יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:42

נס ציונה הדהימה בהרצליה, אס"א ראשונה בטבלה

הטייגרים הפתיעו עם 28:31 בחוץ. כרמין: "מאמין שנישאר". הקבוצה של בוטנקו ניצחה 23:30 את רמה"ש ועלתה, זמנית, לפסגה. סביון גברה על מוצקין

|
תום מטלון. אס
תום מטלון. אס"א גברה על רמה"ש (מור שאולי)

כדוריד: א.כ נס ציונה הדהימה היום (שישי) את בני הרצליה עם ניצחון חוץ בתוצאה 28:31.

הטייגרים הגיעו למשחק זה בכדי לברוח מהתחתית בדרך למקום העשירי בעזרת דחיית משחקה של הפועל אשדוד ותבוסתה של מ.כ חולון בתוצאה 30:19 מול עירוני רחובות. כעת יוכלו לנסות הכתומים לנסות ולהמשיך ולעלות במעלה הטבלה בזמן שא.ס רמה"ש נחלשה מאוד בשבועות האחרונים.

גיל כרמין, שכבש ארבעה שערים לזכות נס ציונה והורחק דקה לפני הסיום אמר: "ניצחון חוץ חשוב מאוד. הייתה יופי של מלחמה ומגיעה מילה טובה לסער השוער המחליף שלנו שעשה עבודה גדולה בסוף. חבל על האדום בסוף אבל העיקר שניצחנו. אני מאמין שאנחנו נישאר בליגה ונמשיך להשתפר".

לקראת משחק הגביע מול עירוני רחובות הוסיף כרמין: "ניתן הכל במטרה לעלות לרבע הגמר. זה משחק קשה מול רחובות אבל ניתן הכל במטרה לעלות".

רמה"ש דווקא הפתיעה בפתיחת משחק מול אס"א תל אביב ועלתה ליתרון מפתיע של 3:6 בדקה העשירית. מרגע זה חניכיו של אולג בוטנקו התעוררו והפכו את התוצאה ליתרון 10:15 במחצית. במחצית השנייה לא התחוללו שינויים במשחק ושחקני אס"א עלו זמנית למקום הראשון עם 23:30 בזמן שמשחקה של המוליכה, הפועל ראשון לציון נדחה.

א.ס סביון, שמאז הגעתו של גיל יעקב התקדמה מאוד, פגשה את מכבי ק. מוצקין שרצתה לנצל את מעידתה של הרצליה. המשחק היה צמוד לכל אורכו והמחצית הראשונה הסתיימה ב-9:9. גם בהמשך נותרו שתי הקבוצות צמודות זו לזו אך סביון הייתה זו שברחה לקראת הסיום לניצחון משמעותי נוסף, 22:26.

אולג בוטנקו. ראשון, בינתיים (שי לוי)
אולג בוטנקו. ראשון, בינתיים (שי לוי)
 

שני המשחקים של הקבוצות המשתתפות במפעלים האירופיים נדחו: מכבי תל אביב תארח את הפועל ראשון לציון לקרב צמרת חשוב ב-27/02 ואילו ב-05/03, מכבי ראשון לציון תפגוש את הפועל אשדוד.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */