יום רביעי, 17.07.2024 שעה 11:41
לוח משחקים
  • אליצור נתניה
  • 90 - 85
  • גלבוע/גליל

ניצחונות להפועל ת"א ובאר יעקב, התחתית רותחת

לאומית: האדומים הביסו את כפ"ס/כוכב יאיר 55:86 ובאר יעקב גברה 85:93 על נס ציונה כדי לשמור על הסטטוס קוו בצמרת. 3 קבוצות עם 25 נק' בתחתית

|
קלי, איתן, נאור וזליקוביץ´. במקום ה-1 (משה חרמון)
קלי, איתן, נאור וזליקוביץ´. במקום ה-1 (משה חרמון)

הסטטוס קוו בצמרת הליגה הלאומית נשמר, כאשר שלוש המוליכות, הפועל ת"א באר יעקב ויבנה, ניצחו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-19. לב השרון חזרה לנצח, עלתה מעל לקו האדום והפכה את התחתית לעוד יותר בוערת, כאשר ארבע קבוצות נמצאות במאזן זהה של 25 נקודות.

הפועל כפ"ס/כוכב יאיר - הפועל ת"א 86:55
מוליכת הטבלה חיברה ניצחון חוץ שני ברציפות והורידה את כפ"ס אל מתחת לקו האדום. המשחק התחיל בהתלהבות רבה מצד המארחים שברבע הראשון הצליחו להשאיר את הפועל על 9 נקודות בלבד. ברבע השני הסדר שב על כנו והפועל רצה ליתרון 8 עד סיום המחצית.

ברבע השלישי הביתיים עוד ניסו לחזור למשחק, אך המוליכה הראתה שלא לחינם היא בראש הטבלה ובסיום הרבע היתרון עמד על 16. ברבע הרביעי כפ"ס התפרקה ושחקני הפועל עשו ככל העולה על רוחם והגדילו את הפער עד 31 נקודות.

ארבעה מחניכיו של ארז אדלשטיין סיימו עם מספר דו ספרתי של נקודות, כשהמובילים היו קרטיס קלי (17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3 אסיסטים), דמונטז סטיט (10 נקודות ו-4 ריבאונדים) ואבירם זלקוביץ', שהיה המצטיין במשחק סיים עם 23 נקודות, ו-8 ריבאונדים. שני השחקנים הבולטים במדי כפ"ס היו הזרים מוזס מרשל (15 נקודות ו-12 ריבאונדים) ואריק מקולום (12 נקודות, ו-5 ריבאונדים).

מכבי באר יעקב - הפועל נס ציונה 85:93
באר יעקב חזרה לנצח לאחר ההפסד לרמלה במחזור הקודם והפעם לאחר מאבק קשה מול האורחים מנס ציונה. המחצית הראשונה היתה מותחת וצמודה ובסיומה ירדו חניכיו של עידן פלדה ביתרון של 4 נקודות. ברבע השלישי האורחים, בכיכובו של גייב בלייר, שטפו את הפרקט והפכו את הפיגור ליתרון 2 לזכותם, אך באר יעקב התעשתה ברבע האחרון וקלעה 31 נקודות לעומת 21 בלבד של נס ציונה.

ג´רמיין הול (ONE)
ג´רמיין הול. 28 נקודות לסל של נס ציונה
 

ג'רמיין הול סיים עם 28 נקודות ו-8 ריבאונדים למנצחת. עוד בלטו בבאר יעקב: נייט מילר (19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) ויועד בית יוסף (17 נקודות, 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים). את נס ציונה הובילו גייב בלייר (24 נקודות ו-18 ריבאונדים) ובילאל בן (19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים)

עירוני ר"ג - אליצור יבנה 91:71
לאחר רצף של ארבעה ניצחונות, הביתיים נעצרו עם הפסד ב-20 נקודות. יבנה הצליחה לחבר ניצחון שני רצוף וממשיכה להתברג חזק בצמרת. רבע ראשון צמוד הסתיים ביתרון נקודה לאורחים מיבנה, שפתחו את הרבע השני בסערה והגדילה את הפער ל-18 נקודות עד הירידה להפסקה. יבנה הורידה את הרגל מהגז במחצית השנייה, אך ניצחה את הרבעים שנותרו ובסיום הביסה את ר"ג.

אלעד הופמן (משה חרמון)
אלעד הופמן. 27 נקודות בניצחון יבנה (משה חרמון)
 

אלעד הופמן, שהיה מעל כולם, סיים את המשחק עם 27 נקודות ו-4 אסיסטים. בראין לאינג הוסיף 16 נקודות  ואייל אנגל 10 נקודות ו-4 אסיסטים. המובילים בשורות ר"ג היו דרור דוידי (20 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים), יריב יצקן (12 נקודות, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) ועמית תמיר, שסיים עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים.

הפועל עפולה - אליצור רמלה 84:77
רמלה חיברה ניצחון נוסף לזה על באר יעקב והפעם על עפולה שלצערה הפסידה משחק שני ברציפות. המארחת רצה ליתרון 12 ברבע השני, לפני שרמלה התאוששה והצליחה עד סיום הרבע השלישי לצמצם ל-7. משחק מצויין של סטייסי מורגן ברבע הרביעי סגר את היתרון של עפולה ושלח את הקבוצות להארכה, בה רמלה כבר היתה גדולה על עפולה.

אילן ברקוביץ (ONE)
אילן ברקוביץ'. היה קרוב לטריפל דאבל
 

מורגן השחיל 31 נקודות למנצחת והוסיף 10 ריבאונדים. עוד בלטו: אסף אוחנה ( 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) ואילן ברקוביץ' (10 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים). המובילים בעפולה היו רוני לאמל (23 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) וגרג ט'ודניק, שסיים את המשחק עם דאבל דאבל של 22 נקודות ו- 12 ריבאונדים.

הפועל יקנעם/מגידו - עירוני נהריה 83:100
נועלת הטבלה הביסה את האורחים מנהריה ובכך השוותה את מאזנה ליריבתה ויצרה תחתית מותחת במיוחד. הרבע המכריע היה השלישי בו קלעו המארחים 36 נקודות לעונת 20 בלבד של נהריה. הרבע האחרון היה לפרוטוקל בלבד.

ראשון טרנר (יניב גונן)
ראשון טרנר. היה גדול על נהריה (יניב גונן)
 

קלעו ליקנעם/מגידו: ראשון טרנר עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים, ינעם אירם 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ותומר בר אבן 18 נקודות ו-7 אסיסטים). קלעו לנהריה: אורן בן חמו 22 נקודות, מרקוס גינארד 19 נקודות, 7 ריבאונדים ואריק טריימל 17 נקודות, 7 ריבאונדים.

הפועל לב השרון - מכבי הוד השרון 86:90
לב השרון חזרה לנצח לאחר הפסד במחזור הקודם והצליחה גם לטפס מעל הקו האדום. חניכיו של יניב בורגר פתחו את המשחק באקסטזה (18:27) והמשיכו עם המומנטום בדרך ליתרון של 14 נקודות במחצית. לאחר רבע שלישי שקול הוד השרון התחילה להאמין שאפשר לחזור למשחק, אך גם 28 הנקודות שקלעה ברבע הרביעי לא הספיקו והמשחק בניצחון של הביתיים בדרבי השרון.

יניב בורגר (עמית מצפה)
יניב בורגר. ניצחון ביתי בדרבי של השרון (עמית מצפה)
 

המצטיינים בלב השרון היו גריידי ריינולדס (19 נקודות ו-13 ריבאונדים) עומר שמידט (16 נקודות ו-6 ריבאונדים), שקד ורד (17 נקודות) ועומר רוב, שסיפק 7 אסיסטים. הבולטים בהוד השרון היו אנתוני ג'ונסון, שסיים עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, גרי גנדל (16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) והיידן רטנר (18 נקודות).

הפועל טבעון/עמק יזרעאל - אליצור קריית אתא 79:96
טבעון ברחה ליתרון של 11 נקודות ברבע הראשון ולא הסתכלה לאחור בדרך לניצחון קליל. לירז אריאלי הוביל את המנצחת עם 26 נקודות ורמון קלמנטה עזר עם 21 נקודות ו-20 ריבאונדים. טוני יאנגר קלע 25 והוריד 11 ריבאונדים למפסידה. רז אלבז וגל חלמיש קלעו 13 נקודות כ"א.

אסור לפספס
נגןאיך עושים תספורת כמו של לאמין ימאל?
איך עושים תספורת כמו של לאמין ימאל?
נגןדניאל פרץ עם נוקאאוט לסוון אולרייך
דניאל פרץ עם נוקאאוט לסוון אולרייך
נגןכשהשכן שלך במלון הוא השחקן הטוב בעולם
כשהשכן שלך במלון הוא השחקן הטוב בעולם
נגןהצגה: מכוניות היוקר של שחקני נבחרת בלגיה
בום: מכוניות היוקרה של שחקני נבחרת בלגיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */