יום רביעי, 19.02.2025 שעה 00:28
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
5313-4623הפועל ב"ש1
5124-5123מכבי ת"א2
4327-4923מכבי חיפה3
4131-4423בית"ר ירושלים4
3525-3323הפועל חיפה5
3533-3623מכבי נתניה6
3033-2223עירוני ק"ש7
2832-2523מכבי בני ריינה8
2534-2923הפועל ירושלים9
2438-2023מכבי פ"ת10
2332-1823בני סכנין11
2034-1623עירוני טבריה12
1845-3223מ.ס אשדוד13
1437-1723הפועל חדרה14

פישביין: לא ניתן כסף לר"ג, צריך לשחק רק בטדי

לראשונה ה"טוטו ווינר" מדווח על מספריו האמיתיים וחושף הכנסות של 1.525 מיליארד ש"ח ב-2011. היו"ר עקץ: "שלוזון יביא משקיעים לאצט' הלאומי"

|
פישביין במסע
פישביין במסע"ת של הטוטו, היום (יוסי ציפקיס)

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון חולם על אצטדיון ר"ג חדיש ומשופץ? כדאי שיחשוב פעם נוספת. יו"ר ה"טוטו-ווינר", צחי פישביין הבהיר היום (שני) במסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2011 כי אין בכוונת הארגון להשקיע כסף בשיפוץ האצטדיון הלאומי ושבמקום זאת על הנבחרת לארח באצטדיון טדי. הטוטו-ווינר משקיע בפיתוח האצטדיון בירושלים במטרה להגדיל את תפוסתו ל-30 אלף מושבים.

"נבחרת ישראל צריכה לשחק בטדי. אצטדיון ר"ג הוא אנטי אצטדיון כדורגל ואנחנו לא ניתן כסף לשיפוץ שלו. שאבי לוזון יביא משקיעים. שמעתי שהוא עזב את בנק דיסקונט. טדי נמצא בבירת ישראל ושם הנבחרת צריכה לשחק. אני מאמין שלוזון יבין שזה הדבר הנכון לעשות", אמר פישביין בנושא.

בכלל, פישביין הרבה לעקוץ את ההתאחדות לכדורגל והעומד בראשה. "אני שמח מאוד שקרית שמונה תזכה באליפות כי היא ההוכחה שלא צריך 100 מיליון ש"ח כדי להיות אלוף. אני מודאג ממצב הכדורגל כי לא הגענו למונדיאל כבר 40 שנה אם אנחנו בשקיפות מלאה, אני מצפה גם מלוזון שההתאחדות תהיה בשקיפות מלאה.

ההתאחדות עושה תוכנית אסטרטגית, הם חייבים לעשות משהו ארוך טווח, אני לא מצפה שבמשך ארבע השנים הקרובות יהיה שינוי מהותי, אבל אני כן מצפה שתהיה תוכנית ארוכת טווח, המטרה בסופו של דבר להגיע למונדיאל ולהצליח בו, זה משהו שלא קורה בין לילה ובסופו של דבר הכל מתחיל מהנוער.

Video Player is loading.
Current Time 0:00
Duration -:-
Loaded: 0%
Stream Type LIVE
Remaining Time 0:00
 
1x
פרסומת
פישביין: אצטדיון ר"ג,אנטי כדורגל

מסיבת העיתונאים היתה הפעם הראשונה בה הציג הארגון בשקיפות מלאה את נתוניו הכספיים ועל-פיהם הכנסותיו ב-2011 הסתכמו ב-1.525 מיליארד ש"ח, אם מתעלמים מההשפעה החד פעמית של משחקי המונדיאל על ההכנסות ב-2010, הרי שמדובר בגידול של 8% ביחס ל-2010.

אצטדיון ר&qout;ג. הטוטו-ווינר לא מתכוון לסייע בשיפוץ
אצטדיון ר"ג. הטוטו-ווינר לא מתכוון לסייע בשיפוץ
 

"הצבנו לעצמנו יעדים גבוהים והמטרה היא להגיע להכנסה של 3 מיליארד שקלים בשנה, ובאמצעות כך להכפיל את התקציב של הטוטו לספורט. זה כסף שאנחנו מתכוונים להעביר לחברה הישראלית בחזרה, אנחנו רואים השקעה בנוער חשיבות עליונה וזה יכול לעשות שינוי מהפכני בחברה בישראל", הוסיף פישביין בנושא.

הטוטו החליט להשקיע השנה יותר מתמיד בתשתיות, ולשם כך אישר לשנת 2011 סכום שיא של 444.6 מיליון ש"ח, כש-58% מסכום זה יוקצה למען מתקנים המיועדים לנוער.

אבי לוזון. צחי פישביין: &qout;שיביא משקיעים&qout; (שי לוי)
אבי לוזון. צחי פישביין: "שיביא משקיעים" (שי לוי)
 
בשנת 2011 השקיע הטוטו מעל 217 מיליון ש"ח בגופי הספורט השונים, כשענף הכדורגל גורף את המקום הראשון עם השקעה של 97.3 מיליון ש"ח, וענף הכדורסל תופס את המקום השני ונהנה מהשקעה של 37.4 מיליון ש"ח. "ההשקעה בכדורגל היא הגבוהה ביותר כי זה הענף הפופולרי ביותר", הסביר ממלא-מקום המנכ"ל, איציק לארי.

בטוטו שמו להם למטרה להילחם בהימורים הבלתי חוקיים שמתקיימים באינטרנט וכן להכניס את הימורי הסוסים. נושא זה נמצא בתהליכים מתקדמים וכעת מחכים לאישור של ועדת הכספים. "זה אמור לצאת לפועל תוך חצי שנה", הסביר פישביין, "מירוצי סוסים זה מנוע צמיחה אדיר, ובחמש שנים היעד הוא להגיע למיליארד שקל.

נתח ההימורים אמור להיות על חשבון ההימורים הבלתי חוקיים שמתרחשים בישראל.  אנחנו מדינה של מהמרים? ע"פ אתרי ההימורים הבלתי חוקיים, אנחנו האבא של מדינת המהרים. חשוב שהכסף הולך לחברה הישראלית", אמר פישביין והוסיף, "אנחנו מוכנים יחד עם מפעל הפיס לממן יחידה ייעודית להילחם בהימורים הלא חוקיים. למשטרה יש את הקריטריונים שלה, זה יעלה בשיחה רשמית עם המפכ"ל ואני מקווה שזה ייצא לפועל. הימורים בלתי חוקיים עושים נזק לחברה הישראלית, אין שם שליטה ולכן אנחנו מוכנים לממן את זה".

צחי פישביין (יוסי ציפקיס)
צחי פישביין. "גם ההתאחדות צריכה לפעול בשקיפות" (יוסי ציפקיס)
 
בנוסף, מתכוונים ב"טוטו-ווינר" להשקיע גם בנושא אולמות הכדורסל, "נבנה אולם בחולון וזה יהיה מוכן בתוך קצת יותר משנתיים, והבא בתור יהיה בראשון לציון. הגענו להסכמה עם עיריית ראשל"צ לשים את האולם במיקום נכון בעיר וזה עשוי לקחת עוד שנתיים-שלוש שנים. בנוסף אנחנו רוצים להקים אולם נוסף בצד הצפוני של תל אביב", אמר פישביין.

איציק לארי היה שבע רצון  מהגידול בהכנסות: "רואים גידול עקבי בהכנסות וזה אומר שהטוטו מצליח ליייצר משחק אטרקטיבי לציבור הצרכנים. יש שחיקה של הטוטו, ועלייה משמעותית במשחק ה"ווינר". אנחנו מנסים להפוך את הטוטו ל-17 משחקים ועובדים על פיתוח משחק שייקרא 16+1".

לוזון: "ר"ג יעבור הריסה ובנייה מחדש"
יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון מסר לכתבתנו דנה בהט: “אנחנו מחויבים עד יולי 2013 להיות באצטדיון ר"ג כמו שהוא כרגע, בכלל לא מדובר על שיפוץ. לאחר מכן (יולי 2013) האצטדיון צפוי לעבור הריסה ובנייה מחדש. זה יקח גם ככה כמה שנים, ובמהלך התקופה הזו ישחקו בכמה איצטדיונים ביניהם טדי, חיפה, נתניה, בלומפילד, פ"ת וב"ש".

לכתבה זו התפרסמו 164 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 165 תגובות ב-118 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
118
יאיר28/02/12, 21:14
פישביין- כל הכבוד! הנבחרת חייבת לשחק בירושלים!
די למדינת ת"א, די להפיכת עיר הבירה שלנו לפריפריה.
חיזוק ירושלים זו ציונות!
השב   •  00
117
לא מהמרים בישראל!28/02/12, 16:58
השב   •  10
116
רמי28/02/12, 13:01
טוטו ווינר הוא בסך הכל עוד מונופול כוחני מאלו השגורים במשק שלנו. מונופול שמציע הימורי ספורט ביחסים נמוכים בעשרות אחוזים מהשוק התחרותי בעולם ועוד מרשה לעצמו לקשור למהמר את הידיים בכל מיני חוקים והגבלות שלא קיימים בשום מוסד הימורים המכבד את עצמו.
בקיצור, שברתם לנו את הרגליים, ועכשיו אתם צוחקים לנו בפנים על זה שאנו צולעים. ישראל 2012, הכל קשור להכל, וגם הטוטו-לוזר הוא בבואה מכוערת במיוחד של חוסר הצדק החברתי כאן.
השב   •  10
115
אבי28/02/12, 08:06
השב   •  10
114
ירון28/02/12, 04:02
רק מליארד שקלים הכנסות?

אתה יכול לשלש את ההכנסות אם היית מגדיל את הפרס השני בטוטו לפחות למיליון שקלים כל שבוע.

אתה יודע איזה תסכול זה לקבל 68 אלף שקל למנחש 15 תוצאות נכונות? בושה.
השב   •  10
הרב פינטו28/02/12, 08:15
אפילו הבבאסאלי והרבי מלוביץ והרב כדורי ,כולם ביחד לא היו מסוגלים לנחש 15 משחקים מה עוד שצריך לנחש 16 .

אבל זה לא העניין,למה שלא תחזרו לשנות השיבעים והשמונים אז הפרס השני היה מאוד משמעותי ולא היה רחוק מהפרס הראשון.
תחנות הטוטו היו מלאות עד אפס מקום.
הייתה מוטיבציה אדירה לשלוח טוטו רק בגלל הסכומים הגדולים שהוקצו לפרס השני ואפילו השלישי.
כבר עשר שנים לא שולח טוטו,מחכה שתחזירו את הכבוד לפרסים המשניים המעליבים.
השב   •  00
113
צהוב כחול27/02/12, 23:30
האם צריך להיות אצטדיון עירוני אחד בתל אביב או שני אצטדיונים עירוניים בתל אביב?
השב   •  01
דוד סירוצקי27/02/12, 23:44
בסך הכל שני קבוצות באיזו ליגת חתיכת פח וסמרטוטיאדה אחת גדולה באגם של דרעק אחד גדול..
השב   •  00
112
אחד העם27/02/12, 22:59
איפה הכסף! איפה הכסף!
השב   •  10
שמעון28/02/12, 03:03
במצגת הועברו נתונים מלאים על איפה הכסף. השאלה היא מה עושים איתו עסקני הספורט?
השב   •  00
111
עוד תשמעו עליי27/02/12, 22:58
הגעתי למסקנה שמזמן כל אחד צריך לדעת השיטה של הזכיות לא הוגנת חוץ מזה יש חשש למשהו לא חוקי בהמון משחקים תוסיפו סטטיסטיק ותגיעו למסקנה המתבקשת-כולם מפסיקים להמר.
השב   •  20
110
נירו27/02/12, 22:43
חבל על הכסף.

שההתאחדות תמכור את קרקעות אצטדיון רמת גן ומשרדי ההתאחדות לחברת נדל"ן ואת הרווחים ישקיעו בבניית מגרשי אימונים לילדים ונוער והקמת אקדמיות לכדורגל כמו באירופה.

שלוזון יעביר את מטה ההתאחדות לבניין משרדים סמוך.

בעוד כמה שנים יהיו לנו בארץ יופי של אצטדיונים -
כבר עכשיו יש את אצטדיון ראש הזהב היפהפה בפתח תקוה, בעוד כמה שנים יהיו מוכנים טדי המחודש, נתניה, חיפה ובאר שבע - באצטדיונים אלה תארח הנבחרת!

מי שמסכים שיתן בכחול.
השב   •  80
109
אחד27/02/12, 21:24
"האצטדיון צפוי לעבור הריסה ובנייה מחדש. זה יקח גם ככה כמה שנים, ובמהלך התקופה הזו ישחקו בכמה איצטדיונים ביניהם טדי, חיפה, נתניה, בלומפילד, פ"ת וב"ש".

לוזון הזה הוא חלמאי! בושה למדינת ישראל, לך הביתה!
השב   •  20
108
דודו27/02/12, 21:19
העיר הרביעית בגודלה מגיע לה איצטדיון מיתקדם במקום להשקיע 900 מיליון שקל שטדי יהיה האיצטדיון הלאומי וישקיעו גם בראשון אשדוד ואשקלון שהם ערים גדולות באיצטדיונים חדשים ומקורים
השב   •  00
107
אלעד27/02/12, 21:10
מי תכנן את האיצטדיון שלנו?
השב   •  00
106
דני א27/02/12, 20:53
גנבתם את כל הכסף של המסכנים
בתנאים לא הגונים זה לא קזינו
אתם יותר גרועים ממפעל הפיס
ומפעל הפיס בעיני זה זבל
שלא ברא השטן אז מה אתם הווינר?
השב   •  30
105
גיל27/02/12, 19:45
מזמן הפסקתי להגיע לר״ג.זו בושה וחרפה האיצטדיון הזה
השב   •  31
104
מושיקו27/02/12, 19:31
מה גם שחצי מהמשחקים בליגה
מכורים.

תנו את הכסף לצדקה ולא לשקרנים מהטוטו.
השב   •  40
103
אודי27/02/12, 19:26
אני אוהב אותך ביתר
אני אוהב אותך ביתר
אני אוהב אותך ביתר
לתת את הנשמה יללה ביתר יללה

טדי הכי יפה בארץ רואים שם מכל מקום ועכשיו יבנה היציע הדרומי ובכלל הוא יהיה ענק. גם בלומפילד יפה וגדול אבל טדי הרבה יותר!
השב   •  50
102
ד"ר להימורים27/02/12, 19:18
אתה מוכן לממן יחידה שתלחם בהימורים בלתי חוקים במרחאות שמציעים יחסים טובים פי 10 משלכם ונותנים סיכוי לזכות גם. בעבודה וחשיבה של שבוע בשיפור היחסים המצחיקים שאתם מציעים הייתם מחסלים לגמרי את הימורים הבלתי חוקיים לכאורה, רק מה אתם מ.פ.ח.ד.י.ם לשלם זכיות.טוטו ווינר זו הרמאות גניבה מונופול הכי גדול ובזיוני בתולדות מדינת ישראל
השב   •  90
101
יהודה ורובי27/02/12, 18:58
תביעה למועצה אנחנו מבקשים דבר אחד לא הרבה אחרי תרומה מאוד נאה של חצי מיליון שקל לשנה לווינר . מגרש ספורט שיקרא על שמנו לפחות זה אחרי תרומה לקידום הספורט בישראל תודה רבה
השב   •  00
100
רוזן27/02/12, 18:54
לא חבל על הכסף.תשקיעו בנוער
השב   •  00
99
אביאל ויצמן גם בתקופות הכי קשות צועק את שמך ברחובו27/02/12, 18:52
זה אומר שרונאלדו ישחק דקה מהבית שלי אם ישחקו בטדי בעזרת ה"
השב   •  01
98
מחרבן על הפועל תל אביב27/02/12, 18:52
זה ברור לי כבר יותר מעשור שאדי צריך לביות איצטדיון לאומי ולא האורווה של רמת גן איצטדיון של ימי הביניים
השב   •  30
97
ויקטור צ''נדלר27/02/12, 18:52
מי ששולח ווינר יוצא ביג לוזר !! רק במדינת איראן 2 הימורים הוגנים אינם חוקיים ורק הימורי שחיתות חוקיים ! כנראה שלא סתם לא אוהבים אותנו בעולם, אנחנו מדינה של תאבי בצע ומושחתים. איכס.
השב   •  30
96
צהוב כחול27/02/12, 18:47
רק בתל אביב הנבחרת חייבת לארח. תל אביב היא המרכז, לא ירושלים הנידחת. חוץ מזה, האצטדיון של הבבונים לא לרמה של הנבחרת. רק בלומפילד.
השב   •  14
אבי28/02/12, 08:07
השב   •  00
95
אלי27/02/12, 18:33
15000000 ש ח הרוח של המועצה מכספי מנכל המועצ הודע לי אישית
השב   •  10
94
ב-ווינר אתה לוזר27/02/12, 18:25
השב   •  20
93
המושחתים לדין!27/02/12, 18:24
השב   •  20
92
ירוק27/02/12, 17:58
רווחים - 1.5 מיליארד. השקעה בספורט - 217 מיליון. גנבים!
השב   •  40
אוהד מרוצה27/02/12, 18:20
הכנסות לא רווחים
השב   •  00
91
ליה27/02/12, 17:56
השב   •  00
90
ליה27/02/12, 17:55
השב   •  10
89
אבי27/02/12, 17:53
השב   •  20
88
מכביסט27/02/12, 17:51
ובטח שלא נרצה שהעולם יראה את אוהדי ביתר במיטבם
הכדורגל האמיתי נמצא בעיר ת"א שבו יש 3 קבוצות בליגת העל
עם קהלים גדולים מסורת ותארים
כל מה שצריך זה רק אצטדיון טוב
למרות שאני חושב שהמשחקים צריכים להיות במרכז
לא מפריע לי שכל משחק ישוחק פעם בחיפה או בירושלים או בת"א
כל עוד הנבחרת משחקת טוב זה לא משנה לי איפה זה קורה
השב   •  23
יניב27/02/12, 18:53
הם שרים הכי יפה בארץ, מה לעשות.. מי שיעשה מעשים גזעניים יורחק לצמיתות מהאצטדיון וככה יהיה בסדר.
השב   •  41
87
יובל27/02/12, 17:43
השב   •  30
גיל27/02/12, 22:31
יש לך את גביע המדינה בכדורגל שחצאי הגמר והגמר נערכים בו וגם לפעמים משחקי ליגה אז זה יוצא בערך 20 משחקים בשנה
השב   •  01
86
עמית רומם27/02/12, 17:29
ירושלים שייכת לפלסטין.
אנחנו אוהדי הפועל תמיד נפעל נגד המדינה ונשאף לעצמאות מדינת ת"א ומדינת פלסטין.
ונמשיך לאכזב את ההורים שלנו.
השב   •  48
מחרבן על הפועל תל אביב27/02/12, 21:07
עיר הבירה של הקהילה ההומולסבית
השב   •  10
85
ערן27/02/12, 17:28
השב   •  20
84
slumip27/02/12, 17:18
תספר לנו מר פישבין איפה נעלמו 9 מליון שקל לפני שנה וחצי מחזור לפני שמכבי חיפה איבדה את האליפות ארענן את הזיכרון לקוראים בשבוע הזה הפרס עמד על 13 מליון ואף מנחש לא ניחש נכונה את 16 הניחושים שבוע לאחר מכן המחזור האחרון בליגת העל בני יהודה נגד מכבי חיפה ביתר ירושלים נגד הפועל ת"א אני מגיע לתחנת הטוטו הקרובה ורואה שלא העלו את הפרס אלא גרעו ממנו 9 מליון במקום שיהיה לפחות 14 מליון הורידו את הפרס ל 5 מליון התקשרתי למשרדי הטוטו וביקשתי תשובה ומה הפקיד עונה לי שימו לב אני מצטט " אדון יקר יש לך מושג כמה עלה לטוטו הפירסום לווינר במונדיאל " הבנתם הוא שכח לציין כמה הווינר הרוויח בתקופת המונדיאל ! קוראים יקרים יש להחרים את הגוף המושחת הזה שבכסף ציבורי עושים כרצונם היחסים של הווינר על הפנים בטוטו 16 משחקים ועוד הם בוחרים את הכי קשים כדי שלא ניזכה וכך הרווחים שלהם יגדלו ויחלקו בינהם בונוסים הרי מר ברדוגו שהיה במשך שנה אחת יושב ראש מפעל הפיס כשעזב קיבל 10 מליון שקל פיצויים ח מושחתים נימאסתם !
השב   •  70
83
הנוקמים מהמכתש27/02/12, 16:42
אתם לא מבינים שאי אפשר לזכות בכלום הגנבים גוזרים קופונים עליכם יפרייארים
השב   •  60
82
אש27/02/12, 16:35
אבל בדבר אחד הוא צודק הנבחרת צריכה לשחק בבירת ישראל בטדי ולא ברמת גן
השב   •  10
81
דורון27/02/12, 16:06
היחסים שהם נותנים על משחקים- זוהי שערוריה שאין כמוה בשום מקום אחר בעולם
יחסים כאלה שמשאירים אתכם עם הפסדים כבדים לאורך זמן
אין שום סיבה לקבל 1.8 על כדורסל שבכל העולם נותנים 1.9 ומעלה
אין שום סיבה- שכל המשחקים ללא יוצא מן הכלל יהיו בסינגל
אין שום סיבה שלא יהיו הימורים חיים עם יחסים הוגנים כמו שיש בכל העולם
בושה וחרפה
השב   •  60
80
בני27/02/12, 15:59
השב   •  30
79
המפציץ בירוק27/02/12, 15:53
זה יהיה אצטדיון חדיש ומודרני ברמה של אצטדיונים בין לאומיים ,התחבורה הרבה יותר נוחה להגיע לחיפה מאשר להגיע לירושלים לרוב התושבים בארץ.
השב   •  22
78
רועי הבאר שבעי27/02/12, 15:49
הרמה הכי גבוהה שיש!!
השב   •  30
יוסי27/02/12, 19:52
השב   •  00
77
טוטו = רמאים27/02/12, 15:43
השב   •  00
76
חיפה זו אימפריה, תל אביב זו פריפריה27/02/12, 15:37
השב   •  11
75
חיפה זו אימפריה, תל אביב זו פריפריה27/02/12, 15:36
השב   •  10
74
אורי פרקש27/02/12, 15:36
הגג לא מכסה רבע מהאצטדיון אין חניה אין לשם תחבורה ציבורית זה טעות ענקית לארח שם את הנבחרת האצטדיון היחידי שיכול לארח הוא בחיפה
השב   •  321
אלסנדרו דל פיירו איטליה27/02/12, 17:24
השב   •  51
חי מזרחי27/02/12, 18:04
מתחזה עלוב ..
השב   •  30
מחרבן על הפועל תל אביב27/02/12, 21:08
השב   •  10
גיל27/02/12, 22:22
יקבעו לנבחרת משחק בשישי אוהדי בית״ר יחסמו את האיצטדיון
השב   •  01
73
חיפה זו אימפריה, תל אביב זו פריפריה27/02/12, 15:35
השב   •  10
72
חיפה זו אימפריה, תל אביב זו פריפריה27/02/12, 15:35
השב   •  10
71
חיפה זו אימפריה, תל אביב זו פריפריה27/02/12, 15:33
השב   •  20
70
חיפה זו אימפריה, תל אביב זו פריפריה27/02/12, 15:33
השב   •  20
69
ישראלי27/02/12, 15:32
השב   •  80
68
טל27/02/12, 15:30
סוף סוף אדם אמיתי שמדבר מהלב ולא דופק חשבון לירום
השב   •  100
67
יונתן , חיפה27/02/12, 15:29
את בית"ר עליכם.
אין בכלל מה להשוות בניכם.
אוהדי בית"ר אוהבים את המדינה ואת האדמה של הארץ.
אתם שונאים כל דבר שקשור לזה שאתם ישראלים. ממש גנים של בולשביקים שניסו להיראות "רוסים בסטייל" ע"י החבאת כל דבר הקשור ביהדות בהם
השב   •  71
66
אחד שיודע27/02/12, 15:28
זה טדי אי אפשר לארח ברמת-גן לא רואים כלום והדשא רחוק מהיציעים וככה אי אפשר כמעט לעודד את השחקנים מצד שני טדי קרוב לשחקנים שנה הבאה יהיו 32000 מושבים הוא ישתדרג(לוח דיגיטלי דשא יותר טוב.) יהיו בו משחקים זא השחקנים יתרגלו אליו והכי חשוב זה הבירה העיר הכי חשובה בישראל ובעולם וחשוב שמדינות אחרות באות שיראו אותה ולא את רמת-גן
השב   •  100
65
עומר המהמר27/02/12, 15:28
עם היחסים השערוריתיים שאתם נותנים בווינר, עם זה שאתם משנים יחסים מתי שבא לכם וסוגרים משחקים מתי שבא לכם.

למה משחקי כדורסל, שהיחס בהם עומד על לא יותר מ1.8 תמיד יהיו בסינגל ולא גם בדאבל?

פלא שאנשים הולכים לויקטור צ''נדלר ואחרים?

ועוד משהו.
אחרי כל התרומות שלי למועצה מהימורי ווינר, אני דורש שיקראו יציע בטדי על שמי.
בכל זאת, זה הכסף שלי שבנה אותו.
השב   •  120
64
דולפין27/02/12, 15:26
אבל מי נותן את הסמכות ליו"ר הטוטו לקבוע מה יהיה האיצטדיון הלאומי?
השב   •  22
63
תפקידו של הטוטו למן לא לקבוע מדיניות27/02/12, 15:21
השב   •  23
62
באדי27/02/12, 15:14
בסדר אז יש שם 45 אלף מקומות ישיבה. אבל הזוויות ראיה מהמושבים הם קטסטרופה הקהל רחוק מהשחקנים ולא נותן להם תחושה ביתית!
השב   •  110
רמת גני27/02/12, 17:36
הבעיה היא שמאז לא שידרגו אותו כמו שצריך ועכשו צריך להרוס אותו לחלוטין ולבנות חדש
השב   •  10
אש27/02/12, 18:36
לכל משחק נבחרת מובטח כרטיסים חינם ל"בכירי" עיריית רמת גן זה כלול בהסכם. צר לי שאתה עדיין לא יודע באיזו מדינה אתה חי
השב   •  10
אש27/02/12, 18:36
לכל משחק נבחרת מובטח כרטיסים חינם ל"בכירי" עיריית רמת גן זה כלול בהסכם. צר לי שאתה עדיין לא יודע באיזו מדינה אתה חי
השב   •  00
גיל27/02/12, 22:27
בשביל זה רוצים לבנות מחדש תדמיין איצטדיון של 60,000 מקומות חצי מקורה קניון של 2 קומות מגרשי חנייה ועוד יו״ר אופא הבטיח שמתי שייבנו את איצטדיון רמת גן החדש גמר ליגת האלופות ייערך תחשוב גמר ליגת האלופות במדינה שלך !
השב   •  00
61
בני27/02/12, 15:08
השב   •  20
60
ישראל27/02/12, 15:01
השב   •  11
59
רק ויקטור צ''נדלר27/02/12, 15:00
השב   •  50
58
אלסנדרו דל פיירו איטליה27/02/12, 14:57
השב   •  90
57
דודלי27/02/12, 14:54
השב   •  14
טל27/02/12, 16:43
השב   •  10
אוהד בית"ר27/02/12, 18:35
הורסת את התמונה.
השב   •  10
56
אחד27/02/12, 14:53
לפני שמתחילים לדבר על מיקום צריך לחשוב איך יגיעו אוהדים. חייבם לשפר את התחבורה הציבורית ולתאם אותה עם שעת המשחק. לא ייתכן שמתחיל משחק בשעה תשע וכבר בתשע וחצי אין רכבות ( בטדי לפחות זה כך) רק כך יגיעו אוהדים למשחק (ועם קצת יכולת טובה של הקבוצות)
השב   •  30
55
שמוליק אטו27/02/12, 14:51
הווינר הזה הורס משפחות!!
מונופול של רשע !!
השב   •  80
54
קובי27/02/12, 14:47
שהנבחרת משחק ברמת גן היא משחקת מול יציעים ריקים ממילא אנחנו לא מדינה שנגיע ונמלא את רמת גן איבדנו את האמון בנבחרת לשחק בירושלים בירת ישראל למלא את היציעים לדחוף את השחקנים באנרגיות..וכשהאמון יחזור ונראה שיש סיכוי נגיע לפוצץ את רמת גן בכחול לבן.
השב   •  51
53
ירחמיאל בן יחזקאל.27/02/12, 14:46
אני באמת שואל, הרי בכל זאת, נבחרת ישראל משחקת בו בסביבות ה-4 פעמים בשנתיים, ובפעם בחצי שנה יש בו משחק ליגה. אין לו שום תועלת,לא רק שזה איצטדיון ברמה של מדינת עולם שלישי, זה אחד המגרשים הגרועים שיש בארץ, לא משנה איפה תשב לא תראה. האיצטדיון מבחוץ נראה כמו בית נטוש, איזו שכונה, ועוד שואלים למה לא יוצאים שחקנים טובים מהארץ. איך אפשר לפתח שחקנים אם אין תשתית נורמלית?!
השב   •  52
52
hamoriko מהכרמל27/02/12, 14:44
מי זה השחצן הזה מהטוטו? קברת את הענף, פיזרת את המשחקים לאורך כל השבוע, שעות המשחקים הנוחים לך ולטלוויזיה מאוחרות מידי לילדים ולנוער נורמטיבי. למה שתקבע באיזה איצטדיון הנבחרת צריכה לשחק? עוסק בהימורים שומר נפשו ירחק!
השב   •  33
51
חרם על המושחתים!27/02/12, 14:43
השב   •  40
50
קשר השתיקה27/02/12, 14:38
השב   •  30
49
זה שוק חופשי זה?27/02/12, 14:36
השב   •  40
48
פז27/02/12, 14:34
זה האיצטדיון הכי גדול שקיים היום בארץ(ממש במרכזה-לרוב האוהדים יש גישה ונוח להגיע אליו-הייתי בהרבה משחקים חשובים שהיו 40000 אוהדים והייתה אחלה אווירה.
לדעתי לא ראוי לארח נבחרות באיצטדיונים שהם פחות מ-30000 צופים ואתה מעבד משהו מהבייתיות וההרתעה,אין מה להרוס את ר"ג עד שטדי לא משופץ ומכיל 30000 או שהאיצטדיון בחיפה מוכן.
השב   •  31
47
דור27/02/12, 14:32
אי אפשר לזכות בטוטו 16 שכולל 11 משחקים הכי קשים מכל הליגות באירופה. זו פשוט רמאות. הווינר זו טחינת מיים. שבוע אחד מרוויחים 200 שקל ולשבוע אחרי זה מפסידים בחזרה. להחרים אותם עד שהטוטו 16 יכלול רק משחקים משתי הליגות העליונות בארץ !
השב   •  90
46
שלום- מו27/02/12, 14:31
אוהדי בית"ר גם מספיק טיפשים כדי לא להבין שהם אלו שמובילים את הקבוצה שלהם עמוק לאומית ללא כרטיס עליה חזרה
השב   •  10
45
האימפריה עוד תחזור27/02/12, 14:30
הפועל חיפה אתם יותר מסכניםם מאיתנו עם לנו לא היה פירוק ממזמן לא היינו במצב הזה לך לך תקלל את גל אראל ותעשה אימון עם אושרי רואש ומשה ביטון
השב   •  51
44
שלום- מו27/02/12, 14:29
ת"א היא הבירה
השב   •  223
רו ני27/02/12, 14:56
השב   •  31
אדווין27/02/12, 16:09
השב   •  31
43
טאז ירוק .27/02/12, 14:29
השב   •  30
42
האמת לאמיתה27/02/12, 14:29
השב   •  50
41
שני27/02/12, 14:28
הטופס מלא במשחקים הכי קשים מכל הליגות באירופה. השבוע היו 5 משחקים מהארץ ו-11 !! משחקים מאירופה שכולם משולשים . אי אפשר לזכות ! זאת האסטרטגייה של הטוטו כדי להרוויח.פשוט לא לחלק פרסים. צריך להחרים אותם ולא לשלוח גם ווינר כי זו רמאות !!
השב   •  80
40
ניר27/02/12, 14:02
על מי הוא בא לעבוד קראתם מה שהוא אמר? הימורים באינטרנט עושים נזק רק למועצהה ! הימורים בכללי ולא משנה אם זה בוינר או בויקטור צנדלר עושים נזק לכל בן אדם אז לפחות תהיו ישרים ותפסיקו לרמות את הציבור עם סיסמאות עלובות! מיליארד וחצי שקל ועוד העיניים שלהם גודלות יותר עם רווח כזה היה צריך להיות קאמפ נואו בכל עיר בישראל ועוד היה נשאר לכם עודף לבריכת שחייה בכל עיר בישראל איפה הכסף?!
השב   •  180
Nיקו ג''מאל27/02/12, 14:24
לא מדובר על רווח של מיליארד ש"ח , מדובר על הכנסות של מיליארד . מתוך ההכנסות תוריד את כל העלויות הנלוות : משכורות , פרסום , כסא למזכירה וכו''. ואז יישאר לך נטו רווח .
השב   •  20
39
שמח27/02/12, 13:54
זה רעיון טוב שהנבחרת תשחק בטדי .. כי בשנה הבאה בית״ר המגעילה תשחק בלאומית , ולקהל בירושלים מגע לראות שחקני ליגת על ..
השב   •  55
38
שנח27/02/12, 13:50
אם הנבחרת תשחק בטדי
השב   •  01
37
אוהדת27/02/12, 13:50
ירושלים אמנם בירת ישראל, אבל התחבורה הציבורית אליה היא פשוט סיוט עלי אדמות.
טדי יוכל להיות רלוונטי כשתהיה תחבורה נורמאלית.
השב   •  44
בוזורגי27/02/12, 14:35
בפ"ת יש 11 אלף מקומות בלבד,ולכן הוא לא מתאים למשחקי נבחרת.
השב   •  50
אוהדת27/02/12, 15:19
עד עכשיו הנבחרת שיחקה מול יציעים ריקים, כך שהבעיה הזו שאתה מציג לא ממש משמעותית.
השב   •  22
36
שלומי27/02/12, 13:48
שמעתי נכון?! הוינר יממן יחידת משטרה שכל תפקידה יהיה להלחם בהימורי האנטרנט? שאגב הם חוקיים לגמרי באירופה? אם זה לא התנהגות של מאפיה מצד הוינר אז אני כבר לא יודע מה כן, אני מקווה שמי ששלטון החוק יקר לו שלא יתן יד לשחיתות הזו. רק בדבר אחד אני מסכים עם הוינר הנבחרת צריכה לשחק בטדי
השב   •  60
מוטי27/02/12, 15:46
השב   •  00
35
צהוב אמיתי27/02/12, 13:40
רציתם לחזק את הווינר במקום הטוטו ודרכתם חזק מידי על הטוטו. כדי להעלות חזרה את ההכנסות מהטוטו, תנו לאנשים סיבה לשלוח ותעלו את הסכומים שמחולקים לפרסי המשנה כמו שהיה לפני שנים. היום אם לא עושים 16 או 15 בקושי מרוויחים כסף וזה לא אמור להיות ככה. גם הפרסים הקטנים יכולים להיות משמעותיים יותר. כמו-כן, רצוי להקטין ל- 15 משחקים וממש לא להגדיל ל- 17. גם ככה ב- 16 אף אחד לא פוגע במשך שבועות.
השב   •  70
34
דני טל27/02/12, 13:35
אתם רוצים עכשיו 17 משחקים כמה שאתם מצחיקים לא מספיק שבוחרים את המשחקים הכי קשים מכל אירופה בטופס לא מספיק שהפרסים המשניים מצחיקים עכשיו אתם רוצים גם 17 משחקים . כמו שאמרתי טמבל מי ששולח טור אחד אפילו
השב   •  100
33
לשחק בעיר הבירה !27/02/12, 13:29
וכל מילה מיותרת !
השב   •  150
32
אוהדון27/02/12, 13:23
הרכבת נמצאת עשר דקות הליכה מאצטדיון רמת גן, קל להגיע, 70 ש"ח הלוך חזור, בלי דאגות.
תסבירו לי בבקשה כמה רכבות ואוטובוסים אני צריך לקחת כדי להגיע לטדי?
השב   •  34
גופי בחיפה, נפשי בבירת ישראל הנצחית27/02/12, 13:48
יש מחיפה (גם מ.מפרץ ומחוף הכרמל) לי-ם אוטובוס ישיר שלוקח לו פחות משעה וחצי ועולה 60 שקל הלוך חזור (48 אם אתה סטודנט).חוצמזה יש תחנת רכבת במלחה מרחק של חצי דקה מטדי, אומנם לוקח לרכבת שעה וחצי מת"א אבל ברגע שיסיימו את הבניה של המסילה החדשה זה יקח רבע מזה.
השב   •  80
nhavu27/02/12, 13:49
רכבת אחת, זה אפילו יותר קרוב לטדי מאשר בני ברק לר"ג
השב   •  30
אוהדת27/02/12, 14:12
רכבת לאזור השרון מירושלים היא 2.5 שעות, אז לחיפה זה 3.5 שעות.
לגבי אוטובוסים - הם מגיעים לתחנה המרכזית של ירולים, ולוקח להם מינימום שעתיים ורבע בלי פקקים. בתוך ירושלים צריך לקחת עוד אוטובוס מבנייני האומה לטדי, שזה במקרה הטוב חצי שעה, ויכול להגיע גם לשעה וחצי.

נסיעה ברכב מירושלים לחיפה היא לפחות 2.5 שעות, אז מה אתה מחרטט??
השב   •  20
כפיר27/02/12, 14:25
קו 940 ישיר מלב המפרץ לתחנה מרכזית ירושלים. משם קו 6 לטדי. טובה או לא טובה זו הדרך
השב   •  20
השד האדום27/02/12, 14:26
יהיה לי נינים.
ואין לי עוד ילדים.
השב   •  01
אלמוג27/02/12, 15:45
השב   •  00
ירוק27/02/12, 19:54
השב   •  00
31
יוסי יוסי27/02/12, 13:19
השב   •  60
30
חיפה בדם27/02/12, 13:16
קודם כל בכל ההימורים בעולם היחסים הם בהרבה יותר גבוהים ממה שנותנים במועצה , מתי כבר יבינו במועצה שהימורים בלייב נותנים יותר עניין ויותר אפשרויות זכייה , בהימורים בעולם כל אפשרות הימור היא סינגל ( אפילו אובר שערים)
אז הגיע הזמן שישנו גישה שם במועצה שאנשים לא יילכו להמר "בהימורים בלתי חוקיים " .
השב   •  100
29
מושיקו27/02/12, 13:15
יוכפז העלה את הכנסות הטוטו בטירוף ושדרג את מחלקת השיווק מאוד, יישר כח!
השב   •  61
28
אדום בדם27/02/12, 13:12
ישש ביתר מתחת לקו האדום מצידי לא לקחת אליפות העיקר שביתר תרד שנא אותך ביתר את האהדים הבבונים המסריחים האלה ביתר ללאומית תנו בכחול
השב   •  214
27
טומי לובק27/02/12, 13:12
אל תשחק אותה פופאי כי אתה אפילו לא בלוטו, אלמלא אנשים כמוני, פראיירים שממלאים טוטו כל שבוע, אתה הומלס התחנה המרכזית הישנה
השב   •  51
26
ביתרי אמיתי27/02/12, 13:10
לא בגלל שאני אוהד ביתר או משו זה נכון שהאיצטדיון צריך להיות בבירה וגם לפי דעתי הוא איצטדיון יפה לארח בו וגם הצפיה בו היא מאוד טובה ככה שאצטדיון טדי יתאים מאוד לארח משחקים של הנבחרת
השב   •  130
25
מגמאדוב המלך! סטלמך גנב!27/02/12, 13:08
מן הראוי לעבור לשחק שמה אני בעד!
השב   •  110
24
דויד27/02/12, 13:07
תזכרו את המילה שלי, הוא יהפוף את פ"ת לאצטדיון הלאומי!
השב   •  103
23
שמוליק27/02/12, 13:05
השב   •  10
22
ירון27/02/12, 13:04
השב   •  15
21
המורה של באלוטלי27/02/12, 13:01
טדי זה המקום הכי נכון לשחק.
גם במשחק הכי חשוב בקמפיין האחרון לא הצלחנו למלא את בלומפילד.בבלומפילד יש 15 אלף מקומות.בטדי יש 21 ועוד מעט שלושים ומשהו.מקום הוא לא הבעיה.
טדי נגיש מכל הבחינות - גם אוטובוסים וגם קרוב לרכבת.גם לא בעיה.
טדי האצטדיון הכי טוב בארץ כרגע,ויש מעטים שאומרים שהוא הכי טוב יחד עם בלומפילד.אחרי בניית היציע הדרומי אף אחד לא יגיד את זה.
חבל על הכסף.יאללה לטדי.
השב   •  120
20
צהוב כחול27/02/12, 13:01
מספר אחת בארץ. אצטדיון בלומפילד בדרבי זו החוויה הכי גדולה בכדורגל הישראלי.
השב   •  104
19
רונן27/02/12, 12:52
השב   •  1118
UH99 מלשינים כלבים27/02/12, 13:03
השב   •  146
ארז27/02/12, 13:22
השב   •  67
18
יהויכין פנדלוביץ-שופט27/02/12, 12:50
ומטרת השיפוץ, בעצם הריסה ובניה מחדש, היא לעשות ממנו איצטדיון כדורגל מודרני.
ברמת גן החדש, אם יבנה, יהיו שטחי מסחר ובידור כמו בנוקיה למשל וכמו באיצטדיונים גדולים בעולם. טדי לא יהיה קניון מול קניון

עם כל הכבוד, ויש כבוד לטדי ויורושולים, לא תצליחו למלא אותו גם במשחקים חשובים של ישראל.

הציבור לא יסע ליורושולים בשביל כדורגל
השב   •  64
17
mos27/02/12, 12:49
השב   •  33
רונן27/02/12, 13:04
השב   •  31
16
אלי27/02/12, 12:46
תשקיעו בטדי,בלומפילד כאלה איצטדיונים שכל שבוע משחקים שם העיקר עשו איצטדיון חדש פ"ת שלמשחק לא באים 400 צופים לא חבל?!מזל שלא קראו לאיצטדיון בפ"ת החדש איצטדיון לוזון!
השב   •  81
15
אדום עולה27/02/12, 12:43
השב   •  80
14
דניאל27/02/12, 12:41
קודם כל חשוב שזה בבירה.
דבר שני האצטדיון הכי טוב בארץ . ואם יעבור הגדלה ל50.000 מקומות. הוא יהיה אצטדיון אירופי לכל דבר.
השב   •  81
13
רונן27/02/12, 12:37
ותוסיפו לזה את הפקקים בדרך בגין פשוט סיוט
השב   •  52
מוטי27/02/12, 14:22
בשל בנית המחלף יש בעיות חניה בטדי,הוסדרה החניה בגן הטכנולוגי ביינתים. שנה וחצי נשאר לסבול ואז טדי יהפוך איצטדיון עם 30 אלף מקומות , מחלף שיפתור את הפקקים ומגרש חניה לכל באי המשחק
השב   •  50
אחד27/02/12, 14:50
צריך תחבורה ציבורית טובה שתעמוד בזמני המשחק. לא כמו היום שמשחק בטדי מתחיל בתשע ובשעה תשע וחצי כר אין רכבות
השב   •  40
12
חיים27/02/12, 12:35
שנה הבאה טדי יארח את ביתר רמלה, אום אל פחם, אחי נצרת, נס ציונה רעננה חייבים 30 אלף מקומות יהיה מעניין
השב   •  229
11
אוהדון27/02/12, 12:35
האיצטדיון עצמו הוא אצטדיון טוב מאוד אבל ההגעה לטדי מכל אזורי הארץ היא בלתי אפשרית ובלתי נסבלת.
בתל אביב צריך להיות אצטדיון הנבחרת בגלל ההגעה הפשוטה מכל חלקי הארץ. להגיע לירושלים למשחקי נבחרת זוהי מעמסה כלכלית שגוזלת גם זמן רב.
אני אומר את זה בתור קריותי.
השב   •  1322
דוד סירוצקי27/02/12, 12:43
אבל לר"ג באת כמו גדול אה ??
ובכלל תל אביב לפי מה שאני זוכר זה שעה מירושלים.
השב   •  100
ביתרי27/02/12, 12:56
השב   •  60
ביתרי27/02/12, 12:59
בתור אוהד ביתר מהקריות דרך הגעה מאוד קלה הייתי שם עשרות פעמיים איצטדיון הכי יפה בארץ הכי גדול יש חניה חייב לארח בו
השב   •  80
10
ארקדי27/02/12, 12:34
השב   •  50
9
דויד27/02/12, 12:33
לאן הולך הכסף?
אפשר לממן 3 ברצלונה\ריאל שיתחרו בגמר ליגת האלופות עם
כל הכסף הזה.
הליגה רק הידרדרה ב8 שנים האחרונות,יכלו לעשות פה משהו טוב.
חבל מאוד.
השב   •  130
8
שי27/02/12, 12:23
מקווה שישחקו בכל מקום טוב רק לא רמת גן.
השב   •  102
7
תל אביביניו27/02/12, 12:20
רק כסף מעניין אותם להיות הוגנים כלפי ציבור המהמרים זה לא מעניין, למה היחסים של ווינר הכי נמוכים בעולם? למה יש לכם אתר שלא מתקרב ברמה לאתרי הימורים בעולם?, תדאגו קודם לא לרמות את הציבור אחר כך תדאגו לאולמות.
השב   •  313
6
אחד שמבין27/02/12, 12:19
יש גן חיות - אז יהיה איפה לאכלס את אוהדי בית"ר הבבונים.
השב   •  1034
אוסישקין לא קיים27/02/12, 12:45
יהיה איפה לאכלס את הבבונים של הפועל תל-אביב יא עוכר ישראל!
השב   •  132
5
ביתר ירושלים הזבל של המדינה27/02/12, 12:18
איך ישחקו שם?
השב   •  1849
קוף ירוק27/02/12, 14:15
השב   •  92
4
ב.א27/02/12, 12:15
הכי גרוע בארץ.לא רואים כלום משום פינה ב"איצטדיון" הזה..
השב   •  580
השד האדום27/02/12, 14:20
השב   •  60
3
דני דין לוי27/02/12, 12:06
השב   •  1310
2
דוד סירוצקי27/02/12, 12:02
האיצטדיון בדימונה כבר עדיף יותר על האיכסטדיון הזה.
השב   •  253
1
מכבי מכבי מכבי מכבי מכבי27/02/12, 12:01
השב   •  792
אדום27/02/12, 12:10
כי במשחקים גדולים חייבים איצטדיון גדול.
השב   •  181
פרוספר אזגי27/02/12, 17:50
תוך שנה טדי יורחב.
השב   •  20
La Familia27/02/12, 20:17
לפני כמה ימים שפרסמו את האצטדיון של חיפה החדש פתאום כולם האצטדיון הלאומי, טדי לא מגיע לרמות שלו יאללה
כל אחד פה לא יודע מה הוא רוצה מעצמו
אני תמיד ידעתי שטדי זה אמור להיות אצטדיון לאומי
גם עם היה את ימק"א הנבחרת הייתה אמורה לשחק שמה
כי אמורים לשחק בעיר הבירה אין פלא למה לא מצליחים
השב   •  11
אסור לפספס
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
נגןמאושרים: כמה מרוויחים שחקני מנצסטר סיטי?
מעושרים: כמה מרוויחים שחקני מנצסטר סיטי?
/* LAST / NEXT ROUNDs */