יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:42

"בולט טופל אצל רופא המזריק דם של עגל"

דיווח: הספרינטר המריא בחשאי למינכן כדי לעבור טיפול אצל רופא שנוי במחלוקת שבעבר הושווה לפרנקנשטיין. בין לקוחותיו הקבועים: ג'רארד ורונאלדו

|
אוסיין בולט. מה הוא מסתיר? (GettyImages)
אוסיין בולט. מה הוא מסתיר? (GettyImages)

אז מה הסיבה האמיתית שבגינה אוסיין בולט נעדר מתחרות פתיחת העונה בג'מייקה? נציגיו מסרו בהודעה רשמית כי לשיאן העולם הג'מייקני היו התחייבויות עסקיות שאילצו אותו לוותר על התחרות, אך דיווחים חדשים מספרים על סיבה אחרת, ביזארית בהרבה.

בולט, כך מדווח, המריא בסתר למינכן לטיפולים אצל הרופא הגרמני השנוי במחלוקת, האנס מולר-וולפארט אשר אחת משיטות הטיפול הידועות שלו היא הזרקה
של דם עגלים למטופל. על פי מקורות בצוות האימון של בולט, הספרינטר סובל מפציעה טורדנית ברגל שאילצה אותו לנסות שיטות טיפול שונות.

סוכנו של בולט, ריקי סימס מיהר להכחיש את הידיעה: "אנשים עושים שתיים ועוד שתיים ויוצא להם חמש. כל ספקלוציה בנושא היא מגוחכת. בולט היה באירופה בגלל התחייבות לספונסר שלו, זו הייתה הזדמנות נפלאה עבורו וכשיגיע הזמן נחשוף בדיוק במה היה מדובר".

מולר-וולפארט, למרות שיטות הטיפול הייחודיות שלו, נחשב לרופא פופולארי מאוד בקרב ספורטאים בכירים רבים ביניהם גם כמה מטובי הכדורגלנים בעולם כמו מייקל אואן, סטיבן ג'רארד ורונאלדו. ראש הסוכנות למלחמה בסמים האמריקאית ביקר בעבר בחריפות את פועלו של הרופא והשווה את שיטת הטיפול שלו לניסויים שביצע הדוקטור בספר המדע בדיוני, "פרנקנשטיין".

בולט (GettyImages)
בולט. מחכים לו על מסלול הריצה (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */