יום שישי, 05.07.2024 שעה 06:25

פירס: רוצה הצגה, דל בוסקה: כאב לא לקרוא לטורס

ספרד ב-22:30 מול ונצואלה, חלוץ צ'לסי לא זומן. בכורה ל'משוגע' על הקווים באנגליה מול הולנד (22:00). צרפת - גרמניה ב-21:45, איטליה - ארה"ב

|
דל בוסקה וטורס. החלוץ לא בסגל (רויטרס)
דל בוסקה וטורס. החלוץ לא בסגל (רויטרס)

למעט נבחרת ישראל שתערוך את משחק הבכורה שלה בעידן אלי גוטמן כשתארח את אוקראינה במושבה, למשחק נטול משמעות ממשית לפחות עבורנו, מספר נבחרות ימשיכו לערוך את ההכנות האחרונות שלהן ליורו הקרב ובא בפולין ואוקראינה.

הנבחרת של לוראן בלאן, צרפת, תצא (21:45) לברמן שם תפגוש את נבחרת גרמניה מוכת הפציעות. פיליפ להאם, בסטיאן שוויינשטייגר, לוקאס פודולסקי ופר מרטסאקר לא כשירים, סוון בנדר בספק גדול, כמו גם מירוסלב קלוזה וסמי חדירה. מרבית העיניים במשחק יופנו למרקו ראוס שנותן עד עתה עונה נפלאה בבורוסיה מנשנגלדבאך. מי שעוד צפוי לקבל את ההזדמנות שלו בהרכב הוא שוער ורדר ברמן, טים ויזה, כשמנואל נוייר ימתין על הספסל.

גם בצרפת, שלא הפסידה מזה 18 חודשים, מספר פצועים כאשר קארים בנזמה, לואיק רמי ויונס קאבול לא כשירים למשחק.

לפני המשחק אמר מאמנה של הטריקולור, בלאן: "צריך הרבה זמן בשביל להחדיר את שיטת המשחק שלך בשחקנים, המשחק שלנו הוא עדיין לא ברמה של ספרד, גרמניה או הולנד. ניצחנו משחק חשוב בפעם האחרונה בחצי גמר המונדיאל ב-2006, יש לנו עוד הרבה מה להשתפר".

שחקני צרפת באימון. עדיין לא ברמה של הגדולות לפי בלאן (רויטרס)
שחקני צרפת באימון. עדיין לא ברמה של הגדולות לפי בלאן (רויטרס)
 

פירס רוצה הצגה ונותן את הבמה לצעירים
נבחרת אנגליה, ללא אחד פאביו קאפלו שהתפוטר, תארח למשחק מסקרן (רביעי, 22:00)  את הולנד. סטיוארט פירס יהיה על הקווים לראשונה מאז החליף את האיטלקי, כשלנבחרת אין עדיין מאמן קבוע לקראת היורו. מיקה ריצ'ארדס יפתח מצד ימין, אחרי שקייל ווקר נפצע ב-5:2 של טוטנהאם מול ארסנל, גארת בארי וטום קלברלי לא צפויים להיות כשירים. דני וולבק, דניאל סטארידג' ופיל ג'ונס אמורים להשלים נבחרת צעירה יחסית, אך האנגלים אופטימיים, כרגיל יש לומר.

וולבק באימון. מקבל את הבמה (GettyImages)
וולבק באימון. מקבל את הבמה (GettyImages)
 
"המשוגע" כינויו, מאמנה הזמני כמובן של הנבחרת, מצפה משחקניו לתת הצגה: "מהנה, זה פשוט ההרגשה שיש כאן בימים האחרונים, השחקנים הצעירים והוותיקים התחברו טוב ביחד. זו הזדמנות מצוינת לשחק נגד אחת הפייבורטיות לזכיה מול הקהל הביתי, אין לי ספק שיש לנו את היכולת לעשות את זה".

סטיוארט פירס. רוצה הצגה מהשחקנים (GettyImages)
סטיוארט פירס. רוצה הצגה מהשחקנים (GettyImages)
 

בנבחרת האוראנג' יסתדרו ללא אנתוני ואן דר ויל ורפאל ואן דר וארט, אריאן רובן שטרם חזר לכושר משחק מלא בספק. ברט ואן מרוויק יקווה להמשיך בהכנה של ההולנדים בדרך לשיפור מקום אחד מהמונדיאל אז נכנעו בגמר הארכה לספרד.

טורס לא בסגל של ספרד, דל בוסקה מתרגש
ספרד תארח את ונצואלה במלאגה (רביעי, 22:30)  ללא פרננדו טורס שלראשונה מזה תקופה ארוכה לא הוזמן לסגל הנבחרת. מאמן הנבחרת, ויסנטה דל בוסקה, התייחס לאי הזימון של החלוץ שנמצא במצוקת שערים: "כואב לי להשאיר אותו בחוץ, אבל הייתי חייב להיות הוגן. זו תמיד בעיה שחלוץ לא מבקיע. יש עוד הרבה זמן עבורו עד היורו להוכיח את עצמו".

פרננדו טורס. לא בסגל לראשונה מזה הרבה זמן (רויטרס)
פרננדו טורס. לא בסגל לראשונה מזה הרבה זמן (רויטרס)
 

איקר מוניאן המצוין מאתלטיק בילבאו עשוי לקבל הזדמנות בהרכב, כאשר גם רוברטו סולדדו עשוי להיכנס ל-11, או בתור מחליף להופעה ראשונה מאז 2007. דויד וייה ואלברו נגרדו נעדרים, אך צ'אבי, דוד סילבה וסרחיו בוסקטס ישמרו על מקומם בהרכב. בונצואלה יבנו על סלומון רונדון המצוין שישחק מול הקהל הביתי במלאגה, כאשר פרננדו אמורבייטה פצוע ולא ייקח חלק במשחק.

פולין בבכורה בורשה, איטליה מול קלינסמן
אחת משתי מארחות היורו, פולין, תקווה להשיג ניצחון במשחק שיחנוך את האצטדיון הלאומי בורשה, שיארח גם את חצי גמר הטורניר מול פורטוגל (רביעי, 21:45). הפולנים יקבלו חזרה לסגל את סבסטיאן בואניש שנעדר כמעט שנה בגלל פציעה בברך, אירנואש ילן יחזור לסגל גם כן אחרי שנה. למאמן פורטוגל, פאולו בנטו, מספר בעיות כאשר סילבסטרה וארלה וקרלוס מרטינס נפצעו, מי שיחליף אותם הוא פאולו משאדו מה שאומר שהם יצאו עם סגל של 22 שחקנים בלבד למשחק.

רונאלדו באימון. יקווה לקלקל את הבכורה לפולנים (רויטרס)
רונאלדו באימון. יקווה לקלקל את הבכורה לפולנים (רויטרס)
 

איטליה תפגוש את ארה"ב של יורגן קלינסמן והמאמן צז'ארה פראנדלי צפוי לערוך מספר שינויים מההרכב שהפסיד 1:0 לאורוגוואי. איגנאסיו אבאטה, אנדראה ברזגאלי ודומיניקו כרישיטו צפויים לקבל מקום בהרכב לאור הכושר המצוין שלהם לאחרונה בליגה, והם ימלאו את מקומם של כריסטיאן מאג'יו, אנדראה ראנוקיה ופדריקו ברזלאטי.

גם קלאודיו מרקיסיו המצוין צפוי להיכנס ל-11, כמו גם אנטוניו נוצ'רינו. בהתקפה יפתחו אלסנדרו מאטרי וג'מפאולו פאציני כשמריו באלוטלי ופאבלו אובסאלדו צפויים לאבד את מקומם. בארה"ב יקוו להמשיך את ההכנה עם המאמן הגרמני הצעיר, טים הווארד צפוי לשוב ל-11.

קלינסמן באימון ארה&qout;ב (רויטרס)
קלינסמן באימון ארה"ב (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */