52
אבל מספיק שראיתי את המשחק הראשון והאחרון שציינת כדי לראות כמה אתה מדבר שטויות. במשחק של ריאל מול ולנסיה הוכח כבר שהיגוואין לא נגע ביד. אתה יכול ללכת עם זה לכל שופט בעולם והוא יגיד לך שלא היה יד. בתוכנית של פרשנות בספרד לקחו את הוידאו לתנאי מעבדה, עשו הילוך איטי במיוחד, והראו שהכדור לא נגע ביד של היגוואין. ובמשחק של ריאל מול בטיס יפה שאתה מזכיר את נגיעת היד הגבולית של ראמוס (לפי החוקה- כדור שקופץ מהברך אל היד נחשב ירוי) אבל נזרום איתך ונאמר שכן היה פנדל. למה אתה לא מציין שבאותו משחק בטיס כבשה גול אחרי נגיעת יד? בקיצור, אותה בוחר להתייחס למה שנוח לך, אתה בורח בקפדנות את המקרים המעוררי מחלוקת לטובת ברצלונה, אבל את אלפי המקרים נגד ריאל אתה לא מציין. זה מצחיק, כי זה כמו שאוהדי ברצלונה אומרים שהאליפות ברחה להם בגלל פציעות. אבל מה, לריאל אין הרבה פצועים השנה? די מאריה השחקן שפתח הכי טוב העונה והיה אמור להיות השחקן המרכזי של ריאל- בקושי משחק העונה. בנזמה שנעדר תקופה ארוכה, היגוואין, קאקה, והבאנקר בהגנה -קראבליו. גם קונטראו. בקיצור, המצב הוא לכאן כמו שהוא לשם. ריאל אמנם מקבלת מתנות מהשיפוט, אבל באותה מידה גם סובלת מהשיפוט. הגדולה של ריאל זה שהיא יודעת לנצח אפילו שהשיפוט נגדה ואז אף אחד לא טורח לזכור שהשופט היה נגד ריאל כי היא גם ככה ניצחה. וברצלונה משתמשת בשופטים כתירוץ להפסדים שלה, והסיבה האמיתית היא שברצלונה פשוט לא מספיק טובה. השיפוט בספרד מאז ומעולם היה לא טוב, לפעמים לטובה ולפעמים לרעה של קבוצה מסוימת. וגם כשברצלונה לקחה אליפות זה היה בזכות זה שהיא הייתה טובה מאוד ולא נתנה לשיפוט להפריע לה, וככה גם ריאל העונה. אז די לבכות אוהדי ברצלונה, תתחילו לקבל את זה שאחרי שנות שלטון של ברצלונה, הגיע זמנה של ריאל. וככה זה ואין מה לעשות, אם חשבתם שברצלונה תהיה תמיד יותר טובה מריאל אז הייתם תמימים.
השב   •  92
ניר11/03/2012 15:14
אתם עד כדי כך בכיינים שם בברצלונה?
השב   •  41
ביתריסט בנשמה11/03/2012 15:22
אז בואו נסכם את זה: לא פחות מ-6 (!) נגיעות יד ברחבה בחמישה משחקים שונים שלא נשרקות לפנדלים ועוד שערוריות שיפוט גורמות לשני דברים:
1. מברצלונה נשדדות 8 נקודות.
2. ריעל מקבלת במתנה 12 נקודות.

אי לכך ובהתאם לזאת ניתן להבין שה-12 נקודות שריעל קיבלו במתנה הן כל הפער כיום בין שתי הקבוצות בליגה, 8 הנקודות שנשדדו מבארסה הן הפער שהיה צריך להיות לה במרומי הטבלה כשהיא מביטה למטה על ריעל עם משחק חסר שיכול להפוך את הסיפור ל-10 נקודות.
בנוסף יש להזכיר את הקלאסיקו בליגה כאשר ריעל התחילו את המשחק ביתרון 1:0 וברצלונה גברה עליה ב-3:1 אדיר, ככה שכל מי שאומר שטעויות שיפוט הן חלק מהמשחק אז שיחשוב שנית, במשחק שניים זה חלק מהמשחק ב-9 משחקים שעולים לקבוצה ב-20 נקודות ליגה ומציבים אותה במקום השני בפער 13 מאשר במקום הראשון בפער 7 עם משחק חסר זו שערוריה שטרם ראיתי כדוגמתה!!
השב   •  61
אורננדו!11/03/2012 16:34
אחי אתה מוכן להפסיק לייל כבר? אלוהים יעזור לכם.
השב   •  32
ר11/03/2012 16:46
נגיד ב5:0 מול וולנסיה שהיה עוד סיכוי פיקה תפס שחקן בחולצה ומנע שער = אדום

ויש עוד אינסוף כאלו אבל לא מתעסקים בחשבונאות כמוכם.

מה גם שטעויות לטובתכם אתה לא מציין במשחקים הללו.או את הטעויות בגביע לרעת וולנסיה (שהיו"ר אמר "ברסה בוכים, וולנסיה נדפקים")

באותה מידה ק.שמונה מקום שביעי בליגה. ואינטר מקום שלישי

אין לזה סוף
השב   •  20
קטלוניה11/03/2012 17:48
הוא לא התייחס למה שהיה נגד ולנסיה בגלל שבכל מקרה זה היה נגמר 5-1 יש גם הרבה טעויות שיפוט שנשרקו נגד ברצלונה ולא השפיעו על התוצאה והוא לא הזכיר.
נגיד ב8-0 נגד שחקן תפס את מסי בחולצה והפיל אותו כשמסי נשאר רק מול שוער אבל אתה לא מזכירים את הטעויות האלו בגלל שהן לא משנות את התוצאה בכל מקרה
השב   •  00
עמרי12/03/2012 07:06
כנראה שלנסיך ספרד נמאס אז הוא הוציא כמה ג''ובות
השב   •  10
33
מסי בא למסיבה11/03/2012 14:27
הקבוצה הטובה ביותר כמובן
אוהדי ריאל מוריניו אולי ייתן לכם אליפות אבל בטוח שלא נותן לכם כבוד
בהצלחה לכולם 2 קבוצות מפחידות
השב   •  31
32
תותחן שאוהב כדורגל הוגן11/03/2012 14:14
ריאל בקושי עברה את החצי! והיה פנדל שלא נישרק לבטיס! ריאל אתם לעולם תיהיו המועדון המושחט בתבל! אים היסטוריה כמו שלכם שרובה מושחטת. ועוד אוהדי ריאל אומרים לאוהדי בארסה "אוהדי הצלחות" שבנתיים הם חופרים כל שני וחמישי על ההיסטוריה "למי יש יותר אליפויות?!" אים היתם יודעים איך לקחתם את רוב האליפויות לא היתם מדברים וזה מוכיח שאוהדי ריאל ילדים בני 12 ולא אוהדי בארסה!! שונא את ריאל לעולמי עד מועדון מושחט ואמן שפרנקו ישלח ישר לגיהנום!! פוטה מדריד פוטה פרנקו!
השב   •  1613
ר11/03/2012 14:35
היה משחק דו-צדדי אטרף.הלוואי שכל הקב'' בספרד היו עולות ככה ומאמינות בעצמן

סה"כ בטיס צריכה להצטער, עם טיפה ריכוז הם יוצאים עם ניצחון ענק כי הם באמת יכלו
עם טיפה ריכוז מקדימה לגמור את המשחק
השב   •  42
שי11/03/2012 14:44
אבל מה עם הגול של בטיס שהובקע אחרי נגיעת יד ? יש אנשים צבועים שבוחרים להתייחס רק למה שנוח להם, כנראה אתה אחד מהם.
השב   •  53
ביתריסט בנשמה11/03/2012 15:29
בעצם גם משקפיים לא יעזרו לך תחזור ליציע המזרחי לזרוק כמה דברים על אנשים אתה הרי לא מבין בכדורגל
השב   •  03
קטלוניה11/03/2012 17:41
איזה כיך זה לראות תגובות כמו שלך.
באמת מעצבן שאוהדי ריאל בכלל לא יודעים חצי מההסטוריה של הקבוצה שלהם ואיך הם השיגו את כל מה שיש לריאל עכשיו.
תאכלס ריאל הקבוצה הכי מושחטת שקיימת.
השב   •  31
31
אוראל11/03/2012 14:11
איזה משחק , פשש! , משחק פתוח לגמריי , בעוד שכולם היו בטוחים שריאל לוקחת בהליכה , פשש כל הכבוד לבטיס , קבוצה איכותית מהירה , וכישרונית! כל הכבוד ,
אבל בסופו של דבר כנראה זאת השנה של ריאל שמנצחת משחקים קשים ביותר , ומצליחה לקחת 3 נק'' , כל הכבוד! , מפרגן לכם , באמת ראיתי את כל המשחק פשש שאפו , בטיס לחצה שיחקה מצויין מהיר , אבל הראתם נוכחות , יפה מאוד.
יאאלה בארסה בלב ובנשמה !
השב   •  71
אוהדת ריאל ! ;)11/03/2012 16:16
איזה פירגון , שירבו אוהדים כמוך (;
השב   •  30
30
אוהדת ריאל ! ;)11/03/2012 14:02
איזה משחק היה אתמול , משחק גדול עם קצב , מהירות ! וואלה שאפו לבטיס נתנו משחק מעולה ובאמת הם הקשו עלינו אבל בכל זאת ריאל מדריד ! כריסטיאנו מה היינו עושים בלעדיך , מה ?! איזה שערים חשובים הוא נתן ! 32 שערים ב 26 משחקים , מטורף ! הייתה נגיעת יש של ראמוס אבל השופט לא ראה אין מה לעשות קורה ..
יאללה שנמשיך ככה ובע"ה האליפות שלנו יאללה ריאל שיהי מלא בהצלחה יום רביעי (;
השב   •  53
מכביסט קטלוני11/03/2012 14:31
כל משחק זה ככה לא שזה פעם פעמיים נגיד מותר לטעות זה איזה 10 פנדלים העונה ומלא אדומים שלא נתו נגד ריאל
השב   •  02
29
JM11/03/2012 13:29
איך אתם יכולים להגיד שמוריניו פחדן?
ריאל מדריד של השנה עומדת לשבור כל שיאי הבקעה בהיסטוריה של הכדורגל.
דרך אגב - גם שנה שעבר הם הבקיעו יותר מברצלונה.
ח אתם טיפשים, עיוורים, וקנאים.
השב   •  228
דן11/03/2012 14:07
ריאל השנה באמת מצויינת והם מבקיעים יותר מברצלונה לגבי שנה שעברה ריאל פשוט הבקיעו צרורות בגארבג'' טיים אחרי שהאליפות כבר הייתה של ברצלונה
השב   •  60
קשוע11/03/2012 14:13
נתנו לכם על הראש בקלאסיקו הראשון גם נתן לכם על הראש בשני
השב   •  33
28
ריאל מדריד11/03/2012 13:25
תלמדו קצת לפרגן לא יזיק לכם אנחנו קבוצה עם אופי והרבה נשמה שמוציאה נקודות במקומות קשים. אתם כנראה שכחתם שהייתם בשתי גמרי ליגת אלופות בגלל הטעיות שיפוט כולל הביזיון נגד צ''לסי.
השב   •  92
27
אוהד11/03/2012 13:20
למה זוכרים רק את ההדחה שלהם מול בארסה ולא את ההדחה של בארסה מול צ''לסי עוד כשרייקארד היה מאמן ומוריניו מאמן צ''לסי?
צ''לסי הדיחו את בארסה בזכות שער נגיחה כשואלדז ניתפס ע"י קראבליו.
אני לא זוכר שעשו מזה רעש כמו שעשו מההדחה של צ''לסי ולא מדברים על זה עד היום כמו שמזכירים את סיפור צ''לסי בארסה בחצי הגמר.
עוד משהו,מעניין שאז לא הפריע למוריניו להיות בצד שנהנה מטעות שיפוט.מישהו שמע אותו מתנצל או אומר משהו על ההתנהגות של קראבליו?ניצח,עבר שלב והמשיך לעשות פוזות של המאמן הכי טוב בעולם.
השב   •  44
26
עמית11/03/2012 12:55
גראנרו ארבלואה וקאייחון?
השב   •  00
25
ר11/03/2012 12:33
ועוד 2 החמצות לגול בטוח

זו הסיבה העיקרית לפער 13 נק'' (משחק חסר)

השופטים נותנים לכם תירוץ חירטוטי ביותר

משום מה השנה לקב'' יותר קל להבקיע מול ברצלונה.אולי זה מקרי אבל אלו העובדות

גם ריאל סופגת. אבל איפשהו אצל ריאל מלכתחילה ההגנה זה לא החלק החזק.מה גם שהשנה הם ידעו לחזור ממשחקים שלמזלם הפיגור היה בשלב מוקדם במשחק

אז אחרי שהכל כ"כ צמוד אפשר בכל משחק לחפש אופסייד, יד, פנדל גבולי ולהאשים שזו הסיבה לאיבוד הנק''

הרי גם אתמול ריאל יכלה בשקט להפסיד.בשקט.שזה צמוד מדי כל דבר נראה משפיע
השב   •  41
24
אופיר חן11/03/2012 12:16
אם הייתם קוראים את הכתבה הייתם רואים שהוא אמר כי "תיקו היה יותר משקף את המשחק הזה".
מה עוד אתם רוצים מהבנאדם דחילאק. הוא אומר שעל ליבו לטוב ולרע
השב   •  131
23
מלך.11/03/2012 12:09
אל תלכו כל כך רחוק. זוכרים את המשחק מול אתלטיקו מדריד? 74 ״אופסיידים״ נשרקו במצב של אחד מול שוער! בטח כבר שחכתם, כאלה אתם ״אוהדי ברצלונה״
השב   •  40
22
real madrid11/03/2012 12:06
מאמן ענק תראו מאמן שבסוף המשחק לוחץ ידיים לכל שחקני בטיס מוריניו ורונאלדו פשוט עברו שינוי לטובה !
HALLA MADRID!
השב   •  112
21
אורננדו!11/03/2012 12:06
כמה בכי? כמה? יש לכם כבר דליים של נזלת בארון! מספיק. יש לכם זיכרון קצר אה? אין משחק יוצר מחריד מהחצי גמר מול צ׳לסי. כן כן המשחק ההוא! חלאס להתבכיין..ריאל עושה את העבודה בליגה ואתם לא. וזהו זה!
השב   •  113
אוהד11/03/2012 13:06
שירגישו כמו שהרגישו אוהדי בארסה אחרי המשחק בו בארסה נוצחו 4:2 כששער נגיחה בזמן שואלדז נתפס ע"י קראבליו הדיח אותם מליכת אלופות.
למה על זה לא עשדו רעש והזכירו בכל פעם מחדש?
בעניין ארסנל שוכחים שער חוקי של מסי ואת האדום (שלפי החוק מותר לשופט להוציא לשחקן שבעט אחרי השריקה) או פנדל ברור על מסי ברחבה גם לא זוכרים.אם זה היה בצד של ארסנל הייתם מכניסים את זה לרשימת הבכיינות שלכם.
השב   •  21
מסי בא למסיבה11/03/2012 17:14
גם עם פורטו וגם עם אינטר הוא זכה בעקבות טעויות שיפוט
עם שופט פורטוגלי בחצי הגמר
פתטיים מטומטמים שמאמינים לשקרים של עצמם
השב   •  10
אורננדו!11/03/2012 17:45
אינטר של מוריניו הייתה קבוצה מצויינת! היא עברה את צ׳לסי, ברצלונה ונצחה את באיירן בגמר. זה לא מספיק טוב בשבילך אדוני? אה והוא קטף טריבל סנסציוני.
השב   •  00
20
עמיחי11/03/2012 11:40
היה חסר במשחק הזה רק שהשופט הרביעי יכנס כמחליף באינטר.
השב   •  33
19
ran11/03/2012 11:34
אין לכם זכות בכלל להזכיר את המילה שיפוט כי השערוריות שיפוט שבעקבותן זכיתם באלופות עדיין מצלצלות. קניתם את השופטים ולעולם לא נשכח את הביזיון שהיה בצלסי
השב   •  71
18
ר11/03/2012 10:57
"אין שיטה" - 100 משחקים ראשונים בקב'' חדשה עם המאזן הטוב בהיסטוריה של הליגה הזו

די עם הזילזול.עם בנפיקה הוא שיחק הגנתי כי מן הסתם יונייטד דאז הייתה עדיפה

עם אינטר היה לו יתרון מבטיח והיה שווה לשחק סגור כדי לשמור על התוצאה.מה גם שלאינטר הייתה הגנה מפלצתית ולא כל קב'' יכולה לבנות על זה ש-90 ברסה לא יכבשו במקרה דאז לא יגיעו בכלל למצבים (כל שבוע קב'' עולות מול ברסה הגנתי וסופגות)

וזהו.תסתכל על היחס שערים של ריאל ואחרי תדבר
השב   •  122
אוהד של ריאל11/03/2012 11:27
לשיטתך , המאזן המופלא של " המיוחד" במאת המשחקים שלו בריאל, הוא בעיקר תולדה של גאוניות שלו! ממש לא!
מוריניו הוא מאמן פחדן, שחבל שריאל הגדולה הביאה אותו מלכתחילה, הוא הכניס מוטיבים רעים לקבוצה, מוטיבים של יהירות, שחצנות התנשאות שאינה הולמת את המועדון הגדול הזה.
המועדון הזה נאהב על ידי ההמונים בגלל דמויות כמו של אמיליו בוטרגניו,של הוגו סאנצ''ס, של זינדין זידאן ועוד רשימה ארוכה של שחקנים עם ענווה וצניעות.
המצער הוא שהיהירות של מוריניו מלווה בפחדנות מחרידה! מילא יהיר אבל פחדן גם פחדן!
ריאל לא צריכה מאמן כמו מוריניו, היא צריכה מאמן מבית, מאמן שצמח במועדון שמכיר את ההוויה המדרידאית,שיודע מה ערך יש לניצחון על בארסה שהוא לא פחות שווה מאליפות.
חברי הטוב, האם אנחנו צריכים להזכיר אחד לשני את המשחקים של ריאל נגד בארסה בשלושת העונות האחרונות?
האם חוץ מהפחדנות המחרידה של מוריניו , יש סיבה להפסדים הללו??
ומילא, אם אלה היו הפסדים אחרי שריאל הציגה כדורגל היינו מתנחמים בזה לפחות, אבל הפסדים וגם אין כדורגל!!
והכול בגלל מוריניו.
קבוצות קטנות כמו חטאפה, מצליחה לנצח את המכונה המשומנת מקטאלוניה, ואילו " סוללת הכוכבים" של מוריניו, בקושי עובר את קו מחצית המגרש!!
דכילק, מי כאן מדבר שטויות!!
האם אני צריך להתגאות על ניצחון נגד סנטאנדר?? או על בטיס? על מאיורקה? על ואיוקאנו?
אני רוצה מאמן שינצח את בארסה!!ומריניו אינו מסוגל לעשות זאת כי הוא פחדן
השב   •  50
ר11/03/2012 12:16
כי הוא הפסיד לברצלונה כמה פעמים במשחקים מכריעים

אתה מוסת ע"י התקשורת שמסיתה נגד מוריניו.

הרי בכל המשחקים ברצלונה לא היו תמימים, בחלק מהמשחקים הם ביזבזו זמן בצורה מוגזמת מאחור ושרפו משחקים אבל מי ישים לב לזה
השב   •  11
ר11/03/2012 12:22
אבל בשנתיים האלו היו משחקים בשיניים וכמה הפסדים שלא קרו כי לברסה היה גם קצת מזל

(באותה מידה אתמול בטיס יכלו לנצח כי היה משחק מאוזן)

להזכיר לך את LEG 1 בסופר קאפ (בשקט ברסה יכלו לקבל חמישיה).ועוד כל מיני

ומה לעשות שברצלונה קב'' חזקה. מוריניו לא קוסם וכל הקב'' שעולות מול ברצלונה מתקשות (במיוחד שהם מסוגלים להרדים את המשחק לחלוטין במצבים שהם זקוקים לתיקו)

אתה מתעלם מכל המשחקים ובוחר להגיד "נגד ברצלונה". אני ראיתי את כל משחקי הקלאסיקו והיו מקרים באמת שמוריניו עלה הגנתי.היו מקרים שברצלונה הרדימו את המשחק, והיו מקרים שהם התפוצצו ושיחקו מדהים אבל היו גם מקרים שריאל הייתה עדיפה

זה הכדורגל. וברסה יכולים להמשיך להגיד "ניצחנו את ריאל", אם מוריניו ייקח אליפות זה מה שקובע ותו לא
השב   •  10
17
ר11/03/2012 10:43
שבכל מקרה לא מנעה שער (הרי עם הרגל הכדור נעצר - בטיל של 200 קמ"ש)

בוא נגיד שגם אם זה פנדל. זה פנדל ממש בחאווה/מתנה ועדיף שבכדורגל יימנעו משריקות כאלו

רק לא מזמן היו לברסה 2,3 נגיעות ברחבה ו-0 שריקות. לא נותנים על כל שטות פנדל יש מקום לשיקול דעת
השב   •  72
16
ר11/03/2012 10:38
אחרת הייתם עוד חושבים שיש סיבה אחרת לפער
השב   •  44
15
עמיחי11/03/2012 10:34
זה מה שהוציאה ריאל על מנת לזכות באליפות בספרד , כאשר רק שוערה היא בוגר הנוער של המועדון!
השב   •  79
ישעיה החנון11/03/2012 11:04
גם קאייחון, ארבלואה, גראנרו..
השב   •  40
גכ11/03/2012 12:29
ומשקיעה את המילארדים בילדים שגנבה מהעריסה מהוריהם. זה אותה השקעה כמו לקנות שחקן מוכח רק בלי המוסר.
השב   •  60
14
עמיחי11/03/2012 10:32
לכל אוהדי ריאל מדריד , על מה אתם גאים:?-על ליגיון הזרים המחוזק בקסיאס , זאת לא ריאל מדריד .ברור !
השב   •  87
13
יוסי11/03/2012 10:30
אין מה לעשות ההתאחדות בספרד +איגוד השופטים הספרדי החליטו , אין ספק ריאל אלופה " את נתח הפרמיות צריך לחלק לגורם נוסף בספרד : השופטים".
השב   •  77
12
אוהד של ריאל11/03/2012 10:26
יש הרבה שטוענים שמוריניו הוא אחד המאמנים הכי גדולים שהיו אי פעם בהיסטוריה של המשחק, לעומת אלה אני אומר שמוריניו אינו אלא מאמן פחדן שבדמותו ובצלמו נבנית הקבוצה שהוא מאמן.
כך היה עם צ''לסי, כך היה עם אינטר וכך גם עכשיו עם ריאל מדריד הגדולה.
מוריניו הדוגל בשיטת " העקיצה" הצליח לאורך כל שנותיו כמאמן להשיג הישגים ותארים, אך יחד עם זאת הוא הצליח בכשרון נדיר יש לומר, לגרום לקבוצות שלו שייראו קבוצות פחדניות ביותר.
ההיסטוריה של מוריניו מלאה בדוגמאות בקבוצות השונות, כך היה עם בנפיקה נגד מנצ''סטר יונייטד בחצי גמר האלופות, כך היה בצ''לסי נגד ברצולנה בחצי גמר האלפות, כך היה גם עם אינטר בחצי ובגמר ליגת האלופות, וכך גם נראה עכשיו עם ריאל מדריד.
כואב הלב , וכאוהד של ריאל, לראות את הקבוצה הגדולה הזו, משחקת כדורגל בינוני ומטה, לא רק במשחק אחד אלא בסדרה ארוכה של משחקים מאז שמוריניו מאמן את הקבוצה.
המשחק של אתמול נגד בטיס אינו אלא עוד הוכחה לבינוניות המחרידה של ריאל, שנובעת בעיקר מהפחדנות של המאמן שלה.
ריאל אומנם ממשיכה לנצח ולהוביל את הטבלה בבטחה, וכן היא תהיה אלופה השנה, אך הזכייה באליפות של ריאל, היא לא כתוצאה "ממעשי חוכמה" של המאמן שלה, אלא בעיקר בגלל שתי סיבות, האחד שבראסה הפסידה הרבה נקודות לקבוצות הקטנות, והשנייה בגלל שיש לריאל שחקנים איכותיים בזכות עצמם, הבאים לידי ביטוי במהלכים אישים ( למרות המאמן).
אין ספק שמי שרואה את המשחקים של ריאל מדריד בעידן מוריניו מזהה בעיין בלתי מזויינת כי לקבוצה אין שיטת משחק.
משחקה של ריאל דומה יותר למשחק " תוהו ובוהו" בלי סדר, בלי מחושבה, עם המון פאניקה גם מול קבוצות קטנות.
מוריניו ייזכר לעד כמאמן היחיד של ריאל מדריד שלא הצליח לנצח את האוייב הכי גדול מקטאלוניה במשחקי לידה משך שלוש עונות.
האם לכזה מאמן זכאית קבוצה גדולה כריאל מדריד?
השב   •  1940
איתן11/03/2012 10:33
אין שיטה? בינונית ומטה?

מוריניו פיתח שיטה בלי להעתיק את שיטת ברצלונה. התקפות מהירות דרך האגפים תוך 2 שניות חוצים מגרש. ועכשיו קבוצות כמו אודימנזה טוטנהאם מנצ''סטר סיטי ועוד מחכו את השיטה הזאת.

ומשחקת ברמה בינונית?? להשאיר את ברצלונה 10 נקודות מאחור זה לא סדרה של משחקים ברמה בינונית.

סלח לי אבל אתה אידיוט
השב   •  205
דניאל -אוהד ריאל 17 שנה11/03/2012 11:44
אני לא מאמין לרגע אחד שאתה(זה שכתב את התגובה הראשית)אוהד ריאל מדריד ,אתה אולי אוהד כל שנה את מי שמקום ראשון.
ריאל מדריד שוברת כל שיא סטטיסטי אפשרי תוך כדי תצוגת כדורגל ששובר במהירות שיא את כמות הבעיטות לשער,שיא ההבקעות לקבוצה ושיא אדיר של מלכות שערים של שחקן שכבר בחצי עונה מגיע לשיא שערים של עונה שלמה!שיא נקודות + רצף נצחונות.
ריאל מציגה כדורגל קטלני ומחויבות לאוהדיה,הקבוצה של שנה שעברה מוציאה עכשיו את הפירות שעמלו עליהם כ"כ קשה בשנה שעברה.על מה אתה בוכה יא "אוהד",על שיא נקודות?על הבקעה של 4 שערים למשחק?!(זה נתון אדיר בכל קנה מידה).
בתור אוהד אינטר וריאל 17 שנה,יכול להגיד לך שאינטר שיחקה הגנתי נגד ברצלונה כדי להעיף אותה באלופות(למרות השופט שהרחיק את מוטה אחרי שבוסטקט התחפש לשחקן הקאמרי), אבל ריאל לא יודעת מה זה הגנתי.היא מכונת שערים משומנת,אני באמת חושב שבקאמפ נאו לא נפסיד.כנראה ננצח,כי מה לעשות-אנחנו השנה יותר טובים בכל פרמטר מהקטלונים.תשוו כל סטטיסטיקה,כל עמדה במגרש(כן כולל מסי לרונאלדו)אנחנו יותר טובים-אז תהיי גאה ואל תלך למצעד.
השב   •  132
אוהד של ריאל11/03/2012 11:52
אידיוט מי שטומן ראשו בחול ולא רואה מה באמת עושה מוריניו. איתן, כדרוגל זה לא כדורסל, וריאל מדריד אינה לוס אנג''לס לייקרס..1 ואם אתה לא מבין בכדורגל אז עדיף אולי שתשוק.
השב   •  63
איתן11/03/2012 11:53
רשמת מלא שטויות פעמיים :)
ריאל קבוצה דורסת ואם מוריניו ישאר עוד עונה אתה תיראה איך ברצלונה תפסיד במפגשים.
ההפסדים בקלאסיקו נוסעים גם מהשחקנים (פאניקה של פפה וארבלואה) ולא רק מהרכב עם 3 קשרים דפנסיבים של מוריניו.

אני אוהד ריאל אותה תקופת זמן כמוך והייתי ב 2 סופר קלאסיקו (בבר מצווה ב 96 ובמתנת שחרור ב 2005) אני מניח שאני קצת יותר מעורב ממך בקבוצה הזאת.
השב   •  70
לי11/03/2012 12:29
השב   •  20
אוהד של ריאל11/03/2012 12:34
לתשומת ליבם של המפקפקים.אני אוהד של ריאל זה כבר 30 שנה.
אני מעולם לא אהדתי ולא אהבתי ולא עודדתי קבוצה אחרת חוץ מריאל מדריד.
אני מכיר את הקבוצה כפי שאני מכיר את נפשי.
הבן שלי בן ה-6 שחגג רק אתמול יומהולדת ..ביקש וקיבל מתנה ליומהולדת שלו..שתי חליפות של ריאל מדריד..
הבן שלי צופה איתי בכל משחק של הקבוצה.והוא יהיה בסופר קלאסיקו בשנה הבאה במדריד.
אין בפי מילים בכדי להסביר לבן שלי.מדוע אנחנו תמיד מפסידים לבארסה.אולי אתם החכמים יכולים להסביר את זה לבן שלי??
אתם בכלל יכולים להתמודד עם סיטואציה שילד בן שש בוכה בשעה אחת אחרי חצות בגלל הפסד לבארסה??
כל חיי , בהיותי אוהד של ריאל, הייתי גאה גם אחרי הפסד לבארסה, כי כשהפסידה הקבוצה לבארסה.אנחנו שיחקנו ולא שימשנו תפאורה לחבורה של גוארדיולה.
טרם אגע בניתוח מקצועי של קבוצת מוריניו..יש להדגיש כי ריאל מדריד הייתה ..ותמשיך להיות הקבוצה הכי גדולה בהיסטוריה של המשחק.עם מוריניו או בלי מוריניו ואפילו למרות מוריניו.
ועכשיו.לניתוח מקצועי לאיך נראית הקבוצה של " מוריניו".נתחיל עם ההגנה.בפורטוגלים של מוריניו.ריקארדו קרבאליו..ומר " פפה".שני בלמים ששווים לכל היותר קבוצה בליגה למקומות עבודה.שני בלמים אנימים וחסרי ביטחון עצמי שמצליחים בכל משחק לגרום לאוהדי הקבוצה דפיקות לב חבל"ז.
המגן הימני..ארבילואו ..מגן בינוני מטה שלמרות מקומו בנבחרת ספרד..הוא לא ראוי לשחק בקבוצה כמו ריאל מדרדי..ראה הפדיחה שלו אתמול בגול השני של בטיס.
סרח''יוו ראמוס,בגלל הכישלון של המאמן בעמדת הבלמים נאלץ הוא להשתמש בו כבלם ולהפסיד אותו בתור מגן ימני קלאסי.
מגן שמאלי.אין ספק שמדבור בשחקן מוכשר..בחלק ההתקפי אך הגנתית.צריך ללמוד המון אבל המון מרוברטו קרלוס האגדי.
קישור אחורי,
סאמי ח''דירה.שחקן שלא שווה לבזבז עליו המון מילים.אך מי זוכר את מיקללה!
קישור.נקודת אור יחידה בקישור של הקבוצה הוא מסעוד אוזיל שחקן נשמה שלא מפסיק לרוץ..עם כדרוגל מדהים ומרשים ביותר.
קאקא.כישלון מהדהד.זה לא קאקה של מילאן..!!ורחוק מאוד מלהיות זיזו!!
התקפה..היגוואין..משמיע קולות של התאוששות.אך הוא עדיין לא רונלאדו הגדול( ההוא מברזיל)
קרים בינזימה.עוד נקודת אור בקבוצה.
כריסטיאנו.אין ספק שמדובר בשחקן ענק..שכמ
השב   •  24
אוהדת ריאל ! ;)11/03/2012 14:20
מוריניו מאמן מדהים והשיטת משחק שלו היא מדהימה ! איך אתה יכול להגיד שהשיטת משחק שלו היא בינונית ? כפרה אם ריאל הייתה משחקת בינוני היא מזמן לא הייתה במקום הראשון בטבלה בפער של 10 נקודות ! יודע מה נכון שאנחנו מפסידים לבארסה אבל זה לא בגלל המאמן זה בגלל הלחץ , ריאל נכנסת ללחץ כשהיא יודעת שהיא הולכת לשחק נגד היריבה הכי קשה שלה ואולי בגלל זה אנחנו לא מנצחים אותה , אבל חכה הניצחון הזה על בארסה עוד יבוא והוא יבוא רק כשמוריניו מאמן אותנו ! אל תשכח שלפני שהוא בא 6 שנים ברציפות לא עברנו את שלב השמינית של ליגת האלופות ואין בכלל מה לדבר על אליפות ! איך שהוא הגיע ריאל התחילה לשחק הרבה יותר טוב והגענו לחצי גמר האלופות ולמקום שני בליגה ! ועכשיו רק בזכותו ובזכות האמונה של השחקנים והקשר הטוב שלהם עם מוריניו האליפות בדרך אלינו כי כן ריאל משחקת מצוין ! 2 הפסדים בלבד בעונה זה פשוט מדהים ! בקיצור מוריניו מאמן ענק ואני אישית מאוד אוהבת אותו ומקווה שהוא ימשיך בריאל ! יאללה ריאל שיהיה מלא בהצלחה ביום רביעי (;
השב   •  13
ראול11/03/2012 16:03
אתה בוחן משחק אחד הם משחקים יפה מאוד ומבקיעים מלא
השב   •  00
מסי בא למסיבה11/03/2012 17:07
וכל אלה שמשקרים לעצמם הם לא אוהדי ריאל אמיתיים
להתגונן מול בטיס (וברוב משחקי החוץ) זאת לא ריאל
להתגונן מול בארסה במשחק בית של ריאל זו לא ריאל
אל תגיבו לי כי אתם גם ככה לא מבינים בכדורגל
מוריניו בין הטובים בעולם אבל הוא מתאים במיוחד לקבוצות איטלקיות ואולי קצת לאנגליות לא לבארסה ולא לריאל
מי שזוכר את ריאל של דל בוסקה מבין על מה אני מדבר
השב   •  11
מסי בא למסיבה11/03/2012 17:11
חתיכת כלום ושום דבר זה נקרא בונקר ומתפרצות
בדיוק כמו שהיה עם פורטו ובדיוק מה שהיה עם אינטר
זה לא מתאים לריאל מדריד הקבוצה הכי מעוטרת בכדורגל העולמי
מבחינת מהירות אין ספק ריאל היא הקבוצה הכי מהירה שיש
השב   •  01
11
joel2111/03/2012 09:19
ושוב כמובן שום דבר לא יעזור ריאל מדריד תקח את האליפות ויילכו לחגוג ביחד עם השופטים העיוורים והחרשים של ספרד
בקיצור עוד 3 נקודות במתנה לריאל מדריד שהוענקו על ידי השופטים ושכשהם שופטים את ריאל מדריד הם נעשים פתאום חרשים עיוורים ואילמים וכאילו הם לא מבינים את חוקת הכדורגל
השופטים לא יודעים שקיים חוק במשחק כדורגל שנקרא פנדל או כרטיס אדום
אז רבותיי נא להוסיף את 3 הנקודות האלה של אתמול ל "טבלה המיוחדת" של ריאל מדריד { וואו איזה יופי! ריאל מובילים ב-13 הפרש ! }
דרך אגב המערכת לא ציינה שהשופט המרכזי "נפצע " והוחלף על ידי הקוון ואותו קוון הוא ש"התעוור " ולא ראה את הפנדלים לזכות ריאל בטיס
ושוב עולה השאלה : האם ישנה פה קונספירציה לתת לריאל בכח את האליפות ?אם מסתכלים לאורך כל השנה על השיפוט - אז אין כל ספק רבותיי
השב   •  933
קאסם11/03/2012 09:30
גדול !! אתה צודק ! נמאס מהם !! הייתי רוצה שיקחו אליפות בצדק , אבל מה לעשות !! בארסה תשאר הכי טובה לנצח
השב   •  17
אוהד ריאל בטוב וברע11/03/2012 10:02
לפי כתיבת הדעה שלך מרגיש לי שאתה לא ילד וחבל שאתה מוציא כאלו שטויות מהפה שלך!

לחשוב שלברסה השיפוט מושלם??
ממש אבל ממש לא!
נכון הגיע לבטיס פנדל אבל גם שריאל דהרה לכיוון שערה של בטיס שהיה יכול רוב הסיכויים להסתיים בגול מדהים, הורם הדל לנבדל שלא היה!

טעויות קורת ואין מה לעשות נגד זה! די לחשוב שהשיפוט אם ריאל כי הוא לא, ריאל השנה קבוצה יותר טובה מברצלונה וההפרש בתבלה לא סתמי
ברסה הפסידו משחקים שריאל בחצי קלאצ'' היו לוקחים!

שבוע טוב גבר
השב   •  124
אור11/03/2012 10:30
להגיד שריאל יותר טובה מבארסה זה שטות להגיד שהיא יותר יציבה זאת האמת.. אין מה לעשות בארסה העונה לא יציבה וזה מכמה סיבות
1. מכסת פציעות בלתי נגמרת אני לא זוכר מתי יצא שנכנסתי לאתר ספורט וקראתי על בארסה כתבה ובסוף לא הוזכר שם של פצוע אצלנו תמיד פצוע אחד חוזר ועוד 2 נפצעים. בוא לא נשכח שהשחקנים עייפים לדוג'' מסי שלא נח לרגע וגם אחרי שהוא נח ישר מכניס חמישיה : )

2ריאל רוצה יותר- בארסה שבעים

3.אין מה לעשות קבוצות למדו איך להתמודד עם המכונה של פפ ולמדו כדי להרוס לנו צריך לעשות לחץ ולהתבנקר לא יעזור בגלל זה לבארסה יותר קשה השנה

4. דבר שאני לא נוהג להתבכיין עליו אבל השנה באמת שהשיפוט מוזר יותר מתמיד אני אף פעם לא מדבר על שיפוט כי הוא תמיד נוטה לכאן ולכאן אבל השנה השיפוט פשוט מדהים אותי כל כך הרבה טעויות שזה מטורף פשוט.
השב   •  43
האוגר11/03/2012 10:30
אתם עוד מדברים לפני שבועיים במשחק של בארסה נגד אתלטיקו מדריד גם השופט משום מה לא ראה נגיעת יד של בוסקטס בדקה ה-90 שלא להזכיר את הפעמיים שעצרו את ההתקפות של מדריד בטענת בנדל שאפילו קו אחד לא היה!אז תפנימו ריאל הטובה בספרד ותיקח את האליפות בצדק!
השב   •  72
10
גיא11/03/2012 09:18
אתמול שני פנדלים לא נשרקו.אבל זה בסדר,כמו שאמרת פעם ככה ופעם ככה.אבל שלא שורקים נגדך אתה יותר נחמד, מאשר שאתה בצד המקופח,אז לא שמעתי אותך אומר פעם ככה ופעם ככה בסוף זה מתאזן,אלא היו בכיות וצעקות ושאר מיני פרובוקציות.מקווה שתהיה נחמד גם כשהמצב יתהפך
השב   •  58
פוק על..11/03/2012 16:07
אבל נמסר לי שהוא כבר כתב תגובה והיא תתקבל אצלך בדואר בהקדם, נאמר לי שהוא לקח ברצינות את כל מה שרשמת ושעכשיו גם מאוד לא נעים לא בפן האישי.
השב   •  00
9
סן אנדרס11/03/2012 09:14
מספיק עם שטויות, תתגאו שאתם מאמנים של 2 הקבוצות הטובות ביותר ב 20 שנים האחרונות !
השב   •  311
יאיר11/03/2012 09:29
עוד היום!
השב   •  150
KD11/03/2012 09:49
לא נראה לי, עזוב את זה שהאנגליות פשוט חירבנו על הספרדיות יש לך גם האיטלקיות והגרמניות, היווניות שהיו טובות בשנים האלה, הפרטוגליות, צרפתיות ואפילו ההולנדיות והסקוטיות.

באמת שגם בארסה וגם ריאל הם ללא ספק לא שני הקבוצות הכי טובות ב20 שנה אחרונות..
השב   •  310
ריאל11/03/2012 10:01
בליגת האלופות?!?
השב   •  00
אור11/03/2012 10:24
הוא התכוון שהקבוצות של עכשיו
בארסה הנוכחית וריאל הנוכחית הם הקבוצות הטובות ביותר שהיו ב-20 שנה האחרונות ותאכלס הוא צודק תראה לי קבוצה זוללת תארים כמו בארבה ב-3-4 עונות אחרונות שלהם תראה לי קבוצה מדהימה כמו ריאל מדריד שהיא היריבה היחידה שמשתווה לבארסה.
אתה מדבר איתי על אנגליות תראה איך יוניטד נראת מפסידה לבילבאו בבית
תראה את צ''לסי האיטלקיות חוזרות בגדול אבל עדין לא יציבות וכל שאר הליגות. נו באמת יוונית סקוטית?
השב   •  70
סן אנדרס11/03/2012 10:45
יש לא מעט שיגידו שבארסה של השנים האחרונות הגדולה בכל הזמנים, אבל לדעתי קשה מאוד לומר, היתה מילאן הגדולה ועוד כמה בעבר היותר רחוק
השב   •  21
השד האדום11/03/2012 13:34
להזכיר את יונייטד מ2007 עד 2009? אל תבלבלו תמוח כי יונייטד מ2007 עד 2009 בנתיים עדיפה על כל הקבוצות שהיו ב20 השנים האחרונות .. תזכיר לי מי עלתה לגמר שנה אחריי שנה מאז 1985? ולא שתגיד שהיה לנו קבוצות קלות ב2008 וב2009 לעבור כה? כי יונייטד מרבע גמר היה להם רק קבוצות קשות .. ב2008 השפלנו אותכם (ברצלונה) בחצי הגמר ועשיתם בונקר לא ברמה הזאת .. בבית שלכם החמצנו פנדל ועוד שער ריק של טבז .. במשחק בית רונאלדו החמיץ פעם אחר פעם .. אבל היה לנו את סקולסי הענק שהציל אותנו עם השער האדיר שלו. ב2008 יונייטד עברה את רומא , בארסה , בנפיקה ועוד זכתה באלופות שבאותו משחק במחצית היה אמור להיות 5-1 ליונייטד..
בשנה אחריי שבכללי זאת שנת עומס יונייטד הצליחו להיות יציבים והטובים ביותר למרות שברצלונה היו עדיפים באותה עונה יונייטד בכלל אבל בכלל לא נפלה מכם אז אל תבלבלו תמוח .. כי להיות בחצי ב2007 ולזכות באליפות + גביע הליגה ועונה אחריי לזכות עוד פעם בדאבל באלופות והליגה האנגלית ועונה אחריי לזכות באליפות גביע הליגה וגמר אלופות וגמר הגביע האנגלי זה אדיר! לא זכור לי שברצלונה וריאל שלכם מתישהו עשו אתזסה.. כי השם של רוני , רונאלדו וטבז ישאר עוד הרבה זמן ביונייטד ועד היום אומרים (פלה) ואמרו שיונייטד מ2007 עד 2009 שבנה פרגי זה אחד המ5 הקבוצות הכי טובות בהסטוריה של הכדורגל עם הקבוצה של מילאן עם בארסה של היום עם ריאל של פעם ועם באירן של פעם.. ואמרו סופית שיונייטד הקבוצה הכי טובה שהייתה באנגליה למרות ההישגים הגדולים של ליברפול הגדולה.. דחלרבעק אל תבלבלו תמוח שריאל ובארסה של היום כל כך גדולים כי היו הרבה יותר גדולים מהם ..
השב   •  25
מסי בא למסיבה11/03/2012 14:14
ולאוהדי האנגליות תמשיכו לשקר לעצמכם וקנאות
את בילבאו אתם לא מסוגלים לנצח
השב   •  21
8
ברוךברוך11/03/2012 09:02
למורינו יש עוד משחק אם ברצלונה שלא ישכח ואחרי המשחק בניהם הוא בטוח לא ישכח ככה שתנו לא לדבר יש עוד גביע האלופות בוא ניראה אותו אלוהים איתו שנותן לא להביא את האליפות בספרד ככה זה ניראה על פניו חוץ מזה הוא לא יביא כלום נחכה וניראה.
השב   •  16
7
אני11/03/2012 08:39
אוהדי הצלחות לכו לישון!
השב   •  509
6
עמי11/03/2012 08:35
הבחור לאט לאט חוזר לכושר ויש רכילות(שארינה שאייק של רונלדו באופן קבוע מבקרת בדירתו של קאקה החתיך)
השב   •  817
עפר11/03/2012 08:47
הם שכנים , בתים צמודים והנשים שלהם חברות טובות מאוד וזו הסיבה
השב   •  170
19 אליפויות11/03/2012 13:00
קאקה דתי. הוא לא עושה דברים כאלה.
השב   •  50
5
וסילי ג''ורג''11/03/2012 08:19
אני ועצמי ואנוכי.

מה השלב הבא? שירימו אותך על הכתפיים בחגיגות האליפות, תיפול, ותתקע אגרוף למי שהרים אותך?

יאללה שייע, שחרר עם הגנון, לא מתאים למי שמרוויח 12 מיליון יורו בשנה ומתיימר להיות מיוחד.
השב   •  311
4
אוהד11/03/2012 08:03
היה שווה להתלונן על השיפוט כל העונה שעברה.
עובדה העונה זה עוזר!
כמות ה"פספוסים" בעד ריאל כמו הפנדל אתמול מדהימה אפילו את הסטיסטיקאים הוותיקים ביותר.
אותו הדבר קורה עם כמות הטעיות נגד ברצלונה העונה.
כל מי שחושב אחרת פשוט משוחד!
נכון שריאל משחקים מעולה אבל הם לא לוקחים אליפות אלא ברצלונה נתנה להם אותו על מגש בעזרת השופטים.
השב   •  1636
שי11/03/2012 08:13
בלב שלם שמה שהיה אתמול זה פנדל. ואפילו אתה יודע את זה. אז תצמד לעובדות.
השב   •  165
השופט הרביעי11/03/2012 08:16
פשוט צריך לאזן קצת כדי שלא יראה מכור השיפוט שלטובת ברצלונה
השב   •  105
השופט הרביעי11/03/2012 08:17
פשוט צריך לאזן קצת כדי שלא יראה מכור השיפוט שלטובת ברצלונה
השב   •  84
3
ליברמן11/03/2012 08:02
איך אתם מסבירים את העובדה שברצלונה שללא ספק הקבוצה מס 1 בעולם נמצאת 10 נק אחרי ריאל? שישי בא את השחקנים הכי טובים בעולם היום:צ''אבי איניסטה ומסי מוזר לא?
השב   •  1466
שי11/03/2012 08:13
בשורה תחתונה- תוצאות שווה לנקודות. הקבוצה שמביאה יותר נקודות הכי הטובה יותר. אם ריאל מביאה יותר נקודות אז ריאל יותר טובה ועל זה אין שום וויכוח. הדבר שאתה רוצה להגיד זה שברצלונה משחקת יותר יפה אולי, ועל זה אפשר להתווכח ויש כאלה שיגידו שברצלונה משחקת יותר יפה ויש כאלה שיגידו שריאל משחקת יותר יפה. אז בוא נסכם חמוד, עובדה- ריאל טובה יותר. דעתי- ריאל משחקת גם יותר יפה. דעתך- ברצלונה משחקת יותר יפה. מובן עד לפה חמוד?
השב   •  475
בלאוגרנה11/03/2012 09:39
ריאל בטח ובטח שלא יותר טובה מברצלונה הקבוצה שזוכה באליפות היא הקבוצה שהכי יציבה לאורך כל העונה ומה לעשות שברצלונה העונה לא כ"כ יציבה כמו בשנים הקודמות ולכן ריאל תזכה באליפות לא בגלל שהיא יותר טובה אלא יותר יציבה !!
אז לפני שאתה מגיב משהו כמו ריאל יותר טובה מבארסה תברר כמה נגמרו ה-10 קלאסיקו האחרונים ואז תגיב..
השב   •  1020
ריאל11/03/2012 09:54
כמה שברצלונה קבוצה גדולה אם היא מפסידה לקבוצות קטנות ועושה תיקו איתם אין סיבה שהיא תהיה מקום ראשון
השב   •  122
בלאנקוס11/03/2012 10:47
שלום לך חבר, בוא נבדוק את התוצאות ביניהם של כל הזמנים, ונראה מי יותר טובה, למה רק 10 משחקים אחורה?? לא??
השב   •  96
מין הצמח11/03/2012 11:51
בכל הזמנים התוצאות בליגה מאוזנות: 86 נצחונות לכל אחת, 45 תוצאות תיקו. המטוטלת נעה כל הזמן, כשבכל פעם קבוצה אחרת נמצאת למעלה. אין לך סיבה להתבכיין, או להתכחש לעובדה שבשנים האחרונות זוהי ברצלונה, ובשנים הבאות זה ימשיך לעבור מצד לצד.
השב   •  32
בלאוגרנה11/03/2012 12:02
אם לא הבנת מדובר על התקופה הזו מי יותר טובה ואין פה בכלל שאלה בארסה יותר טובה נכון שלריאל יש היסטוריה יותר גדולה אבל בתקופה האחרונה בארסה לא רואה את ריאל והקלאסיקו האחרונים מוכיחים את זה
השב   •  44
אוהד11/03/2012 13:02
אולי בארסה בעונה של ירידת מתח?
נראה את ריאל אחרי 3 עונות של זכיה בכל תואר אפשרי ועדיין השחקנים ישחקו באותו רעב של שחקן שלא זכה בתואר כמה שנים.
נזכיר פציעות ושחקנים שנעדרו כשמסי משחק לפעמים עם חצי הרכב?
השב   •  43
שי11/03/2012 13:49
קודם כל, להבהיר לכולם- אני מסכים שברצלונה הייתה טובה יותר בשנים האחרונות, ולכן היא גם ניצחה בכל הסופר-קלאסיקו, אולי היו טעויות שיפוט ואולי היו כל מיני נסיבות אחרות, אבל בשורה תחתונה- ברצלונה הייתה טובה יותר. אבל אנחנו כרגע מדברים על העונה הזאת. וזה שריאל לא מנצחת את ברצלונה זה לא אומר שהיא פחות טובה. פשוט בגלל שריאל לא ניצחה את ברצלונה מלא זמן, אז יש המון לחץ, והשחקנים לא מצליחים להתמודד איתו וכרגע ברצלונה יודעת לנטרל את ריאל. אבל השנה ניתן לראות שבכל הסופר-קלאסיקו ריאל לא נפלה מברצלונה והייתה אף טובה יותר בחלקם למרות שבסוף היא הפסידה, ועל זה אין שום ספק וגם חברים שלי אוהדי ברצלונה מודים שריאל משחקת השנה טובה מאוד במשחקי הסופר-קלאסיקו. זה שריאל לא ניצחה את ברצלונה לא אומר שהיא פחות טובה. אז אם ריאל לא הייתה מנצחת את בטיס העונה, זה היה אומר שהיא פחות טובה ממנה? לא ולא. יש מקרים שקבוצה שדוהרת לאליפות, מצליחה לנצח כל מה שעומד מולה, אבל נתקלת בקבוצה מסוימת (אפילו קבוצות תחתית לפעמים) ופשוט לא מצליחה לנצח אותה פעם אחר פעם. אז זה אומר שהקבוצה האלופה לא יותר טובה מהקבוצת תחתית? ברור שלא. אז זה שריאל לא מצליחה לנצח את ברצלונה, זה לא מדד למי יותר טובה. ולבלאוגרנה שאמר לי שריאל לא יותר טובה אלא יותר יציבה-אה כן? אז לפי מה נמדדת קבוצה? לפי מה היא יותר טובה? לפי זה שהיא מנצחת משחק אחד בהפרש גדולי ומשחק אח"כ מפסידה? בזה שהיא משחקת כדורגל יפה? לא. קבוצה טובה היא בדיוק מה שאמרת- קבוצה יציבה שמצליחה לנצח כל משחק ולא נופלת לעיתים קרובות כמו ברצלונה. איך בדיוק אתה יכול להגיד שברצלונה יותר טובה מריאל כשהיא כל כמה משחקים מפסידה? הקבוצה הכי טובה זאת הקבוצה שמנצחת הכי הרבה, חד וחלק.
השב   •  42
מכבי תל אביב+ ריאל מדריד= ריאל ת"א11/03/2012 14:08
מה שאמרת כמעט נכון שי הקבוצה שמנצחת הכי הרבה לא תמיד הכי טוב
למשל: קריית שמונה מנצחת יותר מהרבה קבוצות בליגה האיטלקית\צרפתית\ספרדית\אנגלית\גרמנית אבל לא יותר טובה מהם.
מה שקורה עכשיו בספרד בערך מה שקורה בישראל.
עירוני קריית שמונה מנצחת הכי הרבה משחקים בליגת העל, אבל אין לה את ההיסטוריה הכי מפוארת אבל היא עדיין הקבוצה הטובה ביותר בליגת העל כיום, גם מכבי תל אביב בעלת ההיסטוריה הגדולה בישראל העונה נמצאת במקום השישי.
רק שבספרד מה שקורה שריאל בעלת ההיסטוריה הגדולה ביותר אבל בשנים האחרונות ברסה הייתה יותר טובה אבל כמו שאמרת שי היא יותר יציבה בהרבה, ולכן ריאל יותר טובה העונה!
השב   •  11
מסי בא למסיבה11/03/2012 14:18
אחרי משחקי הסופר קופה מוריניו הבין שאליפות לוקחים נגד הקטנות וזאת הייתה המטרה שלו
ניצחון על בארסה זה בונוס
השב   •  22
מישהו11/03/2012 14:35
כמה פתטיים אתם יכולים להיות? בארסה שבעה? כשהם שמים 7 ללברקוזן אז הם הקבוצה הטובה בעולם, אבל כשהם מסיימים בתיקו בליגה אז הם שבעים? בארסה פצועה? אתם באמת חושבים שלבארסה יש מונופול על פציעות? למה לריאל לא היו פציעות? קאקא? בנזמה? די מאריה? מרסלו? קונטראו? קרבאליו? למה אתם לא מזכירים את הפציעות האלו בבכי שלכם?! בארסה מקופחת?! הקבוצה שיש לה 2 תארים של ליגת אלופות מטעויות שיפוט ועוד עשרות מתנות משופטים בשנים האחרונות בוכה על שיפוט? השופטים נותנים את האליפות לריאל?! במשחק האחרון הגיע לבטיס פנדל בנגיעת יד של צ''אבי אלונסו, אבל מצד שני השער יתרון של בטיס הייתה מנגיעת יד! זה שהתקשורת בארץ משוחדת לא הופך את זה לנכון!! אחת הכותרות באתר בישרה שלבטיס הגיע פנדל בדקה ה-90 מיד של ראמוס, ובשידור המשחק אוחנה ויעקובי סיפרו לנו שוב ושוב שלא הייתה נגיעת יד בשער של בטיס. כל מי שיש לו זוג עיניים יכל לראות ששתי הטענות מטופשות. אז על מה לעזאזל אתם בוכים?!?! ריאל עם 23 נצחונות מתוך 26 משחקים בליגה!! אין אף קבוצה שהגיעה למספרים האלו! גם לא בארסה של השנים האחרונות!! אז במקום לבכות ולתרץ, תלמדו לפרגן!
השב   •  53
שי11/03/2012 14:40
אליפות לוקחים נגד כל הליגה. אין קשר בכלל במה שאתה אומר. הרי ברור שאם ריאל תנצח את ברצלונה ותפסיד לכל שאר הקבוצות היא לא תיקח אליפות. גם כשברצלונה לקחה אליפות היא ניצחה את כל הקבוצות הקטנות. אז גם עכשיו כשריאל לוקחת אליפות היא מנצחת את כל הקטנות. בסופו של דבר, ה3 נקודות מול ברצלונה הם בדיוק כמו 3 נקודות מול כל קבוצה אחרת. ובמשחקים של ריאל מול ברצלונה הכל פתוח כי ברצלונה קבוצה מצויינת וחזקה, לכן ברור שעדיף שהמשחקים האלו יהיו בונוס לריאל ושהאליפות לא תוכרע שם, וברור שזאת השאיפה של ריאל, וגם השאיפה של ברצלונה בשנים קודמות הייתה לזכות באליפות במשחקים אחרים ולא להשאיר את ההכרעה של האליפות למשחקים מול ריאל, כי במשחקים כאלה הכל פתוח. ובקשר למה שאמרת- קבוצה אלופה זאת הקבוצה עם הכי הרבה אופי, נחישות ויציבות, וזאת ריאל מדריד השנה.
השב   •  21
noam11/03/2012 14:58
כרגע,ריאל מדריד היא הקבוצה הטובה בעולם.
השב   •  42
מסי בא למסיבה11/03/2012 16:19
אמרת בדיוק את מה שאמרתי רק במילים אחרות
אליפות לוקחים נגד הקטנות
מה לעשות שכל הליגה הספרדית וכל אירופה נראית קטנה לעומת ריאל ובארסה
השב   •  23
שי11/03/2012 16:47
אולי חפרתי, אבל סך הכל רציתי לומר דבר אחד- כל קבוצה שלוקחת אליפות צריכה לנצח את הקבוצות הקטנות. גם כשברצלונה לקחה אליפות היא לא ניצחה רק את ריאל, אלא גם את כל הקבוצות הקטנות. אז ברור שאליפות לוקחים נגד הקבוצות הקטנות, אבל גם נגד הקבוצות הבינוניות וגם נגד הגדולות. המטרה היא להפסיד כמה שפחות. מכיוון שאת הקלות יותר קל לנצח אז ברור שהקושי הגדול הוא מול הגדולות. היה לי בעיה כשאמרת בנוגע לריאל "אליפות לוקחים נגד הקטנות", כי בגלל שחוץ מריאל וברצלונה ואולי עוד שתי קבוצות, כל שאר הקבוצות הן קטנות. אז זה נכון לכל קבוצה בספרד שתיקח אליפות לומר - "אליפות לוקחים נגד הקטנות".
השב   •  01
ריאל מדריד11/03/2012 18:32
אלה מדריד
השב   •  00
2
דויד זיו11/03/2012 08:02
מוריניו.ענק!
השב   •  4216
1
רפי11/03/2012 07:47
מוריניו בוא תכין קפה לפפ י000
השב   •  2148
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */