יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:42

דורון פרקינס ערך בכורה בקאנטו ותרם 6 אסיסטים

אקס מכבי ת"א חזר למגרשים לראשונה מאז הפציעה והרבה למסור בניצחון 70:99 על אבלינו ברבע-גמר הגביע, אך סיים עם 0 נק'. ספרד: מלאגה הודחה מהגביע

|
מרקושווילי. 22 נק' מול אבלינו
מרקושווילי. 22 נק' מול אבלינו

סקאבוליני פזארו עלתה הערב (שישי) לשלב חצי גמר הגביע האיטלקי לאחר 70:90 על ונציה. ג'יימס ווייט (17), ריצ'רד היקמן (15) וג'ומיין ג'ונס (14) הובילו את המנצחים, בעוד שימון שצ'בצ'יק (17) וטימי באוורס (15) היו הקלעים הבולטים של ונציה.

פזארו תתמודד בחצי הגמר נגד קאנטו שעברה בקלות את אבלינו עם ניצחון גדול, 70:99 (מנוצ'אר מרקושווילי 22 למנצחים, מרקיז גרין 24 למפסידים).

דורון פרקינס, אקס מכבי, קיים הופעת בכורה בקאנטו, לראשונה מאז נפצע במדי מכבי ת"א לפני מעט פחות משנה. פרקינס שיחק 15 דקות וסיים עם 6 אסיסטים יותר מכל אחד אחר במגרש.

הוא הוסיף 5 ריבאונדים, איבד 3 כדורים, רשם חסימה אחת וסיים בלי נקודות (0 מ-2 מהשדה).

בחצי הגמר הנוסף והמסקרן יותר יתמודדו האלופה מונטפסקי סיינה וארמני מילאנו, שעברו ברבעי הגמר שנערכו ביום רביעי את ססארי ובולוניה בהתאמה.

ספרד: מלאגה הודחה מהגביע
אוניקאה מלאגה, שפתחה את העונה בצורה מוצלחת מאוד, מאבדת גובה הן ביורוליג, הן בליגה ועכשיו גם בגביע הספרדי.

קאלוויי (GettyImages)
קאלוויי. 20 נק' (GettyImages)
 

הקבוצה הפסידה 77:65 לסביליה ברבע הגמר. ארל קאלוויי קלע 20 נקודות למנצחים ולוקה בוגדאנוביץ' הוסיף 16, בעוד קריסטאפס ואלטרס וטרמל דארדן היו הקלעים הבולטים אצל המפסידים עם 12 נקודות כל אחד.

חצי גמר אחד יפגיש בין ברצלונה לבין קאחה לבוראל ויטוריה, וחצי הגמר האחר בין סביליה לבין ריאל מדריד שגברה על פואנלבראדה 64:75. פליפה רייס הוביל את המנצחים עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים ונוביצה וליצ'קוביץ' הוסיף 13 נקודות ב-16 דקות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */