יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:40

גביע חמישי ברצף למכבי ת"א אחרי 0:3 על כפ"ס

כדורעף: 1,000 צופים ראו את הצהובים מטיילים (16:25, 19:25, 22:25) במלחה. בר נצר: "מתוק". בכרך: "כשהגעתי לאולם הלכתי לראות איך נראה הגביע"

|
שחקני מכבי מרימים את הגביע בחמישי ברצף (יניב גונן)
שחקני מכבי מרימים את הגביע בחמישי ברצף (יניב גונן)

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה החמישי ברצף והשביעי בתולדותיה לאחר 0:3 על הפועל כפ"ס, הערב (שלישי) לעיני כ-1,000 צופים באולם מלחה שבירושלים.

לאחר 4 שנים רצופות בהן ניצחו את הפועל מטה אשר במעמד הגמר, פגשו הצהובים את הירוקים של איתי בכרך שגברו על הצפוניים בחצי גמר דרמטי. מערכה ראשונה קלילה של 16:25 למכבי ת"א הבהירה היטב לכל הצופים לאן נושבת הרוח, ולמרות 10:10 במערכה השניה, מכבי לחצה על הדוושה, עלתה ל-11:14 ונעצרה רק ב-19:25 ו-0:2 במערכות.

בידיעה שזו עלולה להיות המערכה האחרונה שלהם במשחק, עלו הירוקים למערכה השלישית מפוקסים ונלהבים ורצו ליתרון 4:8, אך מכבי ציננה את ההתלהבות ועלתה ליתרון עם שבע נקודות רצופות ללא מענה.

ברגעי המאני-טיים רמת המשחק עלתה, שתי הקבוצות נלחמו זו בזו ולא ויתרו על שום נקודה. הירוקים עוד ניסו לחזור, אך המילה האחרונה הייתה שייכת למכבי ולשון פייגה שסידר 22:25 ותואר מרגש.

בר נצר: הגביע מתוק יותר בכל שנה

המאמן המנצח, זהר בר נצר, אמר בסיום: "כל גביע יותר מתוק מקודמו. אני מצדיע לשחקנים על מה שהם עשו. אומרים שהלחם והחמאה של הקבוצה זה האליפות והגביע, יש לנו את החמאה, עכשיו צריך להשיג את הלחם כדי שיהיה על מה למרוח".

שון פייגה בדרך לעוד נקודה (יניב גונן)
שון פייגה בדרך לעוד נקודה (יניב גונן)
 

שחקנה של מכבי, שון פייגה: "זה משמח., באנו להילחם ולקחת את הגביע. זה ממש לא היה קל, באנו עם חששות ואני מאושר שעשינו את העבודה. יש עוד דבר אחד שנשאר לעשות ונבוא לעבוד קשה כדי לקחת גם את האליפות".

מכבי חוגגת את הזכייה עם אוהדיה (יניב גונן)
מכבי חוגגת את הזכייה עם אוהדיה (יניב גונן)
 

מאמן הירוקים, איתי בכרך, היה מאוכזב בסיום ופירגן למחזיקת הגביע: "כשהגעתי לפה הלכתי לראות איך נראה הגביע, מאוד רציתי לקחת אותו. מעצבן שאנחנו מגיעים למעמד כזה ולא מציגים את המשחק הכי טוב שלנו. מכבי הקבוצה הכי טובה בארץ, הם שיחקו מדהים ותיסכל אותנו שהם הרימו כל כדור בהגנה. הגיע להם לנצח אבל אני  גאה בשחקנים שלי".

שחקני מכבי חוגגים את הזכייה בגביע (יניב גונן)
שחקני מכבי חוגגים את הזכייה בגביע (יניב גונן)
 
שחקני כפ&qout;ס מאוכזבים (יניב גונן)
שחקני כפ"ס מאוכזבים (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */