יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:25

אוסאליבן גבר 3:5 על טראמפ ברבע הגמר בווילס

סנוקר: "הרוקט" רשם ברייק מרהיב של 139, ניצח את ילד הפלא ויפגוש את סלבי: "אין עליי לחץ להיות מלך הג'ונגל". בחצי הגמר השני, דינג מול מרפי

|
רוני אוסאליבן. עכשיו הוא יכול לחייך (GettyImages)
רוני אוסאליבן. עכשיו הוא יכול לחייך (GettyImages)

ג'אד טראמפ נחשב בעיני חובבי סנוקר רבים כיורשו הטבעי של רוני אוסאליבן. ואכן סגנון המשחק ההתקפי, המהיר וההרפתקני של ילד הפלא מושפע רבות מ"הרוקט", אולי האדם המוכשר ביותר שהחזיק מקל סנוקר מעולם.

בפעמיים הקודמות שהשניים הללו נפגשו ראש בראש, טראמפ היה האחרון לחייך ואוסאליבן אף ניצל את אחד ההפסדים הללו כדי לרמוז, ולא בפעם הראשונה בקריירה שלו, על פרישה קרובה, ככל הנראה מתוך הבנה שהנה קם סוף סוף השחקן שיכול להיכנס לנעליו הענקיות.

אלא שאתמול (שישי) אוסאליבן הוכיח כי הוא כאן להישאר וגבר על טראמפ 3:5 ברבע גמר אליפות ווילס הפתוחה. היה זה ניצחונו השמיני ברציפות בסבב של אוסאליבן, שנמצא בכושר מצוין וזכה לאחרונה בטורניר המאסטרס הגרמני.

טראמפ פתח את המשחק חזק והשיג ברייק של 109, לפני שאוסאליבן הגיב בברייקים של 101 ו-88 בדרך ל-1:2, טראמפ השווה ל-2:2 עם ברייק של 63. השניים המשיכו להציג סנוקר פנטסטי גם לאחר ההפסקה ואוסאליבן אף התעלה עם ברייק של 139 שכלל 14 כדורים שחורים, טראמפ הגיב בברייק של 88 והתוצאה עמדה על 3:3.

טראמפ ואוסאליבן (GettyImages)
טראמפ ואוסאליבן. לילד עדיין יש מה ללמוד (GettyImages)
 

במשחקון השביעי אוסאליבן כבר הוביל 0:43 לפני שהחמיץ כדור אדום לא פשוט, לטראמפ היו שתי הזדמנויות לנצח במשחקון אבל החמצה לא טיפוסית של כדור ירוק פשוט מנעה זאת ממנו ו"הרוקט" עלה ל-3:4. במשחקון השמיני אוסאליבן רשם ברייק של 31 ואז החל לשחק הגנתי והצליח לזכות במשחקון ובמשחק כולו.

"ג'אד הוא שחקן פנטסטי", פירגן אוסאליבן ליריבו בסיום, "הוא משחק שונה מהשחקנים האחרים וגם כשאתה מרגיש שאתה מעמיד אותו במצב קשה, הוא מכניס כדור שלא ציפית מרחוק. במצב של 2:2 הרגשתי שהמומנטום היה אצלו, אבל אחרי ההפסקה הוא היה לחוץ והתחיל להחמיץ כמה כדורים. הנשימה שלו נהייתה כבדה, וזה נתן לי ביטחון. אולי הוא היה לחוץ יתר על המידה בגלל שבתקופה האחרונה הוא מצליח מאוד וסומן כפייבוריט".

ג´אד טראמפ (GettyImages)
ג´אד טראמפ. הלחץ השפיע? (GettyImages)
 

"אין עליי לחץ להיות מלך הג'ונגל, אני פשוט נהנה מהמשחק", התייחס אוסאליבן למעמדו בסבב. אוסאליבן יפגוש בחצי הגמר את מארק סלבי שניצח 3:5 את סטיבן מגווייר.

תקרית מוזרה היתה במפגש רבע הגמר בו ניצח דינג ג'ונהוי 4:5 את סטיבן לי כשהאחרון התלונן כי פלאפון שצילצל בקול רם הפריע לו להכניס כדור ירוק פשוט במשחקון המכריע. דינג יפגוש בחצי הגמר את שון מרפי, שגבר 4:5 על מארק אלן.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */