יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:53

השחקנים רקדו בגשם, לנגפורד: הרגשה עילאית

אליהו, פניני ובורשטיין יצאו עם הגביע לאוהדים מחוץ ל-206 ופצחו בריקודים לאחר ה-69:82 על ראשל"צ. סמית': "עונה מדהימה". צפו בתקציר ובחגיגות

|
אליהו רוקד עם האוהדים בגשם (שי לוי)
אליהו רוקד עם האוהדים בגשם (שי לוי)

יש גביע. אמנם לא הגביע לו מצפה מכבי מאז 2005, אבל ללא ספק גביע שפותח את הדרך לעוד שלושה תארים אפשריים עליהם חולמים במכבי תל אביב השנה. הצהובים, שניצחו את מכבי ראשון לציון אמש (חמישי) 69:82 המשיכו את החגיגות בסיום המשחק גם במסעדת 206, כאשר הצוות המקצועי, למעט המאמן דייויד בלאט והשחקנים הגיעו לאכול, לשיר ולחלק תמונות עם הגביע למי שרק ביקש.

עם הגעתם למסעדה המתינו לשחקנים למעלה ממאה אוהדים צהובים ששרו ובירכו אותם על הזכיה בגביע ה-39 של המועדון. גיא פניני, ליאור אליהו וטל בורשטיין, שראו את המחווה של האוהדים, לקחו את הגביע ויצאו החוצה אליהם על מנת לרקוד איתם ועם הגביע, כל זאת כאשר האוהדים מדליקים אבוקות וכשהגשם בחוץ שוטף.

בניגוד לפעמים קודמות בהם נמשכו החגיגות אל תוך הלילה והמוסיקה לא נפסקה עד אור הבוקר, נדמה היה כי הפעם העייפות הכריעה את כולם ולא זכינו לראות את אותה מסיבה גדולה ומסרותית שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות. גם בחדר ההלבשה בסיום המשחק נשמעה הקלה מסוימת לאחר שעברו את המשוכה הראשונה של השנה.

מי שנוכחותו הורגשה היטב במקום היה היו"ר, שמעון מזרחי, שגם נשא דברים ובירך את השחקנים באנגלית וכן איחל כי יהיה זה רק התואר הראשון של מכבי העונה. ל-ONE סיפר מזרחי על התחושות האישיות שלו לאחר הזכיה בגביע: "אני נרגש כי כל תואר זו התרגשות מחדש, כולם ראו שהשחקנים הגיעו גם לחצי הגמר וגם לגמר מאוד ממוקדים ומרוכזים וזו בוודאי שמחה רבה לצרף בפעם ה-39 את הגביע לארון הגביעים".

צפו בחגיגות בגשם של אוהדי מכבי

היו"ר אף התייחס לעונה שעוברה על מכבי עד כה ועל השביעות רצון שלו מאיך שהשחקנים נראים ומשחקים: "אני מאוד נהנה מהקבוצה העונה, אני חושב שהדבר העיקרי הוא שכל השחקנים הוותיקים והחדשים כאחד מגלים מחויבות לחולצה ולמועדון. החיבור עם הקהל הוא מתחילת העונה, הקהל הביע את האמון שלו במועדון והגיע למשחקים בהמוניו, המינויים נמכרו מהר מאוד ואני חושב שהשחקנים מחזירים לקהל את התמורה הכי יפה ואפשרית".

צפו במכבי חוגגת גביע מול ראשל"צ

כמו כן, התייחס מזרחי לשאלה המתבקשת כיצד אחרי כל כך הרבה שנים הוא ממשיך להיות הבן אדם שנרגש הכי הרבה בשורות הצהובים מכל תואר שהוא מצרף לארון הגביעים: "ברגע שלא אתרגש,  אין לי מה לחפש פה".

בורשטיין ופניני בטירוף מחוץ למסעדת 206 (שי לוי)
בורשטיין ופניני בטירוף מחוץ למסעדת 206 (שי לוי)
 

גם הפורוורד דווין סמית', שרושם עונה מצוינת סיפר על התחושות לאחר הזכייה בגביע: "זו עונה מדהימה ואני מאוד מקווה שזו רק תחילת הדרך ורק התואר הראשון שנזכה בו העונה כי יש לנו עוד הרבה מאוד מטרות. יש את היורוליג, את הליגה האדריאטית וגם את האליפות פה בישראל ובכל אחת מן המסגרות אנחנו מתכוונים להלחם עד הסוף ולעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי להיות טובים ולהציג יכולת שתרצה גם את הצוות המקצועי וגם את הקהל שלנו".

מזג האוויר לא הפריע להם (שי לוי)
מזג האוויר לא הפריע להם (שי לוי)
 

השחקן הבולט ביותר בשורותיה של מכבי בתקופה האחרונה קית' לנגפורד סיפר על החוויה שלו עם הזכיה בגביע: "וואו, היה כיף גדול, החגיגה עם האוהדים היתה פשוט מדהימה, יש פה הרבה אנשים שאוהבים אותנו ואני כל כך שמח שאני חלק מכל מה שקורה פה. כמובן שעכשיו התקווה שלנו היא להמשיך הלאה ולהשיג מהעונה הזו את המקסימום, יש לנו עוד שלושה תארים להלחם עליהם ואני מקווה שנגיע עד הסוף בכולם. אני בהחלט יכול להתרגל לזכיה בתארים, זו הרגשה עילאית".

בתופים ובמחולות עם אוהדי מכבי (שי לוי)
בתופים ובמחולות עם אוהדי מכבי (שי לוי)
 

עוד הוסיף לנגפורד "העונה הזו היא עונה מצוינת, אבל יש בה עליות ומורדות, בעיקר כאשר איבדנו עכשיו שחקן חשוב כמו שון. גם אני הייתי קצת פצוע, גם סופו היה פצוע וגם גיא, אבל בשורה התחתונה אנחנו מאוד מאוחדים ואנחנו עוברים את הדברים האלה ביחד ואני חושב שזה מה שמחזיק אותנו כקבוצה ומוביל אותנו לעונה כזו".

בורשטיין, האוהדים והגביע (שי לוי)
בורשטיין, האוהדים והגביע (שי לוי)
 

על העובדה שהפך לבעל הבית של מכבי על הפרקט אמר לסיום: "אני לא רואה את עצמי כמנהיג של מכבי, במגרש אני אמנם עושה הרבה בשביל המועדון, אבל יש פה מנהיגים כמו ליאור אליהו. על הפרקט אני מרגיש שאני לוקח אחריות וסיכונים כדי לנצח, אבל הקסם של הקבוצה הזו הוא שהיא לא בנויה על כוכב אחד אלא על שורה של כוכבים וכולם עושים את הטוב ביותר שלהם".

עוד תמונה למזכרת (שי לוי)
עוד תמונה למזכרת (שי לוי)
 

הילדה של דווין סמית´ כבר רוצה לישון (שי לוי)
הילדה של דווין סמית´ כבר רוצה לישון (שי לוי)
 

גם צוות 206 חגג את הזכייה (שי לוי)
גם צוות 206 חגג את הזכייה (שי לוי)
 

דייויד בלו ועמי ביטון הגיעו רעבים (שי לוי)
דייויד בלו ועמי ביטון הגיעו רעבים (שי לוי)
 
דמונד מאלט מרים כוסית (שי לוי)
דמונד מאלט מרים כוסית (שי לוי)
 

טל בורשטיין מזמין עוד מנה (שי לוי)
טל בורשטיין מזמין עוד מנה (שי לוי)
 

שמעון מזרחי. מתרגש מחדש בכל פעם  (שי לוי)
שמעון מזרחי. מתרגש מחדש בכל פעם (שי לוי)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */