יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:17

לפני אוקראינה: ישראל טיפסה למקום ה-35 בעולם

שבועיים לפני המשחק הראשון של גוטמן על הקווים, הנבחרת דילגה שני שלבים בדירוג פיפ"א. גרמניה החליפה את הולנד במקום השני, זמביה קפצה 28 מקומות

|
אלי גוטמן. ישראל במקום ה-35 בעולם (יניב גונן)
אלי גוטמן. ישראל במקום ה-35 בעולם (יניב גונן)

אלי גוטמן יתחיל את המסע כמאמן נבחרת ישראל במקום ה-35 בעולם. על פי דירוג פיפ"א שהתפרסם היום (רביעי), הנבחרת טיפסה שני שלבים מהמקום ה-37 ויש לה 708 נקודות דירוג.

גוטמן יעמוד על הקווים לראשונה במשחק הידידות שייערך בעוד שבועיים מול נבחרת אוקראינה. בדירוג האירופי ישראל עלתה שלב אחד והיא נמצאת במקום ה-21 ביבשת.

בשבוע הבא אלי גוטמן יפרסם במסיבת עיתונאים את הסגל לקראת המשחק מול אוקראינה, כאשר בשלב זה גוטמן שומר צמוד לחזה את רשימת המוזמנים לסגל שאמור להיות הגרעין בקמפיין הקרוב.

לגוטמן צפוי כאב ראש בכל מה שנוגע לעמדת הבלם שישחק לצידו של טל בן חיים שכן דקל קינן ורמי גרשון לא משחקים בקבוצות שלהם. הנבחרת תתכנס שבוע לאחר מכן ב-27 לחודש ותעשה את ההכנות האחרונות למשחק.

נבחרת ספרד נותרה הראשונה בעולם, אך סגניתה התחלפה. נבחרת גרמניה עלתה שלב אחד למקום השני והורידה את הולנד למקום השלישי. מחזיקת הקופה אמריקה, אורוגוואי, נותרה במקום הרביעי, אנגליה חמישית ונבחרת ברזיל ירדה למקום השביעי.

עמנואל מאיוקה חוגג (רויטרס)
זמביה. זינוק בדירוג (רויטרס)
 

את הקפיצה המרשימה ביותר ביצעה אלופת אפריקה הטרייה, זמביה, שטיפסה לא פחות מ-28 שלבים, היישר אל המקום ה-43. המארחת גאבון זינקה 46 שלבים אל המקום ה-45.

צמרת הדירוג:
1. ספרד
2. גרמניה
3. הולנד
4. אורוגוואי
5. אנגליה
6. פורטוגל
7. ברזיל
8. איטליה
9. קרואטיה
10. דנמרק

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */