יום ראשון, 06.10.2024 שעה 12:45

רפאלוב: שחקנים מחיפה יוזמנו לנבחרת בהמשך

קשר ברוז' זומן לנבחרת לפני אוקראינה: "הגדולות לא טובות וטבעי ששחקנים לא זומנו. התחרות על ההרכב תהיה קשה". בחיפה אין כעס על גוטמן

|
רפאלוב, חמד, בן חיים ודמארי.
רפאלוב, חמד, בן חיים ודמארי. "מתרגש" (יניב גונן)

אחרי שלושה עשורים בהם שחקנים ממכבי חיפה היו חלק בלתי נפרד מהנבחרת, עם פרסום הסגל של המאמן, אלי גוטמן, נפל דבר. גוטמן לא זימן ולו שחקן אחד משורות האלופה.

בחיפה מקבלים בהבנה את החלטתו של גוטמן ומודעים לעובדה שהעונה הקבוצה לא פוגעת והדבר משליך על הזימונים לנבחרת. במועדון יכולים להסתכל על חצי הכוס המלאה לאור העובדה שבסגל שזימן המאמן הלאומי יש לא מעט שחקנים שיצאו לאירופה דרך חיפה.

אחד מהם הוא קשר קלאב ברוז', ליאור רפאלוב שעשוי להיות פקטור משמעותי גם בקמפיין הקרוב - מוקדמות מונדיאל 2014. רפאלוב שעושה חיל בבלגיה שמע על כך שמחיפה לא הוזמן אף שחקן ואמר: "אני לא זוכר בכלל מצב בו מארבעת המועדונים הגדולים מוזמן רק שחקן אחד (עומר דמארי), אבל כמו שאנחנו מכירים את גוטמן ברור שהוא אינו מקבל החלטות על רגל אחת. ברגע שהקבוצות לא טובות השנה טבעי שלא יהיה להם ייצוג".

גוטמן: חלומות נועדו להתגשם

"אין לי ספק שבהמשך הקמפיין, לחיפה יהיו עוד נציגים בנבחרת. יש להם שחקנים טובים כמו טאלב טוואטחה, אייל גולסה ועידן ורד שברגע שיהיו בכושר טוב ויוכיחו את עצמם, הם יוזמנו. אסור לשכוח שחיפה עוד אלופה והיא יכולה להציג כדורגל טוב יותר. הייתי בטוח שחיפה של העונה תזכה באליפות וטעיתי", המשיך רפאלוב.

על זימונם של חמישה שחקנים מעירוני ק"ש, אמר השחקן: "אני מפרגן להם. שחקני ק"ש קיבלו בזכות את הזימון. אי אפשר להתעלם משחקנים שעושים עונה כזו גדולה".

בשבוע הבא רפאלוב יחבור לליגיונרים שזומנו ויגיעו למשחק הידידות מול אוקראינה: "אני כבר מתרגש לקראת המפגש המחודש עם שחקני הנבחרת. לייצג את המדים הלאומיים זו גאווה של כל אחד מאיתנו. מדובר במפגש ראשון עם מאמן חדש. ברור לי שהתחרות על המקום בהרכב, במיוחד בחלק הקדמי תהיה קשה אבל מי שיהיה בכושר טוב יותר ישחק. אני מאוד רוצה לשחק ולתרום".

בניון, נאתכו ורפאלוב.  (אתר ההתאחדות)
בניון, נאתכו ורפאלוב. "הייתי בטוח שחיפה תזכה באליפות" (אתר ההתאחדות)
 

לרפאלוב יש מסר גם לפרשנים: "הגיע הזמן שבמדינה שלנו יפסיקו כל הזמן להתעסק במי לא הוזמן ומי היה צריך להיות מוזמן. שאנשים יתעסקו במי משחק ומי על המגרש".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */