יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:44
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 19:45
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 20:00
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 21:05
  • הפועל ירושלים
  • גלבוע/גליל
  • רביעי, 09/10, 18:50
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • רביעי, 30/10, 20:15
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • מכבי ת"א

מכבי חיפה מחפשת ניצחון, אשקלון תצא לראשל"צ

ווילקרסון ("מפוקסים") וחבריו ינסו להימנע הערב ב-19:35 מול אשדוד מהפסד 10 ברצף. אפי ינסה להתאושש מגמר הגביע. קוז'יקרו בסגל הגלבוע לבקעה

|
טיילר ווילקרסון. מוכן למשחק באשדוד (מור שאולי)
טיילר ווילקרסון. מוכן למשחק באשדוד (מור שאולי)

ליגת לוטו תחזור השבוע לפעילות אחרי פגרת הגביע כאשר מלבד למשחק המרכזי בין מכבי ת"א להפועל ירושלים, ייערכו הערב (ראשון) שלושה משחקים נוספים. במוקד מאבק הצמרת בין פיינליסטית הגביע, מכבי ראשל"צ לבין עירוני אשקלון. השניה, גלבוע/גליל תתארח אצל מ.כ. הבקעה והאחרונה, מכבי חיפה, תארח את מכבי אשדוד בניסיון נוסף לשבור את רצף ההפסדים העומד על תשעה. ביום שני יינעל המחזור עם המשחק בין הפועל חולון לברק נתניה.

מכבי ראשל"צ- עירוני אשקלון (20:45)
אפי בירנבוים צריך לקוות שהשחקנים שלו שכחו את ההפסד למכבי ת"א בגמר הגביע כי הקבוצה של אריק אלפסי, המדורגת במקום השלישי, מגיעה לקרב הצמרת בבית מכבי אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומנוחה ארוכה, שאיפשרה להם להתכונן כראוי למשחק החשוב.

ראשל"צ, שבוודאי עייפה יותר מיריבתה, זוכרת היטב איך הסתיים המפגש הראשון העונה בין שתי הקבוצות, עם שלשת הניצחון הדרמטית של מרקו קילינגסוורת' וההתפרצות של אנשי אשקלון לפרקט, שניה לפני תום הזמן החוקי.

בהתחשב בעובדה שמדובר במשחק בין שתיים מהקבוצות היותר איכותיות בליגה, בהחלט אפשר בהחלט לצפות למותחן נוסף.

צפו במכבי חוגגת גביע מול ראשל"צ

מ.כ. הבקעה- גלבוע/גליל (19:35)
הקבוצה של אבי אשכנזי יצאה עם תחושת החמצה גדולה אחרי ההפסד הדרמטי לראשל"צ בחצי גמר הגביע אבל היא חייבת להתאושש מהר כי מצבה בליגה לא מזהיר בתקופה האחרונה וזאת בלשון המעטה. למשחק הקשה מול הקבוצה החזקה מהגלבוע מגיעים שחקניו של אשכנזי אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים וארבעה הפסדים אם סופרים גם את ההפסד השבוע בגביע.

אם חניכיו של אשכנזי יחזרו לסגנון המשחק האגרסיבי שאפיין אותם במשחקי הבית בתחילת העונה, כמו ששיחקו ברבע הרביעי בחצי הגמר, הם יכולים להפתיע כמעט כל קבוצה בליגה אבל הבעיה היא שלאחרונה הם לא מצליחים לשחזר את תצוגות ההגנה לאורך זמן ורק מבליחים לכמה דקות במהלך המשחק.

פול דילייני. ינסה לעצור את שחקניו של ליובין (יוסי ציפקיס)
פול דילייני. ינסה לעצור את שחקניו של ליובין (יוסי ציפקיס)
 

מנגד, סגנית האלופה, שיצאה לפגרת הגביע עם ניצחון ביתי גדול על ראשל"צ מסל ניצחון בלתי נשכח של דגן יבזורי, איפשרה לזרים שלה לטוס בחזרה לארה"ב למספר ימים של מנוחה לקראת השלבים המכריעים של העונה ולפי התוצאה במשחק האימון מול ברק נתניה ביום רביעי נראה שהחופשה עשתה להם טוב.

שחקניו של ליובין הביסו את אלה של פרנקו 61:95 בגן-נר כשקורטני פלס מצטיין עם 18 נקודות. גם הגבוה הצעיר, עמית ביר-כץ, נראה מצוין והוביל את הקו הקדמי עם 17 נקודות. החדשות הטובות עבור ליובין והגלבוע הן חזרתו של עידו קוז'יקרו לסגל לאחר שהחלים מהשבר בכף ידו וחזר לאימונים.

עידן קוז´יקרו. חזר לסגל לאחר הפציעה (עמית מצפה)
עידן קוז´יקרו. חזר לסגל לאחר הפציעה (עמית מצפה)
 

מכבי חיפה - מכבי אשדוד (19:35)
מכבי חיפה כבר שכחה את טעם הניצחון. הפעם האחרונה שבה ניצחו הירוקים היתה לפני שלושה חודשים, כשגברה בחוץ על אשדוד, אותה הקבוצה שהיא תארח בניסיון לשבור את רצף ההפסדים המביך שדרדר אותה עד למקום האחרון בטבלה.

רמי הדר, במשחקו השלישי על הקווים, עדיין מחפש ניצחון בכורה בליגה הבכירה אבל עדיין צריך להתמודד עם הבעיות הקבועות מחוץ למגרש ובעיקר עם הבעיה המרכזית - ההתנהגות של הפורוורד הפרובלמטי, קרלוס פאוול, שחצה בשבוע שעבר קו אדום נוסף כשנתפס ביום שישי בלילה נוהג בגילופין ונקנס ע"י הקבוצה וגם ע"י מנהלת הליגה.

למרות הבעיות החוזרות ונשנות עם השחקן, ג'ף רוזן ממשיך להתעקש ולהשאירו בקבוצה, והצוות המקצועי ממשיך להישאר חסר אונים. פאוול אף שותף במשחק האימון השבוע וקלע 14 נקודות, בהפסד של חיפה בנשר לבני השרון/הרצליה 73:70.

קרלוס פאוול. ממשיך לעשות בעיות (עמית מצפה)
קרלוס פאוול. ממשיך לעשות בעיות (עמית מצפה)
 

שחקן הפנים האמריקני של חיפה, טיילר וילקרסון, אמר לקראת המשחק: "בשבועיים האחרונים אנחנו מתאמנים קשה ולומדים את הדרך של המאמן. אני מרגיש שאנחנו מתקדמים עם כל יום שעובר. אנחנו מפוקסים לקראת המשחק ואני מקווה שנראה את זה".

עוזר המאמן, עופר רחימי, הוסיף: "אנחנו מכבדים את אשדוד ומודעים לניצחונות המרשימים האחרונים שלהם. חשיבות המשחק ברורה לנו ואנחנו מרגישים מוכנים".

את אשדוד מנגד לא ממש מעניינות הבעיות של החיפאים והם מגיעים במטרה להמשיך את רצף הניצחונות, שעומד כרגע על שלושה וכולל ניצחונות מרשימים על הפועל י-ם ועל האלופה ומחזיקת הגביע הטריה, מכבי ת"א.

ג´וש דאנקן, אנטון שוטבין ומאיר טפירו חוגגים בנוקיה (משה חרמון)
ג´וש דאנקן, אנטון שוטבין ומאיר טפירו חוגגים בנוקיה (משה חרמון)
 

למרות העובדה שהם משחקים עם שלושה זרים בלבד, באשדוד נלחמים על התברגות בין ששת הראשונות ובאמצע השבוע גברו על עירוני אשקלון 96:102 במשחק אימון, שהיווה הכנה למשחק מול חיפה. הרכש הטרי, הגארד היהודי, רובי בוסטיין, הצטיין עם 23 נקודות ונראה שהמנהל המקצועי, שי האוזמן, מצא מחליף ראוי ומפתיע לראמל בראדלי.      

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */