יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:15

טוב, דוידוביץ': האחים דן ומעיין זכו באליפות ישראל

הגולש הצעיר ניצל את היעדרותם של צוברי ומשיח וזכה בזהב, אחותו הגנה על תארה מבין הנשים. בסוף השבוע הקרוב: אליפות אירופה, לי קורזיץ תיעדר

|
מעיין דוידוביץ´. הגנה על תארה (יניב גונן)
מעיין דוידוביץ´. הגנה על תארה (יניב גונן)

גולש הניל-פרייד הצעיר מהפועל ת"א, דן דוידוביץ' ניצל את היעדרותם של הגולשים הבכירים, נמרוד משיח ושחר צוברי הטרודים במשימת ההעפלה לאולימפיאדת לונדון 2012 וזכה באליפות ישראל שננעלה היום (שבת) באילת. במקום השני סיים עומר סופר מאילת ובמקום השלישי רון אסולין גם הוא מאילת.

משפחת דוידוביץ' השלימה דאבל כשמעיין הגנה על תארה כאלופת ישראל לנשים. ליאור שמעוני גם היא מהפועל ת"א זכתה במדליית הכסף, הארד הלך לנעמי כהן הצעירה מאילת.

בסוף השבוע הקרוב יחלו הגולשים את השתתפותם באליפות אירופה בפורטוגל אשר לא תיחשב במירוץ לאולימפיאדת לונדון. מבין הגברים ישתתפו, שחר צוברי, נמרוד משיח ואלוף ישראל הטרי, דן דוידוביץ'. אלופת העולם, לי קורזיץ תיעדר בגלל פציעה אך מי שכן תשתתפנה בתחרות הנשים הן מעיין דוידוביץ' ונעמי כהן.

כזכור, באליפות אירופה הקודמת שנערכה בבולגריה זכתה לי קורזיץ במדליית הכסף בעוד שחר צוברי סיים במקום הרביעי לאחר שנמרוד משיח חסם אותו בשיוט המדליות כדי למנוע ממנו לפתוח פער במירוץ ללונדון.

דן דוידוביץ´. אלוף ישראל 2012 (צילום: באדיבות איגוד השייט)
דן דוידוביץ´. אלוף ישראל 2012 (צילום: באדיבות איגוד השייט)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */