יום רביעי, 19.02.2025 שעה 18:44
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
5125-6524ברצלונה1
5123-5224ריאל מדריד2
5016-3924אתלטיקו מדריד3
4521-3724אתלטיק בילבאו4
4135-4724ויאריאל5
3525-2724ראיו וייקאנו6
3430-2324מיורקה7
3231-3024בטיס8
3233-2924אוססונה9
3135-3224ג'ירונה10
3123-2024ריאל סוסיאדד11
3134-2924סביליה12
3018-2024חטאפה13
2938-3524סלטה ויגו14
2436-2324אספניול15
2435-2224לגאנס16
2341-2924לאס פלמאס17
2338-2524ולנסיה18
2238-2824אלאבס19
1552-1524ויאדוליד20

פפ גוארדיולה: לא חושב שנזכה באליפות, אך ניאבק

האמונה של מאמן ברצלונה נפגעה, למרות ה-1:2 על אתלטיקו, על מסי: "הוא מנהיג". רונאלדו על העקב: "לא השער היפה בקריירה". מוריניו נגד אוהדי ריאל

|
גוארדיולה וסימאונה. יריבים ותיקים (רויטרס)
גוארדיולה וסימאונה. יריבים ותיקים (רויטרס)

המחזור האחרון בליגה הספרדית שם באור הזרקורים שני כוכבים עולים בכדורגל העולמי. כאלה שעוד תשמעו עליהם בעתיד ויובילו את הקבוצות שלהם לתארים ובדרך יפתיעו כל פעם מחדש – ליונל מסי מברצלונה וכריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד. זה כמובן נכתב בציניות.

אי אפשר לדעת אם זה כבר משעמם מישהו, אבל שני הסופרסטארים, הפורטוגלי והארגנטינאי, הובילו את קבוצותיהם לניצחונות (1:2 לברצלונה על אתלטיקו מדריד ו-0:1 לריאל מדריד על ראיו ואיאקנו) עם שערים מיוחדים ושמרו על הסטטוס קוו בצמרת הטבלה, בו ריאל מוליכה ב-10 נקודות על ברצלונה.

מסי ניצל חוסר ערנות של הגנת אתלטיקו כדי לכבוש בבעיטה חופשית, לפני ששוער היריבה, תיבו קורטואה הספיק לסדר את החומה. עוד קודם לכן העלה דני אלבס את הקטאלונים ליתרון אחרי בישול של ססק פברגאס ורדמל פלקאו הישווה.

"מנהיג הוא מישהו שעושה את הדברים כשהקבוצה שלו זקוקה לכך ומסי עושה זאת בארבע השנים האחרונות", הילל מאמן ברצלונה, פפ גוארדיולה, את הכוכב שלו בסיום והוסיף על מאבק האליפות: "אני לא חושב שנזכה בתואר, אבל ניאבק עד הסיום. עברנו מבחן קשה נגד יריבה קשה".

מסי חוגג. המנהיג של בארסה (GettyImages)
מסי חוגג. המנהיג של בארסה (GettyImages)
 

מאמן אתלטיקו, דייגו סימאונה, שספג הפסד ליגה ראשון, סיכם בקצרה: "הגאונות של מסי השאירה אותנו ללא כלום".

רונאלדו אדיש, מוריניו בא בטענות לכולם
עוד לפני הניצחון של ברצלונה, ריאל מדריד עשתה זאת עם 0:1 קשה על ראיו משער שלא רואים כל יום – עקב ערמומי של רונאלדו, כאשר הפנים שלו בכלל לשער של קסיאס. המשחק עצמו היה קשוח מאוד וריאל התקשתה להגיע למצבים מול היריבה העירונית.

העקב של רונאלדו בדרך לשער (GettyImages)
העקב של רונאלדו בדרך לשער (GettyImages)
 

"לא חשבתי כאשר בעטתי את הכדור, פשוט עשיתי זאת והפתעתי את ההגנה והשוער, זה נתן לנו את הניצחון ולכן יש לזה משמעות כפולה", אמר רונאלדו בסיום והוסיף: "אני לא חושב שזה השער היפה ביותר בקריירה שלי".

למאמן של רונאלדו, ז'וזה מוריניו, היו טענות לאוהדי ריאל בסיום: "זה חבל שאנחנו משחקים במדריד ורק 300 אוהדים שלנו הגיעו. האוהדים צריכים לתת יותר עבור הקבוצה". גם לשופט הרביעי היו למוריניו, טענות, לאחר שזה הרחיק את אחד מעוזרי המאמן שלו: "הוא השופט הרביעי הכי שחצן שראיתי בחיי".

לכתבה זו התפרסמו 180 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 183 תגובות ב-75 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
75
אוהד בארסה28/02/12, 16:55
אכן העונה אתם תיקחו אליפות.. רק על דבר אחד אל תתווכחו ופשוט תאכלו את הלב ברצלונה קבוצה יותר טובה! והסיבה היחידה שיש 10 נקודות הפרש זה רק בגלל בארסה והטעויות שלהם! ולא ריאל בזכות עצמם! אז תאכלו תלב כי גם האליפות הזו היא חד פעמית לארבע שנים!
השב   •  03
יאיר29/02/12, 02:01
עם עובדות לא מתווכחים!
ואליפות לוקחים עם יותר נצחונות או עם פחות הפסדים ותיקו
בשני המקרים ריאל יותר טובה השנה
ולא לשכוח שלריאל יש 10 אליפויות יותר מלברצלונה
סליחה 11 אליפויות יותר
ריאל גם קיבלה מפיפא גביע קבוצת המאה.
אז, דבר איתי עוד מאה שנה בבקשה טוב
השב   •  00
74
ייעככ28/02/12, 16:18
ריאל אלופהה
השב   •  01
73
מישהו שמבין !28/02/12, 09:36
השב   •  13
72
שחקן28/02/12, 03:25
זה הכי מתוק לקחת מקבוצה שפירקה אותך מלא פעמים את האליפות. במיוחד אם היא נצחה אותך במשחקי הליגה.
השב   •  11
יוסי 4328/02/12, 17:09
ורק ריאל מדריד חוטפת הפסדים ותבוסות, זה נראה לי יותר מעצבן, לי זה היה ידוע שבארסה לא תמשיך ביכולת כלכך גבוהה לאורך הרבה זמן, תמיד תהיה נפילה, אבל ריאל לא ניצלה את זה (בליגה)
השב   •  00
71
שחקן28/02/12, 03:20
לכול אהדי ברסה ובכלל- אין מה להתלהב מסגנון של הקבוצה הבכיינית הזאת! מה שיוצר את סגנון המשחק השותף ויפה לעין זה בסך הכול 3-4 שחקנים נחשו מי. אם מוציאים אותם מהסגל היא קבוצה רגילה משהו כמו היאקס.
הדור הזה התחלף וכולנו נחזור לשפיות.
השב   •  31
קרוייף28/02/12, 08:07
אז כנראה שההבנה שלך מוגבלת ביותר ואתה ילד בן 12 שרואה יומיים וחצי כדורגל.
השב   •  10
אורן28/02/12, 11:54
כנראה שאתה לא זוכר את המשחק האחרון של ברסה בשלב הבתים באלופות השנה.
עלו 10 ילדים ופדרו וניצחו 4-0 עם 800 מסירות ו 75% החזקת כדור.
אז נכון זה לא היה מול מנצסטר או ריאל, אבל רואים שהילדים ממשיכים את השיטה, ועושים את זה טוב.
השב   •  00
70
יוני28/02/12, 02:05
מה זה אומר על האוהדים שלהם? להפועל קטמון מגיעים יותר למשחקי חוץ
השב   •  30
69
יוסי 4328/02/12, 00:06
בעלי ריאל היו מוותרים על גביע המלך רק בשביל ניצחון על בארסה בליגה, ואליפות ללא ניצחון על בארסה לא שווה כלום, ואל תגידו שזה לא נכון, במיוחד אחרי ההשפלות שריאל חטפה בשנים האחרונות
השב   •  85
דוד28/02/12, 00:49
ואני לא אני מעדיף להפסיד כל עונה לברצלונה ולזכות באליפות
השב   •  21
שארק האיום28/02/12, 12:31
צודק במאה אחוז ריאל חזקים על קבוצות חלשות ונגד בארסה היא עושה במכנסיים
השב   •  20
יוסי 4328/02/12, 14:25
והיוקרה היא מי ינצח בקלאסיקו, ועוד אחרי התבוסות שריאל אכלו, הם "מתים" לנקמה
השב   •  00
68
ע27/02/12, 23:35
השב   •  01
67
מאור27/02/12, 23:19
אחי אתה יצור וכנראה שאתה גם בן 12 שיהיה לך שבוע טוב "חכמים שותקים" חח העיקר חופר שעה
השב   •  00
66
אבי27/02/12, 23:01
רק בברצלונה.

אבל בלי שום קשר למשחק הזה, עם איך שברצלונה נראת השנה לא מגיע לה לזכות בשום תואר.
השב   •  72
65
יעקב27/02/12, 22:40
בקיצור לפסיכים יש המון כוח להתווכח. חכמים שותקים,,אז לעת עתה אשב בשקט עד לקלאסיקו הקרוב שנתן לריאל שוב בראש ואז נבוא לכאן ונשבע את כל הבכיינים הסתומים של אוהדי ריאל הקנאים..תחיו ותסבלו על אפכם ועל חמתכם ניקח את ליגת האלופות, את הגביע הספרדי..ומסי יהיה מלך השערים ואם השופטים יעזרו לנו כמו שעוזרים לכם אז גם את האליפות כי אין מה לעות שברצלונה זאת הקבוצה הטובה ביותר בעלם בכל הזמנים ואין מצב שתהיה דומה לה..בינתיים תאכלו את הלב אוהדי ריאל כי מי שמחזיקת גביע האלופות היא ברצלונה.מי שאלופה עדיין היא ברצלונה .עד שתקחו תואר שבו בשקט טיפשים קנאים.
השב   •  17
יאיר29/02/12, 02:07
צא ולמד.
ריאל קיבלה מפיפא את גביע הקבוצה הכי טובה במאה השנים האחרונות
אז דבר איתי עוד מאה שנה אולי תהיו משהו
למרות שאני זוכר לפני 4 5 עונות את ברצלונה נאבקת על מקום בליגת אלופות ורק מספרת של ריבלדו בדקה 80 העלתה אותם
שלא לדבר על לפני 7 8 עונות שבכלל לא הגעתם.

בקיצור ברצלונה היא יותר גרפס תקוע מאשר אימפריה
הבנת! או שנסביר שוב?
השב   •  11
64
רונלדו27/02/12, 21:17
לך כבר יא מושחת. כמה שופטים הקבוצה שלך שיחדה .!!
לפפ . בריאל כבר רשמו אותך לקורס " לאסוף כדורים רמת מתחילים" .. תתכונן ותרשום ביומן
השב   •  45
63
ירקרק27/02/12, 20:58
די! כל פעם אותו ויכוח מעייף!
ברצלונה או ריאל? מסי או רונאלדו? בוא נקבע את זה ככה: כרגע ברצלונה יותר טובה וריאל יותר יעילה. עובדתית ברצלונה עדיפה על ריאל בשנים האחרונות במשחקים ביניהם ועובדתית שמסי הוא שחקן השנה בעולם. ועובדתית שריאל מובילה עליהם ב-10 נקודות.
השב   •  71
62
דימה27/02/12, 20:46
העיקר שעשיתם לנו את הפאסה המפורסם ובעזרת ה'' גם השנה תעשו זאת!
השב   •  12
61
אבי פלקה27/02/12, 20:40
השב   •  44
60
אבי פלקה27/02/12, 20:39
כמה שריאל טובה העונה היא לא תגיע לעקב של בארסה
השב   •  22
59
אבי פלקה27/02/12, 20:36
כמה שריאל טובה העונה היא לא מגיעה לעקב של בארסה
השב   •  82
58
אחד שיודע.נראה לי :\27/02/12, 19:39
לבשו אדום וניצחו 1-0
השב   •  105
טל27/02/12, 22:40
חזק
השב   •  11
רועי28/02/12, 04:15
היום זה 0-0. טביב הביתה!!
השב   •  10
אופק שמעוני28/02/12, 09:41
גמאני יכול לקנות את כל השחקנים הטובים בעולם ולקחת אליפות העיקר זה איך שהם משחקים במקומם הייתי מנצח עשרים אפס אבל רק אחד אפס פח
השב   •  00
57
סרג''ו27/02/12, 18:28
בארסה בארסה אל תבכי תנגבי את הדמעות זה שהאליפות היא במדריד את לא צריכה לבכות
השב   •  413
יוסי 4328/02/12, 00:03
לאור ההשפלות שספגתם בשנים האחרונות, אז בסדר זכיתם בגביע המלך , ביג דיל
השב   •  21
יאיר29/02/12, 02:11
לפני ארבע עונות שחקני ברצלונה כולל מסי מחאו כפיים בקמפ נואו לשחקני ריאל שלקחו אליפות
איפה הכבוד תגיד לי?
אתה תמחה כפיים לשחקני ביתר בדוחא ??
השב   •  01
56
הלב ירוק27/02/12, 18:26
אני אוהד ברצלונה מזה עשור וחצי..ומי שמכיר את הקבוצה ההיא מתשעים ושבע מסכים איתי שהיתה לא סופרת את ריאל מ מ"מ..ריאל קבוצה משעממת !
השב   •  114
55
סרג''ו27/02/12, 18:25
אתה נהנה לראות משחק משעמם של קבוצה אחת על המגרש עם 2 מצבים בכל מחצית מה אתה מבין
השב   •  07
54
ריאל מדריד!! :)27/02/12, 18:22
כמה פעמים שגיאכהן גגמר כשמסי נגע בכדור
יותר מ10 פעמים=כחול
פחות מ10 פעמים=אדום
השב   •  140
53
HALA MADRID!27/02/12, 17:38
אבל הגול עצמו היה גועל נפש,לא מתאים לקבוצה ברמה כזאת.
מצד שני אפשר להבין אותו,אם הוא לא היה עושה את זה הפער היה 12 נק'' ואז האליפות הייתה בטוח של ריאל.
השב   •  1212
שחר28/02/12, 12:45
תקשיב יא סתום, אני נותן לך 400 בעיטות ואתה לא תצליח לבעוט ככה, גם רונלדו כל 30 בעיטות בועט למסגרת אחת.. הוא לא בועט טוב כמו שהיה פעם
השב   •  00
יוסי 4328/02/12, 14:26
השב   •  00
52
צביקה27/02/12, 17:32
כאוהד כדורגל , אין ספק שהכדורגל של ברצלונה תאווה לעיניים . ריאל מדריד יותר אפקטיבית , לא מאבדת נקודות ( חוץ מאשר לבארסה), יש לה שחקנים מאוד מוכשרים ויש לריאל את רונלדו - שחקן מושלם , עם משחק ראש מצויין , בעיטה חזקה בשתי רגליים , מהירות ושליטה בכדור . עם כל זה , המשחק של רונלדו ושל ריאל מדריד אינו יפה כמו של מסי וברצלונה . זאת עובדה . אין כאן שאלה אם אתה אוהד הצלחות , השאלה איזה משחק אתה רוצה לראות . יעיל בלי ברק או אחזקת כדור שמשגעת את היריבה יחד עם גאונות במסירות עומק וכידרורים של הפרעוש כאילו אין שחקני הגנה . ושאלה לסיום : כמה פעמים העונה שרקו בוז האוהדים של ריאל לקבוצה שלהם ולמאמן והאם זה קרה פעם אחת בברצלונה .
השב   •  93
51
ישראלי27/02/12, 17:25
ולשרוק פנדל ברור,ושלא נדבר שאלבס היה צריך גם לקבל צהוב שני,אז אוהדי ברצלונה תפסיקו לבכות ללא השופטים שעזרו לכם אתמול על בטוח ברצלונה היתה מפסידה.
השב   •  92
50
גיא27/02/12, 17:19
לפחות הוא אמיתי מאמן גדול אבל הגיע הזמן לנסות משהו אחר שיפרוש בשיא יצא ענק והכי חשוב שריאל תקח גם את ליגת אלופות חובה לבקר בברנואו
השב   •  02
49
ביתריסט בנשמה27/02/12, 17:17
כשאני התחלטתי לאהוד בארסה היו לה רבע מגביעי האלופות שיש לה כיום :)
השב   •  109
ריאל מדריד!! :)27/02/12, 18:17
ושחצי מהם עכשיו הם בעזרת שופטים אתה יודע מה אפילו שלושת רבע מהם..
השב   •  511
מסי בא למסיבה27/02/12, 18:40
5:0
מאניטה
5 בראש
איך שאתה רוצה לקרוא לזה
ולא לדאוג עוד חמישייה תקבלו בקרוב חפרנים
השב   •  102
טרזגול28/02/12, 11:48
אתה רק שוכח את כל השנים שראול האכיל אתכם קש. את ה5-0 בברנבאו, את הרביעיות שהייתם מקבלים את זה אתה לא מזכיר, הא?
השב   •  20
יאיר29/02/12, 02:13
בדוק מה עשה מסי לפני 4 עונות בקמפ נואותעשה לי טובה
או שלא היית אוהד ברצלונה במשחק הזה
השב   •  01
48
דני27/02/12, 17:02
לא היתה ולא תהיה קבוצה כמו ברצלונה אולי עוד 20 שנה תתחבר קבוצה כמו ברצלונה הנעת כדור מס" 1 בעולם ומסי זה השחקן הכי טוב שהיה עלי אדמות נקודה
השב   •  53
47
לא אוהד הצלחות27/02/12, 16:43
אני אוהב את ריאל מדריד אבל איני אוהד הצלחות(אותם תמצאו רק בקבוצה היריבה).
אין לי בעיה להזכיר שוב ושוב שאנו הקבוצה המעוטרת ביותר באירופה, יש לנו פור רציני על היריבה מקטלוניה של 10(!) אליפויות, ועדיין איני אוהד הצלחות כלל וכלל! באמת!
לא מאמינים לי? הנה עובדה, התחלתי לאהוד את ריאל כשהיו לה רק 6 גביעי אירופה ובסה"כ 23 אליפויות ספרד, אז איך אפשר בכלל לקרוא לי אוהד הצלחות?!
האמת היא, שבזמנו התלבטתי בין ריאל לסארגוסה, אבל משהו בריאל משך אותי יותר. אני לא זוכר בדיוק מה.
:)
השב   •  74
ביתריסט בנשמה27/02/12, 17:17
השב   •  41
ראיין גיגס27/02/12, 21:11
השב   •  10
46
יאללה חיפה~!@!27/02/12, 16:36
היסטוריה יכולה לקרות לפנינו!!רונאלדו שבר לאחר המון שנים שנה שעברה את שיא ההבקעות של ליגה שרצה יותר מ-100 שנה וחברים אם זה יקרה שוב והוא ישבור את השיא של עצמו זו היסטוריה זה מדהים זה משהו שרק מי שרואה באמת כדורגל מבין
השב   •  101
45
יאללה חיפה~!@!27/02/12, 16:35
פשוט מאוד להסתכל על הטבלה ולהבין שאין תירוצים לא במקרה ברסה מאבדת בעונה אחת כל כך הרבה נקודות!התסכול מהיכולת של ריאל ענק!רונאלדו הוכיח בפעם המי יודע כמה שהוא פשוט רמה אחת מעל הליגה
השב   •  83
44
מני27/02/12, 16:00
יה עקומים אפילו המאמן שלכם כבר הפסיק להאמין אז הגיע הזמן שגם אתם אוהדי הצלחות קטנים תתחילו להפנים ריאל מדריד אלופת ספרד בפעם ה 32 חה חה חה
השב   •  92
43
אוהד27/02/12, 15:57
גיגס כבש ככה בליגת אלופות והנרי גם כבש ככה כשהיה עוד בארסנל(מעניין אם אותו אוהד ארסנל שזועם עשה מזה רעש או שלא היה אכפת לו כי הוא רצה לנצח וגם מדובר בהנרי שלאוהדי ארסנל יש המון כבוד אליו).
נמאס מהצביעות כי רק כשבארסה כובשים ככה עושים מזה רעש.זה לא הכי בפורטיבי רק זה גם לא שזה לא חוקי.
השב   •  30
42
יעקב27/02/12, 15:48
יש כאן כמה טפשים שהם גם ילדים..אין בעולם אדם שמבין ויודע כדורגל ולא יגיד שמסי זאת תופעה לא אנושית שמגיעה פעם ואולי פעמיים בחיים..להיות שחקן הכי טוב זה אומר גם לתת שער עם היד אם זה מתאפשר והעיקר שיאושר..ולתת שער (כמו של מסי אתמול) כשההגנה עדיים רדומה זאת גאונות,ערמומיות וחוכמה מיוחדת..שלא לדבר על הביצוע הנדיר הזה..כבר אמרתי פעם ואחזור.מסי הגדול מכולם,,מסי עובר שחקנים כמו קונוסים..רונלדו לעומתו לא מסוגל לעבור שחקן נכה..זאת עובדה והשערים של מסי רק מוכיחים מי הטוב בעולם..ולכל מי שעושה השוואה בין מסי לרונלדו פשוט אין ידע,,אי אפשר להשוות בכלל,,מסי זה בכלל מגלקסיה אחרת !
השב   •  1617
אוהדת ריאל (:27/02/12, 16:13
אבל יש אוהדים שבגלל העובדה הזאת שמסי הוא הטוב בעולם, מורידים מהערך של כריסטיאנו, ואתה אחד מהם, אני לא חושבת שכל אוהד שפוי היה יושב על זה בשקט,זה למה יש כאן "כמה טיפשים" שהם ממש לא, לכריסטיאנו מגיע אהדה והערכה ! הוא שחקן ענק ! אבל שוב פעם, שניהם עם סגנון משחק שונה, ואני מקווה שזו הכוונה שלך מ"גלקסיה אחרת"
השב   •  81
ליאור27/02/12, 16:16
אם הוא השחקן הכי טוב בעולם ובלה בלה בלה אז איך הוא בדרך לסיים את העונה בלי שום תואר בשום מסגרת?
אם תשים לב הירידה ביכולת של צאבי משפיעה המון על ברצלונה ומסי בלי צאבי לא שווה הרבה ולגבי העובר שחקנים כמו קונוסים..כמה פעמים במשחק הוא מאבד כדור כי הוא ניסה לעבור? על שחקן אחר היו צועקים אם היה ממשיך לנסות אבל זה מסי וכן כבודו במקומו שחקן ענק אבל רונאלדו עולה עליו ביכולת אישית וביכולת קבוצתית צאבי לא רואה את שניהם.
השב   •  57
יעקב27/02/12, 16:29
הוא השחקן הכי טוב בעולם ובלי ה"בלה בלה בלה" כמובן.. ולגבי זה שציינת שמסי לא סיים את העונה בלי תואר אז רק להזכיר לך שהעונה עדיין לא הסתיימה ואולי גם שכחת ילדון קטן שיש את ליגת האלופות שבגללה ברסה וותרה על הליגה כשעלתה לשחק עם חצאי הרכב כמעט 7 משחקים כדי לשמור על השחקנים לליגת האלופות כי זה מה שבאמת חשוב לה..שכחת שתואר אחד כבר כמעט סגור וזה הגביע..שכחת שרונלדו מקדים את מסי בשער אחד בלבד..ושכחת בר הכי חשוב.מסי לקח בקריירה כל כך קצרה תארים ששרונלדו רק יכול לחלום לקחת..ועוד דבר אחרון ששכחת והוא שכסף סופרים במדרגות..שבוע טוב :)
השב   •  40
ליאור27/02/12, 19:11
מסי משחק בברצלונה מגיל 12 ולמד מרונאלדיניו שהיה אז הטוב ביותר ונתן לו המון ביטחון עצמי. להגיד שיש לו קריירה קצרה זה לא מדוייק. ברצלונה לא ויתרה על הליגה בגלל ליגת האלופות, ריאל פשוט לקחה את התואר! בליגת האלופות בלי עזרה של השופטים ברצלונה לא יקחו מה שהיה צריך לקרות כל פעם שהם לקחו בשנים האחרונות. ההבדל הכי גדול בין מסי לרונאלדו היום הוא שרונאלדו התחיל לשחק הרבה יותר קבוצתי ולעומת זאת שלברצלונה קצת לא הולך מסי הולך עם הראש בקיר ורוב הזמן מאבד את הכדור. אני מוכן להתערב שהשנה חוץ מאולי גביע המלך ברצלונה לא יקחו שום תואר אחר כי היכולת שלהם ירדה ואני אחזור על עצמי שוב פעם לפי דעתי זה אך ורק בגלל היכולת של צאבי שירדה קצת.
השב   •  06
BarceLoco28/02/12, 10:29
איך בלי תואר?! כשכבר יש לנו 3 תארים בארון השנה, סופרקאפ ספרדי, סופרקאפ אירופי, ואליפות העולם למועדונים! כאנחנו גם בגמר גביע המלך, והצ''מפיונס עוד לפנינו!! נראה לי שאתה יותר מדי מרוכז בליגה האירופית או "שהשיער" של ווין רוני פשוט מבלבל אותך.
השב   •  10
שחר28/02/12, 12:54
את טועה! זה שאת אוהדת ריאל זה אחלה,אבל צריך להיות אובייקטיבי בכדורגל,ולא לדבר כמו ילד בן 8,שאגב צריך לא לתת להם להגיב פה בכלל.. בכל מקרה,הקבוצה בנויה על רונלדו,ותמיד מחפשים אותו שיכבוש..גם רונלדו עצמו יודע שהוא פחות טוב ממסי,אבל הוא שחצן מסריח,וזה ההבדל בין ספורטאים אמיתיים לבין רונלדו,עם אופי כזה בחיים לא יהיה שחקן הטוב בכל הזמנים,מסי עובר 3-4 שחקנים בכל התקפה של ברצלונה וזה בלי להתכוון בכלל ואז מוסר..הבן אדם משחק מדהים והוא 10 רמות מעל רונלדו,ריאל קונים שחקנים ב80 מליון יורו,ובארסה עושים שחקנים ומשקיעים בהם מגיל צעיר..אל תשווי ביניהם,הליגה הספרדית היא ליגה קלה יחסית לברסה וריאל זה אלה תקציבים ענקיים ביחס לשאר הקבוצות,תסתכלי על הקבוצות באירופה,ריאל לא טובה מחצי מהקבוצות,ובארסה עדיפה על כולם,גם במשחק עצמו,וגם בהימורים..אז מספיק!
השב   •  00
אוהדת ריאל (:28/02/12, 20:41
זה בידיוק מה שאמרתי, אוהדים כמוך אני ממש לא אוהבת לשמוע, אוהדים שמורידים מהערך של כריסטיאנו, אמרו לכם שמסי הוא השחקן הכי טוב בעולם, זה מספיק אובייקטיבי לאוהד ריאל, כי אין הרבה שמודים בדבר הזה, אז אם אני אומרת את זה, אני מספיק אובייקטיבית, אז אולי אצלך משהו לא מסתדר..
השב   •  00
41
פרגוסון27/02/12, 15:42
השב   •  14
תותחן חכם27/02/12, 16:06
בורחים מהמשחק כמו מאש.. היחיד שלא ניכנע ורצה את הנקודות זה הגאון הארגנטינאי . מסי זה המנהיג של בארסה ים זה בדפוקה ! שמסי חלש בארסה לא מנצחת ושצאבי ואיינסטה חלשים לא מרגישים את זה כמו אתמול! הם לא עשו כלום על המגרש והגאון הביא את שלוש הנקודות! אים זה בשער הראשון שהוא לקח עליו 3 שחקנים ושיחרר את פבריגאס ואלבס ואים זה בבעיטה הגאונית! מסי המנהיג של בארסה! ליונל הגדול בתבל
השב   •  11
אוהדת ריאל (:27/02/12, 16:09
צ''אבי הוא בהחלט מנהיג, אבל אל תגיד שלריאל אין מנהיג, יש לה מנהיג והשחקן הזה הוא יותר ממנהיג, הוא ה-סמל של הקבוצה וזה אך ורק קאסייס ! שחקן מוערך כזה עוד לא יקום !
השב   •  33
40
אופיר27/02/12, 15:41
וריאל מסריחה, ברוטלית ובונקריסטית ,גועל נפש..גם אם תקחו אליפות תקבלו בראש פעמיים מברצלונה!!
השב   •  36
39
אדום בנשמה27/02/12, 15:28
מי אתה בכלל שתדברי על אליל הכדורגל העולמי ליונל מסי?!
תעשי טובה ותחזרי לחור שלך גם שאת בת יאבו גבר איכסס אלייך וצחצחי שיניים לפני שאת אומרת את שמו של אגדת הכדורגל המלהלכת הזאת! ליונל מסי הגדול בהיסטוריה
השב   •  68
אוהדת ריאל (:27/02/12, 16:24
אפשר לרדת לרמה שלך רק אם רוצים, עכשיו אתה צריך להבין דבר אחד, דבר קטן אחד ! : מסי הוא לא א-ג-ד-ה ! הוא עוד לא בחצי של הקריירה שלו, הוא עוד לא גמר אותה, אז מספיק עם החארטות, אין לך על מה להסיק מסקנות עליו, כי הוא עוד לא התחיל כלום, לך תדע אם יקומו עוד גדולים ממנו !
אז חלאס להראות את הטימטום שלך לכל העולם ולעשות בושות לעצמך, טיפש !!
השב   •  43
מסי בא למסיבה27/02/12, 18:52
3תארי אלופות
3 אליפויות
3נעלי זהב ברצף
שמישהו יעשה את מתישהו תדבר איתי?
ויש עוד 10 שנים להינות ממנו
השב   •  30
38
נדב27/02/12, 15:14
מסי שם גול עם היד ובסוף מוריניו יוצא מלוכלך מכל הכתבה הזאת, אוהדי ברצלונה אתם עלובים אתם אוהדי הצלחות לכו תעשו צבא יא כלום, ופעם אחת תפרגנו לגדול מכולם, כריסטיאנו רונאלדו !!
השב   •  86
פרגוסון27/02/12, 15:43
השב   •  31
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:59
תודה על התגובה העלובה הזו
עוד ילד מחוצ''קן עם נזלת מאוהדי רונלדו
השב   •  20
37
אוהדת ריאל (:27/02/12, 15:03
אני לא מסכימה בכלל, וזו לא פעם ראשונה שאני שומעת את זה, מסי הוא לא מנהיג, אם מנהיג מבצע את מה שהקבוצה זקוקה זה לא בעיה למצוא עוד כאלה, יש שחקנים בברצלונה שנותנים מעל ומעבר,חוץ ממסי, שנותנים יותר ממה שהקבוצה זקוקה, אם מסי מנהיג, אני לא יודעת אז מה המשמעות בברצלונה בליהיות מנהיג ! וכן, גם כריסטיאנו לא כזה .. אז אוהדי בארסה אל תתלהבו כן ? ..
השב   •  1212
ראול מדריד27/02/12, 15:43
הוא בורח מאחריות ומהכדור ברגעים קרטיים שהקבוצה שלו צריכה אותו. ראה דוגמא:ארגנטינה, שם עדיף שלא יהיה בהרכב, רק נזק הוא עושה שם.
השב   •  44
אוהד27/02/12, 16:05
מנהיג צריך רק לצעוק או מנהיג זה אומר לקחת כדור ואחריות כשצריך בזמן שלא הולך לקבוצה?
נזכיר 1:0 מהיר לריאל בליגה נגד בארסה בבית שלהם,ריאל משחקים בהתלהבות ואז מי לוקח כדור בחצי המגרש וסביבו 3 או 4 שחקנים ואז מבשל לסנצ''ס?
מי גם בגביע נגד ריאל באותה סיטואציה כשריאל כבשו והיה 1:0 ומסי בישל?מסי עושה 90 אחוז מהפעולות שמביאות לשערים של בארסה אם זה בשערים או בבישולים ולקיחת אחריות כשצריך וזה לא מנהיג?
אגב,גם בעניין לצעוק ולבקר שופט הוא מראה שינוי ונזכיר בקלאסיקו בליגה הוא קיבל צהוב בגלל שהעיר לשופט ונראה מאוד לא רגוע בגלל החלטה שלו.אז מה זה אם לא מנהיג?
השב   •  50
גיחי גיחי27/02/12, 16:55
מי הורס כל משחק את מה שריאל בונים כמעט בכל מפגש?
2 שערים בליגת אלופות,3 שערים ו-2 בישולים במשחק בקיץ בין שתי הקבוצות,בישול לסנצ''ס בליגה אחרי 1:0 של ריאל ועוד בבית שלהם,2 בישולים נגד ריאל בגביע ועדיין אוהדי ריאל יגידו מסי לא מנהיג ובורח מאחריות.
השב   •  40
אוהדת ריאל (:27/02/12, 17:16
הוא לוקח אחריות, אבל לא רק הוא ! תבינו אוהדי בארסה אתם רואים רק אותו בברצלונה שבעצם הוא לא עושה כלום ! רק מבקיע ומבקיע וזוכה בתארים, שאין בזה שום דבר רע, אבל זה אתם, מנהיג זה כמו צ''אבי אינייסטה,לא מסי !!
השב   •  42
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:58
שלרוב מסביבו רק ילדים
מסי מתבגר כדאי לקחת מונדיאל ולהשתיק את המבקרים למה מה שהוא עשה 3 שנים באירופה אחרים לא עושים בכל הקריירה (כולל רונלדו)
דברו איתי שיהיו לו 3 תארי אלופות ו3 נעלי זהב
השב   •  40
אוהדת ריאל (:27/02/12, 19:08
ילדים ? אם אתה קורא לצ''אבי ואינייסטה, שבזכותם מסי הגיע לאן שהגיע ילדים , אז מצטערת להגיד לך אוהד אמיתי אתה לא ! וזה כמו שאמרתי .. אוהדי בארסה ? אתם רואים רק את מסי, בגלל זה יש לכם כל כך הרבה מבקרים כי אתם לא יודעים להעריך את השאר בברצלונה, ובמיוחד את צ''אבי ואינייסטה שהם ראויים לכל השבחים ! ולא מסי .. אז אתה וכל אוהדי בארסה אל תתפלאו כשיש אוהדים נגדכם ולא מעט מבקרים !
השב   •  33
גיחי גיחי27/02/12, 20:31
צ''אבי ואינייסטה שחקנים מעולים שעושים את שלהם ומקבלים את הכבוד מאוהדי הקבוצה.
מסי שחקן שעושה כמעט את רוב הפעולות ותמיד זה שמבקיע כיום.הוא אפילו זה שלרוב מבשל כמעט כל שער.אם זה לא נקרא מנהיג וזה לא נקרא מנהיגות אז זה מראה כמה אוהדי ריאל בכוח רוצים למצוא כל פיפס כדי להגיד מסי לא ראוי לשבחים.אם שחקן שבכל מפגש נגד ריאל כובש ומבשל גם כשהקבוצה במינוס שער בבית של היריבה ושחקן שני שזה (רונלדו) כובש רק נגד מלאגה ובמשחק הכי קשה ועוד בבית עם שער יתרון וקהל שדוחף לא עושה כלום ואומרים עליו שהוא כן מנהיג וכן סוחב קבוצה אז האם זו לא צביעות שמוכיחה כמה שונאי מסי מחפשים אותו על כל דבר והעיקר שלאר יגידו שהוא הכי טוב?
מסי מבשל יותר מכולם וכובש יותר מכולם ומוכיח עצמו במשחקים גדולים(נזכיר שער ניצחון בסיום משחק בקיץ נגד ריאל ושוב אזכיר את הבישול שעצר מומנטום של ריאל במפגש בליגה אחרי יתרון 1:0 בבית שלהם) אז מה שחקן צריך עוד לעשות כדי להחשב מנהיג?
השב   •  20
אוהדת ריאל (:27/02/12, 20:54
קודם כל, אני לא שונאת את מסי, אני לא משונאי מסי, אני גם לא מבינה איך אפשר לשנוא אותו, הוא שחקן ענק שעוד לא ראו כמותו, עם זה אני מסכימה, אבל לעשות ממנו כבר מנהיג משהו שהוא כמעט ולא אנושי, כל הפירגונים שהם לא במקום כי אין על מה לפרגן, סתם כי אתם רואים רק את מסי, אם אתם מעריכים את צ''אבי ואינייסטה תשכיחו את מסי קצת, שימו אותו בצד ותתרכזו בביצועים של צ''אבי ואינייסטה, הם הסיבה למסי ! ואני אפתיע אותך ואני אגיד לך שרונאלדו הוא לא מנהיג ! ממש לא , לדעתי מי שמנהיג ואני מקווה שהרבה מאוד חושבים כמוני זה אך ורק קאסייס.. לא רונאלדו ולא אף אחד אחר בריאל, הוא פשוט שחקן, שוער, ובנאדם נדיר ! שהוא בידיוק מה שאמרתי על מסי, שפשוט לא ראו כמותו.. זו דעתי !
השב   •  21
ירקרק27/02/12, 21:02
אני בתור אוהד ברצלונה שהיה בשני משחקים בקאמפ נואו ראיתי את מה שלא רואים בטלויזיה שזה את מסי רוב המשחק הולך ונדיר שהוא יורד להגנה! אני לא יודע אם זה מה שפפ אמר לא לעשות או סתם אין לו כוח אבל הוא כנראה עושה את מה שמבקשים ממנו בצורה הטובה ביותר. אבל אל תגזימו כי ראיתי אנשים כותבים שהוא בורח האחריות וכאלה שזאת כבר הגזמה שלא נכונה
השב   •  11
רועי28/02/12, 04:26
היום בכדורגל כבר אין דבר כזה מנהיג!! הכל ממוסחר, הכל רק כסף.. פעם לסמל הייתה משמעות.. וזה לא כל כך מזמן.. איפה השחקנים כמו ראול, פויל, היירו, קאסיאס, דל פיירו, גיגס, סקולס ועוד רבים וטובים?? כל השחקנים ברשימה אפילו לא מתקרבים למסי ורונאלדו, אבל אני מעריך אותם פי 100!! אני אוהד ריאל, ואני שונא הרבה שחקנים בברצלונה בגלל השחצנות, היהירות וה"תמימות".. אבל יש שחקן אחד שאני מעריך שם וזה רק פויל!
השב   •  00
אוהדת ריאל (:28/02/12, 14:13
אני יכולה להגיד לך שאני מבינה והרבה, כי אני מסכימה עם מה שאתה אומר, והשחקנים שנמצאים ברשימה לך עדיין בשיא שלהם, אולי לא כולם, אבל אני לגמרי מסכימה איתך !
השב   •  20
אוהדת ריאל (:28/02/12, 14:13
אני יכולה להגיד לך שאני מבינה והרבה, כי אני מסכימה עם מה שאתה אומר, והשחקנים שנמצאים ברשימה לך עדיין בשיא שלהם, אולי לא כולם, אבל אני לגמרי מסכימה איתך !
השב   •  00
36
יוסי 4327/02/12, 15:03
שחקן של ראיו חוטף מרפק בפנים מראמוס בלי כוונה, באים אליו שני הליצנים האלה וצורחים עליו, גועל נפש של שחקנים אמרתי?!
השב   •  55
35
קובי27/02/12, 14:47
האם חוקי להבקיע שערים ביד?
השב   •  10
34
זידאן27/02/12, 13:46
מסי פשוט הוא שחקן ענק אבל איש קטן , למשל אתה לא תתצפה לביקאם , זידאן , רונאלדיניו . שיעשו תרגיל מלוכלך כזה ולא לדבר על צ''אבי אחד השחקנים בבארסה בשנים האחרונות הוא זה שאמר לבעוט , ממסי הנוכל אני מצפה לזה , אני לא מבין מה יפה בשער הזה הביצוע עצמו הוא יפה ונהדר אבל בקאם הבקיע יתר יפים בהרבה , מנצ''סטר -ריאל (4-3) עם שער שקרע את החיבורים .
האנגלים ידועים ב " פאיר פליי " שלהם ומי שיש לו אנגלית בסיסת אפשר לראות ב sky sport שרוב הפרשנים שם קוטליים אותו .
להבדיל מאבי מילר הליצאן , ושגי כהן המושחט .
אאהה ואגב " אני לא מחבב כ. רונאלדו אז תנוחו "
השב   •  2812
ביתריסט בנשמה27/02/12, 14:16
כל עוד השער לא נפסל זה אומר שהוא היה חוקי
השב   •  86
העורב27/02/12, 15:38
זה שאתה חושב שזה מגעיל, זכותך.. אבל זה כמו להגיד שכריסטיאנו עושה המון גולים בפנדלים ובגלל זה הוא שחקן פחות טוב- זה פשוט לא נכון.. רונאלדו שחקן מדהים בלי שום קשר לפנדלים האלה, אותו דבר הגול הזה, תאהב את זה או לא, אבל השער הזה לא חוקי כי "הוא לא נפסל". השער הזה חוקי כי הוא חוקי.. בחוקה של הכדורגל מותר לעשות כזה גול, וגם שחקני אתלטיקו יודעים את זה, ותאמין לי שבגול הזה הם מאשימים רק את עצמם..
השב   •  20
33
משה. ברבור27/02/12, 13:44
מציע. לכול. חובבי הכדורגל להנות מאלוף העולם. ליאו מסי. כיעוד לא יהיה שחקן כזה
השב   •  94
32
מרסלו27/02/12, 13:44
ומושחד שראיתי אי פעם. הם אשקרא "מאפיה", אין להם אלוהים. וכל משחק הוא שערורייה אחת גדולה. עלק הגול של מסי מדהים, הגול של מסי מגעיל ולא ספורטיבי. הגול של מסי זה גניבה אחת גדולה. אין מה לעשות. גם כשמסי כובש ביד אז זה מדהים, חברה זה מלוכלך וזה מגעיל. השופט מכריע את המשחק וגורם לאתליטקו להפסיד במקום לנצח, ואחרכך מדברים על ברסה הגדולה וברסה הטובה. מבחוץ נוצצת ומבפנים זבל של הזבל
השב   •  2511
יוסי 4327/02/12, 15:01
השב   •  34
31
אלירן27/02/12, 13:44
כבר פעם שניה שמסי חודר את ההגנה בעזרת היד(מלוכלך)ואירי זה אומרים שריאל מגעילה
השב   •  55
30
בן27/02/12, 13:17
השער של מסי היה נפסל, הייתה בעיטה חוזרת? איך מאשרים שער שהשוער לא מוכן והוא בכלל עסוק בלסדר את החומה זה נורמאלי?
אבל השופטים לטובת ברסה כמו תמיד זה לא חדש.. ופאברגס היה יכול לקבל כרטיס אדום. אבל בגלל שזו ברצלונה אז לא עושים שום כלום. בליגה האנגלית היא הייתה נאנסת מהשיפוטץ.. השיפוט בליגה האנגלית הוא יותר נוקשה וטוב. בליגה הספרדית השיפוט גרוע למדי..
השב   •  54
29
שם חסוי27/02/12, 13:13
מגיע לכם לריאל אליפות!!
קשה לי להגיד אבל ריאל תיקח אליפות אין מה לעשות גם אם ניאבק אני מאמין קצת בקבוצה שלי שתוכל לעשות במהפך אבל נראה בסוף לא רוצים לשים עין רעה ולריאל כל כבוד לכם על עונה בהחלט מגיע לכם ללא ספק!!
ובקשר לגול של רולנאדו פשוט מדהים ולמי שמתבכיין על מסי של אתמול פשוט דפוק ברמות יש שחקנים כאלו שעשו ולא מסי היחיד!!
וכל מי שקורא לבארסה שהיא נעזרת על ידי שופטים מפגר ברמות וזה לא נכון פשוט רמה שופטים בספרד נמוכה מאוד ואין מה לעשות הלוואי שהיו לנו שופטים כמו גרמנים או אנגלים או אפילו איטלקים שיעיפו את ספרדים אבל אין מה לעשות ספרד זה משהו אחר!!
בקשר להיסטוריה של ריאל זה עבר עכשיו מתמקדים בהווה גם אם היא ניצחה בזכות פרנקו לא אכפת לי משטויות האלו פעם זה היה תקופה נוראית לקטלונים ולבאסקים (הכוונה שאנשים היו חיים תחת שלטון פרנקו)
ברצלונה מציגה כדורגל יפה בזכות שחקן מדהים שיודע מה קבוצה גומרת לנצח וככה זה היא מנצחת.
אז ריאל כל כבוד לכם באמת מוריד לכם את הראש ותדעו בארסה לא מכונה יכולה להפסיד כמה גביעים..
יאללה בהצלחה לכולם!
השב   •  43
סער27/02/12, 15:22
נגד קפריסין אם אני לא טועה
השב   •  20
28
מדרידי27/02/12, 13:09
בסוף הוצאתם את מוריניו מלוכלך. במקום השחקן הכי מלוכלך "מסי"
השב   •  2112
27
בונקריניו שמוקריניו27/02/12, 13:04
יאללה טוסו יא חסרי מוח כל היום נכנסים לאתר ועושים אדומים לכל מי שלא מאמין בדעה שלהם זה מוכיח שהאוהדים שלנו יותר בוגרים והם לא שמים עליכם תנו לי מצידי אדום יא חסרי חיים
השב   •  1114
26
הרוני27/02/12, 12:34
איזו קבוצה יותר מגעילה? 1. ברצלונה של אתמול(שכובשת שערים מגעילים, כמו זה של מסי אתמול וחייבת עזרה של השופטים כדי לנצח) 2.בני סכנין בעידן לחמן(קבוצה ששוברת רגליים ומשחקת בלי אלוהים)
השב   •  2613
ראול מדריד27/02/12, 12:52
והסיבה היא שהיא קבוצה מגעילה שמתחזה לקבוצה מושלמת שמייצגת את כל הטוב בעולם. פשוט צביעות.
השב   •  1210
הרוני27/02/12, 13:11
מכעיס אותי שלא משנה מה ברצלונה יעשו, כולם יגידו שזה מושלם ויצדיקו את זה. שחקן שוכב על הדשא וברצלונה לא מרחיקים ושמים גול יגידו שזה בסדר, אבל כשזה קרה בנתניה, אז זה לא ספורטיבי. צ''אבי אלונסו מוציא כדור נייח מהר, זה לא בסדר, אבל כשמסי בועט מתי שהשוער מכוון את החומה, זה שער יפה
השב   •  82
מישהו27/02/12, 13:11
של ברצלונה לא משתווה לגועל שלכם, בונקריסטים פאוליסטים שמקבלים מתנות מהשופטים ומפסידים כל קלאסיקו
השב   •  78
הרוני27/02/12, 13:48
אבל אני אוהד ליברפול, על איזה קלאסיקו אתה מדבר?
השב   •  41
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:54
ועוד בפנדלים מקבוצה מליגה ג'' שעוד כמעט הפסדתם להם בדקה ה90
גם אחרי זה אתם מתעסקים בברצלונה
פתטיים
השב   •  53
הרוני27/02/12, 18:03
מתי פעם אחרונה שברצלונה ניצחה את ליברפול? לפני יותר מעשור. תהיה בשקט, טוב?
השב   •  21
מסי בא למסיבה27/02/12, 18:50
ואז מה תגיד?
ח מה לעשות שליברפול לא בליגת האלופות שברצלונה יכולים להיפגש איתם
איזה פתט כמו כל הליגה בלוף שלכם
השב   •  32
25
דידי המדרידאי27/02/12, 12:00
תתחילו להיתגייר ח יא אוהדי הצלחות
השב   •  2013
mikoli27/02/12, 12:13
מילה עשיתה לי תהיום
השב   •  46
24
ליאו27/02/12, 11:58
שער אדיר של מסי, אוהדי ריאל תפסיקו לבכות זה רק מראה על הפחד שלכם 10 נקודות הפרש עדיין לא מספיק??
השב   •  710
אלון27/02/12, 14:24
כי בארסה בטוח 100% תנצח אותם כרגיל,השאלה מה יעשו שאר הקבוצות מול ריאל,האם יתאבדו כמו שעושים נגד בארסה או יפתחו רגליים +הרחקות כמו נגד ריאל
השב   •  33
לך תישן על האף27/02/12, 16:47
השב   •  31
23
קטאלוני בנשמה27/02/12, 11:52
אם יש משהו שאני אוהב ובאמת צוחק על מה שהולך פה זה שאני רואה תתגובות האלה של "הגאונים" שמחליטים להצדיק את הקבוצה שלהם ומנתחים את המשחק.
"מה עם אותם פעמים שההוא נגע ביד","היה שער חוקי שנפסל","לא הניפו דגל לנבדל","היה אמור להיות פנדל".
תפסיקו כבר עם זה
השופטים לא לטובת ריאל ולא לטובת בארסה
כנראה שהשיפוט שבספרד הוא לא הכי מקצועי וקורות שם טעויות רבות
אם הייתה בעיה שעד כדי כך הייתה מפריעה תאמינו לי שפיפא היו מטפלים בזה בחומרה
אז לכל ה"פרשנים" תפסיקו לנתח את המשחק ותהנו ממנו פשוט
שאפו לריאל על האליפות מגיע להם השנה לזכות
בארסה אוהב אתכם בדם
השב   •  51
22
blues27/02/12, 11:05
בטח לקנות גם את דוד לאויז את טורס גם את אשלי קול ואת איבנוביץ ואת מאטה ואת לוקאקו ואת סטארידז'' ולהחליף שם לצ''לסי. כמובן ידידי.
השב   •  11
21
ברשלונה27/02/12, 11:05
תפסיקו עם זה שהשופטים עם בארסה, כי השופטים לא אלה שהכניסו את השער השני של בארסה מול אתליטקו ושאר השערים בנבחרת תודו כבר שמסי הוא השחקן הכי טוב בעולם ובארסה היא הקבוצה הכי מוכשרת בעולם לפחות היא משחקת כדורגל
השב   •  2424
20
אחד שמבין27/02/12, 11:02
איך יש לכם ומץ לדבר על השיפוט בכלל לא ראיתם תמשחק שלכםשראמוס הברברי הזה היה חייב להיות מורחק וגם היה פנדל אז תשבו בצד קחו תאליפות אנחנו נזכה גם בגביע וגם באלופות ואתם כרגיל תישארו עם תואר אחד
השב   •  69
mikoli27/02/12, 12:18
מה אים פבריגס אז שב בשקט
השב   •  51
19
א. ו. לונדון27/02/12, 10:55
אני לא אוהד בארסה אבל זו הקבוצה היחידה בעולם בסדר גודל כזה ששייכת לאוהדים שלה.
ריאל חיה מהבנקים. אין לה באמת אוהדים בספרד כי כולם שונאים את הקבוצה הזו, בגלל ההיסטוריה הפאשיסטית שלה ובגלל ההווה הכוחני בו רק הכסף, שלא שייך לה, קובע את התוצאות במגרש. גועל נפש של מועדון!
השב   •  1217
SR427/02/12, 11:47
כאחד ספרדי שהגיע מספרד אני רוצה להגיד לך שדווקא לריאל בכל ספרד יש את רוב האוהדים ואילו האוהדים של ברצלונה רובם תיירים/ מקטלוניה!
אז עדיף שתשתוק אם אתה לא מבין !
השב   •  133
קייאחון הדבר הבא27/02/12, 12:16
מה אתה עושה תואר במימון או מדבר על כדורגל?.
"חיה מהבנקים".


ותמיד שונאים קב'' שמצליחה (ראה מכבי ת"א -כדורסל בארץ)

בקיצור תתקדם. אני לא אוהד של ארסנל אבל יכול להגיד שזה אחלה מועדון! ואן פרסי המלך (ממש מעניין אותי שבשנות ה-60, אולי שיחק בארסנל מישהו שהיה פאשיסט שצרב דיסקים של אלוויס או לא יודע מה חירטטת שם)
השב   •  32
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:51
מה אתה חופר
האוהדים של ריאל באים ממדריד ובגלל שזו העיר הכי גדולה אז כביכול יש לה הכי הרבה אוהדים
לא נראה לי בכלל שיצאת ממדריד בחיים שלך
האוהדים של ברצלונה באים מכל ספרד ומכל העולם ולא רק מקטלוניה
אבל לא חסר לריאל אוהדים זה בטוח
השב   •  31
רועי28/02/12, 04:52
קודם כל קצת שיעור היסטוריה - לא רק העבר של ריאל פאשיסטי (פראנקו), אלא גם של ברצלונה הטהורה.. שאם היית יודע קצת, אז האולטראס של ברצלונה (שהורחק לפני כמה שנים מהמשחקים של ברצלונה לכל החיים) מורכב מגלוחי ראש ופאשיסטים (ראה ערך "בוישוס נויס"), שאפילו זרקו ראש של חזיר לעבר לואיס פיגו.. עכשיו בנוגע לאוהדים.. זה ידוע שלברצלונה ולריאל באים אוהדים מכל העולם למשחקים.. ודווקא לריאל יש את ה"אולטראס סור" שעוד איכשהו מעודד.. אם היית הולך פעם למשחק של ברצלונה היית יכול לשמוע את הדיבורים מהצד השני של האיצטדיון (חוץ מהגולים שבהם הם מועילים לקום מהכיסא.). בקיצור זה פח וזה פחח. אל תנסה למצוא משהו יפה ותמים, כי אין!
השב   •  20
18
דה יונג27/02/12, 10:54
הבעיטה החופשית הכי מושחתת שראיתי בחיי. שופט מסמן למסי בקטנה לבעוט בלי שהוא שורק? לדעתי השופט הזה יכנס לכלא.
השב   •  3511
קייאחון הדבר הבא27/02/12, 11:13
לפי החוקה - השופט לא חייב לסמן שריקה לפני חופשית (אחרת בכל פאול לא משנה באיזה מיקום במגרש יצטרכו לחכות לסימון של השופט)

היו צריכים לעמוד על הכדור או להפריע.ברסה שמו כבר כמה פעמים את הגול המציק הזה

עוד פעם: מצב 1 - השופט שורק ומסמן שיחכו (בע"פ או עם סימון)

מצב 2: כמו הגול אתמול, בחאווה חח.

ובאמת מוזר מה שהיה כאן. הקטע שאין מה לעשות נגד זה (היו צריכים לעמוד על הכדור או להפריע)
השב   •  90
אוהד27/02/12, 15:51
ואפילו גיגס בליגת אלופות.
אגב,הנרי גם ניסה משהו ערמומי בבעיטת עונשיו מ-11 מ'' בשיתוף עם פירס שלא הצליח.
אז רק כשבארסה כובשים ככה(ואני גם לא אוהב שער כזה) פתאום עושים רעש.
השב   •  11
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:47
פלקאו היה מוכן וכמעט הגיע לכדור עם הראש
שחקן בחומה היה מוכן והספיק אפילו לקפוץ
חצי דקה לפני פויול רץ לרחבה אבל צ''אבי לא מסר כי רץ אחריו שחקן הגנה וסגר אותו בזמן
תלמדו קצת את החוקה יעזור לכם בעיטה חופשית לא צריכה לחכות לאישור של השופט
השב   •  31
הרוני27/02/12, 18:04
מה שהנרי ניסה לעשות בפנדל, זה לחקות את יוהאן קרוייף. לא בדיוק עבד.
השב   •  00
יניב28/02/12, 06:52
השב   •  00
17
לירן חולצה אפורה27/02/12, 10:39
ותוסיפו את ג''ון טרי להגנה בכלל מושלם הצעירים של ריאל ושחקנים מנוסים ונלחמים כמו דרגובה למפארד וטרי שחקנים יציבים מאוד יביאו את ריאל להישגים לפחות לשנתיים הבאות
השב   •  18
רון27/02/12, 23:26
רק תביאו את ערן לוי והאליפות שלנו לעוד 15 שנה נכון?
השב   •  10
16
ברשלונה27/02/12, 10:36
השב   •  53
HALA MADRID!27/02/12, 17:41
סביר להניח שזה כי לא אבדנו נקודות נגד סוסיאדד,ולנסיה,סביליה,ויאריאל,חטאפה,אוססונה ובילבאו
השב   •   51
15
מבין27/02/12, 10:36
הדבר הראשון : ריאל מדריד אלופה . הדבר השני : ביתר יורדת ליגה .
השב   •  71
14
מבין27/02/12, 10:35
הדבר הראשון : ריאל מדריד אלופה .
השב   •  42
13
ראול מדריד27/02/12, 10:21
לא צריך לראות תמשחק בשביל לדעת את זה.

אוהדי ברסה תבינו, השופטים השנה קצת פחות לטובתכם, אבל הם עדיין לטובתכם. צבועים.
השב   •  3613
יוסי 4327/02/12, 10:49
השב   •  86
שמעון27/02/12, 11:45
ריאל קיבלו פי 4 פנדלים מברצלונה,ובכל משחק לא שורקים נגדם פנדלים ברורים ומרחיקים שחקנים ליריבה ולהם לא והשופטים בעד ברצלונה?
תגיד ,אתה ממש כזה מטומטם או רק עושה את עצמך?
השב   •  99
ראול מדריד27/02/12, 12:50
אתה ממש אידיוט.
השיפוט באופן ברור לטובת ברצלונה.
וכרגיל, מסי מפגין את הצביעות המסריחה של הקבוצה האנטי כדורגל הזאת.
השב   •  99
בונקריניו שמוקריניו27/02/12, 13:05
אתם מקבלים אליפות במתנה פשוט תשתוק
השב   •  76
בארסה ברבאק27/02/12, 13:08
בשביל להבין שאתה בן 10
השב   •  34
ראול מדריד27/02/12, 14:51
בשביל לדעת שהם ילדים קטנים שלא מבינים בכדורגל. אתם פשוט לא יכולים לסבול את זה שאתם פחות טובים והשופטים שלטובתכם לא מספיקים בשביל אליפות.
השב   •  44
יוסי 4327/02/12, 14:59
ועוד נתן לו צהוב, על מה?
כרגיל תמשיכו להתבכיין
השב   •  22
אוהדת ריאל (:27/02/12, 15:35
כשאנחנו מנצחים אוהדי ברצלונה אומרים וצועקים "שופטים שופטים!" כשהם מנצחים פה ושם יש אוהדי ריאל שצועקים אותו דבר, אולי מספיק ! אוהדי ריאל במיוחד אתם, האליפות בדרך אלינו אז די !
השב   •  41
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:45
.
השב   •  51
אוהדת ריאל (:27/02/12, 21:58
השב   •  11
12
קייאחון הדבר הבא27/02/12, 10:21
קריית שמונה - אדום || ריאל מדריד - כחול :)
השב   •  3235
11
ראול מדריד27/02/12, 10:18
כמו שבכל פעם שעבירה ברורה של שחקני ברצלונה לא נשרקת והשחקן היריב על הרצפה ברסה ממשיכה לשחק, אז מסי עושה דברים לא חוקיים ולא ספורטייבים, כמבוקש משחקן ברצלונה, הקבוצה הצבועה בעולם.

תתרגלו, כולם שונאים אותכם כבר, זה לא באמת כדורגל מה שאתם משחקים, ואתם כבר לא הכי טובים. ביי ביי.
השב   •  3416
הרוני27/02/12, 10:34
שער הניצחון של ברצלונה היה אחד המגעילים שראיתי. מה שמעצבן זה שבגלל הסגידה לקבוצה הזאת, אז כולם אומרים שהיו צריכים לעמוד על הכדור ולהסתכן בצהוב, אבל אם זה היה קורה בארץ, היו אומרים שזה לא ספורטיבי וגועל נפש. ברצלונה משחקת מגעיל, תבינו את זה, נמאס מהפסטיבל הזה שעושים.
השב   •  245
ארגנטינאית 3> אוהדת בארסה27/02/12, 15:17
אין שום חוק שאוסר על זה!
השב   •  33
העורב27/02/12, 15:34
מגעיל או יפה זה כבר עניין של דעה, אבל להגיד שהגול לא חוקי או "על סוף הלא חוקי" (אומרים- סף הלא חוקי..), זה פשוט אדיוטי.. זה כמו להגיד שגול מקרן זה על סף הלא חוקי, היינו, לא קשור לכלום.. גול כמו שמסי עשה, חוקי כבר די הרבה שנים, וקבוצות מודעות לתרגיל הזה הרבה שנים, ואם תאהב את זה או לא, לקבוצה מותר להתחיל מהלך של בעיטה חופשית מתי שהיא רוצה, אלא אם השופט אומר לשחקן לחכות לשריקה.. לאתלטיקו לא הגיע להפסיד אתמול, אבל הגול של מסי מאוד חוקי, ויש כאלה שיגידו חכם.. להגיד שהוא לא חוקי- עובדתית זה לא נכון..
השב   •  20
ראול מדריד27/02/12, 15:41
השב   •  21
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:42
וכך גם אחד מהחומה שניסה לקפוץ ולהפריע
הבעיה שהשוער צעיר וחסר ניסיון וגם ראה שמסי הולך לבעוט אבל בגלל הדיוק הוא לא הצליח להגיע ובספק אם היה מגיע עוד 10 פעמים לבעיטה הזו
ועוד לפני פויול רץ לרחבה ומישהו שם סגר אותו אז צ''אבי לא מסר לו
זה שהשדרים מדברים שטויות זה לא משנה תנסו לראות את המשחק ולהבין קצת את החוקה
השב   •  21
הרוני27/02/12, 18:07
השוער היה על הקורה, כיוון את החומה. מה קשור שפלקאו היה מוכן? אם בארסה סופגת גול מנבדל זה בסדר, כי החלוץ היה מוכן??
השב   •  11
מסי בא למסיבה27/02/12, 18:22
5 דקות אין סיבה שהשוער לא יהיה מוכן
הבעיה שגם הוא היה מוכן הכדור היה כל כך מדוייק ועלה כל כך גבוה והפתיע את השוער שלא האמין שזה יכול להיכנס
חוץ מזה תלמד את החוקה
מה קשור לגול מנבדל?
אל תנסה להתחכם הגול היה חוקי גם אם הם היו מוכנים וגם אם לא
השב   •  21
10
זידאן27/02/12, 10:09
השב   •  183
בונקריניו שמוקריניו27/02/12, 13:06
בלי ספק הוא השחקן הכי טוב בריאל
השב   •  49
9
קייאחון הדבר הבא27/02/12, 09:41
פשוט ביזיון מה שוולנסיה עשו, עם הבית זונות בהגנה והקלות שהגיעו מולם למצבים

אז אתלטיקו אתמול נלחמו, קיבלו כמה צהובים, השקיעו.תשוו מצבי כיבוש זה שווה ואיפשהו לאור המחצית השנייה ברסה גנבה ניצחון (מחזור מוזר ש-2 הגדולות "גונבות" ניצחון)

אתלטיקו מדריד זו אכזבת העונה מבחינתי. פלקאו אחרי טרפל עם פורטו, דייגו, וסגל טוב במקום ה-9 שלריאל יש פי 2 נק'' (חח בדיוק).גם שאגוארו היה לא זרם.כמו מכבי ת"א כדורגל הם נהיו (דופקים את העונה ברבע הראשון ואחרי לא נשאר כלום)

ומילה טובה על השיפוט ה"אנטי ספרדי" אתמול שלא שרקו על כל נגיעה או חירטוט (גם התעלמו מכמה נגיעות יד של ברסה ברחבה וכמה פגיעות בלי כדור שאפשר היה להוציא עליהן אדום מונפץ או פנדל ולהרוס את המשחק)..

אחד המשחקים הטובים ביותר שראיתי העונה, קרב מטורף, ומספיק לראות את פויול בסוף מתנשף על הדשא בשריקה.
השב   •  159
אין27/02/12, 09:47
ריאל שלך כל משחק מתמודדת מול בזיונות שבאים לביכנע מראש. אנגד,בארסה באות קבוצות עם אמונה
השב   •  56
קייאחון הדבר הבא27/02/12, 10:00
לא אמרתי שוולנסיה וויתרו או פתחו רגליים.הם פשוט איבדו עשתונות ואתה מצפה מקב'' במקום השלישי לא לקבל 10:1 בטעות (בנס זה לא נגמר בתוצאה כזו)

גם די עם הקלישאה הדפוקה הזו. כל הקב'' באות באותה רמת מוכנות ריאל/ברסה
השב   •  31
אדום בדם27/02/12, 12:51
אתליקו שיקחו בבית ולנסיה שיחק בקאפמ וברסה של השנה בחוץ קבוצה גרועה עובדה שבסיבוב הראשון נגד ולנסיה במסטיאה ולנסיה הציאה תיקו 2-2 מברסה ואתליקו אכלו 5 בקאמפ נואו
השב   •  30
מסי בא למסיבה27/02/12, 17:39
גם היא תהיה קרובה לקבל 10:1
השב   •  41
שחר28/02/12, 12:43
כי אתם מפגרים ולא אובייקטיבים לכדורגל, גנבו ניצחון?? שיחקו מעולה שלטו במשחק כל ה90 דק.. ריאל היא וינרית זה כן, אבל לפחות 5 משחקים שיחקתם גרוע השנה ולא הפסדתם. ברצלונה בכל משחק עדיפה על היריבה שלה, גם שהיא מפסידה 2-1
השב   •  00
8
יוסי 4327/02/12, 09:17
ועוד קבוצה שסוף סוף תיקח אליפות!
זה מה רק מה שווה ריאל מדריד!
ומה קרה קשה לשמוע שמאמן אחר משבח את מסי?
כרגיל שחצנות של אוהדי רעל מדריד
השב   •  2517
7
יוני27/02/12, 09:16
אני רואה שגזים מי מפעלי חיפה רק אזיקו לך.צא מהסרט שאתה חי בוא ומהר .ועוד סיבה למה השיפוט הם ריאל אדום מי שום מקום.
השב   •  12
moshe27/02/12, 10:49
תלמד קצת את השפה שלך יא דביל !
השב   •  40
6
מוחמד27/02/12, 09:11
״עם״ עם עין ולא אלף יא חמור
השב   •  32
אורננדו!27/02/12, 09:32
אתה אחלה מורה לעברית :)
השב   •  81
בסבס27/02/12, 14:32
זה גניבות מערבית ,אנגלית,ושאר שפות העולם.
השב   •  14
ארגנטינאית 3> אוהדת בארסה27/02/12, 15:14
השב   •  51
5
אורננדו!27/02/12, 08:57
מאמן אתלטיקו בא להתראיין, אמר שמסי גאון והלך? זהו! די כבר אם הצביעות הזאת אלוהים! בא לי להקיא ממכם.
השב   •  5615
שמשון27/02/12, 10:05
השב   •  1112
צאבי27/02/12, 11:24
בא להתראיין אומר מסי גאון והולך, ח איזה מצחיק זה נשמע
השב   •  94
4
חיים27/02/12, 08:52
פפ שבוא ואיבד את התקווה אבל לדבר כך? לא כבר לא משחק פסיכולוגי פפ כך אתה גורם לשחקנים שלך לאבד את העניין עוד יותר. וטוב שכך
השב   •  167
3
dodo27/02/12, 08:51
ריאל תותחים כל הכבוד ובעסלונה באמת תסתמו את הפה המסריח שכם השופט אמר שחקן מאתליטקו היה בנבדל ומנע שער בטוח וחוקי ותוסיפו פעמיים נגיעות יד ברחבה. מנצחים עם עזרה של שופטים ועוד מדברים על ריאל?
השב   •  5322
שי27/02/12, 09:31
ולהמשך אל תשכח שאנחנו אלופים שלוש שנים ברצף ואתם לא יכולים לנצח אותנו בקלאסיקו אפילו בעונה יותר טובה שלכם ח מעפנים
השב   •  911
ראול מדריד27/02/12, 10:19
10 מעלות פחות
השב   •  104
2
רוני27/02/12, 08:05
לא ניראה לי אם ברסה תמשיך כך לאן היא תגיע וריאל ניראת בהרבה יותר טוב
השב   •  154
1
קטלוני27/02/12, 07:57
אחרי שוויתרת על האליפות מול אוסאסונה אתה עוד יש לך אומץ לדבר על האליפות
השב   •  857
ארגנטינאית 3> אוהדת בארסה27/02/12, 15:12
לך, לך יאוהד הצלחות כבר שכחת מה הוא עשה ב4 שנים האלה?!
אין לך זכות לומר עליו משהו רע!
לא צריכים אוהדים כמוך!
השב   •  211
יעקב המלך27/02/12, 20:02
יא ילד מפגר מטומטם אחד אחרי משהוא עשה לכם 4 שנים אתה מאז לדבר בכלל אתה ילד מגעיל ובגלל כך חושבים שברצלונה אוהדי הצלחות אז יאלה פיפי ולישון
השב   •  12
אסור לפספס
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
נגןמקסיקו: ראמוס מגשים חלום לאוהד צעיר
מקסיקו: ראמוס כבר מגשים חלום לאוהד צעיר
נגןג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
ג'ובאני רוסו מסיים עצבני אחרי הפסד בפאדל
/* LAST / NEXT ROUNDs */