יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:07

ישראל ירדה 3 שלבים למקום ה-38, הולנד שניה

למרות מינויו של גוטמן, הנבחרת ירדה בדירוג פיפ"א. ספרד עדיין ראשונה, פורטוגל שביעית, רוסיה 12, סאו טומה ופרינסיפה עם העליה הגדולה - 53 מקומות

|
מליקסון, בניון וברדה. ירדו 3 מקומות (משה חרמון)
מליקסון, בניון וברדה. ירדו 3 מקומות (משה חרמון)

הדירוג העולמי של פיפ"א התפרסם היום (רביעי) וממנו ניתן להסיק כי במוסדות פיפ"א לא התרגשו ממינויו של אלי גוטמן למאמן נבחרת ישראל שירדה שלושה מקומות בדירוג, למקום ה-38.

את המקום הראשון ממשיכה לתפוס ספרד אך מי שקפצה למקום השני היא הולנד שזכתה לנקודות דירוג בעקבות הניצחון על אנגליה בחוץ (2:3) במשחק הידידות ונהנתה מההפסד של גרמניה לצרפת 2:1, שהוריד אותה למקום השלישי.

אורוגוואי עדיין נהנית מפירות מהונדיאל והקופה אמריקה ונותרה במקום הרביעי ומי שעלתה למקום החמישי וקפצה שני שלבים היא ברזיל. ליאו מסי והשלושער שלו מול שווייץ הקפיצו את ארגנטינה שלושה שלבים, עד למקום השמיני.

בבית של ישראל במוקדמות מונדיאל 2014 ירדה פורטוגל שלב אחד למקום השביעי. רוסיה לעומתה עלתה שלב אחד והתמקמה במקום ה-12. צפון אירלנד ירדה מקום אחד למקום ה-87, אזרבייג'אן הדרדרה שבעה מקומות אל המקום ה-116 ולוקסמבורג עשתה את העליה הגדולה בבית כשטיפסה 6 שלבים למקום ה-127.

רובן חוגג (GettyImages)
רובן חוגג עליה למקום השני (GettyImages)
 

הנבחרות שעשו את התזוזות הגדולות ביותר הן האפריקאיות שזכו לנקודות רבות אחרי אליפות אפריקה. קונגו וצ'אד טיפסו כל אחת מהן 29 מקומות. הנבחרת שעשתה את העליה הגדולה ביותר היא זו של סאו טומה ופרינסיפה שקפצה 53 שלבים עד למקום ה-115.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */