יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:16

גוטמן: בן דיין בכושר, אחרת לא הייתי מזמין אותו

רגע לפני המשחק מול אוקראינה, דיבר מאמן הנבחרת על כל הנושאים הבוערים: "הזמנתי שחקנים לפי ראות עיני. מצפה לשירים חדשים מאוהדי הנבחרת"

|
אלי גוטמן. מוכן למשחק הקרוב (משה חרמון)
אלי גוטמן. מוכן למשחק הקרוב (משה חרמון)

ביום רביעי הקרוב תפגוש נבחרת ישראל למפגש הכנה את נבחרת אוקראינה, למשחק הראשון של אלי גוטמן כמאמן הכחולים-לבנים. אחרי שפירסם את הסגל למשחק, התפנה גוטמן לענות על שאלות אוהדים בדף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל.

תחילה, נשאל גוטמן, על הזימון של דדי בן דיין לנבחרת: "עקבתי אחרי דדי בצורה מדוקדקת. הוא השלים ארבעה משחקים מלאים בהרכב של קבוצה חזקה, ולטעמי הוא כן בכושר, אחרת לא הייתי מזמן אותו. זימנתי את השחקנים שלפי ראות עיני הכי מתאימים כרגע להימנות על הסגל. בכל מקרה, אנחנו עוקבים אחרי כולם, ולכל שחקן שיוכיח זאת, ישנה אפשרות להגיע לסגל הנבחרת".

המאמן התייחס למוקדמות מונדיאל 2014: "חייבים לשחק בחכמה. כמובן שמשחק מול לוקסמבורג הוא לא כמו משחק מול פורטוגל. אני יכול להבטיח שתהיה לנו נבחרת שתשחק עבור הסמל ועבור האוהדים. שתיתן כבוד למדים ולאנשים שהיא מייצגת. והדגש שלי הוא על המילה קבוצה. נבחרת שתשדר גאווה, תהיה מחויבת כלפי הקהל שיגיע לעודד אותה. ברגע שנשדר אהבה והנאה, אני בטוח שנקבל בחזרה מהקהל. אני מצפה לשמוע שירים חדשים כבר ביום רביעי. אנחנו זקוקים לעידוד ולתמיכה לאורך כל 90 הדקות".

בן דין ודרוגבה (רויטרס)
בן דין ודרוגבה. המאמן מרוצה מהמגן (רויטרס)
 

"בחלק הקדמי יש לנו כמות גדולה של שחקנים נפלאים", ענה גוטמן לכל האוהדים שהתעניינו באי זימונם של אחמד סבע ועדן בן בסט, "שניהם חלוצים נפלאים, בעלי יכולות טובות. כמו גם שחקנים נוספים אחרים שנמצאים תחת מעקב. הסגל הנוכחי מורכב מהשחקנים שכרגע בכושר הטוב ביותר לפי ראות עיני, מה שלא אומר שלא יהיה לאחרים מקום בסגל הנבחרת בעתיד".

האם הנבחרת מסוגלת לנצח גם נבחרות גדולות כמו רוסיה ופורטוגל, נשאל גוטמן וענה: "הפערים בכדורגל של היום הצטמצמו. ה"קטנות" כבר לא קטנות ואת הגדולות ניתן לנצח. נעשה הכל כדי שביום נתון נצליח לנצח את פורטוגל ורוסיה. שתי הנבחרות הן נבחרות חזקות עם שחקנים ברמה גבוהה מאוד. לפורטוגל יש יתרון קל מאחר שיש לה שחקנים כמו נאני ורונאלדו".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג את השוויו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו עם נאני וז'ואו מוטיניו. לפורטוגל יתרון קל (רויטרס)
 

האם תעלה למונדיאל? שאל אחד האוהדים, "לבד אני בקושי יכול לעלות במדרגות", ענה גוטמן, "אני מאמין שכולנו ביחד נעלה". 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */