יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:33

בלאט: עונה לא שגרתית, לנגפורד: לא תואר אחרון

במכבי חגגו גביע עם 69:82 על ראשל"צ, והמשיכו עם האוהדים ל-206. פניני: "נחגוג ו'נלך לישון'", הנדריקס: "אלך לישון אך לא עם גיא". צפו בתקציר

|
שארפ, שמעון מזרחי, שלף, בלאט וגודס (שי לוי)
שארפ, שמעון מזרחי, שלף, בלאט וגודס (שי לוי)

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בגביע המדינה ה-39 בתולדותיה אחרי שגברה 69:82 על מכבי ראשון לציון בגמר בהיכל נוקיה. האוהדים הצהובים, שמחו במהלך המשחק נגד שיטת הפיינל-פור ויו"ר איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה, אבנר קופל, קיבלו את קופל בבוז במעמד הנפת הגביע.

באופן מסורתי, שחקני הקבוצה, הצוות המקצועי וההנהלה יצאו מיד לאחר המשחק למסעדת 206, שם חגגו אל תוך הלילה. למרות הגשם השוטף, ליאור אליהו, גיא פניני וטל בורשטיין יצאו לחגוג, ביחד עם הגביע כמובן, עם כמה עשרות אוהדים שהגיעו למקום.

מאמן מכבי, דייויד בלאט, היה נרגש בסיום: "אני חושב שזו עונה מיוחדת, היא דורשת דברים לא שגרתיים ובכל זאת מכבי באה ומשחקת כדורסל טוב, ביחד, בהנאה ובצורה אטרקטיבית ומנצחת. הגביע הזה מאוד חשוב, זה הייעוד שלנו, לקחת תארים ובדרך לעשות דברים יפים. אנחנו עושים את זה על הצד הטוב ביותר. קית' לנגפורד עשה היום דברים מדהימים ואם היה לו שם אחר הוא היה מקבל יחס אחר. עד היום הוא סופג ביקורת לא מוצדקת. שמעון מזרחי נתן את משפט המאה כשאמר שהגביע האחרון הוא תמיד הכי מתוק ואני מאמץ את זה".

"לי אישית לאמן בגמר נגד אחד המאמנים המפורסמים והטובים ביותר שידעה ישראל זה כיף גדול ואני אזכור את זה. היה פה קהל פנאטי וספורטיבי ביותר. בראשון בונים תשתית ויש עם מי לעבוד. הם מהווים דוגמא טובה לצעירים ולבני הנוער. יש גם ראש עיר שתומך בכל הבחינות וזה מאוד יפה ויכול לקדם את הכדורסל. אני מאוד מעריך את זה", סיכם.

צפו במכבי חוגגת גביע מול ראשל"צ

הגארד קית' לנגפורד שהצטיין בגמר עם 23 נקודות, אמר בסיום: "הייתי מאוכזב מהיכולת שלי בחצי הגמר ורציתי לתקן זאת הפעם. אני נרגש. אחרי שאתה חווה הרגשה כזאת, אתה רוצה לשחזר את זה. הדברים הלכו לי מהתחלה והמשכתי עם זה. אנחנו משתפרים משבוע לשבוע ואני מאמין שזה לא התואר האחרון שנזכה בו".

בלאט: לקחת גביע זה הייעוד שלנו
  

אחרי שדריק שארפ פרש, תפקיד הנפת התארים עבר לטל בורשטיין שחגג גביע ראשון כקפטן. "פעם ראשונה שלי שנשיא המדינה מגיע. כל גביע מיוחד, כל תואר הוא מיוחד. אנחנו עובדים מאוד קשה בשביל זה ותמיד שמחים לנצח ולזכות. זה נותן אנרגיה".

פניני: נחגוג ונלך לישון

הפורוורד גיא פניני המשיך: "זה התואר הראשון שלנו השנה, אחד מתוך ארבעה. זה כיף גדול, עברנו דרך ארוכה עד הרגע הזה. דרך לא קלה עם הרבה משחקים וסוף סוף אנחנו יכולים להגיד שיש לנו תואר ביד. זאת הרגשה מדהימה. יש לנו עוד שלוש מטרות בעונה הזו, אנחנו אומנם לא מסתכלים כל כך רחוק אלא רק למטרה הקרובה, כבר ביום ראשון יש לנו את הפועל ירושלים במלחה, שזה משחק חשוב למועדון. יש לנו את היום לחגוג, נלך ל-206 לחגוג ולאכול ואחר כך 'נלך הביתה לישון'".

שארפ, שמעון מזרחי, שלף, בלאט וגודס (שי לוי)
שארפ, שמעון מזרחי, שלף, בלאט וגודס (שי לוי)
 
טל בורשטיין, פניני, בלו והחברים עם הגביע (יוסי ציפקיס)
טל בורשטיין, פניני, בלו והחברים עם הגביע (יוסי ציפקיס)
 

הגארד יוגב אוחיון חגג: "זה התואר הראשון שלי בקריירה וזאת הרגשה נפלאה ומדהימה. אני שמח וזה נותן לי תאבון לעוד. מבחינה קבוצית אנחנו רושמים עונה מצויינת ועונים על כל הדרישות והמטרות שהצבנו לעצמנו. אנחנו רוצים להמשיך לנצח ולעשות את כל מה שאנחנו צריכים, לשמח את הקהל ולהמשיך בדרך שלנו. הלוואי ויהיו עוד הרבה תארים בהמשך, אין לי איך לתאר כמה אני מתרגש, זה סיפוק שחיכיתי לו הרבה מאוד זמן, אני רק מחכה להמשיך ולחגוג ושוב אני אומר, אני רוצה עוד".

בלאט והגביע (שי לוי)
בלאט והגביע (שי לוי)
 

פניני והגביע (שי לוי)
פניני והגביע (שי לוי)
 

הפורוורד ליאור אליהו הוסיף: “אנחנו חוגגים בגדול, יש לנו כמה דקות להירגע מהמשחק ואז נמשיך לחגיגות שלנו. כבר היה רגע במשחק שהרגשנו שאנחנו בורחים, אבל אז הם הורידו את הפער ל-10 ונהיה קצת יותר דחוק, אבל עדיין הובלנו ונהנינו, זה לא היה קל. זה התואר הראשון שלנו העונה. היום דווקא רגוע בחדר ההלבשה, אנשים קצת עייפים. עוד מעט כשכולם יצאו נעשה פה בלאגן, חבל על המצלמות. זאת הייתה הנפת גביע ראשונה שלי ומאוד שמחתי שבורשטיין קרא לי, מגיע לטל המון תודה, הוא לא היה חייב. נקווה שזה לא יהיה התואר היחיד שלנו העונה".

בורשטיין עם הגביע (שי לוי)
בורשטיין עם הגביע (שי לוי)
 

על כך שחברו, גיא פניני, טען כי ימשיך לאחר 206 לביתו הגיב אליהו בצחוק גדול ואמר: "חבר טוב שלי היה אומר שהוא אפילו לא יכול להאזין לזה. לא נוותר לו היום, הוא יבלה כמו שצריך".

פניני, בלו ואליהו עם הגביע (שי לוי)
פניני, בלו ואליהו עם הגביע (שי לוי)
 

הפורוורד ריצ'ארד הנדריקס סיכם: “אני מאוד שמח מהתואר הראשון שלנו העונה, זה היה ניצחון חשוב בשבילנו. ראשון היו יריבים טובים. גם אם אנחנו לא מראים את זה יותר מדי, אנחנו מאוד שמחים ופשוט נותנים לאנרגיה להירגע". גם הנדריקס התייחס לדבריו של פניני בקריצה ובחיוך גדול: “גם אני ממשיך הביתה לישון, אבל ממש לא הולך לישון עם גיא".

פניני, בלו ואליהו עם הגביע (שי לוי)
פניני, בלו ואליהו עם הגביע (שי לוי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */