יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:52

היום: שלזינגר עשויה להבטיח את מקומה בלונדון

כל תוצאה למעט זהב של ג'רבי בגראנד פרי דיסלדורף, תבטיח לאליס השתתפות באולימפיאדה. זאבי עשוי לפגוש ברבע הגמר את המצרי שסירב ללחוץ את ידו

|
ג´רבי ושלזינגר. משתיים תישאר אחת (יניב גונן)
ג´רבי ושלזינגר. משתיים תישאר אחת (יניב גונן)

הג'ודוקא, אליס שלזינגר תוכל להבטיח (שבת) בגראנד פרי דיסלדורף סופית את מקומה באולימפיאדת לונדון 2012. כל תוצאה למעט זכיה בזהב של ירדן ג'רבי, תבטיח לשלזינגר את הניצחון בתחרות בין השתיים ואת הכרטיס לאולימפיאדה השנייה ברציפות שלה.

המשימה של ג'רבי צפויה להיות קשה מאוד, הנוכחות בדיסלדורף מרשימה ו-46 ג'ודוקא נרשמו למשקל עד 63 ק"ג בו מתחרות השתיים ביניהן כמה מהטובות בעולם. ג'רבי (12 בעולם) תפתח בסיבוב הראשון מול זרינה אלדיקובה מקזחסטן, אם תעבור אותה צפויה להמתין לה בשמינית הגמר, רמילה יוסובובה האזרית (15 בעולם), המשוכה הקשה ביותר צפויה להיות ברבע הגמר שם אמורה לחכות מיקי טאנאקה היפנית, חמישית בעולם וסגנית אלופת עולם לשעבר.

אליס שלזינגר תפתח מול יריבה מבורקינה פאסו אך צפויה לקרב קשה בשמינית הגמר מול אבה קאנה היפנית עליה גברה בשבוע שעבר בגראנד סלאם פאריס. אם תגיע לרבע הגמר יריבתה צפויה להיות קלאודיה מאלזן הגרמנייה.

רוני שוורץ (עד 48 ק"ג) הנאבקת על כרטיס אולימפי קיבלה הגרלה קשה. היא תפתח מול קתרינה מנץ הגרמנייה אך אם תעבור אותה תמתין לה ככל הנראה שרלין ואן סניק הבלגית, המדורגת רביעית בעולם.

גולן פולק (עד 66 ק"ג) הנמצא על סף העפלה לאולימפיאדה ינסה לצבור נקודות נוספות ויפתח מול מיכל פופיל הקנדי, אם יעבור אותו הוא צפוי לקרב קשה במיוחד מול ג'ונפי מורישיטה היפני, אלוף העולם לשעבר.

רוני שוורץ. הגרלה קשה (משה חרמון)
רוני שוורץ. הגרלה קשה (משה חרמון)
 

ביום ראשון ינסה אריק זאבי (עד 100 ק"ג) שכבר הבטיח את מקומו בלונדון לשפר את מצבו בדירוג כדי לנסות ולהגיע כמדורג לאולימפיאדה. זאבי יפתח מול יריב צ'יליאני ולאחר מכן צפוי לפגוש את אוריידי דספנייה הקובני. אם יגיע לרבע הגמר עשוי זאבי לפגוש את רמדאן דרוויש המצרי שסירב ללחוץ את ידו לאחר שהפסיד לו בגראנד סלאם מוסקבה בשנה שעברה.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */