יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:37

ניר לוין: לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים במכבי

מאמן הצהובים ב-102FM בשיתוף ONE: "לא מפריע לי שאני לא מוזכר כמועמד לעונה הבאה". יעקב הלל: "ידין וטועמה לא היו צריכים להתנהג כך"

|
אופירה אסייג, ברקוביץ´ ורביבו ב-102FM
אופירה אסייג, ברקוביץ´ ורביבו ב-102FM

אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וחיים רביבו הגישו את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

ניר לוין: "לא יודע מה קורה מאחורי הקלעים במכבי ת"א"
הערב בתוכנית עסקנו בדרבי הסוער של תל אביב. מכבי רשמה ניצחון ראשון אחרי ארבע שנים - 0:1, ובסיום המשחק התרחשו דברים שלא ראינו בכדורגל כבר הרבה זמן. אוהדי הפועל זרקו מכל הבא ליד למגרש ואילצו את השופטים לחכות באמצע המגרש ולא לרדת לחדר ההלבשה.

אביחי ידין משתולל בדרבי (יוסי ציפקיס)
אביחי ידין משתולל בדרבי (יוסי ציפקיס)
 

אביחי ידין וסלים טועמה התנפלו על השופט מנשה משיח בצורה חסרת תקדים וראו את הכרטיס האדום. האווירה באופן כללי הייתה של מלחמה ולא של משחק כדורגל. מאמן מכבי ת"א, ניר לוין, דיבר על המשחק ועל העתיד.

מה אתה מאחל לעצמך?
"עוד כמה ניצחונות בדרבים ובריאות".

יש סיכוי שתישאר מאמן מכבי ת"א בעונה הבאה?
"יש דרבים גם במחלקת הנוער. אני אמור לחזור לתפקידי במחלקת הנוער בסוף העונה וכרגע זאת התוכנית".

לא מפריע לך שלא מזכירים את השם שלך כמועמד?
"לא. אני משקיע מאמצים לשפר את מעמד הקבוצה".

מהצד זה נראה שאתה לא נחשב שם בכלל.
"מי שצריך לדעת, יודע מה נעשה. ניצחנו דרבי, אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות. היינו רוצים להיראות טוב יותר. גם כשלא ניצחנו שיחקנו כדורגל טוב. תפקידי לעשות את העבודה. גם כמאמן זמני משתדלים לעשות את המקסימום ולהוציא את המירב מהקבוצה".

ניר לוין (יוסי ציפקיס)
ניר לוין. "משתדל להוציא את המקסימום גם כמאמן זמני" (יוסי ציפקיס)
 

יצאתם מהמשחק במזל גדול.
"לא מסכים עם הניתוח הזה. ניצחנו הרבה בזכות הנחישות והרצון של כל שחקן. מבחינת כדורגל נראינו פחות טוב. הייתה טקטיקה וגם ארגון ולחימה. כל שחקן עשה את הכל על מנת להילחם על הכבוד".

יש התייעצות איתך לגבי עונה הבאה?
"כרגע אנחנו מרוכזים בעונה הנוכחית".

הניהול נראה לך הגיוני? לא מודיעים על מינוי מנהל ספורטיבי.
"לא יודע מה נעשה מאחורי הקלעים. דיברתי עם מיץ' גולדהאר. אני לא בקיא בתוכניות. הם מעדיפים לעשות את הבדיקות המתאימות. יודיעו על כך כשיחליטו. אני במחלקת הנוער כי אני אוהב את העבודה שם".

אתם תהיו בפלייאוף העליון?
"אני מקווה, זאת השאיפה שלנו".

יעקב הלל: "ידין וטועמה לא היו צריכים להתנהג כך"
מנהל הפועל ת"א, יעקב הלל: "אני עושה כמה דברים במועדון. כלבויניק. הפועל ת"א זה מועדון גדול שחייב להתנהל ברמה הכי גבוהה. אחרי ההתפטרות של ניר ענבר ודורון אוסידון, אלי טביב חיפש מנהל ונכנסתי לעניינים. סלים (טועמה) שיחק איתי".

"אביחי ידין שחקן עם ניסיון. שחקנים עם ניסיון כזה לא צריכים להתנהג ככה. זה קבוצה עם קהל מדהים. זה משהו שהוא חריג מאוד, בטח מהנוף של הפועל ת"א. צריך לחנך את הקהל".

מכבי ת&qout;א  - הפועל ת&qout;א (יניב גונן)
החפצים שהושלכו למגרש בדרבי (יניב גונן)
 

אוהד הפועל ת"א, העיתונאי עמנואל רוזן: "הייתה התנהגות לא שפויה, אבל זה לא היה פוגרום. אני בוגר של 45 שנה במשחקי כדורגל וחטפתי אבנים. זו השתוללות חמורה ומטורפת".

"אוהדי הפועל ת"א הכניסו תרבות חדשה של עידוד אבל מעולם לא אהבתי את ההתקפות על רון חולדאי ואת שירי השואה. זה מה שמוביל להתפרצויות. הגרעין הקשה של אוהדי הפועל ת"א התאהב בעצמו ופוזה שלו. אני לא איציק קורנפיין המתייפייף. זה לא קומץ. זו לא פעם ראשונה שאביחי ידין מתנהג בצורה בלתי נסבלת. מצידי שיעיפו אותו מהקבוצה. הפסקתי לכבד את בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. אלי טביב איבד את הלגיטימיות שלו וצריך לעזוב".

דוברת ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונדלנד: "האווירה מחזירה אותנו אחורה לאירועים שרצינו להיפרד מהם. זה לא קשור אם יש משטרה או אין משטרה. צריך שילוב כוחות של בתי המשפט ומשטרת ישראל. האנשים האלה הם מחבלים שמחבלים בכדורגל הישראלי. הבחורה שנפצעה יצאה לראות כדורגל וקיבלה את החיים שלה במתנה".

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: "המפלט הקל הוא לפנות אל שופט המשחק ולעשות ממנו אשם. לא הייתה פנייה לפני המשחק כדי שמנשה משיח לא ישפוט. הוא מקבל ציונים גבוהים מהמבקרים הבכירים באופ"א".

ניר ברקת: "המשקיעים נרתעים מהאלימות"
בית"ר ירושלים ניצחה ביום שבת 0:1 את עירוני קרית שמונה אך טרם הבטיחה את ההישארות שלה בליגת העל. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת: "בית"ר ירושלים זה מותג מדהים. עירייה לא יכולה לנהל מועדונים. זה לא התפקיד שלה. לפני שמשקיע איכותי רוצה לשים כסף בקבוצה, הוא שואל מה היה עם המשקיעים הקודמים".

ארקדי גאידמק וניר ברקת (גיא בן זיו)
ארקדי גאידמק וניר ברקת. עדיין אין משקיע חדש (גיא בן זיו)
 

"הגיעו אליי משקיעים פוטנציאלים והתעניינו. המסקנה שלהם הייתה שאם המועדון אלים, זה לא כדאי. בקיץ 2013 יהיו 31,000 נקודות באצטדיון טדי. זה האצטדיון הכי יפה ומתאים לכדורגל במדינת ישראל. ראוי שטדי יהיה האצטדיון הלאומי".

על מרתון ירושלים אמר ברקת: "יגיעו 1,500 רצים מחו"ל והמגמה היא מדהימה. היעד שלי להיות ברשימה של המרתונים המובילים בעולם. התשלום הוא סמלי ולא מכסה את כל העלויות".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי התנועה והשמענו למאזינים הרבה מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */