יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:32

ב"ש הפתיעה את לוד שסיימה רק שניה בדרום

טנ"ש: הליגה הסדירה הגיעה לסיומה עם 3:4 של הדרומיים שאיפשר לקרית אונו לגנוב את הפיסגה במחוז הדרומי. 0:4 לנצרת עילית שסיימה ראשונה בצפון

|
פאבל טימונגורוב מהפועל לוד
פאבל טימונגורוב מהפועל לוד

הליגה הסדירה הגיעה אמש (שלישי) לסיומה לאחר 14 מחזורים ונקבעו העולות לבית העליון והקבוצות שיאבקו על הישרדות בבית התחתון.

ההפתעה הגדולה של המחזור הגיעה מהמחוז הדרומי לאחר שהפועל לוד שהובילה את המחוז ברוב שלבי הליגה נוצחה בביתה 4:2 ע"י הפועל באר שבע בהצטיינותם של אבי ניזרי ופבל טמנוגורוב. בעקבות ההפסד איבדו הלודאים את המקום הראשון.

מי שסיימה ראשונה במחוז הזה היא הפועל קרית אונו שניצחה את הפועל  ארנון ר"ג 1:4. מכבי רחובות גברה 3:4 על הפועל ירושלים במשחק שנערך בירושלים. הצטיין במשחק שחר גינסברג מרחובות עם שלושה ניצחונות: 1:3 על דני ליפשיץ, 0:3 בזוגות ובניצחון קובע בתוצאה 3:3 ניצח שחר 0:3 את דודיק אלטרץ ובכך העניק ניצחון  לרחובות. הפועל חולון ניצחה את ביתר ראשל"צ 1:4 כשבשורות המנצחים הצטיין דור בן חורין עם  שלושה ניצחונות.

במחוז הצפוני הפועל נצרת עילית סיימה במקום הראשון בזכות יחס מערכות עדיף אחרי שניצחה את מכבי פרנקי ת"א 0:4. מכבי בני הרצליה נוצחה עי האלופה עירוני גבעתיים 4:1 כשבשורות גבעתיים הצטיין מיכאל טאובר. הישגי כרמיאל ניצחה את מכבי זיכרון יעקב 2:4 אך זיכרון הופיעה ללא כוכבה הצעיר איתמר אברמוב הנמצא התחרות בחו"ל.

בקרב תחתית חשוב ניצח מועדון נתניה את הפועל טירת הכרמל 3:4. נתניה מגיעה לפלייאוף התחתון במצב הטוב מכל הקבוצות (4 ניצחונות) שאחריה הפועל חולון (3 ניצחונות).

יניב שרון ושחר גינסבורג (ONE)
יניב שרון ושחר גינסבורג שהצטיינו בקרית אונו
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */