יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:34

23:39 למכבי ראשל"צ על אשדוד, גם אס"א ניצחה

כדוריד: הדאבליסטית גברה על נועלת הטבלה והשתווה למכבי ת"א במקום השלישי. הלל טרבלסי הוותיק זכה לדקות פרידה. המוליכה ניצחה 34:39 את חולון

|
רושקה. אחראי לניצחון של מכבי ראשל
רושקה. אחראי לניצחון של מכבי ראשל"צ (משה חרמון)

הדאבליסטית מכבי ראשל"צ ניצחה בחוץ את סוגרת הטבלה, הפועל אשדוד,  23:29, במשחק השלמה מהמחזור ה-13. בכך השתוותה מכבי ראשל"צ למכבי ת"א שבמקום השלישי (21 נקודות כ"א), ששער בודד במאזן המשחקים מפריד בין הקבוצות.

עד לדקה ה-45 המשחק היה צמוד (18:18), אבל אז גלעד מאור העלה את יוהאן רושקה החולה, במהלך שהכריע את המשחק. אשדוד ערכה טקס פרידה לשוער הוותיק, הלל טרבלסי, ששיחק במועדון 35 שנה, וזכה בדקות הסיום לדקות אחרונות בקריירה.

הרבו לכבוש לאשדוד: מיכאל גרברניק 6, טומיסלאב בארוס 5, דור בסן 4. למכבי ראשל"צ: גל אברהם 6, פיליפ מריאן ויוהאן רושקה 5 כ"א.

אס"א ת"א, מוליכת ליגת ווינר, שיחקה אצל חולון מהתחתית, במפגש שהוקדם מהמחזור ה-17, וניצחה 34:39 (14:20). אס"א הוליכה 8:11 במחצית. היא הגדילה במחצית השנייה את היתרון ל-20:28 בדקה ה-42, והדקות האחרונות היו מטווח שערים בשתי הקבוצות.

דן נתן. אס&qout;א ממשיכה להוליך את הטבלה (קובי אליהו)
דן נתן. אס"א ממשיכה להוליך את הטבלה (קובי אליהו)
 

ניסים פלח עם 14 שערים הוביל את מבקיעי חולון. יאיר סגרון ויובל גררה הוסיפו 5 כ"א. הרבו לכבוש לאס"א: מאריו בראסיץ' עם 6 שערים, דן נתן, אלכס בזברחני ואנדריי טרבנוי 5 כ"א.        

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */