יום שני, 08.07.2024 שעה 04:34

שהר: הרבה מתאימים לנבחרת, אבל גם אני מתאים

הערב בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE דיברנו עם חלוץ אוקזר על הליגה הצרפתית. טלסניקוב על הבכורה: "הרגשתי כמו בתול שראה אישה"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל (102.5FM ,89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

חלק גדול משחקני ליגת העל יצא בתחילת העונה לחו"ל. אחד מהם הוא החלוץ בן שהר שעבר לאוקזר בליגה הצרפתית. דיברנו עם החלוץ.

"יש פה סוסים", אמר בן שהר, "רוב השחקנים פה ענקיים. הליגה עצמה חזקה מאוד. יש פה הרבה אפריקאים גדולים. יש לי שק אגרוף בבית. אני לומד להיות אגרסיבי ולעשות הגנה. אני צריך להבקיע יותר, אנחנו לא קבוצה התקפית מספיק. רוב המשחק אנחנו בהגנה ומגיעים למעט מאוד מצבים. רוב העונה אני פותח ומשחק, אני עושה את זה בצורה טובה. אני ראוי לקבל זימון לנבחרת ישראל, אבל המאמן יחליט".

בן שהר חוגג שער ראשון (ONE)
בן שהר עם חבריו באוקזר
 

אברהם לוי: "איציק קורנפיין עשה טעות כשמינה את יובל נעים"
כמו כן עסקנו בבית"ר ירושלים ובאי השקט השורר במעודון לאור מצבה העגום של הקבוצה בטבלה וכמובן לסאגת הישארותו של היו"ר איציק קורנפיין.

איציק קורנפיין (שי לוי)
איציק קורנפיין. יעזוב את בית"ר? (שי לוי)
 

אברהם לוי התייחס למצב של בית"ר: "איציק עשה טעויות. הוא עשה טעות כשמינה את יובל נעים למאמן. אני אולי יכול לעזור עם השחקנים, ללכד אותם, אבל צריך לזכור שאני לא מאמן. זו תקופה קשה מאוד. אף פעם לא היה מצב כזה שהקהל נגד הקבוצה שלו. זו ההזדמנות של הקהל לחזור לעצמו. המשחק מול מכבי קובע". 

טלסניקוב: "הרגשתי כמו ילד בתול שפעם ראשונה ראה אישה"
דיברנו עם עוזר מאמן בית"ר ירושלים, ז'אן טלסניקוב: "הרגשתי כמו ילד בתול שפעם ראשונה רואה אישה אחרי האימון הראשון, אני מאוד מתרגש מהמצב. הייתי מעדיף שניאבק על האליפות. אני מרגיש שייך לבית"ר ירושלים. היא משפחה בשבילי ויש ימים יפים ויש ימים פחות ימים. השחקנים צריכים להבין שיש להם הזדמנות חד פעמית להוכיח את עצמם. אני חושב שיש לבית"ר מקום באמצע הטבלה ומעלה. אלי כהן הוא האיש הנכון לתפקיד". 

אפרים גבאי: "קאלה מקצוען, אני נוטה להאמין לו"
דיברנו עם מנכ"ל הפועל חיפה, אפרים גבאי, שהתייחס לתקרית עם קאלה במשחק מול הפועל ראשל"צ: "הוא בורג מאוד משמעותי בסגל הקבוצה, הוא נותן עונה מצוינת והוא בכושר מצוין. כמה דקות לפני המשחק מול ראשל"צ הוא אמר שהוא לא יכול לשחק. הוא מקצוען, אני נוטה להאמין לו. הלוואי שכל השחקנים הצעירים במועדון וגם בארץ מה זה מקצוענות. כל השבוע הוא ביקש את כספו בחדר ההלבשה".

אפרים גבאי (עמית מצפה)
אפרים גבאי: "קאלה בורג מאוד משמעותי" (עמית מצפה)
 

נמני: "מכבי חיפה זה בית ספר אמיתי לניהול קבוצות כדורגל"
דיברנו עם כוכב העבר וסוכן השחקנים בהווה, אבי נמני, על מצבה של בית"ר ירושלים.

היית רוצה להיות יו"ר בית"ר?
"לא מעניין אותי להיות יו"ר בית"ר. אני מאוד אוהב את הקבוצה הזו, יש לי יחס שונה אליה מקבוצות אחרות. הלכתי לעולם אחר, ואני רוצה להישאר בו. אני רוצה להיות חכם ולא נביא ולהיות בעולם שבחרתי בו".

מה דעתך על מה שקורה בבית"ר?
"לקבוצות יש משברים, עליות וירידות. האימפריות בכלל בירידה, זה שנה כזאת. אני לא מאמין שבשנה הבאה יקרה דבר דומה. אני מניח שכל הגדולות יתייצבו. אני לא יודע אם בית"ר תתאושש, אני לא יודע אם יהיה לקבוצה כסף. במצב הנוכחי יהיה מאוד קשה להשאיר אותה בליגה".

על סמך מה אתה אומר שכל הקבוצות הגדולות יתחזקו?
"מכבי חיפה זה בית ספר אמיתי לניהול קבוצות כדורגל. גם השנה היא התנהלה בצורה פנטסטית ואני מוריד בפניה את הכובע".

אבי נמני (איתי ישראל)
אבי נמני: "לקבוצות יש משברים" (איתי ישראל)
 

מה עם מכבי ת"א?
"אני חושב שבסופו של דבר מי שיקבל את ההחלטה איזה מאמן למנות זה בעל הבית. אם הוא יחליט שזה יהיה מישהו זר, כך יהיה. מיץ' רוצה מנהל ספורטיבי למועדון שיהיה זר. לדעתי גם יש כיוון שמאמן יהיה זר. לזרים יהיה קשה, אולי זה יהיה טוב לטווח ארוך, אבל בטווח הקצר יהיה קשה למאמן זר. הבסיס של הקבוצה הוא שחקנים ישראלים. אני בטוח שמי שהוא יביא יהיה איש מקצוע ברמה גבוהה, אבל עד שהוא יכיר את השחקנים ייקח לו זמן. יש שחקנים שלא מבינים אנגלית".

"הכדורגל הישראלי חייב שמכבי תל אביב ובית"ר ירושלים יהיו טובות. בלעדיהן הליגה לא שווה כלום. הכדורגל לא משתדרג, אנחנו רחוקים מכך".

איך אתה מסביר את עניין הקהל של ק"ש?
"היו 250 אוהדים במשחק שלה. במשחקי אימון של מכבי לעיתים יש יותר קהל. אני לא משתגע מהכדורגל של ק"ש. יש לה שחקנים טובים וקבוצתיים, אבל לא שחקנים יוצאים מן הכלל. הניהול שלה טוב מאוד והמאמן נהדר. גרזיץ' אחראי וסוגר כמו שצריך. מטוביץ' שחקן ברמה גבוהה. רן בן שמעון עשה רכש טוב מאוד. אחוזי הפגיעה שלו גבוהים".

נציגו של אבוטבול: "עשינו הכל כדי שלא תהיה תביעה"
פרקליטו של שחקן הפועל ת"א, שי אבוטבול, רז בן דור: "שי אבוטבול רוצה לשחק כדורגל. אנחנו הגשנו את התביעה נגד הפועל ת"א וביום ה' דיבר המאמן עם שי ואמרו לו שיש נוהל חדש במועדון ששחקן שתובע את הקבוצה לא יוכל לשחק".

בן דור הוסיף: "לשי אבוטבול יש חוזה שצריך לקיים אותו, גם להגיד לו 'בוא תתבע אותי' שזה מה שנאמר לו ע"י אלי טביב זה לא בסדר. יש לו זכרון דברים? משחקי מילים זה מאוד נחמד. מה שהופקד בבקרה זה לא החוזה של שי. יש סכומים ספציפים בזכרון דברים המדובר. החוזה שנחתם עם אוסידון הוא 150,000 יורו בעונה ומה ששי מקבל היום זה פחות חשוב אבל אפשר להגיד שזה נמוך משמעותית, בערך רבע מהחוזה שנחתם".

שי אבוטבול (יוסי ציפקיס)
שי אבוטבול. מה יהיה הסוף? (יוסי ציפקיס)
 

בסופו של דבר נציגו של אבוטבול סיכם: "עשינו הכל כדי שלא תהיה בעיה. החוזה הנוכחי הוא עד סוף העונה הבאה. החוזה החדש הוא לחמש שנים. להבדיל מאנשים שהגיעו אתמול להפועל שי מגיל 10 שם. התביעה הוגשה ונקבע מועד לדיון בתחילת מרץ. כתבנו מכתב למאמן ולהפועל ת"א שהם צריכים לחזור בהם בתוך 24 שעות. אין שום עניין אישי בין שי לניצן. יש ניסיון להשפיע על ההליך המשפטי דרך המגרש ודרך המאמן.

תוך כדי השיחה נמסר מהפועל ת”א: "אנחנו הולכים לנקוט ביד קשה יותר בעקבות המכתב של שי". עוזר המאמן של הפועל ת"א, שביט אלימלך, סיפר בהמשך: "בד"כ טביב מתייעץ איתנו, כל החלטה היא לגופה ולכל שחקן. לגבי שי זה דברים שקרו לפני שאני וניצן הגענו וכנראה שימשכו בזמן הקרוב".

כמו בכל תוכנית, גם הפעם היינו עם פינת ה-WINNER שלנו, פינת הגליצ'ים, דיווחי תנועה והשמענו למאזינים מוזיקה טובה.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */