יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:32

דבירי ניצח את מירוץ האופניים אילת הבינלאומי

גם תקר בגלגל בקילומטרים האחרונים לא מנע מדבירי את המקום הראשון. אנטון מיכאלוב סיים שני, האיטלקייה ולנטינה סקאנדולרה ראשונה בין הנשים

|
דור דבירי בראש הפודיום
דור דבירי בראש הפודיום

הישג מצוין לרוכב האופניים הישראלי דור דבירי שניצח במירוץ האופניים הבינלאומי שנערך באילת. אנטון מיכאלוב דורג שני והצרפתי רומאריק דלפין מנבחרת מחוז לוריין דורג שלישי, לאחר שניצח בקטע האחרון של הטור בו סיים דבירי שני.

דבירי הרוכב בקבוצת (VCI) סבל בקילומטרים האחרונים מתקר בגלגל, מה שסייע לצרפתי דלפין לפתוח פער של 35 שניות בסיום. למרות שסיים שני, בסיכום הכללי דבירי דורג ראשון.

הקבוצה הראשונה שלקחת יוזמה היום (ראשון) הייתה TACC1, שלא היה לה מה להפסיד כיוון שלא היה לה רוכב המדורג בחמישייה הראשונה לאחר שני הקטעים שנערכו אתמול. בקטע המסיים היום בכביש הערבה ובכביש 12, רכבו הרוכבים לאורך 150 ק"מ. בבריחה הראשונה של היום בכביש הערבה היו 4 נציגים של TACC, שפתחו פער של דקה ו-45 שניות על הדבוקה.

לקראת סיום העלייה הדבוקה צמצמה את הפער, רוכבים החלו לנשור מהבריחה ותמונת המירוץ החלה להשתנות. לפסגה הגיע ראשון שקד פרנק מקבוצת, CCCשזכה בתואר מלך הגבעה.

בגבעות של כביש 12 התפתחה בריחה של חמישה רוכבים שכללה את דבירי, אנטון מיכאלוב (TACC) ורוכבים נוספים. בשלב מסוים גישר אליהם דלפין הצרפתי, ועל אף שיתוף פעולה של CCC שניסתה להגן על לובש החולצה הצהובה, עידן שפירא וקבוצת Israel Go Pro עם שני רוכבים חזקים המתמודדים על ראשות הדירוג (יואב בר ואילן קולטון), השלושה רק הלכו והגדילו את הפער.

בעלייה לכיוון הר חזקיה נשר מיכאלוב מהבריחה, אך המשיך להילחם על כל שנייה בדירוג הכללי. כמה ק"מ לסיום דבירי סבל מתקר בגלגל ודלפין זכה בניצחון בקטע סמוך מבלי שהיה צריך להילחם עליו בספרינט סיום.

אופניים (ONE)
מירוץ האופניים באילת
 

בין הנשים ניצחה האיטלקיה ולנטינה סקאנדולרה מקבוצת מיקאלה פניני רוקס. סקנדולארה דורגה במקום ה-16 הכללי ועקפה רבים מרוכבי העילית הישראלים. רוכב הנוער הראשון היה גיא שגיב מקבוצת CCC, ורוכב המסטרס הראשון היה ניצן הנדלר מקבוצת TACC. שגיב והנדלר סיימו שניהם בעשירייה הראשונה בדירוג הכללי.

אתמול במרוץ נגד השעון בעלייה להר ניצח עידן שפירא מקבוצת CCC1. שפירא עבר 8.2 ק"מ בעלייה תלולה בזמן של 23:43:6 דקות. שפירא סיים שני גם את הקריטריון שנערך אחר הצהרים, עשירית השנייה אחרי אופק חסון מקבוצת טימישגב TNT שסיים ראשון.

כ-500 רוכבים לקחו חלק בטור אילת הבינלאומי השלישי כאשר לצד הפעילות התחרותית באופני כביש, התקיימו גם סינגלים בהרי אילת, סיורים מודרכים ופעילויות ספורט לכל המשפחה בטיילת הצפונית.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */