יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:53

דוחא: אזרנקה מול רדוונסקה, סטוסר מול ברטולי

4 מתוך 5 המדורגות ראשונות בטורניר העפילו לחצי-הגמר. סטוסר שפישלה באוסטרליה: "הרגשה טובה להתאושש". רוטרדאם: רוג'ר פדרר עלה לחצי-הגמר

|
רדוונסקה מכה בדרך לחצי-הגמר (רויטרס)
רדוונסקה מכה בדרך לחצי-הגמר (רויטרס)

אחרי שבוע של הפתעות בטורניר ה-WTA בדוחא, הצליחו היום (שישי) בכל זאת ארבע מחמש המדורגות הראשונות בטורניר, להגיע לחצי הגמר.

המדורגת 1 בעולם, ויקי אזרנקה, עלתה היום למאזן של 0:15 ב-2012, כשניצחה ברבע הגמר את  יאנינה ויקמאייר מבלגיה 0:6 ו-4:6.

"היתה לי מערכה ראשונה מושלמת., במערכה השניה היתה לי הזדמנות לברוח כמעט בכל משחקון, אבל רק לקראת סיומה זה הלך", אמרה הראשונה בעולם, אלופת אוסטרליה הפתוחה.

אזרנקה תפגוש בחצי הגמר את המדורגת 4 בטורניר ו-6 בעולם, אגה רדוונסקה שהביסה בקלות  את מדיחתה של שחר פאר, קריסטי מקהיל האמריקנית 1:6 ו-1:6 תוך שעה ודקה. 

אלופת ארה"ב הפתוחה, סטוסר, איבדה מערכה אך התעשתה וניצחה את מוניקה ניקולסקו מרומניה 2:6, 6:2 ו-3:6. האוסטרלית שהתרסקה בסיבוב הראשון של הטורניר הביתי שלה לעיני  האומה האוסטרלית כולה, הצליחה לחבר שלושה ניצחונות בדוחא ואמרה בסיום: "זו הרגשה טובה, להתאושש. זה רק חודש פברואר והשנה עוד ארוכה".

ברטולי (רויטרס)
ברטולי. מול סטוסר (רויטרס)
 
סטוסר ברחה ל-0:5 במערכה הראשונה בדרך לזכיה בה, אך נקלעה לפיגור 4:1
במערכה השניה מול הרומניה שמוכיחה שמקומה בטופ 30 מוצדק. סטסור עלתה ל-0:3 במערכה השלישית אבל ניקולסקו שוב חזרה ל-3:3. ניקולסקו עלתה ל-0:30 מול הסרב של סטסור, אך זו יצאה מהבור וברגע שלקחה את המשחקון הקובע, טיילה בשניים הבאים למפגש בחצי הגמר מול השביעית בעולם ו-5 בטורניר, מריון ברטולי הצרפתיה שניצחה את מדיחתן של  קרולין ווזניאקי וסבטלנה קוזנצובה, לוסי סאפארובה הצ'כית 5:7, 6:4 ו-1:6.

רוטרדאם: פדרר בחצי-הגמר
בטורניר רוטרדם השיג השלישי בעולם, רוג'ר פדרר, ניצחון דחוק על ירקו נימינין מפינלנד 5:7 ו-6:7 ועלה לחצי הגמר. פדרר השיג רק שבירה אחת בכל המשחק, זו שהכריעה את המערכה הראשונה, אך מצד שני לא נחשף אפילו לנקודת שבירה אחת. בשובר השוויון של המערכה השניה, השוויצרי שלט עם 2:7 ונמנע ממערכה שלישית. בחצי הגמר ישחק פדרר מול ניקולאי דווידנקו שחזר מפיגור 5:2 במערכה הראשונה לניצחון על המדורג 5 רישאר גסקה מצרפת 5:7 ו-3:6.

בכל מקרה אם יעלה השוויצרי לגמר, צפוי לו קרב קשה מול תומס ברדיץ' הצ'כי או חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה שיתעמתו בחצי הגמר השני. דל פוטרו הביס 1:6 ו-0:6 את ויקטור טרויצקי מסרביה. ברדיץ' גבר 3:6 ו-4:6 על אנדראס ספי מאיטליה. 

פדרר (ONE)
פדרר, בדרך לתואר ראשון ב-2012? (רויטרס)
 

בטורניר סן חוזה הפתיע דניס איסטומין האוזבקי את אנדי רודיק הדועך, המדורג 2 בטורניר ו-19 בעולם, עם 2:6 ו-4:6. איסטומין ישחק בחצי הגמר מול ז''וליאן בנהטו מצרפת שגבר על סטיב דארסיס מבלגיה 6:3, 1:6 ו-2:6. 

במהלך המשחק ניפץ רודיק המתוסכל, מחבט אחד, הטיח מחבט שני, התווכח עם שופט הכסא, בשלב מסוים הטיח האמריקאי המתסכול כדור ביריעת הבד שמאחורי קו הבסיס ."זה לא היה נורמלי אם לא הייתי מתוסכל ככה, השאלה היא איך אתה יוצא ממצב כזה" אמר רודיק בסיום המשחק שארך 76 דקות בלבד.

אלוף הטורניר מהשנה שעברה, מילוש ראוניץ' הקנדי ניצח 5:7 ו-6:7 את קוין אנדרסון מדרא"פ ויפגוש בראין האריסון האמריקני בחצי הגמר.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */