יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:00
ליגת העל 24-25
132-95מכבי ת"א1
102-124מכבי חיפה2
108-105מכבי בני ריינה3
93-74בית"ר ירושלים4
83-85הפועל חיפה5
78-95מ.ס אשדוד6
77-35עירוני טבריה7
63-55בני סכנין8
55-35הפועל ב"ש9
49-65הפועל ירושלים10
49-25מכבי פ"ת11
39-55מכבי נתניה12
39-35עירוני ק"ש13
27-25הפועל חדרה14
לוח משחקים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 05/10, 19:00
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 05/10, 19:30
  • בני סכנין
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 05/10, 19:45
  • מכבי בני ריינה
  • עירוני טבריה
  • שבת, 05/10, 20:00
  • הפועל חדרה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 05/10, 20:00
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ב"ש
  • ראשון, 06/10, 20:15
  • הפועל ירושלים
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 06/10, 20:30
  • מכבי ת"א

בן שמעון פגוע, צפוי לקיים שיחה עם איזי שירצקי

מאמן עירוני ק"ש נפגע מהיחס של הבעלים ובימים הקרובים תיערך פגישה מכרעת בין השניים. אוהדים: "בריב בין ההורים מנסים לגשר ולא לוקחים צד"

|
שירצקי ובן שמעון. לא שקט בעירוני ק
שירצקי ובן שמעון. לא שקט בעירוני ק"ש (שי לוי)

בעירוני קרית שמונה מנסים לשדר עסקים כרגיל. לאחר יומיים סוערים ומלאים בידיעות לגבי עתידו של המאמן רן בן שמעון, מנסים בקבוצה הצפונית לחזור לשלווה שכל כך אופיינית למועדון.

אמש (שלישי) הוציא המועדון הצפוני הודעה, ולפיה בן שמעון דרש מהבעלים איזי שירצקי סעיף שחרור למכבי חיפה, אך כפי שזה נראה בימים האחרונים, בכרמל טרם הוחלט מי יאמן את הקבוצה בעונה הבאה - בן שמעון או ראובן עטר.

בקרית שמונה החליטו לשים סוף לסיפור ושירצקי הצהיר כי בתוך שבועיים לכל היותר, יוחתם מאמן לעונה הבאה. הדילמה בפני בן שמעון גדולה. מצד אחד המאמן רוצה להמתין להצעה שאולי תגיע ממכבי חיפה, שם טרם הוחלט אם יהיה זה בן שמעון או ראובן עטר כשלאחרון עדיפות קלה. מנגד, המאמן לא רוצה להישאר כפי שישרצקי ניסח זאת, "קירח משני הצדדים".

המאמן גזר על עצמו שתיקה ומסרב להגיב בנושא. בסביבתו של המאמן טוענים כי הוא פגוע מאוד ולא ציפה ליחס שכזה משירצקי. עוד אמרו בסביבת המאמן כי ההתנהלות דרך התקשורת בנושא ולא בארבע עיניים, איננה ראויה.

מקורביו של המאמן מגבים את החלטתו של לשתוק, וטענו כי "לפחות אחד יהיה המבוגר האחראי". העובדה כי המאמן כל כך נפגע מדבריו של שירצקי ומהודעת הקבוצה כי הוא ביקש סעיף יציאה לחיפה, יוצרים ערפל כבד סביב השאלה מי ידריך את הקבוצה בעונה הבאה.

שירצקי: "רן טעה כשלא חתם"

גורם בקרית שמונה ציין: "הסחבת הזו פוגעת בקבוצה. במקום להתמקד במטרות שלנו, העיסוק הוא סביב זהות המאמן בעונה הבאה. נכון, במצב אידיאלי בהתנהלות שלנו, יודעים מי המאמן וכבר חושבים על מחנה אימונים, אבל המצב כרגע לא כזה, ואיזי החליט לעשות לזה סוף".

גורם המקורב לשני הצדדים ציין כי גם שירצקי וגם בן שמעון מאוד פגועים אחד מהשני ורק פגישה בין השניים יכולה לפתור את המצב הלא אידיאלי. שחקנים בקרית שמונה ציינו כי כרגע הם מצליחים להפריד בין הכדורגל להתרחשויות מחוץ למגרש.

במהלך הימים הקרובים צפויים השניים להיפגש, במה שמגדירים כפגישה מכרעת, ואם בן שמעון לא יחתום, יחל שירצקי לבחון חלופות - ורשימת המועמדים מתארכת מיום ליום.
 

שחקני הקריה חוגגים. גורם בקבוצה: &qout;הסחבת הזו פוגעת&qout; (יניב גונן)
שחקני הקריה חוגגים. גורם בקבוצה: "הסחבת הזו פוגעת" (יניב גונן)
 

מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי, עשוי להיות אופציה טובה מאוד עבור הבעלים לאור עברו במפעלים אירופיים. בנוסף, הבעלים לא הסתיר את רצונו לראות את אייל ברקוביץ' על הקווים בקרית שמונה וגם שחקן העבר לא הביע את התנגדותו. שמות נוספים שהצטרפו לבורסת השמות בימים האחרונים הם מאמן הפועל עכו אלי כהן ומאמן בני סכנין שלומי דורה.

"בריב בין ההורים מנסים לגשר ולא לוקחים צד"
המחלוקת בין הבעלים ומאמן הקבוצה יוצרת הד גם בעיר עצמה. אוהדי הקבוצה הלינו כי הסיטואציה לא פשוטה להם וזאת מאחר שהם מלאים הערכה ומרגישים שצריכים להודות לשני האנשים שביחד הובילו את הקריה להיסטוריה ומנגד נמצאים בימים אלו בנתק מוחלט.

האוהד רן כהן אמר: "זה ממש לא פשוט, מצד אחד אנחנו מאוד אוהבים את רן ומעריכים את מה שהוא עושה למען הקבוצה ומנגד בלי איזי אין את עירוני קרית שמונה". לשאלה איזה צד הם לוקחים בסכסוך אמר כהן: "אנחנו בין הפטיש לסדן. המצב לא אידיאלי וממש לא פשוט בריב בין ההורים הילד לא לוקח את הצד של האמא ולא את של האבא הוא רק מנסה לגשר, זו בדיוק הסיטואציה".

אוהדי ק&qout;ש (יניב גונן)
אוהדי ק"ש. בין הפטיש לסדן (יניב גונן)
 

יו"ר חוג האוהדים, אלעד מלכה, העריך את הסיטואציה ואמר: "אני מאמין שהוא יישאר וגם אם בסוף הוא לא יהיה כאן תמיד אנחנו נאהב אותו ותמיד נעריך את מה שהוא עשה כאן. אני מקווה מאוד שרן יישאר כאן".

אוהד אחר שהעדיף להישאר בעילום שם ניסה לנתח את הסיטואציה ואמר: "הפחד הגדול הוא שביום שבת נפסיד לפתח תקווה והכל יתחיל להתפרק. אני מאוד מקווה שהכלי סגר בצורה טובה כבר לפני שבת. צריך שרן ואיזי יוותרו על האגו שלהם ויסגרו את הסיפור".

בן שמעון: "הולכים על האליפות בכל הכוח, אל תתייחסו להפרעות"
בצל הבלאגן, קיימה הקבוצה אימון ראשון לאחר ה-1:1 מול הפועל באר שבע. בן שמעון שוחח עם חניכיו לפני תחילת האימון ובירך את וויליאם נג'ובו ששב מאליפות אפריקה. הקשר הפצוע לא נטל חלק בטורניר, אך הגיע על מנת להיות חלק מהזכייה.

המאמן התייחס לאיבוד הנקודות מול באר שבע ואמר לשחקנים כי עליהם לדעת לנצח משחקים מסוג זה ומדובר באיבוד נקודות מיותרות. לגבי גל הפרסומים השונים, אמר בן שמעון: "צריך לשים הכל בצד וללכת על האליפות בכל הכוח ולא להתייחס למה שקורה מסביב".

רן בן שמעון (משה חרמון)
בן שמעון. הבלאגן ישפיע? (משה חרמון)
 

מהאימון נעדר המגן דושאן מטוביץ' שעדיין סובל מנפיחות בברכו. נג'ובו ערך אימון אישי עם הפיזיותרפיסט דימה מכלין. במהלך האימון תירגל בן שמעון הנעת כדור ומשחקונים של טכניקה אישית.

בתום האימון יצאו נג'ובו, שלומי אזולאי, אייל וקראט, בני בן זקן ואלעד גבאי לטבריה והתארחו בבית ספר לכדורגל. בקבוצה קיבלו אישור להקמת אצטדיון נוסף שישרת את מחלקת הנוער המקומית. שירצקי אמר: "המטרה היא להגיע לכ-1,000 שחקנים במחלקת הנוער בתוך שלוש שנים. כיום יש לנו כ-300 שחקנים".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */