יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:01

סקאוט של ליל התרשם מביטון: אני יכול להתקדם

נציג ליל עקב אחר קשר אשדוד, שדיווחים בצרפת קושרים אותו גם למארסיי, ב-1:1 מול הפ' פ"ת: "אליפות לא הייתה המטרה". הסקאוט התרשם גם ממרציאנו

|
ניר ביטון חוגג ב-י
ניר ביטון חוגג ב-י"א. "הייתי טוב בהתקפה" (שי לוי)

מועדון ספורט אשדוד ניצחה רק פעם אחת בלבד בשבעת משחקי הליגה האחרונים וזה מאזן דל מאוד עבור קבוצה שרוצה להשיג בסיום העונה כרטיס לליגה האירופית. אמש (שבת) סיימה הקבוצה ב-1:1 מול הפועל פתח תקווה והפכה למלכת התיקו של ליגת העל עם 10 משחקים שהסתיימו ללא הכרעה.

מאז שערך מבחנים במנצ'סטר סיטי, מעורר הקשר ניר ביטון עניין רב ברחבי אירופה ולמשחק מול פ"ת הגיע סקאוט של ליל על מנת לעקוב אחריו. הנציג של האלופה הצרפתית, שמדורגת העונה במקום השלישי בליגה המקומית, התרשם לטובה מביצועיו של הקשר וימשיך לעקוב אחריו גם בתקופה הקרובה. בנוסף, עפ"י דיווחים בתקשורת הצרפתית, קבוצת הפאר הצרפתית, מארסיי, מגלה התעניינות בביטון.

ביטון שכבש שער נפלא כשהקשית מעל אג'ידה אמר: "הגעתי למצב שהייתי בפינה, ראיתי את השוער בחוץ ולא היו לי אופציות, אני שמח שזה הצליח. הייתי טוב מבחינה התקפית, אבל גולים זה לא הכול ומאז שחזרתי ממנצ'סטר יש לי יותר ביטחון ואמונה בעצמי כי אני יכול להתקדם".

בהתייחס לכך שהפך להיות המנהיג של הקבוצה אמר ביטון: "יש לנו ארבעה שחקנים מנוסים כמו פטי, רביבו, טובול ושריקי שהם המנהיגים של הקבוצה אבל אני מנסה לעשות כל מה שאני יכול ומאמין שנצא מהתקופה הזאת ונחזור לעצמנו".

הקשר התייחס למטרות של הקבוצה להמשך הדרך ואמר: "גם כשהיינו במרחק קטן מקריית שמונה המטרה לא הייתה אליפות. אנחנו במקום השלישי ועושים עונה מדהימה שהיא מעבר לכל הציפיות של כולם, נשתדל להביא עוד כוחות כדי להיות באירופה בעונה הבאה".

צפו ב-1:1 של הפועל פ"ת באשדוד

"יש פה הרבה שחקנים צעירים שיש להם עליות וירידות ומנסים לתת הכול בכל משחק. הקהל צריך להבין שאנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה ומול פ"ת היו שישה שחקני נוער בסגל וזאת המדיניות של המועדון - עם זה אנחנו מנסים להצליח כמה שאפשר", סיכם ביטון.

הסקאוט של האלופה הצרפתית התרשם לטובה גם מביצועיו של השוער אופיר מרציאנו, שהיה אחד הגורמים לכך שאשדוד לא ירדה מנוצחת בסיום. גם שמו של השוער הצעיר נרשם בפנקסו של הצרפתי והוא יעביר את רישומיו למאמן הקבוצה רודי גרסיה.

לנדאו: חושבים על הקרב מול ראשל"צ

הבלם יאיא פטי, המגן אדיר טובול והחלוץ רוג'רס קולה שהחמיצו את המשחק בגלל כרטיסים צהובים יחזרו לסגל לקראת המשחק הקרוב מול הפועל באר שבע. הקשר תמיר כחלון שסובל ממתיחה ברצועות הברך צפוי לחזור השבוע לאימונים מלאים, אך עדיין בספק למשחק הקרוב. 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */