יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:19
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

קריעת טבעון: 66:86 להפועל ת"א על עמק יזרעאל

אחרי רבע 1 שהזכיר את האולסטאר, לקחו חניכיו של אדלשטיין ("הגנה היא הבסיס") את העניינים לידיים. 16 לקלי. 99:105 לבאר יעקב על אתא. צפו בתקציר

|
שחקני הפועל ת
שחקני הפועל ת"א חוגגים בסיום (שי לוי)

הפועל תל אביב יכולה להיות מרוצה. מאז המחזור ה-13 האדומים לא הפסידו והערב (שלישי) רשמו ניצחון שביעי ברציפות כשגברו 66:86 על הפועל טבעון/עמק יזרעאל.

המשחק שודר בערוץ ONE, ערוץ 50, בערוץ ONEHD, ערוץ 550 וב-ONE TV LIVE כאן באתר.

בשבוע הבא יפגשו חניכיו של ארז אדלשטיין למשחק העונה את מכבי באר יעקב והם בטוח יגיעו למשחק במצב רוח טוב.

הרבע הראשון של המשחק היה מהטובים שראינו העונה. מספר ימים בלבד אחרי משחק האולסטאר ב-NBA והיתה תחושה כי האווירה של המשחק הגיעה להדר יוסף. הטבעות משני צידי המגרש, חטיפות, שלשות וחסימות נדירות.

ברבע השני הקצב קצת נרגע וברבע השלישי הפועל תל אביב פתחה פער גדול. משם, התקשתה טבעון/עמק יזרעאל לחזור, האדומים ניצלו זאת כדי להגדיל את הפער וניצחו בסיום.

צפו בהפועל ת"א מנצחת את טבעון

קלעו להפועל ת"א: קרטיס קלי 16 נקודות, יונתן שולדרבראנד 13, בר טימור 11, קורי קאר 10, מתן נאור 9, 6 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אבירם זלקוביץ' ודמונטז סטיס 8 כל אחד, גל איתן 7 ויותם שירן ארבע.

שולדבראנד, קאר ואיתן (שי לוי)
שולדבראנד, קאר ואיתן מרוצים בסיום (שי לוי)
 

קלעו הפועל טבעון/עמק יזרעאל: רמון קלמנטה 21 נקודות ו-19 ריבאונדים, ג'וש גומס 12, קובי אייזיק 11, ואלרי גנדלין ובר חג'בי 9 כל אחד ונבות ינאי ואופיר הובר 2 כל אחד.

ארז אדלשטיין: "לא שוכח את המשחקים שהפסדנו"
"הגנה זה הבסיס לכדורסל", אמר ארז אדלשטיין, "כשאנחנו משחקים בסגנון שלנו אנחנו מנצחים. הפסדנו שלושה משחקים בליגה ואני לא שוכח את זה. קבוצה צריכה לדעת להפסיד כדי לדעת לתקן דברים. השחקנים שלנו רוצים לשמור, זה האופי שלהם".

אדלשטיין (משה חרמון)
אדלשטיין: "כשאנחנו משחקים בסגנון שלנו אנחנו מנצחים" (משה חרמון)
 

"איבדנו המון כדורים", הודה יוסי בונן, "היה חסר לנו רכז. אנחנו משחקים עם מי שיש וזה בסדר גמור. הפועל שיחקה מצוין. חבל, יכלנו להיראות טוב יותר. לא היינו אגרסיביים בהגנה או בהתקפה. נמשיך הלאה, הכל בסדר". 

רבע ראשון - 18:21 להפועל ת"א
דאנק אדיר של קרטיס קלי פתח את המשחק והקפיץ את האוהדים האדומים. חטיפה שלהם מיד אחר כך העלתה את ההפרש לארבע, 0:4. שלשה של קורי קאר, אחרי ארבע נקודות של האורחת, העלתה את ההפרש ל-4:7. נקודות של סטיט עצבנו את בונן, שלקח פסק זמן, 4:13 לאדומים חמש דקות לסיום הרבע. ניסיון זריקה של קרית טבעון בשניה האחרונה לא צלח, 18:21 לאדומים בסיום הרבע.

רבע שני - 32:52 להפועל ת"א
סל ענק של קורי קאר, שנהנה מחוסר ההגנה של הכחולים, העלה את האדומים להפרש של חמש, 18:23. נקודות של רמון קלמנטה נגסו מעט בהפרש, אך הפועל יצאה לעוד התקפה שהסתיימה בנקודות, 26:32. קלמנטה זרק לסל, החטיא, לקח ריבאונד, זרק שוב וקלע. 28:36 לאדומים. שלשה של חג'בי עם הבאזר לא נכנסה, 32:52 להפועל בסיום המחצית הראשונה.

קרטיס קלי (שי לוי)
קרטיס קלי מחפשת את הטבעת (שי לוי)
 

רבע שלישי - 49:72 להפועל ת"א
שלשה של האורחת צימקה במעט את ההפרש, 54:35. קרית טבעון מנסה ומנסה לצמק, אך זה לא הולך. על כל סל של הכחולים מגיע סל של האדומים, שלא נותנים לאורחת לחזור. הסל היפה במשחק בין בר טימור לקורי קאר (שקלע) העלה את האדומים ל-20 הפרש, 49:69. איזה סל. סל של שולדבראנד קבע יתרון שיא, 49:72 בסיום הרבע השלישי.

רבע רביעי - 66:86 להפועל ת"א
נקודות של קלמנטה מהקו פתחו את הרבע הרביעי כשהפועל ביתרון 21 נקודות. הכחולים מקווים לנס. האורחת בדרך חזרה למשחק? נקודות שלה הורידו את ההפרש ל-18 בלבד, 78:62. ניסיון לא מוצלח של איתן סגר את המשחק, 66:86 להפועל.

מכבי באר יעקב ניצחה 99:105 את קרית אתא לאחר הארכה
חניכיו של שרון אברהמי עם שמונה הפסדים מתוך תשעת המשחקים האחרונים לא עשו חיים קלים לבאר יעקב וכבר ברבע הראשון נתנו פייט והרבע הסתיים רק ביתרון נקודה לאורחים. ברבע השני היוצרות התהפכו וקרית אתא הראתה שיש לה גם אופי להחזיק יתרון ולרוץ, אל המחצית ירדו הקבוצות כאשר הקבוצה מהקריות הובילה בארבע נקודות.

ברבע השלשי חניכיו של עידן פלדה התעוררו, עשו הגנה מצוינת והשאירו את אתא על 13 נקודות ברבע ופתחו יתרון של עשר נקודות בסיומו. ברבע הרביעי אתא חזרה להאמין ונלחמה על כל כדור ועד סיומו של הרבע הצליחה לסגור את היתרון ולשלוח את המשחק להארכה כאשר התוצאה היתה 90:90.

שרון אברהמי המום (מור שאולי)
שרון אברהמי המום. עוד הפסד של קבוצתו (מור שאולי)
 

בהארכה שחקני האורחת ניצלו את העייפות של הביתיים וניצחו את המשחק. המצטיינים בבאר יעקב היו נייט מילר (31 נקודות, 14 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), ג'רמיין הול (29 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים) ויועד בית יוסף (19 נקודות, 3 ריבאונדים ו- 11 אסיסטים). הבולטים בקרית אתא היו טוני יאנגר (33 נקודות, 13 ריבאונדים ו- 7 אסיסטים), גל חלמיש (13 נקודות, 7 ריבאונדים ו- 2 אסיסטים) ולני דניאל שחזר מפציעה קשה וארוכה סיים את המשחק עם 17 נקודות 10 ריבאונדים ואסיסט אחד.

הפועל נס ציונה – הפועל עפולה 68:85
לאחר רבע ראשון שהסתיים ביתרון תשע לנס ציונה שפתחה את המשחק בלחץ והתלהבות ברבע השני נראה היה שעפולה לא מצליחה לעמוד בקצב ולמחצית ירדו הקבוצות כאשר הביתיים הובילו ביתרון 13 נקודות. ברבע השלישי המשיכו חניכיו של נדב זילברשטיין להציג יכולת מצוינת ובסיומו הגדילו את היתרון ל-17 נקודות.

ברבע הרביעי שחקני נס ציונה הורידו את הרגל מהגז אך גם שחקני גלבוע ידעו שאין להם סיכוי לסגור את הפער והמשחק הסתיים ביתרון 17 נקודות לביתיים. המצטיינים בשורותיה של נס ציונה היו דורי אסף (26 נקודות ו-8 אסיסטים),טל קרפלס (12 נקודות, 10 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) וגייב בלייר (12 נקודות, 11 ריבאונדים). הבולטים בעפולה היו גרג ט'ודניק (25 נקודות, 12 ריבאונדים ו- 3 אסיסטים) ואלעד אליהו שסיים את המשחק עם 16 נקודות ו-4 ריבאונדים.

עירוני נהריה – הפועל כפ"ס/כוכב יאיר 71:81
משחק תחתית חשוב מאוד נערך בנהריה כאשר ערב המשחק שתי הקבוצות עם מאזן נקודות זהה וכפ"ס מתחת לקו האדום. נהריה פתחה את המשחק בסערה ופשוט שטפה את הפרקט ברבע הראשון שנגמר ביתרון שמונה לזכותה. ברבע השני נהריה המשיכה באותה יכולת ועם משחק הגנה מצוין השאירה את האורחים על עשר נקודות בלבד ברבע.

למחצית ירדו הקבוצות כאשר נהריה מובילה ביתרון 15 נקודות. שחקני האורחת התעוררו ברבע השלישי ובסיומו הצליחו לצמק את הפער לשלוש נקודות בלבד. ברבע הרביעי נהריה חזרה להילחם וניצחה את המשחק החשוב הזה שיתן לה קצת אויר לנשימה. המצטיינים בנהריה היו אריק טריימל (20 נקודות ו- 14 ריבאונדים), מרקוס גיניארד (17 נקודות ו-6 ריבאונדים) ואורן בן חמו (15 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים). הבולטים בכפ"ס היו אריק מקולום (22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים), מוזס מארשל (12 נקודות, 9 ריבאונדים ו-2 אסיסטים) ואור רון (13 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים).

מקולום (משה חרמון)
מקולום. לא הצליח לעזור לקבוצתו (משה חרמון)
 

אליצור רמלה - הפועל לב השרון 82:84
רבע ראשון צמוד ומותח נגמר בנקודה יתרון לביתיים וכך גם נמשך הרבע השני כאשר יתרון הנקודה עובר מצד לצד. למחצית ירדו הקבוצות כאשר האורחים הובילו בנקודה.

ברבע השלישי המשחק נפתח והאורחים מהשרון רצו ליתרון שש בסיומו. לרבע הרביעי רמלה עלתה במוטיבצית שיא ועם משחק הגנה מצוין השאירה את לב השרון על 12 נקודות. לקראת סוף המשחק המתח חזר ועשר שניות לסיום רמלה עולה ליתרון לשלוש נקודות ובעצם הכריעה את המשחק הצמוד הזה. המצטיינים של רמלה היו ראיין ביירון (20 נקודות ו-12 ריבאונדים), סטייסי מורגן (16 נקודות ו-4 ריבאונדים) ורותם ברזילי (12 נקודות, 3 ריבאונדים ו- 5 אסיסטים). המובילים בלב השרון היו גריידי ריינולדס (21 נקודות, 14 ריבאונדים ו- 2 אסיסטים), לואיס קלינץ' (14 נקודות, 8 ריבאונדים ו- 2 אסיסטים) וולאדי ירמישין (11 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים).

מכבי הוד השרון – עירוני ר"ג 82:89
הביתיים פתחו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל ובסיום הרבע הראשון כבר הובילו ביתרון שמונה. הרבע השני כבר היה יותר שקול ולאחר מאבק צמוד הצליחה רמת גן לצמצם את היתרון לחמש נקודות סיום המחצית הראשונה. גם ברבע השלישי האורחים פתחו מצוין ולאחר משחק צמוד הצליחו לצמק את היתרון לשתי נקודות בלבד.

ברבע הרביעי נגמר האוויר לאורחים והוד השרון רצה ליתרון שבע ולניצחון במשחק. חמישה שחקני הוד השרון סיימו את המשחק עם מספר דו ספרתי של נקודות והמצטיינים היו גרי גנדל (24 נקודות, 6 ריבאונדים ו- 5 אסיסטים), חאבי גונזאלס (19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-11 אסיסטים) ואנתוני ג'ונסון (10 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים). המובילים בר"ג היו עמית תמיר (27 נקודות, 6 ריבאונדים, ו-3 אסיסטים), דרור דוידי (15 נקודות, 5 ריבאונדים ו- 3 אסיסטים) ורודני ווב (13 נקודות ו-7 ריבאונדים).

עמית תמיר עם סיבוב גדול (שי לוי)
עמית תמיר. 27 נקודות שלו לא עזרו (שי לוי)
 

אליצור יבנה – הפועל יקנעם/מגידו 57:92
רבע ראשון מצוין של יבנה שהסתיים ביתרון שש נקודות העניק לה ביטחון להמשך המשחק וברבע השני שחקני יבנה עשו במגרש ככל העולה על רוחם ובסיום המחצית הראשונה היתרון כבר היה 19 נקודות. במחצית השניה שחקני יקנעם כבר ויתרו על המשחק וראינו רק קבוצה אחת על המגרש. בסיום המשחק יבנה הביסה את יקנעם ביתרון 35 נקודות. המצטיינים ביבנה היו אלעד הופמן (19 נקודות, 10 ריבאונדים ו- 3 אסיסטים), בראיין לאינג (14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3 אסיסטים) ואבי כהן (11 נקודות ו- 6 אסיסטים). המובילים ביקנעם היו אור עידה (13 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים) ראשון טרנר (11 נקודות ו-6 ריבאונדים) וינעם אירם (9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים).

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */