יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:31

תומאס כבר לא נחשב בוסמן, עמית גל: יש לנו בעיה

אחרי העפלת גלבוע לפיינל פור הבלקנית עם ה-73:91 על טימישוארה, מתעסקים בבירוקרטיה. טורנס שחתם במכבי ועבר אירוע לב הוצע. צפו בתקציר

|
כריס תומאס. יוכל עוד לשחק בבלקנית? (יניב גונן)
כריס תומאס. יוכל עוד לשחק בבלקנית? (יניב גונן)

גלבוע/גליל הבטיחה אמש (חמישי) רשמית את המקום הראשון בבית א' של הליגה הבלקנית עם ה-73:91 בגן נר על אלבה טמישוארה מרומניה ובעקבות כך גם את השתתפותה בפיינל פור של המפעל האירופי.

הקבוצה של ליאור ליובין לא הייתה במיטבה אך בכל זאת הצליחה לרשום ניצחון משכנע נוסף וזאת בעיקר בשל תצוגה התקפית נהדרת של דגן יבזורי שהפציץ שבע שלשות בדרך ל-29 נקודות אישיות ב-26 דקות בלבד, ושל עידו קוז'יקרו, ששלט מתחת לסלים עם 15 נקודות ו-8 ריבאונדים.

למרות הניצחון וההעפלה המכובדת לפיינל פור שאם לא יהיו הפתעות מיוחדות צפוי להיערך באולמה הביתי של גלבוע/גליל לא הכל ורוד בקבוצה והסיבה לכך היא בעיה טכנית בדרכון הפולני של הרכז המוביל, כריס תומאס שלא התלבש למשחק מול הרומנים וייתכן שלא יוכל לשחק בבלקנית עד תום העונה בשל כך.

כזכור, תומאס הגיע לקבוצה לאחר פתיחת העונה ואחת הסיבות שבמועדון החליטו להחתימו הייתה בשל העובדה שהוא מחזיק גם בדרכון אמריקאי וגם בפולני, אשר מאפשר לו לשחק על תקן בוסמן בליגה הבלקנית, אלא שהתוקף של הדרכון הפולני פג לפני כחודש וכעת מנסה השחקן באמצעות סוכנו להסדיר את הבעיה הבירוקרטית.

צפו בגלבוע/גליל מנצחת בבלקנית

בינתיים, במועדון כבר מתכוננים לרע מכל ומחפשים בוסמן אחר שיוכל לחזק את הקבוצה בפיינל פור אם תומאס לא יצליח להסדיר את הבעיה בדרכון. המנהל המקצועי של הקבוצה, עמית גל, סיפר על הבעיה שמטרידה את ראשי הקבוצה: "כשהבאנו את תומאס הוא היה אמור להיות בוסמן בבלקנית אבל אם לא יש לנו בעיה. הרי החתמנו אותו בגלל כפל התפקידים שלו, הן כזר בליגה והן כבוסמן בבלקנית וזה היה תנאי להבאתו. אני והיו"ר ירון אוחיון מטפלים בזה. אחת הסיבות שהבאנו אותו היא על מנת לזכות בפיינל פור של הבלקנית וכנראה נארח את הפיינל פור, לכן חשוב מאוד לנו שהוא ישחק".

ליובין, ברק פלג וגל. &qout; (יניב גונן)
ליובין, ברק פלג וגל. "החתמנו אותו בגלל כפל התפקידים" (יניב גונן)
 

טורנס הוצע אך לא יגיע
ל-ONE נודע כי מספר שחקנים הוצעו לאחרונה לקבוצה מהגלבוע כשאחד מהם הוא הקומבו-גארד האמריקני, מיכאיל טורנס (1.96 מטר, בן 23), שחתם לפני שנתיים במכבי ת"א אך עבר אירוע לב פתאומי שכמעט עלה לו בחייו והעמיד בסימן שאלה גדול את המשך הקריירה שלו. בתחילה שקלו בגלבוע/גליל את אפשרות צירופו לתקופת מבחנים אך בשל הבעיה בליבו, החליטו לא לקחת סיכון ולהמשיך לחפש אחר אופציות נוספות לחיזוק הקו האחורי.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */