יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:19

פאטו, רוביניו וקאקה בחוץ, ניימאר: דזקו שחקן ענק

ברזיל תפגוש ב-21:00 את בוסניה במשחק ידידות, השלושה ומייקון בחוץ. רונאלדיניו בסגל, דאמיאו צפוי לפתוח בחוד. אנגליה: בנט עלול להחמיץ את היורו

|
ניימאר ודאמיאו. הערב מול בוסניה (GettyImages)
ניימאר ודאמיאו. הערב מול בוסניה (GettyImages)

לאוהדי נבחרת ברזיל לא היה קל בשנתיים האחרונות. הסלסאו חייבים לתקן את הרושם אחרי שבשני הטורנירים האחרונים בהם השתתפו, הודחו כבר ברבע הגמר. כזכור, במונדיאל 2010 עפה ברזיל ברבע אחרי 2:1 מול הולנד ושנה לאחר מכן, בקופה אמריקה הציגו חניכיו של מנו מנזס יכולת עלובה והודחו בדו קרב הפנדלים מול פראגוואי לאחר שלא הצליחו לכבוש ולו בעיטה אחת.

האוהדים מחכים בקוצר רוח למונדיאל 2014 שייערך אצלם בחצר האחורית כדי לאפשר לכוכבים שלהם לתקן את הרושם. בינתיים יסתפקו הברזילאים במשחקי ידידות כמו זה שייערך ב-21:00 מול בוסניה בשווייץ.

מנזס החליט להשאיר מחוץ לסגל ארבעה כוכבים: רוביניו, קאקה, אלשנדרה פאטו ומייקון שלא הצטרפו לחבריהם. המאמן הברזילאי צפוי לפתוח עם התקפה נטולת ליגיונרים כאשר הכוכב היחיד שיעלה ב-11 יהיה ניימאר מסנטוס. יחד איתו צפוי לפתוח בחוד לאנדרו דאמיאו מאינטרנסיונל ובקישור הקדמי - גאנסו מסנטוס ולוקאס מוארה מסאו פאולו.

מי שזומן לסגל ועדיין לא ברור אם יפתח יהיה רונאלדיניו בן ה-31. אם ישחק, הכוכב של פלמנגו ירשום את ההופעה ה-94 במדי הנבחרת ובכך ישתווה לגילמאר במקום השביעי ברשימת השחקנים בעלי מספר ההופעות הרב ביותר.

אם יכבוש ויעלה ל-34 שערים במדי הנבחרת, ישתווה רונאלדיניו לריבאלדו במקום השישי ברשימת כובשי כל הזמנים. בהגנה דני אלבס ומרסלו יפתחו באגפים כאשר טיאגו סילבה ודויד לואיז צפויים לאייש את עמדת הבלמים. פרננדיניו משחטאר דונייצק וסאנדרו מטוטנהאם צפויים להשלים את חוליית הקישור.

רונאלדיניו (GettyImages)
רונאלדיניו. יקבל את הקרדיט ממנזס? (GettyImages)
 

בחמשת משחקי הידידות האחרונים ניצחה ברזיל אחרי שבשניים האחרונים גברה 0:2 על מצרים ובאותה תוצאה ניצחה גם את גאבון. הפעם מצפה לסלסאו יריבה הרבה יותר חזקה בדמותה של בוסניה וגם בברזיל יודעים שצריך להיזהר, בייחוד כשבחוד של ספט סוסיץ' צפויים לפתוח אדין דזקו ממנצ'סטר סיטי ו-ודאד איביסביץ' משטוטגרט.

"דזקו שחקן ענק והוא לא הגיע במקרה למועדון כזה", אמר ניימאר והוסיף: "אני מקווה שבמשחק הזה נוכל לעצור אותו בהגנה ובהתקפה לעשות את העבודה ולנצח את המשחק".

דזקו חוגג עם לסקוט. זוכה לפרגונים מניימאר (רויטרס)
דזקו חוגג עם לסקוט. זוכה לפרגונים מניימאר (רויטרס)
 

חברו להתקפה, לאנדרו דאמיאו, בן ה-22 יערוך את ההופעה החמישית בסך הכל במדי הנבחרת והודה: "לא משנה אם זה ידידות או טורניר רשמי, ברגע שלובשים את חולצת ברזיל הלחץ על הכתפיים גדול מאוד. אני מקווה להרשים במשחק הזה כדי להמשיך לקבל את הקרדיט מהמאמן".

עוד בצד הבוסני, סוסיץ' צפוי ללכת על הרכב הרפתקני כאשר מלבד שני החלוצים, צפוי המאמן לעלות עם קישור התקפי מעובה ומי שייקח עליו את המושכות הוא קשר דינמו מוסקבה, זבייזדאן מיסימוביץ'. יחד איתו העיניים בנבחרת יהיו נשואות לעבר מיראלם פיאניץ' מרומא, סיאד סליחוביץ' מהופנהיים וסנאד לוליץ' מלאציו. קשר מכבי ת"א, האריס מדוניאנין צפוי להיכלל בסגל.

מיסימוביץ´ במרכז חוגג עם חבריו לנבחרת. יעשה זאת גם מול ברזיל? (GettyImages)
מיסימוביץ´ במרכז חוגג עם חבריו לנבחרת. יעשה זאת מול ברזיל? (GettyImages)
 

בנבחרת מקווים לתקן את הרושם אחרי ה-6:2 שחטפו מנבחרת פורטוגל בפלייאוף מוקדמות יורו 2012. הבוסנים לא הצליחו לנצח מאז אוקטובר 2011 אז גברו 0:5 על לוקסמבורג.

הצרות ממשיכות ליפול על הממלכה
מכסת החלוצים של נבחרת אנגליה לקראת יורו 2012 הולכת ומתקצרת. אחרי ההרחקה של וויין רוני משני משחקים בשלב הבתים, ספגה נבחרת שלושה האריות מכה נוספת לאחר שהתברר כי חלוץ אסטון וילה, דארן בנט, גמר את העונה ולא צפוי להחלים עד למשחקים בפולין ובאוקראינה.

דארן בנט מורד מהמגרש לאחר הפציעה (GettyImages)
בנט אחרי הפציעה. עוד מכה לאנגליה (GettyImages)
 

בנט נבדק אצל מומחה, זכר לפציעה מול וויגאן בשבת, והתבשר שהוא סובל מקרע ברצועות הקרסול. בשל כך צפוי החלוץ בן ה-28 לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה של כ-12 שבועות. עבור בנט זוהי אכזבה גדולה שכן הוא נשאר בבית גם בשני המונדיאלים האחרונים, למרות ששותף במשחקי המוקדמות.

בכך נשארה אנגליה עם דניאל סטארידג' ודני וולבק הלא מנוסים שצפויים לפתוח במשחק הידידות מול הולנד. הנשק ההתקפי מהספסל יהיה חלוץ סנדרלנד, פרייזר קמפבל, שיחכה להופעת בכורה.
         

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */