יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:17

סלע הפסיד 6:7, 6:2 ו-7:6 למת'יו אבדן בסן חוזה

אכזבה לטניסאי (73 בעולם) שלא הצליח להכניע את האוסטרלי המדורג 88 בעולם בסיבוב הראשון. רוטרדם: פדרר גבר 4:6 ו-4:6 על מאהו ועלה לרבע הגמר

|
דודי סלע. אכזבה (GettyImages)
דודי סלע. אכזבה (GettyImages)

הפסד כואב מאוד לדודי סלע בסיבוב הראשון של טורניר ה-ATP בסן חוזה בארה"ב. הישראלי המדורג 73 בעולם נכנע בתום שעתיים וחצי למת'יו אבדן האוסטרלי, 88 בעולם, 6:7 (7:9), 6:2 ו-7:6 (7:1). הישראלי שמחפש נקודות דירוג יקרות בדרך לאולימפיאדת לונדון שיחק לא רע, אך יצא מריכוז בשובר השוויון המכריע במערכה השלישית וינסה לחפש ניצחונות חשובים בשבוע הבא בטורניר ממפיס, שם יאלץ להתחיל במוקדמות.

סלע השיג שבירה ראשונה במשחק ל-2:3. הישראלי שמר על ההגשות ל-2:4 ועלה גם ל-3:5 לאחר שהציל שלוש נקודות שבירה לזכות האוסטרלי. אבדן הצליח לבסוף לשבור במשחקון העשירי ל-5:5 והשניים ששמרו על ההגשות הגיעו לשובר שוויון. זה היה דרמטי ומרתק. האוסטרלי החמיץ נקודת מערכה עם ההגשה שלו ל-5:6, ושוב ביתרון 6:7, וסלע היה זה שלבסוף ניצח עם 7:9 אחרי שעה ושבע דקות.

אבדן שבר ל-1:2 במערכה השנייה ושוב ל-1:4, סלע נעלם מהמגרש והאוסטרלי טייל במהירות ל-2:6 מהיר. המומנטום השתנה שוב בפתיחת המערכה השלישית כשסלע שבר בפתיחה ל-0:2, אולם אבדן השיג שבירה מהירה בחזרה ל-1:2 אבל סלע שבר שוב ל-1:3. הישראלי כבר הוביל 0:40 במשחקון הבא אבל המשחקון הפך צמוד ואבדן שבר לבסוף ל-3:3.

השניים שמרו על ההגשות עד סיום המערכה וניגשו לשובר שוויון נוסף כדי להכריע את המשחק הצמוד אחרי כשעתיים וחצי על המגרש. אבדן פתח עם מיני ברייק את שובר השוויון ומשם רץ ל-0:5 מהיר בדרך ל-1:7 מוחץ ומקום בסיבוב השני מול קווין אנדרסון מדרא"פ.

רוטרדם: פדרר חזר לנצח
הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר חזר לנצח בטורניר האולמות ברוטרדם. השווייצרי שהפסיד לרפאל נדאל בחצי גמר אליפות אוסטרליה ולג'ון איסנר במפגש הדייויס מול ארה"ב, גבר על הצרפתי הוותיק, ניקולס מאהו, 4:6 ו-4:6. פדרר עלה ישירות לרבע הגמר לאחר שמיכאל יוז'ני, יריבו המיועד, פרש ממשחק שמינית הגמר.

פדרר חוגג את הניצחון שלו ברוטרדם (רויטרס)
פדרר חוגג את הניצחון שלו ברוטרדם (רויטרס)
 

גם חואן מרטין דל פוטרו מארגנטינה, החבר החדש ישן בטופ10, עלה לשמינית הגמר עם 4:6, 7:6 ו-4:6 קשה על מיכאל לודרה מצרפת. המדורג שני בטורניר ו-7 בעולם, תומס ברדיץ' ניצח 4:6 ו-2:6 את לוקס רוסול, בן ארצו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */