יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:02

גרנט הפתיע את עמית גל בסרביה: חבר נשאר חבר

מאמן פרטיזן ביקר את מנהלה של גלבוע/גליל שתשחק ב-19:00 מול OKK בלגרד בליגה הבלקנית. טראוויס ייעדר, ליובין ישתף את הצעירים של הקבוצה

|
עמית גל עם אברהם גרנט ועידו קוז´יקרו בבלגרד
עמית גל עם אברהם גרנט ועידו קוז´יקרו בבלגרד

פחות מ-48 לאחר הניצחון הקליל במקדוניה על טורוס סקופיה, גלבוע/גליל תתארח הערב (חמישי) ב-19:00 אצל OKK בלגרד במשחק העשירי והאחרון של שלב הבתים בליגה הבלקנית.

הקבוצה של ליאור ליובין, שכבר הבטיחה את ראשות בית א' ואת מקומה בפיינל-פור של המפעל ואף צפויה לארח אותו בגן-נר, תעלה למשחק בסגל חסר וזאת בשל משחק האולסטאר של ליגת לוטו אשר יתקיים באשקלון במקביל.

הפורוורד האמריקני, רומיאו טראוויס, ששיחק מול המקדונים, כבר עשה את דרכו לישראל וישתתף באירוע החגיגי שמארגנת מנהלת הליגה. למרות חסרונו של טראוויס, הקבוצה של ליובין לא אמורה להיתקל בבעיות מיוחדות מול הסרבים הצעירים, שהגיל הממוצע של שחקניה הוא 22 והם מדורגים במקום הלפני אחרון בבית.

המשחק הראשון בין הקבוצות בגן-נר הסתיים בתוצאה 62:84 לטובת גלבוע/גליל. בשל החולשה היחסית של הסרבים, תהיה לליובין הזדמנות לתת דקות רבות לשחקנים הצעירים שלו כמו הגארד נמרוד טישמן והסנטר עמית ביר-כץ, שקלע 10 נקודות מול סקופיה.

טראוויס שומר (עמית מצפה)
טראוויס. ייעדר בגלל האולסטאר (עמית מצפה)
 

הפתעה נעימה חיכתה לקבוצה מהגלבוע ולמנהלה הוותיק, עמית גל, בבירת סרביה כשהמאמן הלאומי לשעבר אברהם גרנט, אשר מאמן כיום בפרטיזן בלגרד, הגיע לביקור. "אברהם בא לבקר במלון והמשטרה סגרה את כל הרחוב. או לכבודו או בגללנו, לך תדע", התלוצץ גל וסיפר על ההיכרות ארוכת השנים שלו עם גרנט: "בכל מקרה, חבר נשאר חבר, כמו בימי הסמינר העליזים, כשלמדנו יחדיו חינוך גופני".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */