יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:35

שוט דונט טוק: הקלעים בקרב על מקום בלונדון

למעט ריכטר שהבטיח מקומו באולימפיאדה, 6 קלעים יתחרו באליפות אירופה על כרטיסים אחרונים ללונדון. המטרה: מק' 1-4, גם פחות עשוי להספיק

|
ליאור מדלל. מחזיק בקריטריון הישראלי
ליאור מדלל. מחזיק בקריטריון הישראלי

הקלעים הישראלים יגיעו מחר (שבת) לרגע האמת שלהם כשיתחרו באליפות אירופה בפינלנד על כרטיסים אחרונים לאולימפיאדת לונדון 2012.

למעט סרגיי ריכטר ממכבי רעננה שכבר הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים, אף קלע אחר עדיין לא השיג את הכרטיס ואליפות אירופה תהיה ההזדמנות האחרונה לעשות זאת.

כדי להגיע לאולימפיאדה על הקלעים יהיה לסיים בין ארבעת הראשונים בתחרות מבין אלו שטרם השיגו את הכרטיס למשחקים. כך למשל בתסריט מסויים ניתן יהיה להשיג את הקריטריון כלל בלי להעפיל לגמר בו יתחרו שמונת הקלעים הראשונים בכל מקצוע.

אגב, הקריטריון הישראלי איננו מסתפק בהשגת המכסה ודורש מהקלעים להעפיל גם לגמר אליפות אירופה או לגמר גביע העולם. היחיד שעשה זאת עד כה למעט ריכטר הוא ליאור מדלל, שסיים שביעי באליפות אירופה בשנה שעברה.

הראשון להתחרות יהיה דני כץ שב-11:00 ישתתף במוקדמות האקדח. הגמר במקצוע שלו ייערך ב-14:30. ב-14:45 יחלו את דרכן הקלעיות אלה שטרנברג, יעל וקסמן וחן טל שתתחרנה ברובה אוויר. הגמר ייערך ב-18:05.

סרג´י ריכטר (ONE)
סרגיי ריכטר. הוא כבר בלונדון
 

ביום ראשון ייכנסו למעגל התחרויות קלעי הרובה אוויר לגברים, ריכטר, מדלל ו-ולדימיר פיבנר. עבור ריכטר התחרות תהיה בעיקר הכנה לקראת המשך העונה, למדלל ופיבנר זוהי הזדמנות אחרונה להגיע ללונדון, כשכאמור מדלל, המחזיק כבר בקריטריון הישראלי, יוכל בנסיבות מסוימות להעפיל ללונדון אפילו בלי להגיע לגמר בפינלנד.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */