יום שני, 08.07.2024 שעה 02:12
לוח משחקים
  • אליצור רמלה
  • 60 - 84
  • הפועל י-ם

הכל עשר: 54:64 לבקעה על רמלה בקרית מנחם

דיגראפנריד וסמית' (21, 17) נתנו ניצחון מפתיע. רייט (15) לא מנעה הפסד. נוי: "עונה מדהימה", ענבר: "היו חסרות אנרגיות". 71:81 לרמת חן על נתניה

|
סטרה דיגראפנריד. הוליכה את הבקעה (יוסי ציפקיס)
סטרה דיגראפנריד. הוליכה את הבקעה (יוסי ציפקיס)

מ.כ. הבקעה השיגה את ניצחון הליגה הגדול ביותר שלה העונה כשגברה הערב (שני) 54:64 על אליצור רמלה בקרית מנחם. המשחק הועבר בשידור ישיר בערוץ ONE ערוץ 50, 550 ב-HD (הוט) כמו גם ב-ONE TV LIVE.

החבורה של עדן ענבר הגיעה במטרה להבטיח את המקום הראשון בליגה לקראת הפלייאוף, אחרי שרק ביום חמישי האחרון העפילה הקבוצה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון על אליצור חולון.

אבל אחרי פתיחה טובה ו-0:9, נעלמו הרמלאיות ואיפשרו לחניכות של בוגטין בראשות  סטרה דיגראפנריד (21) וג'נה סמית' (17) לעשות ככל העולה על רוחן במגרש.  גם משחק טוב של טנישה רייט עם 15 נקודות לא הספיק,

מ.כ. הבקעה הגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים. הראשון בליגה במחזור הקודם לבנות השרון והשני ביום חמישי ברבע גמר גביע המדינה לרמת השרון, אך השיגה את הניצחון המיוחל והיא תמשיך במאבק עם רמת חן על הכניסה לפלייאוף העליון.

רייט. משחק טוב שלה לא הספיק (איתי ישראל)
רייט. משחק טוב שלה לא הספיק (איתי ישראל)
 

בלי קשר, הגרלת חצי גמר גביע המדינה נערכה היום (שני) ובה נקבע כי א.ס. רמה"ש תפגוש את אליצור רמלה, ובמשחק השני תיפגשנה מכבי רמת חן ומכבי אשדוד.

קלעו לבקעה: דיגראפנריד 21, סמית' 17, תומפסון 11, בוכריס 8, סטיבנסון 5 ומגידו 2. קלעו לרמלה: רייט 15, ווילינגהאם 14, בירד 8, אייזנשטט ולויצקי 6 כ"א והאריס 5.

נוי: כל הכבוד לשחקניות, ענבר: אין לי הסבר
בסיום המשחק אמרה עוזרת מאמן הבקעה, טלי נוי: "זה ניצחון גדול, אפשר להגיד שחזרנו ובגדול למאבק על הפלייאוף העליון. אנחנו קבוצה חדשה שעושה עונה מדהימה ואנחנו מאוד רוצות להגיע לשם. הבנות היו מדהימות ומגיע להן את כל הכבוד. עבורי לשחק ברמלה זו תמיד חוויה. בתחילת המשחק נורא רציתי לעלות על הפרקט ולשחק. רמלה תישאר תמיד בלב שלי".

מאמן אליצור רמלה, עדן ענבר: "משחק רע מאוד שלנו, האמת שהרגשתי בשבוע האחרון שהקבוצה במומנטום חיובי ככה שקשה להסביר את מה שקרה היום. היו חסרות אנרגיות, לא אהבתי את שפת הגוף של השחקניות, אבל זה משהו שנצטרך לתקן לקראת המשך הליגה".

ענבר. הפסד מפתיע לרמלה (משה חרמון)
ענבר מופתע. לא ראה את זה מגיע (משה חרמון)
 

רבע ראשון - 10:12 לרמלה
אלנה בירד עשתה את הנקודות הראשונות במשחק לאליצור רמלה, לקו ווילינגהאם עשתה 0:4. הבקעה? לא הופיעה, רייט עשתה 0:9 בקלות ורפי בוגטין לקח פסק זמן. שש דקות בתוך המשחק עשתה סטיבנסון סל ראשון, סמית' ראתה כי טוב והוסיפה עוד אחד וזה 4:9. ריצה של 0:8 הורידה ל-8:9.

שלשה של מוסטפינה קטעה את הבצורת לחניכות של עדן ענבר, דיגראפנריד מהצד השני עשתה עוד סל לאורחת וזה היה גם אקורד הסיום של הרבע - 10:12 לרמלה.

טנישה רייט. פתיחה מצוינת לרמלה (מור שאולי)
טנישה רייט. רמלה פתחה מצוין (מור שאולי)
 
רבע שני: 23:29 לבקעה
הבקעה פתחה מצוין את הרבע השני, סל של סמית' ושלשה של בוכריס העלתה אותן ליתרון 12:15 לראשונה במשחק. האריס קלעה סל ראשון לרמלה, אך סמית' נכנסה חזק למשחק ומהלך של שלוש נקודות שלה קבע 16:19 לבקעה. המשחק נפתח ושתי הקבוצות רצו מצד לצד, ווילינגהאם וסמית' מצד אחד ומגידו מהצד השני וזה 20:25 לבקעה.

דיגראפנריד עשתה 20:27 - יתרון שיא לבקעה עד עתה במשחק 1:49 למחצית. רמלה התקשתה לעשות נקודות, סמית'? ממש לא, עוד סל שלה, 13 נקודות סך הכול עד המחצית עשו 20:29. ווילינגהאם בשלשה הורידה מעט את ההפרש וקבעה 23:29 לבקעה במחצית.

ג´נה סמית על קו העונשין. מחזיקה את הבקעה במשחק (יוסי ציפקיס)
ג´נה סמית על קו העונשין. החזיקה את הבקעה במשחק ברבע השני (יוסי ציפקיס)
 

רבע שלישי: 38:47 לבקעה
רמלה פתחה טוב יותר את הרבע, סלים של לויצקי ורייט הורידו את ההפרש לשתי נקודות בלבד - 27:29 לבקעה. דיגראפנריד עשתה סל ראשון לבקעה ברבע השלישי, לויצקי קלעה עוד אחד אך בוכריס קבעה 31:34. רמלה נרדמה ודיגראפנריד, איייזנשטט וכמובן סמית' ביצעו בריחה עד 36:47 וזה מתחיל ללכת לכיוון האורחות.

רמלה לא הצליחה לייצר נקודות, והחניכות של עדן ענבר נראו אובדי עיצות מול אלו של בוגטין. רייט קלעה אחת מהעונשין, ווילינגהאם עשתה את אותו דבר בצד השני וזה 47:38 לבקעה בסוף הרבע.

קטיה לויצקי. פתחה טוב את הרבע השלישי (משה חרמון)
קטיה לויצקי. רמלה נרדמה ברבע השלישי (משה חרמון)
 

רבע רביעי: 54:64 לבקעה
טנישה רייט פתחה בליי אפ את הרבע, רק התעוררות של רמלה תמנע הפסד מפתיע. עוד שלשה של טנישה רייט, אך איפה החברות שלה? דיגראפנריד וסמית' שהמשיכה להפציץ מכל כיוון העלו שוב את ההפרש עד 43:54. החניכות של עדן ענבר ניסו בכל הכוח, אך זה היה מעט מדי מול החבורה הנחושה מהבקעה.

האריס ולויצקי הורידו את ההפרש חזרה לדו ספרתי, אך שוב דיגראפנריד שעקפה את סמית' בדרך לקלעית המצטיינת של המשחק עם 21 השאירה את ההפרש על כנו. בסיום זה 54:64 לחניכות של בוגטין, הניצחון הכי גדול שלהם העונה.

דיגראפנריד. משחק מצוין שלה (יניב גונן)
דיגראפנריד. הייתה מצוינת (יניב גונן)
 

אשדוד הביסה את חולון 49:76
אחרי שנקבע כי מכבי אשדוד תפגוש בחצי גמר המדינה את מכבי רמת חן, בשחזור של חצי הגמר מהעונה שעברה, הביסה הקבוצה של עדני דגן 49:76 את אליצור חולון של ויטו גיליץ' שמסובכת חזק במאבקי התחתית.

הקבוצה מעיר הנמל גילתה עליונות לכל אורך המשחק כאשר בשום שלב היתרון של אשדוד לא עמד בספק. לאשדוד: שילדס 20, יאנג 15, פירסון 14, אורן 9, דנסון 8 (12 ריבאונדים), אלוהים 4, וייסבורט וקולודני 3 כ"א. לחולון: הולמס 11, ווייט ושלס 10 כ"א, גולן 7, גוטין 6, קיין 5.

שילדס. משחק מצוין שלה (מור שאולי)
שילדס. משחק מצוין שלה (מור שאולי)
 

מכבי רמת חן ניצחה 71:81 את אליצור נתניה
הקבוצה מנתניה אירחה את בנות רמת חן עם הרכש החדש שארדיי יוסטון. שלושה רבעים לקח לשחקניות של רמת חן להיכנס לעניינים אבל שזה קרה הקבוצה של שיקי פלח רצה 11:32 ובעצם גמרה את המשחק.

ומה לגבי הרכש החדש? שארדיי יוסטון היתה מצויינת וסיימה את המשחק עם דאבל דאבל של 23 נקודות ו-12 ריבאונדים. מעבר ליוסטון מי שהיתה מצויינת היא קלסי גריפין שצלפה 31 נקודות והוכיחה כי לאחר השינוי יש לרמת חן קבוצה מצויינת. עוד קלעו לרמת חן: רובינסון 20, צעירי 3, פלג ומוריס 2 כ"א. לנתניה: ביורקלנד 21, אנדרסון 16, גנור 13, הווארד 11, בן נון 5, לאוסן 3, שבתאי 2.

שיקי פלח. ניצחון חשוב לרמת חן (איתי ישראל)
שיקי פלח. ניצחון חשוב לרמת חן (איתי ישראל)
 

המשיכו ביכולת: 81:88 להפועל ת"א על פ"ת
אם הפועל אריאל תל אביב לא היתה מרשימה במחזורים האחרונים היינו קוראים לניצחון שלה הערב 81:88 על הפועל פ״ת הפתעת המחזור, אלא שבשבועות האחרונים הקבוצה של רועי אייזנברג עושה צרות ללא מעט קבוצות, ורק ביום חמישי האחרון מתחה את מכבי רמת חן ברבע גמר גביע המדינה.

הערב הצליחו סוף סוף הורודות מתל אביב לרשום ניצחון חשוב שיעזור לקבוצה במאבקי התחתית. הפועל הרשימה לאורך כל המשחק כשהורנבקאל ודיאנה ג׳קסון רושמות משחק מצויין עם 21 נקודות כל אחת.

שריל בייקר. ניצחון חשוב לקבוצה במאבקי התחתית
שריל בייקר. ניצחון חשוב לקבוצה במאבקי התחתית
 

עוד קלעו להפועל:,בייקר 20, וושינגטון 15, חושלאק 7, בארי לוי 4. לפ"ת: מקלארן 31, סאם 23 ,ריד 15 (10 ריבאונדים), פורת 9, בן ישי 3.

65:79 לבנות השרון על ראשון לציון בקרב מאמנות
רגע אחרי מינויה לצוות המקצועי של נבחרת הנשים, פגשה דליה בושינסקי יחד עם קבוצתה בנות השרון את שירה העליון והפועל ראשון לציון לקרב מאמנות, שבו הצליחה בושינסקי לנצח 65:79 ולהבטיח את המקום השישי בטבלה בסיום העונה. בנות השרון הבטיחה את המקום השישי בסיום העונה.

דליה בושינסקי. השיגה ניצחון בדרבי המאמנות (משה חרמון)
דליה בושינסקי. השיגה ניצחון בדרבי המאמנות (משה חרמון)
 

הרבע הראשון היה שייך לבנות השרון שהובילה 10:20. הקבוצה המאוחדת הצליחה להגדיל את ההפרש ל-14:29, אבל אז איפה שירה העליון את קבוצתה שחזרה למשחק בזכות יכולת טובה בהגנה. בנות השרון רצו בסוף המחצית ועלו ל-26:37. ברבע השלישי נכנסה כרימה כריסטמס המצוינת לעניינים והצליחה להעלות את בנות השרון ל-13 נקודות הפרש. כריסטמס גם דאגה שקבוצתה גם תנצח, ובסוף זה נגמר בניצחון 65:79.ברבע האחרון נפצעה כריסטמס, אבל גם זה לא עזר לשחקניות של העליון שתפסו יום רע באחוזי הקליעה.

לבנות השרון: סווינר 20, גרדין 17, גיגי וכריסטמס 10 כ"א, גרין 9, סגל 8, אגסי 5. לראשון לציון: דייויס 21, גריי 19, נחמה 11, דאנלופ 8, שלום 3, רוס 2, ספירס 1.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */