יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:40

"סאן אנד ניקה" מחזיקת גביע החורף לשנת 2012

ליגת קורונה פוצ'יוולי: אמיר זוהר וליאור באום גברו על "נגב אילת" 11:18 ו-14:18 בגמר ורשמו זכייה ראשונה. ייצגו את ישראל בסבב העולמי לשנת 2012

|
סאן אנד ניקה מחזיקת גביע החורף (דרור כהן)
סאן אנד ניקה מחזיקת גביע החורף (דרור כהן)

גביע החורף של ליגת קורונה פוצ'יוולי 2012 נערך אתמול והיום (שישי-שבת) בתל-אביב, לעיני קהל רב שגדש את חוף גורדון. למרות שמו של הגביע, חורף לא היה בסוף השבוע הזה, ומי שניצלה את מזג האוויר הקייצי כדי להניף את הגביע היתה "סאן אנד ניקה".

הקבוצה של אמיר זוהר וליאור באום גברה בגמר בשתי מערכות על אלופת ליגת פוצ'יוולי, "נגב אילת" של אדר זינו ומתי פול, וזכתה בתואר הנכסף. "סאן אנד ניקה" תייצג את ישראל בסבב העולמי לשנת 2012.

16 קבוצות לקחו חלק בטורניר גביע החורף שפתח, כמיטב המסורת, את עונת קורונה פוצ'יוולי. 8 קבוצות העפילו משלב הבתים שנערך אתמול והן נאבקו היום על התואר הנכסף.

ארבע הקבוצות שהגיעו אל שלב חצי הגמר כבר הריחו את התואר. חצי הגמר הראשון הפגיש את אלופת ליגת קורונה פוצ'יוולי 2011, "נגב אילת" של אדר זינו ומתי פול, עם "כרישי החול" של שלום מיכאלשווילי ומאור קנדיל. לאחר משחק צמוד ומרתק שארך שלוש מערכות, ניצחו אדר ומתי 11:18, 18:16 ו-10:15 ועלו לגמר.

מאור קנדיל בפעולה (דרור כהן)
מאור קנדיל בפעולה. נעצר ברבע הגמר (דרור כהן)
 

בחצי הגמר השני פגשו אמיר זוהר וליאור באום מקבוצת "סאן אנד ניקה" יריבה עיקשת בדמות "מועדון בריץ'" של דודו טובי וג'ורג' בסון. אמיר וליאור הפגינו עליונות ברורה והעפילו אף הם לגמר לאחר ניצחון בשתי מערכות.

בגמר נפגשו שתי הקבוצות הטובות ביותר של ליגת קורונה פוצ'יוולי. אמיר וליאור, שנמצאים בתקופה האחרונה בכושר מופלא שבא לידי ביטוי גם בהישגים בינלאומיים מרשימים, הציגו את ניסיונם הרב ולא אפשרו למתי פול ואדר זינו לסכנם. זה נגמר עם ניצחון בשתי מערכות חלקות - 11:18, 14:18 על האלופה וזכייה ראשונה בתואר מחזיקת גביע החורף של ליגת קורונה פוצ'יוולי.

ליאור באום עולה לנגיחה (דרור כהן) (ONE)
ליאור באום עולה לנגיחה, בדרך לתואר (דרור כהן)
 

ליגת קורונה פוצ'יוולי 2012 תיפתח ב-25 במאי ותיערך השנה בנמל תל אביב.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */