יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:23

מכבי ת"א הפסידה 3:0 במשחק ה-1 של רבע הגמר

כדורעף: חניכיו של זהר בר נצר ("יוצאים בהרגשה טובה") ספגו הפסד חוץ מאכזב מול טומיס קונסטנצה הרומנית במסגרת גביע האתגר. הגומלין בחמישי הבא

|
שון פייגה, מכבי תנסה לתקן בגומלין (תומר גבאי)
שון פייגה, מכבי תנסה לתקן בגומלין (תומר גבאי)

מכבי תל אביב הפסידה הערב 0:3 לטומיס קונסטנצה הרומנית במשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע האתגר.

הקבוצה של זהר בר נצר הגיעה לרומניה עם תקוות לחזור לגומלין בארץ עם תוצאה טובה, אך משחק טוב של פיליפ מאיו וחואן קרלוס בלנקו סידקו לרומנים 0:3 חלק.

המערכה הראשונה נפתחה בשליטה של המארחת שלקחה את המערכה הראשונה בקלות יחסית 20:25. במערכה השניה התעוררו אלכס מורנו ושון פייגה ומכבי כבר הייתה ביתרון 14:17, אך קונסטנצה ידעה לחזור וניצחה במערכה השניה 23:25. חניכיו של בר נצר עלו למערכה השלישית בטירוף וכבר הוליכו ביתרון מבטיח 17:21, אך סדרת סרבים של פלורין וויניאה סידרה לרומנים 23:25 במערכה השלישית, 0:3 במשחק ויתרון בדרך לגומלין ביום חמישי הבא בהדר יוסף.

"למרות ההפסד אנחנו יוצאים מהמשחק בהרגשה טובה, הם עבדו קשה לנצח אותנו, חבל מאוד שלא לקחנו את המשחק ליותר מערכות" אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן זהר בר נצר, "נפלנו דווקא בדברים החזקים שלנו כמו הקבלה, אבל אני מאמין שנוכל לקחת את המשחק בארץ לגולדן סט".

הקבוצה הרומנית סיימה באחוזים גבוהים יותר ליד הרשת ועשתה חיים קשים לקבלה של מכבי ת"א עם 7 אסים. אלכס מורנו סיים את המשחק עם 14 נק' (50%) ושון פייגה הוסיף 10 נק'. פיליפ מאיו הוביל את הרומנים עם 13 נק' (47%).

זהר בר נצר (יניב גונן)
זהר בר נצר: "הם עבדו קשה" (יניב גונן)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */